Intake manifold.....pls o radu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od kentoya »

jde o to, že se domnívám (možná se pletu,) že není potřeba snižovat množství oleje přicházející do hlavy
opravdu v tomhle případě používám selský rozum ale
restriktor přes který jde olej do hlavy má průměr cca 1,5mm max, a z hlavy vedou čtyři nebo pět (pět spíše) kanálů přibližně kulatého průměru o průměru cca 1 cm a tlak olejového čerpadla není vyšší jak 5 bar (cca70-75psi)
domnívám se, že problémy s olejem jsou pouze u starých karbonem zanešených CAček, kde jsem už několikrát viděl ty průměry poloviční, a když se k tomu přidá třetinový průchod pro odvětrání bloku (také díky karbonu) tak je problém na světě
domnívám se, že ty dvě hadice na boku palice mají své opodstatnění až tehdy pokud zvednu tlak olejového čerpadla popř na starém zanešeném motoru, jinak to musí fungovat
samozřejmě že by bylo ideální vše proměřit, aby to co píšu byla pravda, ale mě se nechce dávat starý motor na auto a hledat a měřit, a taky se mi nechce nechat můj motor zestárnout, když je stejně několikrát do roka dole z auta a hrabu se v něm a vymýšlím a hledám ameriku
a suchou olejovou vanu bych viděl spíše jako plus pro drifty, či okruhy, kde se olej převaluje ve vaně jak je mu libo, pro vyřešení odtoku z hlavy si myslím že to není potřeba, ovšem pokud by to nestíhalo (zatím se mi to nestalo) tak bych na svém autě vyřešil ten odtok z hlavy tak, že bych dal ze zadu palice ty dvě hadice a pomohl odsávat olej pomocí čerpadla, ale stále se domnívám, že to není důležité na motoru po GO
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Libor12 »

Možná mi něco uniká. Ale také se na to dívám selským rozumem. Proč je řešeno odvětrání klikove skříně jste se shodli. Ale jak sám píšes tak do hlavy teče olej dírkou 1.5mm a odtéka cca 5otvory dolů do vany. Pokud není nijak vana oddělena od kliky tak přeci podtlak/přetlak musí být stejný jak v klikove skříni tak pod víkem ventilu. Nevěřím tomu že by celou dobu byly plně zalité olejem.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od raddy »

kenotya:
http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... ost4512122" onclick="window.open(this.href);return false;, tiu je nazor ludi od ca18det a nakonci mas nazor jedneho z najvacsich manikov aj s popisom velmi zaujimavej avsak v praxi extremne narocnej alternativy, ale mozno ta inspiruje pri dalsich vynalezoch (bez ironie).

takze pokial nezmeras realne podtlak vo vani, definitvne prestavam verit tvojej teorii, ako o podtlaku tak o tom ze to zlepsi odtok oleja z hlavy v ca18det motore, viac uz naozaj nepotrebujem...bolo by vhodne prestat zahovarat ze sa ti to uz nechce merat atd....alebo to zmeras a vsetkym dokazes ze si sa tu nerozpisoval zbytocne...(a naopak ze ja som si sral do huby :D )nic v zlom ale tvrdil si velmi vehementne ze mas stale podtlak vo vani, tak je cas dokazat to,staci napojit tlakomer na mierku oleja, nehovor ze sa uz nikdy neprevezies v aute s motorom ca18det.... Dalsia vec proti tvojmu sposobu zapojenia odvetrania je prienik plynov z vane spat do sania, pricom tieto plyny obsahuju vela olejovej suspenzie, nejake tie kyselinky a malo kyslika....nic co by kdokolvek potreboval spalovat v motore s predimenzovanym vykonom. tieto sracky idu do motora pretoze vo vani je pretlak a ten ich tam vhana (alebo ich taha turbo, ak chces tento sposob)...

taboo:dakujem za objasnenie otazky ohladom olejovej pumpy, logicke a jasne.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:33, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od raddy »

taboo:nemam pocit ze si odporuje, to co pise mi pride korektne. nezabudaj vsak ze je tu rec o konkretnom motore s jeho konkretnym odvetranim, nejde tu o to ci je to mozne vseobecne ale na konkretnej aplikacii kentoyovho motora. nevytrhaj prvu vetu z kontextu vety nasledujucej a z celeho prispevku. Zmysel nie je ze turbo nesaje, kazde turbo saje, len to netreba vytrhavat z kontextu, chcel tym vyjadrit tlakove pomery pred turbom,resp ze nesaje z odvetrania (pretoze nevytvara na to dostatocny podtlak) . Mozes mi verit ze autor vie co pise, kludne si s nim podebatuj, nemusis mat strach ze nebude chapat co pises....

The turbo doesn't suck. On boost the engine blows air out of the exhaust cam box vent hose though the restrictor. If you have usable vacuum at the turbo inlet, it needs eliminating.

ak si precitam tieto 3 vety, bez problemov pochopim co chcel autor povedat ohladom otazky ci turbo v ca18det dokaze odsavat obsah skrine....a nevidim dovod vytrhat prvu vetu a zalozit na tom odpoved...A mimochodom,ak sa rad hras so slovickami, ak je pred turbom atmosfericky tlak, tak to turbo skutocne doesn´t suck, pretoze pod sanim sa rozumie stav tlakovej diferencie, inak je to nie je sanie ale presuvanie bez rozdielu tlakov. v pripade naporoveho sania je pred turbom pretlak, takze turbo znova doesn´t suck, napriek tomu ze nim prechadza vzduch, keby si mal v naporovom sani dieru tak by nou unikal vzduch smerom von do atmosfery, takze turbo znova doesn´t suck ale napriek tomu nemam dovod zosmiesnovat :lol:

nikto netvrdi ze turbo nesaje, ale tvrdi ze pred (kentoyovym) turbom nie je pouzitelny podtlak, co nie je jedno a to iste, resp. ze tento podtlak je velmi maly (1-2psi) co je fakt. Nejde o to, aky podtlak turbo DOKAZE vytvorit za fitlrom, ale o to aky podtlak v skutocnosti VYTVARA v kentoyovom motore a ak je to viac ako -2psi, je cas vymenit vzduchovy filter, to je dalsi fakt. Cize debata vobec nie je o tom aky podtlak dokaze turbo vytvorit, my vieme ze turbo vytvori podtlak max. -2psi.
Takze, nezabudajme ze sa bavime o podtlaku maximalne -2psi a tento podtlak ma vytvorit podtlak vo vani cez odvetranie cca 10-12mm priemer....
Iste, kazde turbo ti vcucne prsty, ked nema kadial tahat vzduch ak das ruku dostatocne blizko turba, da sa polozit dlan cez vstup turba a vytocit motor...ale pokial sacia schopnost turba vytvori v jeho privodnej hadici podtlak -1psi ktory tam zmeram, tak my vysvetli ako tento podtlak sposoby podtlak v skrini, ak blowby vytvori pretlak na ovela vyssej urovni?
vsetko je to len o prietoku vzduchu turbom voci velkosti jeho vstupu resp. privodnej hadice, inak povedane restrikciami v sani turba, tie urcuju saciu "silu" (rovnaky objem vzduchu nasavany cez mensi priemer=zvysenie rychlosti prudenia a zvysenie podtlaku za restrikciou, rovnaky objem vzduchu nasavany cez vacsi priemer=znizenie rychlosti prudenia a znizenie podtlaku za restrikciou) nechapem co je na tom nelogicke....jedine rychlost prudenia urcuje to ako "silno" turbo saje, resp. ako "silno" ti vcucava prsty....

ako je na sxoc poznamenane na konci prispevku, staci dat pred turbo AFM z micry (restrikciu) a hned bude turbo tahat z vane....ale to je o niecom inom...este raz, jedna sa tu o konkretny ca18det motor....

samozrejme ze venturiho efekt dokaze zabezpecit odsatie vane aj ak pred turbom nie je podtlak, ale to v pripade kentoyovho motora tazko bude fungovat, pretoze to vyzaduje konkretnu poziciu trubky odvetrania v sani turba aby efekt fungoval...

nepochybujem ze akekolvek turbo je schopne vytvorit podtlak vo vani, zalezi len na tom, aky je pomer velkosti hadice odvetrania k velkosti hadice privodu vzduchu do turba (alebo aka je restrikcia pred turbom), je jasne ze od urciteho pomeru zacne turbo sat vacsi objem vzduchu z vane ako cez filter, ale znova, nevidim suvislost s pripadom ktory tu riesime,kde je odvetranie s priemerom cca 10mm a privodna hadica do turba s priemerom dajme tomu 60-70mm....ale nevidim dovod preco by som mal do valcov sat obsah vane namiesto cisteho vzduchu...

nakoniec, kludne napis svoj nazor na uk forum, pokial mas skutocne pocit ze si tam niekdo odporuje, kazda spravna informacia sa hodi a mna tento problem naozaj zaujima....a vsetci nabydeme novych poznatku :lol:
nakoniec staci aby kentoya zmeral ten podtlak a hned bude jasne ci si niekdo odporuje....ohladom kentoyovho motora. ak pri tomto zapojeni nameria vo vani podtlak, rad uznam medzery vo svojich informaciach a uvediem to na pravu mieru aj na sxoc...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:33, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od raddy »

jo ziadny problem, sorry za zdrzovanie :?: tak sa teda tesim ako to poriesi kentoya, bude to mozno jedna z prvych aplikacii tohoto druhu na ca18det, drzim palce.

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Libor12 »

Chlapi díky! Vyřešil jsem díky této diskuzi suchou klikovou skříň. :) 8)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od kentoya »

raddy píše:
takze pokial nezmeras realne podtlak vo vani, definitvne prestavam verit tvojej teorii, ako o podtlaku tak o tom ze to zlepsi odtok oleja z hlavy v ca18det motore, viac uz naozaj nepotrebujem...bolo by vhodne prestat zahovarat ze sa ti to uz nechce merat atd....alebo to zmeras a vsetkym dokazes ze si sa tu nerozpisoval zbytocne...(a naopak ze ja som si sral do huby :D )nic v zlom ale tvrdil si velmi vehementne ze mas stale podtlak vo vani, tak je cas dokazat to,staci napojit tlakomer na mierku oleja, nehovor ze sa uz nikdy neprevezies v aute s motorom ca18det.... Dalsia vec proti tvojmu sposobu zapojenia odvetrania je prienik plynov z vane spat do sania, pricom tieto plyny obsahuju vela olejovej suspenzie, nejake tie kyselinky a malo kyslika....nic co by kdokolvek potreboval spalovat v motore s predimenzovanym vykonom. tieto sracky idu do motora pretoze vo vani je pretlak a ten ich tam vhana (alebo ich taha turbo, ak chces tento sposob)...
nevěř, jestliže je podtlak v té trubičce co je jako jediná vyvedená jako odvětrání z bloku, žádný jiný odvětrávací systém tam není, tak předpokládám že je podtlak i v bloku, ale abych to věděl 100% centně, tak napojím ještě měřák na měrku oleje, aby to bylo opravdu na 100%
klidně tomu nevěř, mě stačí že taboo napsal že je to teoreticky pravděpodobné (napsal to jinak, ale tohle jsem z toho vyčetl)

nikde jsem nepsal že už nepojedu s motorem CA18DET ten motor bude ve dvoukile stále, jediné co jsem napsal (pokud umíš číst), že podtlak na hadici byl naměřen s turbem 2871rs a toto turbo jsem prodal, jelikož ho nebudu potřebovat a nahradím ho turbem 2860 které je sice menší, ale na mou zvýšenou kompresi bude stačit na to co od toho motoru chci

jelikož jsem několikrát psal že z bloku je to OCC neboli Oil Catch Tank, tak by té suspenze nemělo do bloku jít nějak extra a v porovnání dvou efektů který je horší, jestli přetlak v bloku nebo trocha suspenze v sání, se mi jeví jako menší zlo ta suspenze v sání

stále vyzdvihuješ to anglické forum, nic proti němu nemám, ale i na 200sx foru jsme se chytli jak mi všichni říkali že už tam vše objevili, že mám jen čerpat, a já stále tvrdím že zdravý český selský rozum je pro mě důležitější než ti angláni

sám vidíš jak v posledním příspěvku ty tvoje anglány taboo sepsul že si protiřečí, já se nebojím přiznat že udělám chybu a nebojím se zkoušet a nacházet nové věci které už dávno někdy byly objeveny, jen ti angláni o nich třeba neví, ale já na ně přijdu selským rozumem bez znalosti angličtiny

mrzí mě že jsem se tu vůbec ptal jestli je to možné, sice jsem se dozvěděl že je, ale strávil jsem opět několik hodin omíláním toho samého dokola, jako jarda trotl
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od raddy »

tesim sa na namerany podtlak v bloku, skus si za cach can zapojit skusobne dalsiu nadobu aby si videl co vsetko sa nezachyti a ide do turba a zvysok tvojho prispevku ma dobre pobavil ,hlavne ty tvoje anglany, vole tak to uz jo :mrgreen: na to ze nevies o com sa tam pise, mas celkom silne slova, ale utrcite mas na to dovod. tak vela stastia pri vymyslani, uz som celkom zvedavy na prvy vysledok.
Naposledy upravil(a) raddy dne 21 úno 2009 18:12, celkem upraveno 1 x.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od JonnY »

celkom ma tento topick potesil. konecne mi docvaklo, preco jeden v8 cas od casu vyflusne olejovu mierku a deci oleja.
clovek da dole airbox (nech je pristup ku karburatorom) cimz odpoji odvetranie, natoci studeny motor a pri pridani ma polku motoroveho priestoru od oleja :D

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od kentoya »

raddy píše:tesim sa na namerany podtlak v bloku a zvysok tvojho prispevku ma dobre pobavil ,hlavne ty tvoje anglany, vole tak to uz jo :mrgreen: na to ze nevies o com sa tam pise, mas celkom silne slova, ale utrcite mas na to dovod. tak vela stastia pri vymyslani, uz som celkom zvedavy na prvy vysledok.
zcela jednoduše, už několikrát jsem na 200sx foru slyšel, že na english foru vše co mě ještě nenapadlo už tam před pěti lety odzkoušeli, a když jsem se na pár špeků zeptal tak nic

tak mi prosím tě najdi kde na english foru, probírali a kdo odzkoušel vysokokompresní písty, kdo vyzkoušel podchlazování paliva, kdo vyzkoušel dvojici vstřiků na jeden válec, kdo vyzkoušel kovové těsnění vyřezané laserem např z nerezu, kdo vyzkoušel vyrobit lehčí pevná zdvihátka, než je má např Tomei, kdo vyzkoušel zvětšit odtoky oleje z hlavy do bloku, kdo vyzkoušel pomocí úprav těsnění v hlavě upravit množství a tok vody, aby se nepřehříval 4tý válec, kdo upravil spalovací prostor na to aby vydržel statickou kompresi 11/1

bav se hledáním, najdeš hovno :x :lol: a proto já tam nehledám a používám selský rozum a snažím se pohybovat mezi lidmi kteří znají z praxe a poradí a ne hledaním na netu kde stejně špeky prostě nejsou, a kdyby taboo a jemu podobní nechtěli, tak by se na net ani některé špeky nedostaly, proto taky úplně vše nepíšu, protože za 1, nevím všechno, za 2, nikdy nebudu vědět všechno za 3, můžu se mýlit za 4, těch pár věcí na které jsem přišel, mě stály statisíce
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od raddy »

hovno najdem akurat tak pri citani tvojho predchadzajuceho pripevku , dakujem za radu, vrat sa s hodnotou vakua v bloku ktory namerias. nikdo nikdy nevidel nic z tvojich vynalezov v praxi, je pekne ze si na ne minul statisice, kde su vysledky? kde je ca18det s dvoma vstrekmi na valec (pekna zbytocnost), aky vykon si dostal z vysokompresnych piestov, kde je tych 9000ot kvoli ktorym vyrabas lahke zdvihatka? nepohol si sa cez GT2871 turbo, ale pises tu o dvoch vstrekoch na valec, daj si to rychlo patentovat, lebo ti to ukradne GM aby sa zachranil pred krachom. je zaujimave ze ani najvykkonejsie ca18det na svete nepouzivaju nic z tvojich statisicovych vynalezov, ziadny nema absolutne nezmyselnu staticku kompresiu, ziadny nema dva vstreky na valec, ziadny nema tesnenie pod hlavu z nerezu, ziadny nepotrebuje lahsie zdvihatka ako robi Tomei. Je jasne ze je to preto ze to proste este nevymysleli...naozaj som sa pobavil.
tvrdenie ze najdem hovno plne zodpoveda tvojej urovni....nie je dolezite co vsetko sa snazis vymysliet, ale aky to ma ucel a zmysel....vrat sa s vysledkami a potom sa budeme bavit o hovnach...

ps. s tou hromadkou penazi si ma vyborne pobavil :lol:
Naposledy upravil(a) raddy dne 21 úno 2009 18:45, celkem upraveno 3 x.

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od kentoya »

jsi frajer, hlavně že víš jak je to ve skutečnosti
jestli že je podtlak v hadici je i v bloku, kvůli tobě to naměřím
2871 jsem prodal protože jsem neměl na nájem, bohužel mi dluží za práci nemalé peníze, možná jsi takovou hromádku co mi dluží ani neměl v rukách
proto to není dodělané a jsem rád že mi to jezdí
a když chceš popichovat
pamatuji si jak jsi měl nejlíp udělané auto, jak jsi básnil a na sprintu tě martin 534 s úplnou seriovkou rozmáznul :D

tak začni hledat at se o těch hovnách můžeme bavit :D

je vidět že ani netušíš jaká je výhoda dvou vstřiků na válec a jaká je nevýhoda, tak si to taky najdi kdyý umíš všechno najít
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od kentoya »

víš co piš si co chceš, mě je to jedno, akorát se mě snažíš shazovat po celou dobu v téhle diskuzi, tak si shazuj
posledních pár slov napíšu do tohohle tématu
když nemám peníze jelikož jsem v druhotné platební neschopnosti, tak nemám šanci něco dokázat, v autě už mám 3/4 mega a chybí mi tak ještě půl, když to vše vysoudím bude na dodělání auta
jestli by jsi měl být zástupcem anglicky mluvícího fora a měl by jsi ponižovat vliv váhy zdvihátek na otáčky motoru, tak ti povím že to forum musí stát za pěkný kulový
že nikdo nevyužil na tom foru výhody vyšší statické komprese taky svědčí o jejich vzdělanosti
že nevíš proč by se dalo použít nerezové těsnění a jaké jsou výhody či nevýhody je další známka

ale urážet budeš, tak urážej, čerpej z toho fora a občas to dej přečíst taboovi ty odkazy, aby ti mohl udělit lekci co je to za trotla
dík piš si sem co chceš, seru v téhle diskuzi na tebe pane nejchytřejší
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od raddy »

dakujem za opakovane vysvetlenie, ja viem preco dochadza k pohybu vzduchu, nema zmysel dohadovat sa ci turbo u kentoyu saje obsah skrine alebo obsah skrine je vytlacany pred turbo....podstatny je vysledok tohoto javu a tym je ci ma kentoya vo vani stale podtlak (nebavime sa tu o tom, ci moze mat podtlak a ako ho moze dosiahnut, on tvrdi ZE HO TAM STALE MA) ako pise a kym to nezmera tak nema vyznam to rozoberat. Cely cas nechcem vediet nic ine len hodnotu podtlaku ktoru dosiahol odpojenim odvetrania vaciek od serioveho odvetrania ca18det motora a presne toho sa tyka aj odpoved z sxoc fora, napriek tomu ze ti pripada nezmyselna. To ci je tato odpoved naozaj nezmyselna sa ukaze az po vysledku merania tlaku v kentoyovom motore. Ak nameria podtlak, bola nezmyselna, ak nenameria podtlak, nezmyselne bolo nieco ine.

kenotya: k tebe len tolko, zmeraj ten podtlak a vrat sa s vysledkom, cela debata je len o tomto jedinom, vsetky dalsie kecy si pridal ty, mna naozaj nic ine nezaujima. nezaujima ma tvoja financna situacia, nie som psychologicka poradna ani banka a takisto ma nezaujima tvoja neznalost cudzich jazykov a z nej vyplivajuca domyslavost. vsetky tvoje vynalezy boli davno vynajdene a vysledok v praxi oddelil nezmysel od funkcneho riesenia, ktore v praxi pretrvalo...to ze sa nieco na ca18det nepouziva nie je preto ze cakame kym to objavis, ale preto ze to objavene bolo a neujalo sa to. ty samozrejme vies najlepsie o com sa na sxoc toci, ale skus si tam obcas pozriet aspon obrazky aby si sa dostal do obrazu, vsetky tvoje prevratne riesenia s tesneniami, spalovacimi priestormi, vysokou kompresiou (vyhody statickej kompresie 11:1 su pre turbomotor naozaj velmi rozsiahle a preto vsetci ostatni robia obrovsku chybu) ci chladenim 4. valca su tam davno dopodrobna riesene a budes velmi prekvapeny co vsetko si este vynajst nestihol...
ale samozrejme, tvoj podpis ta presne vystihuje.

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Beaver »

Ja mel za to, ze ten plech tam je jako mechanicka zalezitost o kterou se "rozbije" ten olej a odteka/odkapava zase zpet do hlavy drive, nez je vycucnut skrz hadici do sani.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od blázen »

nebo vytlačen :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od bob ash »

Trochu OT, protože jde o atmosféru V8 s karburátorem, ale Taboo určitě odpoví aniž by u toho musel přemejšlet, protože je to tam u nich nudná záležitost pro rednecky. Co mám udělat s odvětráváním klikovky na SBC 305ci - mám tam Edelbrock karbutátor a tedy samozřejmě otevřenej vzduchovej filtr, kterej nemá díru na odvětrávání. Zatím to jen tak visí - vadí to nečemu? Nebo to mám píchnout někam do intake manifoldu (je tam úplně obyč Edelbrock Performer, v tom by na to snad i mohla bejt díra)?

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 11 srp 2014 00:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
bob ash
Příspěvky: 431
Registrován: 07 úno 2005 01:39
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od bob ash »

Taboo píše:Ten karburator by mel mit PCV port umisteny na jeho predni casti. Z toho se pote vede jen hadice do PCV ventilu umistenym na viku ventilu. Pokud ten port anebo PCV ventil nemas, tak jen umisti "breather" na viko (anebo obe) ventilu. Sice tam nebude dochazet k zadnemu odsavani, ale ta crankcase bude odvetrana... :wink:
Mám tam obyč Edelbrock 1406, předpokládám, že tam ten port bude... kouknu na to...

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Intake manifold.....pls o radu

Příspěvek od Taboo »

Smazano
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“