Poslední návštěva: 21 zář 2019 12:41 Právě je 21 zář 2019 12:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 20 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2010 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2005 17:41
Příspěvky: 753
Bydliště: ostrava
Ahoj koipul jsem si AFR s Wide band sondou od AEM. Chci se zeptat jestli to tady někdo máte a mohli byste mi říct jake to všechno funkce. V tom návodu v angličtině se nevyznám ani boha. Všiml jsem si že to má nějaké dva vystupy ale k čemu to je? Pak to má vzadu nějakou kalibrační dírku,ale na tu jsem nešahal. TO je je taky na co? Dík za odpovědi :wink:

_________________
VW golf II GT 1.8Turbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 03 črc 2015 21:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2107
Bydliště: Středočeský kraj
Nevíte někdo, proč je u budíku napsáno toto?

Citace:
Jedná se o zboží výhradně pro závodní účely, slouží pouze k nalazení vozidla nikoliv k permanentnímu užívání !!!


http://www.highperformanceparts.cz/digi ... mbdou.6044

Není to první budík AFR, kde to vidím. V čem se to liší od budíku, který se dá používat permanentně? Nebo je to tam napsáno jen proto, aby byl prodejce jištěný, kdyby to nevydrželo permanentní používání?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 03 črc 2015 22:08 
Offline

Registrován: 14 črc 2012 16:22
Příspěvky: 119
Myslim ze se tim jen chrani, v tovarnim pouziti najezdi BOSCH snimace desetitisice km. Zivotnost ale hodne zalezi na pouziti a na druhu paliva.
Pokud mas AEM controller ktery je potreba kalibrovat tak to je pravdepodobne verze vyuzivajici starsi 4.2 sensor. Tahle verze AEM uz se snad ani nevyrabi.
BTW ta cena je dobre prestrelena...

_________________
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 03 črc 2015 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4018
no.. to fakt neviem..
ale z vlastnej skusenosti viem povedat, ze sonda "starne" ...
a vela vela "budikov" toto neberie v potaz...

rozumej, konstrukcne prevedenie proste nepouziva 6pin "z konektoru na sonde"
podla "hodnoty" ktoreho by mala prebiehat vlastna kalibracia ...

a proste budik pri sonde po 20tkm, uz ukazuje nieco ine..
nez by ukazoval s novou sondou ...

( berte to jako moj lajicky poznatok z pouzivania VEMS+WBO2 )
( kde som proste akosi uz dva krat musel prekalibrovavat WBO2 kontroler v ECU )

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 03 črc 2015 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6499
WB je citlivější, vysoké teploty je ničí mnohem víc. Pokud ji dáš blízko k hlavě, máš přesnější informace a kratší životnost. Pokud je dál, vydrží docela dost, ale údaje jsou mírně zkreslené. Většinou je proto osazení pro WB v různých aftermarket svodech a downpipe trochu dál. Spousta lidí s tím ale pak jezdí naprosto normálně, nedávají WB do svodů/downpipe jen pro naladění a určitě neplatí, že by ti shořela dřív, než vyměníš olej :D Nicméně prodejci se tou poznámkou samozřejmě jistí, protože neví, kde tu sondu budeš mít a jak moc ji budeš zatěžovat.

Jinak HPP má snad všechno předražený, tohle nevyjímaje...

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 črc 2015 08:44 
Offline

Registrován: 14 črc 2012 16:22
Příspěvky: 119
Kdyz jsem mel LSU 4.2 verzi tak jsem take musel prekalibrovavat na vzduchu. To u novejsi 4.9 odpada. Ty by si meli drzet presnost pres celou dobu zivota, coz ale nikde nenapisou kolik to je.
Pravidlo pro vyhrivane sondy je davat je dal po svodech nez NB, ale urcite bych se nebal ze vysoke teploty je znici. Sonda sama sebe vyhriva na 780st. EGT mam asi 50cm po svodech a maxima jsou okolo 500 C.

_________________
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 črc 2015 16:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
No řekněme na rovinu,že většina EGT sond (K -typ) má díky svojí konstrukci (obal - vzduchová mezera) response time 1-3s tudíž je to použitelné k jakési takové kontrole. Dokážeme monitorovat tlak ve válci otáčku po otáčce a motor v 6000 se za jednu sekundu otočí 100x tudíž něco dle EGT ladit je nesmysl,než čidlo zareaguje už je dávno po pohřbu. :) Souhlasím s Taboo,že klasický měřák EGT do auta jen na to, jak zaplnit díru v palubce. S lambda sondou už je to jiné. Levné kontrolery vyhřívají sondu bez jakékoli nebo minimalní kontroly teploty,takže tam může dochazet i vcelku k velkým nepřesnostem. Aby sonda správně pracovala její teplota se musí rovnat teplotě výfukových plynů v místě lambda sondy. 4.9 lze umístit přímo na výstup z hlavy válců. Kontrolery na základě Bosch cj125 čtou teplotu sondy každou 1ms a dokáží s přesností do +/-3st až do 1050st řídit teplotu sondy vs teplota plynů. Čili zabijeme dvě mouchy jednou ranou a to že máme opravdu přesnou informaci real time o složení výfukových plynů a jejich teplotě. Pokud je kontroler jestě schopen odesílat tyto informace přes CAN a jednotka schopna zpracovat,de facto můžeme ovlivnit dávku paliva každých,ne 720,ale 360st otočení klikové hřídele. Bosch uvádí garantovanou životnost LSU 4.9 na 2000h.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 črc 2015 19:03 
Offline

