Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Butcher »

Mrkni na stary Renaulty...5/9/11/18
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

myslim ze aj tato situacia tu je niekde spomenuta..

pokial je mne zname, tak boli dva sposoby riesenia..

1. Karburator -> TURBO -> Ventil

2. TURBO -> Karburator - > Ventil

Zalezalo teda na tom, ci karburator vedel pracovat s pretkakom, to druhe riesenie som videl prave na Renaultoch
zapalovanie s rozdelovacom ostavalo, akurat sa vyradila podtlakova regulacia (ak neaka bola)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Maluchteam
Příspěvky: 2
Registrován: 18 říj 2012 11:40

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Maluchteam »

Hmm, tak to ja budu muset zkusit tu verzi, Turbo- karbec- ventil,
prece jen neni v maluchu moc prostoru aby se to tam opacne veslo, Uz takhle bude muset bejt Intercooler Nad motorem vzadu v kufru,
jinak diky za tech par rad, az se dostanu dal, a budu potrebovat poradit tak zase napisu :-)

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Krosmen »

http://www.youtube.com/watch?v=hSr2zfey ... ature=plcp
tady je vidět jak to bylo na žigulíkovi...auto jelo ale problém jak začalo tlačit turbo,zavíral se přívod benzínu......ale dalo se s tim jezdit-kdyby se vhodně upravil karburátor tak by to bylo naprosto OK :-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Alfoun »

Takhe to ma brouk :D
Obrázek
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od NeviM »

Maluchteam píše:Uz takhle bude muset bejt Intercooler Nad motorem vzadu v kufru,

a bude tam mit dostatek chladiciho vzduchu? mozna by nebylo od veci pouzit vymenik voda/vzduch misto klasickyho vzduch/vzduch cooleru a vodni chladic normalne na cumak auta.
Treba je to kravina, ale krome placnuti vzduch/vzduch cooleru vzadu bud pod auto, nebo na strechu, me nenapada jak ho dostatecne zasobovat "cerstvym vzduchem". Treba jsou to jen moje zkreslene predstavy, ale myslim si, ze na maluchovi bude tak nejak od spodku zadniho cela az k vrsku zadniho okna takovy nejaky aerodynamicky hluchy misto, nebo jak to popsat.
Ale říkám, jen laická úvaha na základě mý představy o proudění vzduchu kolem karoserie a třeba dost mimo...
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Juraj »

NeviM: tohle resim vedle... mam k tomu trochu vice info, takze tu: http://www.italiancars.org/vodni-chlaze ... 44808.html
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od NeviM »

Juraj: tim vedle myslis ten odkaz, nebo jeste nejakej thread tady na foru? Jinak bych Ti doporucil napsat Jakubovi, co měl vlastnoručně postavený bmw 750 biturbo a měl právě ty výměníky a celý si to dělal sám. Asi budeš vědět o kom mluvim, ale pro jistotu, má tu nick Fugo, snad sem občas ještě zavítá a mě vždycky ochotně se vším poradil, tak si myslím, že poradí i Tobě 8)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Juraj »

ja tak ani radit nepotrebuju... vlastne mam ke vsemu kolem toho pristup v praci vcetne motorove brzdy... jsou to spise jen verejne uvahy kde se muze kazdy vyjadrit :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od NeviM »

Juraj píše:ja tak ani radit nepotrebuju... vlastne mam ke vsemu kolem toho pristup v praci vcetne motorove brzdy... jsou to spise jen verejne uvahy kde se muze kazdy vyjadrit :-)

no tak to radeni myslel spis jako predani zkusenosti, pripadne upozorneni na mozny, ktery se pri daj udelat, abys na to nemusel prichazet sam a pripadne predelavat a tak, no snad vis jak to myslim, proste urcite by Ti k tomu mel co konstruktivniho rict si myslim, tak jsem to myslel :wink:
Tak třeba si tu toho všimne a nějaký svý postřehy napíše :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tiesto112 »

Zajímal by mě váš názor a rady na projekt který mi leží v hlavě. Rozhodně ho nebudu realizovat ani zítra ani za měsíc či rok, možná dokonce nikdy, ale rád študuju tuhle problematiku přestaveb N/A na turbo/kompresor.

Motor: Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V 220k.
Cíl: 300-320k
Vnitřnosti by zůstali zachované s tím, že by se vyměnila klika, a dala by se tam z motoru 2,5 V6. Tím se sníží komprese z 10:1 na 7,7:1 což už je dobře použitelné. Turbo bych použil GT28RS. Nevím si ale rady s elektrikou motoru. resp. hlavně mám hokej v jednotkách. Důležitá otázka je, zvládne to průměrný hobby motorář naladit nebo je třeba to někomu svěřit? Jedná se mi teď o piggyback ne o SA jednotky. Nemam ani představu jak vypadá ten program ve kterém se to ladí, ale předpokládám že to budou jen tabulky a grafy :)

Nebo je tu ještě možnost použít jednotku z motoru 2,0 V6 Turbo 12V. Tady ale vidím 2 problémy, že je to 12V a že to prý má 2 jednotky z toho jedna na turbo, jak to mám chápat?

Co si pročítám různá fora docela teď letí jednotka Megasquirt nebo se mi to zdá? :) Která by byla alespon zhruba vhodná pro tento setup?

Další věcí které moc nerozumim je WB lambda. Co dělá vím, ale co já pak mám dělat s tou hodnotou? Podle toho jakou mám směs tak si napevno našteluju palivo a pak mam klid?

Díky za rady všem, klidně pište SZ :wink:
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

ake a ako ma alfa riesene jednotky.. to neviem posudit..ani poradit..

piggy-back tu ponuka clie, a sudiac podla jeho prispevkov, je to clovek co sa v danej problematike vyzna..

co sa tyka seriovej jednotky, tak by mohol byt zadrhel v tom, ci ma jetnotka map alebo maf (to sme riesili v tej druhej teme)
v pripade maf, by mohla pomoct vymena za iny s vyssim prietokom/rozlisenim.. v pripade map treba vediete/zistit ci dokaze pracovat z pretlakom
no a potom vediet ktore tabulky su upravitelne, pripadne "o kolko", proste kde ma seriova ecu "mantinely" / obmedzenia
(phob ti mozno poradi)

megasquirt je sice fajn skladacka, ale ja bych to nechcel...
sofistikovanejsia verzia je vems.. (ale tiez to nieje zazrak)

stou WB mas pravdu, a chapes to dobre..
teda mame urcite otacky /vs./ tlak/podtlak v sacom potruby /vs./ pozadovana hodnota zmesy
no a podla toho bud pridas na palive v tabulke, alebo uberes...

(v podstate, tu sondu by si potreboval iba na naladenie, a v pripade, ze zarucis ze sa nebudu menit okolite podmienky)
(tak by si ju uz viac krat nepotreboval, ... ale.... /COSED-LOOP/)

tolko teoria..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od bóďa »

JRD McLAREN píše:piggy-back tu ponuka clie, a sudiac podla jeho prispevkov, je to clovek co sa v danej problematike vyzna..
akorat ze za prachy za ktery by tam mohl mit tu "vasi" jednotku MASTER
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tiesto112 »

JRD McLAREN píše:
co sa tyka seriovej jednotky, tak by mohol byt zadrhel v tom, ci ma jetnotka map alebo maf (to sme riesili v tej druhej teme)
v pripade maf, by mohla pomoct vymena za iny s vyssim prietokom/rozlisenim.. v pripade map treba vediete/zistit ci dokaze pracovat z pretlakom
no a potom vediet ktore tabulky su upravitelne, pripadne "o kolko", proste kde ma seriova ecu "mantinely" / obmedzenia
(phob ti mozno poradi)

.


A neni to jedno když se ten MAF dá stejně před turbo a bude měřit atmo tlak? Přeci to nepude oblbnout aby si myslel že je venku přetlak nebo jo?

Tady je fotka jak by to bylo řešené, a koukám že tam ani MAF nemá.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pokud ti jde o to mít 300PS v bussu, šel bych atmosferickou cestou..
vyjde to finančně možná nastejno jak tento pokus, a nemusíš teoreticky šahat na spodek...

protože i zmíněnej postup s 2.5l klikovkou vyjde docela draho na materiálu (a úplný rozborce motoru). Tak snížený KP je fajn, objem cca 2,8l, ale co antidetonační štěrbina, kterou zvětšíš z 2mm MAX. o rozdíl zdvihů.. ano lidem to funguje..ale toto se mi nelíbí..turbo taky nebude zadarmo a vejfuk k němu též+ laborace v oblbování ecu co o tom nic moc neví... ano určité meze průtoku váhy vzduchu jsou, pokud jsou malé pro turbo, dá se těleso váhy zvětšit výměnou za jiné, větší (třeba ze 70mm na 80atd..) a v ecu šáhnout na "breakpointy"...tím zvětšením rozahu přijdeš o relativně jemné rozlišení mapy a vzniknou určitý "hluchý" místa kde by to šlo řešit lépe ..teorie pěkná, prakticky se tímto skoro nikdo nezabejvá až na pár nadšenců - je to jak v minulosti na suprách probíhaly výměny vstřiků z 440 na 550? a současně výměna váhy vzduchu za větší z nějakýho lexuse..)



co se týče 12V elektroniky.. squadra dělala přesně to co zamýšlíš.(http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/197.html).. ale jako počáteční auto bych vzal teda už to s 2l V6 turbo, kvůli zabudovaný elektrice a snímačům.. mechanika by pak byla relativně sranda, jen bys to co bys potřeboval -čidla, trigger z klikovky, motorovou kabeláž atd přendal na tu stavbu 2.8 a pak se pokoušel o start.. samozřejmě svody by museli bejt dělaný na 24V ... vrčet by to nějak mělo, zvětšenej objem a větší turbo bys mohl zpočátku než ti to někdo odladí kompenzovat většíma vstřikama a vše přitom monitorovat WB lambdou.... KP pod 8 už je dost malej..s předstihem u 2l turbo elektroniky na 2.8mě by tak neměl bejt problém...

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tiesto112 »

honza 2.0 16v píše:pokud ti jde o to mít 300PS v bussu, šel bych atmosferickou cestou..
vyjde to finančně možná nastejno jak tento pokus, a nemusíš teoreticky šahat na spodek...

protože i zmíněnej postup s 2.5l klikovkou vyjde docela draho na materiálu (a úplný rozborce motoru). Tak snížený KP je fajn, objem cca 2,8l, ale co antidetonační štěrbina, kterou zvětšíš z 2mm MAX. o rozdíl zdvihů.. ano lidem to funguje..ale toto se mi nelíbí..turbo taky nebude zadarmo a vejfuk k němu též+ laborace v oblbování ecu co o tom nic moc neví... ano určité meze průtoku váhy vzduchu jsou, pokud jsou malé pro turbo, dá se těleso váhy zvětšit výměnou za jiné, větší (třeba ze 70mm na 80atd..) a v ecu šáhnout na "breakpointy"...tím zvětšením rozahu přijdeš o relativně jemné rozlišení mapy a vzniknou určitý "hluchý" místa kde by to šlo řešit lépe ..teorie pěkná, prakticky se tímto skoro nikdo nezabejvá až na pár nadšenců - je to jak v minulosti na suprách probíhaly výměny vstřiků z 440 na 550? a současně výměna váhy vzduchu za větší z nějakýho lexuse..)



co se týče 12V elektroniky.. squadra dělala přesně to co zamýšlíš.(http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/197.html).. ale jako počáteční auto bych vzal teda už to s 2l V6 turbo, kvůli zabudovaný elektrice a snímačům.. mechanika by pak byla relativně sranda, jen bys to co bys potřeboval -čidla, trigger z klikovky, motorovou kabeláž atd přendal na tu stavbu 2.8 a pak se pokoušel o start.. samozřejmě svody by museli bejt dělaný na 24V ... vrčet by to nějak mělo, zvětšenej objem a větší turbo bys mohl zpočátku než ti to někdo odladí kompenzovat většíma vstřikama a vše přitom monitorovat WB lambdou.... KP pod 8 už je dost malej..s předstihem u 2l turbo elektroniky na 2.8mě by tak neměl bejt problém...


Atmo busso s tímto výkonem by bylo fajn, ale tak v GTV a ne ve 166. Předpokládám že by se ten výkon musel vyhonit vysokými otáčkami a to už se k charakteru toho auta nehodí.
Nějak sem nepochopil to od tý squadry. Oni nechali blok 3,0, dali kliku z 2,5, a hlavy, svody atd z 2,0 V6?
Něco o těch antidetonačních štěrbinách tam snad bylo taky napsaný ale to už je pro mě španělská vesnice :roll:
Co se ECU týká tak se začínám přiklánět k něčemu samostatnému. Otázka je, kdybych si pořídil nějakou standalone či piggyback jednotku, na koho se mám obrátit s tím aby mi to zapojil a hlavně naladil na můj setup?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od semysak »

pokud jde o 300 ps turbo v alfe 166 urcite bych poladil ten 2.0 V6 turbo co se do toho daval = koupil 166 s turbo motorem, tam jit na 300 ps neni problem, jinak dve jednotky to skutecne ma je to postarsi motronic jedna jednotka ridi zapalovani a druha vstrikovani, obe cile spolu komunikuji po CAN, a maji spolecna cidla

jinak zasadni rozdil 2.0 bloku oproti 3.0 bloku je vrtani 80mm vs 93 mm tj mnohem silnejsi 2.0 blok -> necha si toho vic libit

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

rozdíl v bloku je jen ve vložkách a ty sou zaměnitelný...resp. možná po převrtání uložení

pak samozřejmě otázka z jakýho bloku vychází 2l V6 a 3.0 V6 24V, protože ač se obojí jmenuje "Busso" rozdíly tam jsou a ne zrovna malý, (vycházím z přestavby 2.5 12V na 3.0 24vkteoru sem před 2ma roky sledoval a podporoval datama z eperu...)

samozřejmě něco z toho naskládat jde, ale problém třeba nastane s vodní pumpou, protože odlitek na starý 3l 12v je jinej než třeba na 2.5/3l 24V + samozřejmě offset řemenic atd...hromada dalších drobností na kterejch se člověk zasekne a nemusí se hnout... vývody chladící vody z hlavy.. proto je třeba aby to dělal schopnej motorář, kterje má přístup k běžným obráběcím strojům a tigu...

na koho s eobrátit -určitě na někoho kdo ví co dělá a hlavně už nějaký busso měl a ví co a jak s elektronikou, nebo na to má lidi... ale počítej že tenhle vývoj, pokud má bejt udělanej pořádně bude minimálně za cenu minimálně 2 166 v pěkným stavu se slušnou výbavou

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

osobně bych se na turbení vyprd.. 3L má krásnej průběh oproti 2.5ce,která do 4000 má parametry jak 2lTS :wink:

sám mám 2.5 ve 156SW a k vánocům sem ji nadělil 3L sací trumpetky, chip od squadry, sací koleno od autodelty, vejfuk od katů dozadu trubka s koncákem Ulter už tam je 2 roky... ještě nahodit sací vačky z GTA (s rozvodama, který mě čekaj v průběhu roku)+ decentně k nim doladit a myslím, že budu výkonově hodně vysoko nad původníma 190PS/225Nm...
samozřejmě že provedený úkony do těch 4000 nic moc neprovedly (i sama squadra uvádí v tomto spektru cca 5PS), i když s autem se o moc líp jezdí.. jde to tak nějak (hodně) lehce do otáček...


ještě by mě zajímalo co by provedlo to karbonový 4l plenum (http://www.youtube.com/watch?v=ETSpaLqk-0U) a klapka z F430 co někteří jezděj na GTAčku... a po odladění se prej na jinak seriovým GTA pouze tímto hnou na cca 280PS.. (vyčteno z UK fora..)

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tiesto112 »

nj takže docházíme k závěru že turbení bussa s podobnou přestavbu je běh na dlouhou trať. Kovaný písty s nízkým KP nikdo nedělá takže jediná možnost by bylo to rysknout na sériovým vnitřku. Tady mi víc sedí ten kompresor protože to nebude takovej kopanec pro ten motor. Na druhou stranu busso dává svoje nej ve vyšších otáčkách a tam už by byl ten kompresor spíše brzda. Takže raději turbo. Sehnat něco o trošku většího než je turbo v 2,0 V6, (třeba GT28R) použít z toho svody, udělat novou koncovku na T25, downpipe, vstřiky, pumpu, FPR, MBC, FMIC, WB lambda a nakonec to vše smontovat a použít nějakou tu novou jednotku (dost tady doporučujete GReddy blue tak třeba tu). Takhle by to třeba šlo? Bereme že motor byl předtím rezebrán, zkontrolován a byla na něm provedena GO. Taky to že sem před tím vykrad banku a finance nejsou problém :D

Další věc, je možné ten kompresní poměr snížit třeba vyšším těsněním pod hlavu? Třeba je to blbost a vycházím z toho že vím, že když se snižuje hlava nebo se dává nižší těsnění tak se KP naopak zvyšuje tak by to mohlo být i naopak :) Třeba nějaké kovové těsnění nebo tak.

To plenum sem taky jeden čas študoval, ale to by asi nebyla zrovna levná záležitost. A ta klapka z f430 už vůbec ne a pak tomu přispůsobit soft. Nebo ho vyrobit z lamina místo z karbonu :-D
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kentoya »

třílitrovej šestivál s kompresí 10/1 stačí dát jen turbo co jsi psal, zjisti si hodnotu vstřiků, měly by být větší jak 300, aby šel výkon okolo těch 300k, a vyměnil bych jednotku, klidně megasquirt 3, ten zvládá i osmivály, ale klidně i lepší

takže když to sečtu, potřebuješ svody, turbo, popř vstřiky, jednotku 50 až 60k a jezdíš
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
tiesto112
Příspěvky: 48
Registrován: 29 lis 2010 10:03
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od tiesto112 »

Tak mě to vychází takto:
Turbo (GT28R) 25000,-
IC - 4000,-
BOV - 4000,-
Walbro - 4000,-
Regulátor tlaku paliva -3000,-
Regulátor tlaku turba - 2000,-
Spojovací materiál - 5000,-
Vstřiky 300cc - 8000,-
Svody (z 2,0 V6 Turbo) - 5000,-
Downpipe - 5000,-
Jednotka - 20000,- ?
WB lambda - ?
Odladění - ?

Takže to co tu je uvedeno vychází na 85000,- jen materiál. Ale nepochybuju že spousta věcí půjde sehnat levněji takže třeba ještě o 10000,- snížíme.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od LiberaleMiguel »

kvuli ladeni a eletriky zkus napsat uzivateli PhoB, on by si s tim moh poradit ;-)
Jinak cenu ladeni pocitej 10+(hodne + kdyz aji se zapojovanim eletriky atp)
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

svody z 2L V6 12V na 24v nenasadíš!

kovaný písty -jaktože nikdo nedělá.. woesner dělá, a albrecht udělá cokoliv... jen to máš za 30...
+ samozřejmě bych dal alespoň pevnostní šrouby na ojnice, protože seriový šrouby na bussu rádi praskaj už na atmosféře, pokude ho zatočíš trošku vejš bež předpokládal výrobce...

WB labdu nepotřebuješ (pokud nehodláš pak s ní jezdit a sledovat další budík.. ano je dobrá společně s EGT pro kontrolu toho že s e v motoru něco děje špatně a tak třeba zvolníš..) tou a dalším verkcajkem disponuje ladič...

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kentoya »

[quote="tiesto112"]Tak mě to vychází takto:
Turbo (GT28R) 25000,-
IC - 4000,-
BOV - 4000,-
Walbro - 4000,-
Regulátor tlaku paliva -3000,-
Regulátor tlaku turba - 2000,-
Spojovací materiál - 5000,-
Vstřiky 300cc - 8000,-
Svody (z 2,0 V6 Turbo) - 5000,-
Downpipe - 5000,-
Jednotka - 20000,- ?
WB lambda - ?
Odladění - ?

turbo by mělo jít levněji
ic stačí z avie 2500
regulátor paliva není třeba
tlak turba nastavíš actuator na ze začátku 0,8 bar
svody a pipu nevím
vyfot vstřiky, třeba půjdou levněji
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4038
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja som posledne kupoval nove vstreky za cca 80e ..kus
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Butcher »

nevim kam to dat, ale wtf?!
Obrázek
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od LiberaleMiguel »

to je quatro turbo ? :shock:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 16:39, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Smayk
Příspěvky: 356
Registrován: 29 úno 2008 20:57
Bydliště: Jihlava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Smayk »

pokud bys chtěl,mám na prodej,jsou Hi-imp 330cc: http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=22728
I live in SUPRA World
Celý život bychom měli žít tak, že jednou, až se za ním otočíme, si budem moci říct: Hmm nice smoke-screen...

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“