Fotky vašich aut.

Tuningová scéna v Jihlavě a okolí
Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od FubuTomas »

Pekny,akorat se mi zdaj docela nestastne reseny ty brzdy... vse jde prez poloosy a klouby.. :(
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od ajsman »

to Milo75: jo klidně můžeš něco uploadnout....jak vypadalo to 2kilo? Nebylo červený?
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

FubuTomas píše:Pekny,akorat se mi zdaj docela nestastne reseny ty brzdy... vse jde prez poloosy a klouby.. :(

brzdy tam jsou schválně kvůli snížení neodpruženích hmot, tzn lepší jízdní vlastnosti

navíc proto tam jsou LOBRO polosy 8)
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

ajsman píše:to Milo75: jo klidně můžeš něco uploadnout....jak vypadalo to 2kilo? Nebylo červený?
jop zejtra to skusím hodit na uložto

to 200 kilo bylo tuším černý, měl tam tlumiče, rozpěrky, zadní koncovej tlumič a nějaký drobnosti na motoru

malá ochutnávka :)
100_2164.jpg
100_2164.jpg (125.7 KiB) Zobrazeno 8867 x
featcarA06.jpg
featcarA06.jpg (131.17 KiB) Zobrazeno 8867 x
Open.jpg
Open.jpg (69.57 KiB) Zobrazeno 8867 x
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

Protože nám tu v poslední době přibylo pár členů, co si dvoukilo pořídili nebo o koupi aspoň uvažují, napadlo mě sepsat pár rad a poznatků, které se tady v průběhu času objevily při řešení různých problémů, ale protože jsou roztroušené po celém fóru, může být jejich vyhledání nepřehledné, protože přece jen je tu už přes 2000 příspěvků...

1. Pro začátek je velmi vhodné zkontrolovat vnější stav a původ auta – VIN a číslo motoru, údaje ve velkém TP atd. I laik může auto obejít s nějakým pásmem nebo v nouzi s provázkem a zjistit, jestli nejde třeba o dobře opravenou bouračku (nevěřili byste, co odhalí provázek třeba na středech kol při natočení volantu do přímého směru). Vizuální kontrola lemů kolem prahů, spojů kolem blatníků v motorovém prostoru a kufru s vyhozenou rezervou je samozřejmostí. Viděl jsem dvoukilo v bazaru za sice super cenu, ale kastle byla složená jako puzzle... Ideální je, když je k autu servisní knížka, ale to je u tohoto modelu spíš utopie. Zajímáme se taky o to, jestli už jsou na autě nějaké úpravy a podle toho pak posuzujeme jízdní vlastnosti.

2. Je-li vše o.k., přejdeme k tomu nejdůležitějšímu, co dělá dvoukilo dvoukilem – motor a turbo. Tyhle auta většinou huntují lidi, kteří mají zájem se jen vozit a přistupují k tomu jako ke škodovce – občas dolít benzín a olej a jen jezdit. Takže zkontrolujeme náplně – olej (stav, kvalita), pokud máme možnost, tak i v převodovce a diferenciálu. Dost důležitá je olejová trubička k turbu – má dost malý průměr a ráda se zanese, pak se přidřou kluzná ložiska nebo se aspoň značně zvýší jejich opotřebení. Pro ilustraci stačí sundat víčko oleje, zalomit si prst do správného úhlu a sáhnout si, kolik a jakého sajrajtu se tam nachází. Když se míchají oleje a nedělá se výplach, srazí se zbytky do jakéhosi mazlavého gelu a tahle konzistence pak pěkně zanáší mazací kanálky. Nejčastěji to odnesou vačky a kliková a ojniční ložiska... Od auta se suchou tyčkou rychle pryč a to co nejdál!!! Zkoukneme množství a kvalitu chladící směsi, viděl jsem přes zimu odstavené auto, kterému zamrzlá voda roztrhla blok...

3. Nastartujeme, sluchově posoudíme chod motoru. Musí být rovnoměrný, klidný, bez klepání a nepravidelností. Dost typickou závadou modelů s katalyzátorem bývá vadná lambda sonda – přece jen má po více než 100.000km nárok, vzhledem k jejímu tepelnému namáhání. Typické problémy – padající otáčky po nastartování, auto se dusí nebo je přehlcené příliš bohatou směsí. Moje sonda dávala výstup čistě náhodně, což se projevovalo nevypočitatelnou změnou výkonu, padáním otáček při volnoběhu po zahřátí atd. Je-li v pořádku termostat (velmi, ale opravdu welllmi častá závada), musí se po ujetí několika (jednotek) km pohnout teploměr směrem vzhůru. Zahřejeme motor, odzkoušíme rovnoměrnost zrychlování pod plným plynem na 2-3 převodový stupeň. Nejlépe na přehledné, rovné silnici, a pokud přesedláváme z „obyčejného“ auta, dáváme pozor na prokluzování zadních kol, aby naše první jízda neskončila v příkopu. Turbo musí pískat rovnoměrně a nesmí být patrný nárust hluku či nějakých pazvuků při vyšších otáčkách. Pokud je všechno v pořádku, nevypínáme motor (necháme vychladnout turbo – další častý nešvar neinformovaných majitelů), stoupneme si za auto a necháme si kolegou prudce vytočit motor na neutrál někam k 6000 ot. Jestli při sešlápnutí plynu začne jít z výfuku spálený olej, jsou vydřené válce, kroužky, písty..., pokud se tak stane po prudkém puštění plynového pedálu, jde olej přes turbo. Kontrola svíček a rozvodů (řemen, kladky) by měla patřit k samozřejmostem, stejně jako kontrola těsnosti sacího a výfukového potrubí, zejména vzduhové rozvody tlakového vzduch za turbem a výfukového potrubí od svodů po turbo, netěsnosti se velmi negativně projevují na jízdních vlastnostech.

4. Není na závadu zkontrolovat stav řízení a záležitostí okolo – velmi typickým problémem jsou popraskané (někdy dokonce vyteklé) olejové silentbloky na pomocných ramenech. Je
dobré stáhnout řidičovo okno, stoupnout si vedle auta a zkontrolovat, jak reagují kola na pohyb volantu, případně jestli se kolo nepohybuje vpřed-vzad při velmi pomalém přejíždění drobné nerovnosti. Samozřejmostí je kontrola kotoučů (stav, případně praskliny), brzdových desek (já tam měl jen zuhelnatělé zbytky). I když se nejedná o velké částky, v případě závady je stejně budeme muset vyměnit a je třeba s těmito výdaji raději předem počítat. Mnoho aut má natočeno přes 150.000 a většinou jsou osazeny původní tlumiče, kontrola je namístě. Jestli auto po stlačení a prudkém puštění ještě chvíli „poskakuje“ nebo se při stání na rovném plácku naklání kamkoliv, svědčí to o další nastávající investici. Moje tlumiče na tom byly tak, že po jejich výměně se zvedla světlá výška předku o cca 5cm s původními pružinami (!!!). Podvozek má hodně velký vliv na stabilitu auta, hlavně při ostřejší jízdě v zatáčkách, a i když je na tom 200sx o dost líp oproti běžným starším vozům, chceme si dobře zajezdit, ne? Vytočíme plný rejd na obě strany a vizuálně zkontrolujeme vše, co jde. Profi vytřásačku to sice nenahradí, ale na prvotní vyloučení velkých problémů to stačit bude. Pokud si nejste jisti, raději obětujte pár korun a projeďte si STK, je to lepší než pak vyhodit desetitisíce do kanálu. Seriózní prodávající vám to umožní a s tím druhým se raději rychle rozlučte.

5. Měřit=vědět, takže se vybavíme příslušnými měřadly a jdeme na to! Ze všeho nejvíc by nás měla zajímat komprese motoru, postup je v manuálu nebo tisíckrát popsaný tady na fóru. Chceme-li mít jistotu, změříme tlak oleje. Pokud auto nejede tak, jak má, zkontolujeme předstih, zvládá to snad každý mechanik nebo nadšený amatér. Další v řadě může být kontrola tlakového regulátoru paliva (FPR), tlakových poměrů v sacím systému – výhodné pro monitorování činnosti turba, pro ladění výkonu by tento „budík“ měl být samozřejmostí.

Neberte předchozích pár řádků jako striktně daný a vše řešící manuál chránící před špatnou koupí. Myslete na to, jaký druh auta kupujete, jak s ním bylo asi před vámi zacházeno a kolik toho má (vzhledem k datu výroby) už za sebou. Faktem je, že neznám konkurenční model, který za tak málo peněz nabídne byť jen podobné svezení s možnostmi nebetyčného zvyšování výkonu. A při troše péče a údržby se vám tohle autíčko jistě odvděčí...
8)
0312it_wp02_1280x1024 2222222.JPG
0312it_wp02_1280x1024 2222222.JPG (101.08 KiB) Zobrazeno 8867 x
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

jop a mrkni sem :

http://picasaweb.google.it/ecv2beta/NissanS13Toch#" onclick="window.open(this.href);return false;
03122007157 copia.jpg
03122007157 copia.jpg (93.28 KiB) Zobrazeno 8864 x
05062007290.jpg
05062007290.jpg (172.08 KiB) Zobrazeno 8864 x
08122006041.jpg
08122006041.jpg (133.63 KiB) Zobrazeno 8864 x
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

ajsman píše:to Milo75: jo klidně můžeš něco uploadnout....

SZ
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od ajsman »

to byl doubleday z 200sx fora nebo jak se to píše ten článek psal on myslím
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

je to možný, takovej pětačtyřicátnák???

2kilčo je skvělí auto, ale už jsme jednou přičichl k transaxle a nepustím :)



alfa 75 3 web.JPG
alfa 75 3 web.JPG (158.14 KiB) Zobrazeno 8841 x
pravý bokweb.JPG
pravý bokweb.JPG (130.62 KiB) Zobrazeno 8841 x
DSC010222222.JPG
DSC010222222.JPG (94.98 KiB) Zobrazeno 8841 x
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od AR166 »

na ty alfy se moc pekne kouka. 8) .. ta prvni fotka je z lonskych Drhlen. byl jsem tam. :wink:
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

AR166 píše:na ty alfy se moc pekne kouka. 8) .. ta prvni fotka je z lonskych Drhlen. byl jsem tam. :wink:

8) na jakej alfistickej web chodíš???
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od AR166 »

mam ucet jen na http://alfaromeo.italiaspeed.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;, na http://www.alfisti.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.squadramoravia.com/web/" onclick="window.open(this.href);return false; chodim jako pozorovatel.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

AR166 píše:mam ucet jen na http://alfaromeo.italiaspeed.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;, na http://www.alfisti.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.squadramoravia.com/web/" onclick="window.open(this.href);return false; chodim jako pozorovatel.

jop to jsem na tom stejně, ale na italspeedu je to fakt mrtvé

takže na 90% alfisti a 10%squadra
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

ajsman píše:to byl doubleday z 200sx fora nebo jak se to píše ten článek psal on myslím

hele neměl bys navíc chladič převodovky????? (komplet se vším)
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
v.á.Š.A.
Příspěvky: 317
Registrován: 06 lis 2004 18:02
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od v.á.Š.A. »

Zdravím lidi :) Taky se přidám . . . asi tak poslední změny na Astřičce http://www.zevlouni.cz/dilna.php?dilna=39 a něco málo na Škodověnce http://www.zevlouni.cz/dilna.php?dilna=47
Opel Astra WD ....... 2,0 16V Ecotec
Škoda 1000 WD ....... 136L :D



Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz

Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od ajsman »

fotky 2kila :)

http://www.zevlouni.cz/galerie.php?galerie=46" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

moje alfa s motorem s UAZu 2,8Td :lol:
UAZ 2.JPG
UAZ 2.JPG (73.27 KiB) Zobrazeno 8676 x
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od AR166 »

ajsman píše:fotky 2kila :)

http://www.zevlouni.cz/galerie.php?galerie=46" onclick="window.open(this.href);return false;
nadherna klempirska prace, na 1000MB, ve vasi galerii. :poklona: 8)
Naposledy upravil(a) AR166 dne 09 lis 2010 20:54, celkem upraveno 1 x.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od mikey »

Milo75 píše:moje alfa s motorem s UAZu 2,8Td :lol:
UAZ 2.JPG
mazec !!! a co to turbo tam ????))
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

VGT turbíčko je z AUDI A6, je to 15Ohp verze a tlačím s ním 1,5 bar(na původním motoru 2,4)

motor je zatím syrovej, takže se pře léto bude zajíždět a pak ladit, takže, tlak turba se bude muset snížit, abych negriloval písty
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od FubuTomas »

Uz aby bylo zase leto,ty plechace uz me serou :(
Přílohy
32080_129784270365847_100000028246993_351585_3449372_n.jpg
32080_129784270365847_100000028246993_351585_3449372_n.jpg (60.22 KiB) Zobrazeno 8581 x
35808_139672746043666_100000028246993_405976_1186194_n.jpg
35808_139672746043666_100000028246993_405976_1186194_n.jpg (135.94 KiB) Zobrazeno 8581 x
36396_139670156043925_100000028246993_405958_3563403_n.jpg
36396_139670156043925_100000028246993_405958_3563403_n.jpg (69.83 KiB) Zobrazeno 8581 x
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
beago
Příspěvky: 446
Registrován: 02 říj 2010 19:25
Bydliště: Havl. Brod a Brno

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od beago »

kua kdes na vysocine nasel tak krasny silnice jako ma s na fotce? :lol:
Řídící jednotka mého auta běží na Linuxu, proto má také moje auto pouze dva stavy - Vypnuto a Opravujeme

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od FubuTomas »

Tyjo,uz ani nevim kde je to foceny... mozna jinej okres :lol:
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Milo75 »

mno dnes sem po roce oprav vyjel a nic moc, stále se nedaří odvzušnit brzdy ani spojku :cry:
alfa sníh- zadek m.JPG
alfa sníh- zadek m.JPG (53.71 KiB) Zobrazeno 8506 x
TRANSAXLE

Koudy
Příspěvky: 14
Registrován: 16 črc 2009 12:15

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Koudy »

Když vidim co je na Jihlavsku dvoukil, tak se taky přidám. Jsem sice z Pejru, ale to snad neva :mavani:. Rád vás v létě potkám :pifko: .

Obrázek

Obrázek

Obrázek
NISSAN 200SX S13
Honda civic coupe 6G

Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od ajsman »

to koudy: zdravím noc moc jich tady asi nebude :-) se bude víc na něm dělat jak jezdit
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Koudy
Příspěvky: 14
Registrován: 16 črc 2009 12:15

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Koudy »

Však o tom to je. Napřed dělat a pak snad i jezdit :D . Teda tak měsíc v roce :mrgreen: .

No co vim, tak jen kolem Jihlavy 4 kusy. To je dobrá hojnost.
NISSAN 200SX S13
Honda civic coupe 6G

Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od ajsman »

jedno bylo vidět v jihlavě ale to už sem delší dobu neviděl
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Koudy
Příspěvky: 14
Registrován: 16 črc 2009 12:15

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od Koudy »

Jak vypadalo?
NISSAN 200SX S13
Honda civic coupe 6G

Uživatelský avatar
OndraS13
Příspěvky: 344
Registrován: 21 lis 2008 00:35
Bydliště: okres Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky vašich aut.

Příspěvek od OndraS13 »

KOudy má hlavně teď to auto UPLNĚ jiný - zamakal na něm neskutečně a smekám klobouk i tady protože fakt perfektní práce ;)
240SX S13 "91 & Fazer FZS600 "01

Odpovědět

Zpět na „Jihlava“