Registrován: 14 črc 2012 16:22
Příspěvky: 119
EGT ma velikou prodlevu, opravdu to neni nic k realtime korekci ostatnich parametru, max nejake failsafe. Jak uz jsem psal, pracovni teplota 4.9 je 780st celsia, cast pro vyhrev lambda sondy zvlada tuto teplotu udrzovat i z nizkych teplot, ochlazovat sondu ale nemuze. Pak uz prichazi na radu tabulka pro korekci, sonda zahrata nad pracovni teplotu ukazuje bohatsi smes nez ve skutecnosti je.

Skusim dohledat dokument, myslim ze byl i na ytb, kde ladili prvni elektronicke vstrikovaci systemy pro formule 1 pomoci EGT.

_________________
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 črc 2015 21:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
No podívej třeba sem. http://www.ecotrons.com/products/accurate_lambda_meter/ je tam tuším i porovnání zrovna s aem nebo innovate,rozdíly mezi 4.2 a 4.9 a spousta dalších informací které z toho aem kitu dělají poutovou atrapu na měřící přístroj. Jinak vcelku uspěšně se dá ladit i podle barvy plamene,otazkou je proč...proč ladit na knock senzor,když už je relativně dostupná technologie snímání tlaku ve válci...

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 črc 2015 01:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Ja se ridim pouze progresi tlaku ve valcich versus okno maximalnich tlaku / idealnich stupnu otoceni klikove hridele ATDC, kde mam ve zvyku pouzivat jeho zadni hranu (nejnizsi predstih zapalovani za dosazeni identickeho vykonu) - napriklad 16 stupnu ATDC namisto 12 dosazeni maximalnich tlaku ATDC - za ucelem prodlouzeni zivotnosti lozisek klikove hridele a dosazeni priznivejsiho uhlu ojnic v pripade pripadne detonace. Samotne hodnoty AFR anebo i predstihu zapalovani jsou ale pouze odvozeny od progrese a hodnot tlaku ve valcich (a samy od sebe naprosto nepodstatne) a stejne tak EGT pouzivana pouze pro referenci (at uz je jeji konecna hodnota jakakoliv) a indikaci, ze "neco" je spatne. I ty nejrychlejsi bezne pouzivane K-type sondy jsou ale vetsinou prilis pomale na to, aby se jejich vystup dal sam o sobe efektivne pouzit coby fail/safe (a zejmena za pouziti pouze jedne sondy, vetsinou na vystupu #1 valce zatimco ty ostatni i nadale zustavaji bez jakekoliv monitorace). Ja bych o mnoho radeji videl fail/safe na principu neustaleho porovnavani vystupu cidel s ustanovenymi "normal state" hodnotama (at uz treba hodnotama samotnych AFR map vs zatez a RPM anebo "nahranyma" hodnotama v pameti - podobne jako treba fuel trims, anebo treba na podobnych principech pouzivanych v pripadech detonacnich sensoru. Idealne ale, neustale porovnavani dosazenych krivek progrese tlaku ve valcich za soucasne monitorace a analyzace vsech cidel [samozrejme samostatne a nezavisle umistenych na kazdem valci] versus jejich "normal state" hodnoty vzhledem k mapam by bylo to nejvetsi porno :lol: , ale to uz si rikam a moc a v pripade "beznych" motoru by to byl naprosty overkill). Otazkou zustava jak daleko s tim skutecne jit a co drive anebo pozdeji zacne ztracet smysl (podobne jako pri peceni dortu zacit merit ingredienty na milligramy, kompenzovat za objem tekutin vs jejich teploty anebo se snazit ustanovit velikost jednoho vejce [a pomer objemu jeho zloutku a bilku] o ktere si ten recept rika). Kde proste ustanovit tu hranici prijatelne nedokonalosti, za kterou zacne nastavat nedosazitelna dokonalost :lol: ...

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 črc 2015 06:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2107
Bydliště: Středočeský kraj
Tak nějak chápu, o čem je řeč, do příspěvku od Beavera :D Jinak koukal jsem, že AFR od AEM se dá přes ebay sehnat do cca 5 tisíc, to už je odpovídající cena?

Momentálně mám v autě teplotu oleje od PLX a tlak oleje od AEM. AFR zvažuju jako další budík, takže otázka je, od jakého výrobce má smysl? ;)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 črc 2015 08:47 
Offline

Registrován: 14 črc 2012 16:22
Příspěvky: 119
Jeste se muzes podivat na produkty: Techedge units, Innovate, PLX. Tyhle doporucuje Alan To ktery vyrabi jedny z nejlepsich lambda setu, napriklad spartan na jeho strankach 14point7.com.Z jeho navrhu vychazi i muj WB controller.
Podle jeho mereni kalibracnim plynem nedoporucuje starou verzi AEM, NTK a celkove nedoporucuje vetsinu zarizeni pouzivajici bosch mikrocip.

_________________
RWD Suzuki Baleno hatch MSQ ecu
Vyroba Wideband Lambda 4.9 budiku, viz sekce prodej nebo PM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 črc 2015 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6499
Gooder píše:
Tak nějak chápu, o čem je řeč, do příspěvku od Beavera :D Jinak koukal jsem, že AFR od AEM se dá přes ebay sehnat do cca 5 tisíc, to už je odpovídající cena?

Momentálně mám v autě teplotu oleje od PLX a tlak oleje od AEM. AFR zvažuju jako další budík, takže otázka je, od jakého výrobce má smysl? ;)


Nelži, víc jednoduše jsem to napsat nemohl :D

Otázka co koupit závisí na tom, jestli podle toho chceš ladit, nebo to mít jako orientační měřák. Tak či onak viz předchozí info - je lepší jít rovnou do sady používající sondu 4.9, tu má teď i AEM odsuzovaný Liborem, ale i starší AEM sada se sondou 4.2 se používá docela úspěšně, takže to není zas taková tragédie :) Při nákupu rovnou z US i dost uspoříš oproti ceně u HPP, např. http://www.ebay.com/itm/AEM-30-4110-DIGITAL-WIDEBAND-UEGO-CONTROLLER-AIR-FUEL-RATIO-KIT-NEW-BOSCH-4-9LSU-/360538007974?hash=item53f1bd69a6&vxp=mtr

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 črc 2015 15:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2107
Bydliště: Středočeský kraj
Beaver: Právě Tvůj příspěvek ještě chápu, pak už ne :D Tak k čemu to chci. Výkon zvyšovat chci, takže by se hodila k tomu, ale pochopitelně bych to potom chtěl na sledování, jestli je vše v pořádku.

Nejsem vysazený na určitou značku, jen by vypadalo divně mít v autě budíky od 3 různých výrobců :D Proto jsem se ptal na AEM, případně PLX.

Cenově potom vychází AEM i PLX přibližně na stejno přes ebay, pokud bych bral u PLX jen modul, když budík mám.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 črc 2015 21:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Taboo píše:
Ja bych o mnoho radeji videl fail/safe na principu neustaleho porovnavani vystupu cidel s ustanovenymi "normal state" hodnotama (at uz treba hodnotama samotnych AFR map vs zatez a RPM anebo "nahranyma" hodnotama v pameti - podobne jako treba fuel trims, anebo treba na podobnych principech pouzivanych v pripadech detonacnich sensoru. Idealne ale, neustale porovnavani dosazenych krivek progrese tlaku ve valcich za soucasne monitorace a analyzace vsech cidel [samozrejme samostatne a nezavisle umistenych na kazdem valci] versus jejich "normal state" hodnoty vzhledem k mapam by bylo to nejvetsi porno :lol: ,

Bohužel nás ničí stále přísnější emisní normy. Nevím jak u tebe,ale tady brzy začne platit u dieselu norma kdy už není možné dosáhnout na její naplnění standartními principy a tak je do výfuku ještě vstřikována močovina. Tyto motory už mají standartně implementováno snímaní tlaku ve válci prostřednictvím senzoru v žhavicích svíčkách. V ecu je uloženo přesně to o čem píšeš. Motor je naladěn za všech režimů,mapy uloženy. Poté se vytvoří matematický model ideálního fungování motoru s nejakou tou rezervou pro korekce. ECU poté neustále real time monitoruje stav čidel a dle toho reaguje. Z aut pomalu mizí analogové teplotní senzory nahrazené digitálními,mizí ad převodníky nahrazeny sběrnicí CAN,právě kvůli reakci a přenosu dat,mizí procesory a jsou nahrazovány "maticí" FPGA jež v rychlosti výpočtu strčí do kapsy igelitku Atmelů. Třeba AEM infiniti z standalone ecu nebo samotný bosch motorsport přešli na technologii real time řízení včetně vytvoření matice ideální funkce.
Mr. Grimes píše:
celkove nedoporucuje vetsinu zarizeni pouzivajici bosch mikrocip.

To byly ještě staré obvody na bázi CJ 115. CJ 125 pracuje naprosto bezchybně. U těch diy kitů tech edge mi vadí doporučování lambda sond určených pro diesely - označovány písmenem D. Mají jinak řešené vstupy - jiné topení,mám k dispozici jejich seznam přímo od zastoupení bosch,použitím těchto sond bez další kalibrace může docházet ke zkreslením. PLX už třeba sleduje u budíku stav sondy jako takové.
Mr. Grimes píše:
ochlazovat sondu ale nemuze. Pak uz prichazi na radu tabulka pro korekci, sonda zahrata nad pracovni teplotu ukazuje bohatsi smes nez ve skutecnosti je

Od toho právě slouží PID regulace teploty. Plyny si s teplotou poradí velmi slušně a není třeba žádných korekčních tabulek. Mimochodem spartan nic moc. Z tří kusů správně pracoval jeden,a můžu ti přepustit nekolik dalších negativních ohlasů na výrobky 14point7.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2014 22:06
Příspěvky: 4
Ahoj.
Pokud nevadí, rád bych oživil téma s výběrem "přiměřeně" kvalitního budíku pro měření AFR, případně WB controlleru s displejem.
Za zajímavou cenu je na bazos.cz.
https://auto.bazos.cz/inzerat/103286764 ... LSU-49.php

Mám v autě (Ford S-Max 2,5t) budík od Depo Racing 4v1 (pro jeho multifunkci boost, tlak a teplota oleje a napětí) a AFR bude druhý. Mám pochybnosti o nastavení, tak bych chtěl mít jistotu.
Jde mi o přesnost za dobrou cenu. Kombinace s EGT asi není.

Autogauge (nejlevnější), Depo prý ne, že nekvalitní? Prosport, AEM, Innovate (super je multifunkční s palivem, ale mám vedení v kovu a plastu a není kam dát čidlo), PLX + moduly (super, ale pro mě "zbytečně drahé") ...

A když by to ladilo s tím co mám, ideální. Aspoň obal budíku.

Děkuji za každý postřeh.

_________________
S-Max 2,5T, K04-033 hybrid, BOV+actuator Forge, RS 440ccm, IC FMIC, 3" sání BMC, 2,5" hard pipe, Eibach Pro-Kit+IVDC, 2,75" downpipe a sportkat, brzdy Focus RS mkII DS2500, 18"+19" kola+20a25 mm Eibach+H&R, MCA+premium sound.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 18:11 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 02:38
Příspěvky: 14
Tohle je pry dobrý výrobek. Dělá to někdo z fóra. Dopředu musíš říct jestli chceš hodnoty v lambdě nebo poměru paliva. A egt tam je vždy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 19:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2014 22:06
Příspěvky: 4
A kterej výrobek myslíš? Ten z bazoše?

Pokud ano, tak EGT tam není, na to je jiné čidlo a druhý stejný displej. Ta teplota je teplota lambda sondy - pouze pro zjištění, že je už zahřátá a že má správnou funkci.
Krabičku to má 5x10x2,6 cm. Uvažuju o tom, akorát hledám místo, kam to dát, aby to trochu ladilo.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
S-Max 2,5T, K04-033 hybrid, BOV+actuator Forge, RS 440ccm, IC FMIC, 3" sání BMC, 2,5" hard pipe, Eibach Pro-Kit+IVDC, 2,75" downpipe a sportkat, brzdy Focus RS mkII DS2500, 18"+19" kola+20a25 mm Eibach+H&R, MCA+premium sound.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 14:30 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
Ty lambda kity vyrábí tady Mr. Grimes. Osobně už jsem jich od něj vzal cca 10ks a fungují super. Můžu jen doporučit.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: AFR budík AEM a jeho funkce
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 17:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2014 22:06
Příspěvky: 4
Libor12 píše:
Ty lambda kity vyrábí tady Mr. Grimes. Osobně už jsem jich od něj vzal cca 10ks a fungují super. Můžu jen doporučit.


Děkuji, našel jsem to, psal jsem SZ, zatím nic. Zkusím mejl.
Našel jsem i JFperformance, koukal na web, kontaktoval, ale už nejsou.

Raději bych asi budík, mám na něj místo a nemusel bych řešit umístění displeje asi do popelníku.

_________________
S-Max 2,5T, K04-033 hybrid, BOV+actuator Forge, RS 440ccm, IC FMIC, 3" sání BMC, 2,5" hard pipe, Eibach Pro-Kit+IVDC, 2,75" downpipe a sportkat, brzdy Focus RS mkII DS2500, 18"+19" kola+20a25 mm Eibach+H&R, MCA+premium sound.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 20 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů