Poslední návštěva: 23 úno 2020 02:39 Právě je 23 úno 2020 02:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 619 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 20:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Nechápu co řešíš? Vybral jsi si AEM tak ji budeš mít. Že to samé zvládne modré greddy je věc jiná. Rozdíly jsou pouze v tom o kolik jsou schopné řídit rozdíl a v jakém rozsahu. Pochybuji že se chystás na 500hp. To už by to greddy nezvládlo. Ale v ničem jiném rozdíl není. Není pravda že nemůžeš použít standalone kvůli převodovce. To už jsem tu někde četl. Zvlášť pokud už původní ems má sběrnici obd2.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 20:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Né, že bych s oplem měl takové ambice, ale kdybych náhodou přesedlal k něčemu co ten potenciál má a chtěl bych dále používat pro korekce piggy, tak by to znamenalo, že bych se s tím AEM dostal dále? Přecijen +-100% u AEM je více než +-20% u eManage a bylo by to celkem logické podle mě...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2009 21:37
Příspěvky: 19
Libor12 píše:
Nechápu co řešíš? Vybral jsi si AEM tak ji budeš mít. Že to samé zvládne modré greddy je věc jiná. Rozdíly jsou pouze v tom o kolik jsou schopné řídit rozdíl a v jakém rozsahu. Pochybuji že se chystás na 500hp. To už by to greddy nezvládlo. Ale v ničem jiném rozdíl není. Není pravda že nemůžeš použít standalone kvůli převodovce. To už jsem tu někde četl. Zvlášť pokud už původní ems má sběrnici obd2.



no to opravdu není :D ,jen bych musel koupit višší řadu stand al,a taky sem nenarazil na nikoho kdo by měl přímo s tím mim problemkem a SMG nějakou zkušenost,ani človíček co mi prodával ost komponenty a to děla BMW(s dánska)a má na to racing firmu se na to moc dobře netvářil....a co pak treba kdybych potreboval do serv¨BMW,nechci si to dělat komplikovanějši než to je :shock: ,jinak jestli treba víš o piggi za lepší love než to aem,tak sem sní nejsem žadnej zarytek příznivce jedne značky a tak
jnak bych byl každemu víc než dlužníkem kdyby v tom měl nějakou zkušenost,aby byla by třeba naka ta rada k mání :roll: :roll: :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 20:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Takhle,blue greddy umí řídit 6V,zvládá řídit vstřik,zapalování,plnící tlak turbo,spolupracuje s wb,má live vizualizaci a možnost úpravy dat za běhu motoru. Co by jsi chtěl víc?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2009 21:37
Příspěvky: 19
Libor12 píše:
Takhle,blue greddy umí řídit 6V,zvládá řídit vstřik,zapalování,plnící tlak turbo,spolupracuje s wb,má live vizualizaci a možnost úpravy dat za běhu motoru. Co by jsi chtěl víc?


takže asi to samy co aem??No asi už jen ta cena mi tu chybí :oops: jasny ebay, cena + doprava je ale pořad vic,než co sem sehnal,jasny že jestli sem hledal špatně a někde se vyvrby lepší budu rád,kaček není nikdy nazbyt :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 21:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Můžeš třeba zde http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=48 jinak dá se "jeta" sehnat i tady. Jednu jsem teď pustil za 12k. Je to měsíc.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 21:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2009 21:37
Příspěvky: 19
Libor12 píše:
Můžeš třeba zde http://www.greddy.com/products/display/ ... ategory=48 jinak dá se "jeta" sehnat i tady. Jednu jsem teď pustil za 12k. Je to měsíc.

ted tam zrovinka čučím :mavani: ,no ale ta cena...to se prostě zatím te aem nevyrovna,tak že je asi vymalováno :kladivo: ,škoda že sem to neřešil před tím měsícem,mohl sem mít klid,no aspon vím že až pak stejnak necham udělat org ECU,tak jí prodam nejspíš za to samí co mě vyšla


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 21:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Fifi píše:
Né, že bych s oplem měl takové ambice, ale kdybych náhodou přesedlal k něčemu co ten potenciál má a chtěl bych dále používat pro korekce piggy, tak by to znamenalo, že bych se s tím AEM dostal dále? Přecijen +-100% u AEM je více než +-20% u eManage a bylo by to celkem logické podle mě...
a jsme u toho na co tady upozorňuje elviiis. Žádný atmosférický motor bez úpravy nemá takový potenciál co by to aem zvládlo. :) ono si musíš opravdu pečlivě vybírat do jakého motoru se pustiš. :) při dnešní velkosériové výrobě a požadavku dostat se z cenou co nejvíc dolů,se šetří kde může i na sériových turbomotorech. Nedávno jsem měl možnost být u zkoušek a ladění motoru VW 1.8T zmiňovaného zde v jiném téma. Motor po pár minutách "skonal" na 208kw. :) tady je na prodej jedna http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.php?t=717

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Jo, o té vím, prodává ji i na 200sx, kdoví jestli je to ještě aktuální, pokud jo, tak stejně asi v nejbližší době nebudou peníze (Opel mě minulý měsíc obral o cca 25000kč, ale na druhou stranu je teď 100%ní podvozek i brzdy a více méně jediné na co se nesáhlo /záměrně/ byl motor)... Nejsem sice žádný znalec přes VW 1.8T, ale pokud to byla ta základní 110kw tak vydržela skoro dvojnásobek, pokud to byla některá z těch silnějších co byly např v TT, tak žádná sláva (ty silnější verze měly prý mít pevnější ojnice a písty nebo nižší kompresi, už nevím...), protože právě za kompres byly ty 1.8t hodně kritizovány...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 24 úno 2009 22:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Byla to ta silnější. A jsme u toho :) elviiisův sainz na sériových vnitřnostech vydrží až 600hp. A to je 20let starý motor. :) takže až budeš vybírat příští motor tak pozorně.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 25 úno 2009 12:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Tak to tedy VW 1.8T nic moc, jak jsem psal výše! Opel je auto na denní ježdění, takže něco jako, že by třeba půl roku stál, aby se mohlo dělat nehrozí, proto to bude chvíli trvat (chci si to nejdříve vše připravit, abych to potom mohl během dvou-tří dnů smontoval a pak začít ladit). Auto musí do 14ti dní jezdit... Jako víkendové auto by se mi líbilo 200sx (ca18det), takže taky ještě poctivý motor na kterém se takových 300-350ps dá dlouhodobě provozovat, to ale nejdříve až bude dvojgaráž atd, takže to má zatím několik let ještě čas a do té doby chci dělat "pokusy" s oplem... Takže eManage jasná volba, jo?

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 25 úno 2009 18:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Pro tvoji aplikaci je blue greeddy plně dostačující. Ale na ten motor pokud to necháš v sérii tak opatrně. Vůbec se nedá odhadnout kolik je schopen unést. Pro začátek bych zkusil plnící tlak max.0.6bar

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 25 úno 2009 19:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Neplánoval jsem jít přes 0.5bar takže "uvidíme", tajně doufám, že když už bude mít motor dost, tak to dá najevo těsněním pod hlavou a né třeba ojnicí atd... Každopádně prozatím díky a až se to dá trochu do pohybu, tak se ještě ozvu ohledně ostatních věcí s tím spojených... 8)

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 01 bře 2009 20:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
mno s těma 2-3dny si to nemaluj jak to začnwš skládat tak zjistíš že potřebuješ to a to a že tohle nesedí... určitě sina tu dobu poříď ještě něco protože se dostaneš minimálně na měsíc...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 02 bře 2009 19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Jak jsem psal, auto "nemůže" (může, ale bylo by to dost nepohodlné) stát tak dlouho v kuse, ale není problém ho třeba na 2-3dny odstavit a nachystat si třeba držáky na IC, natáhnout nějaké vzduchové potrubí a to uchytit na místo kde už zůstane a ucpat proti bordelu a jezdit normálně jako N/A s IC v nárazníku, další týden třeba naměřit a udělat svody a pak je jen přehodit a udělat mezi kus na výfuk, který bude dočasně místo turba, poté by stačilo mezi kus odšroubovat a nahradit turbem (práce na chvíli) atd, prostě si to takto všechno (za pochodu) před chystám a nevidím důvod, proč bych to potom do 3dnů nesešrouboval do kupy, to ale ostatně zjistím... :wink:
Jinak nevíte někdo o nějakých kratších a pevnějších ojnicích pro z16xe? Jen pro inspiraci... Jo a ještě, jaký je váš názor na seriové písty s kroužky pro první výbrus, "fušeřina"? Předpokládejme opticky nepoškozený píst s drážkami pro kroužky v tolerancích atd... Díky.

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 bře 2009 17:05 
Offline

Registrován: 07 bře 2009 16:20
Příspěvky: 72
zdravím.budu přestavovat nissan primeru sr20de na turbo.nastavení směsi pomocí AFR budíku.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.

_________________
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 bře 2009 17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2006 18:22
Příspěvky: 413
ma uzky rozsah.. kup sirokopasmovou od bosche (levnejsi varianta) nebo osvedcenou od innovate

_________________
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 bře 2009 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 23:55
Příspěvky: 1279
Bydliště: Olomouc
jifo píše:
zdravím.budu přestavovat nissan primeru sr20de na turbo.nastavení směsi pomocí AFR budíku.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.


jdi na nissan klub a poptej se jagyho, poradí

_________________
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 bře 2009 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
jifo píše:
zdravím.budu přestavovat nissan primeru sr20de na turbo.nastavení směsi pomocí AFR budíku.
Potřebuji poradit jakou lambdu mám použít.nerozumím tomu proč seriová není vhodná.


Nechci bejt hnusnej ale pokud nevis proc seriova neni vhodna tak se do toho nepoustej protoze je to jasna smrt motoru...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 bře 2009 21:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
tsin píše:
ma uzky rozsah.. kup sirokopasmovou od bosche (levnejsi varianta) nebo osvedcenou od innovate

s tím že má sériová úzký rozsah souhlasím,ale třeba kit lm-1 od innovate používá wb lambda sondu právě od bosch. :D používá ji spousta výrobců. I PLX devices aj.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2009 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 21:06
Příspěvky: 234
Bydliště: Beroun
Čau,

nemáte někdo odkaz nebo stránky nebo video s nabastleninou turba na obyč. motor(+ odfrézování písů nebo podložka pod hlavu)? Zajímalo by mě jak dlouho to tak vydrží a jestli to někdo zkoušel v česku. Viděl jsem na youtube pár videí e stylu skoda 120 turbo, ale byli to buď podvody nebo dementní videa...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2009 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Tady jsou dva články, ale dle mě nejdou dost do hloubky, možná záměrně, ale kdo ví...

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=359
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=442

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 08 bře 2009 22:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Myslíš třeba škoda 120l turbo. :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 12:22 
Offline

Registrován: 06 led 2009 10:33
Příspěvky: 272
Bydliště: České Budějovice
pokud se zajímáš o tohle tak s tim by ti poradil Donn on má doma favorita turbo co sem koukal ak tam má kliku s fabie 1.4 a hlavu ale dva karbece ale o podrobnějších věcech by sis pokecal spíš s nim zkus mu napsat SZ

_________________
Animalize-Team
BMW E36
Kymco Maxxer


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2006 18:22
Příspěvky: 413
tohle nema cenu komentovat..

_________________
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 16:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Libor12 píše:
Myslíš třeba škoda 120l turbo. :)


Hmm, takhle "naprudko" bez IC, ale je fakt, že s IC by se nedal použít "klasický" karbec... Jinak podle wastegate mi to turbo připomíná to, co použili i ti slováci v mých odkazech KKK K16 myslíš, že by bylo použitelné? Co je pravdy na tom, že se dá nastavit nejméně na 0.8bar? To je pro mě strašně moc... Jo a koukni potom večer do sz, měl bych takovou "prosbu".

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Jak jsi napsal pokud nepouzijes pretlakovy karbec musis pouzit toto reseni... ovsem v minulosti se to pouzivalo a dosahovale se s tim slusnejch vykonu... nechci kecat a le tusim ze mariky s kompikama to pouzivaj dodnes... jinak jako test to nepovazuji za nic hrozneho... nestoji te to nic krom casu ana blbnuti na pole proc ne...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 17:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Tohle není ode mne. Řekl bych že stejné turbo je v AR,ale nejsem si tím jistý. Jinak tohle je práce na dopoledne cca 5h. Je to stavěné způsobem co "vrakovistě dá" bez řízení "na tvrdo". Většinou podle stavu motoru vydrží v chodu tak do 2hod. Většinou popraskaji ojnice nebo klika. Dělám to klukům na blbnuti než to jde definitivně do šrotu. Některé pak dokáží udělat 400m za 15-16s :D

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Ahoj, nedalo mi to a musím se pochlubit, tak dlouho jsem vybíral, až jsem vybral a to: Apexi AFC Neo o kterém tady nepadlo ani slovo, ale vzhledem k ceně ?000Kč jsem prostě nemohl jinak... Je sice pravda, že neovlivním předstih, ale po pár vyměněných sz s Liborem12 jsme se shodli, že bude pro začátek dostačující i tohle. Líbí se mi, že k změně nastavení nebude potřeba ntb a taky asi ušetřím za budík tlaku turba, protože díky displeji jej uvidím přímo na piggy (spolu s ostatními údaji)...

Foto je pouze z 1.3mpx mobilu:
Obrázek

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Naposledy upravil Fifi dne 07 pro 2009 17:21, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 09:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
jo apexi je taky v klidu ale ja doporucoval rebic pro jeho jednoduchost a snadne nastaveni... nejedna se o siditko jako je safc ale o dalsi nezavisli clen dodavajici palivo s nezavislim nastavenim... navic pri pouziti rabic nepotrebujes zvetsovat vstriky protoze rebic ridi svoje 2 az 4vstriky... myslim si ze ssafc je vhodny pro ty jez maji turbo tovarne a jen chtej troku poladit (sam uvazuji ze jeslti nebudu motor nejak razantne upravovat koupim si safc jen pro doladeni map) ale pro prestavbu nacka si myslim ze je lepsi rebic... kazdopadne to je jen vjec nazaru a fungova bude ve finale oboje... za 6tis to byl jetej? to bych si jej koupil taky...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 619 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů