Výjevy

Tuningová scéna ve Varech a okolí
teabe
Příspěvky: 243
Registrován: 25 lis 2006 22:00
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

ARV6 píše:
teabe píše:to auto beru...na rodeocross jako dělaný :P
a to jo, na pole super 8)
hh,to mi povídej...si pamatuju jak známej tohle jezdil s audinou A80 coupe a nikde ho s ní neměli rádi :?: Každýmu dal na prdel :)
Chipforum.cz OII RS TDI | 210PS

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikael »

Tak mam taky jeden vyjev.....specialne pro Ladu a Radka...Kdysi davno jsme se preli,ze svetovy rekord,co drzi Saab 9000 2,3T (Flying Kilometer Speed Record, Saab 9000 Turbo at 282.86 km/h, 2.3 litre class - Sweden) se potvrdil a opravdu se tak stalo.Nase pre byla o tom,ze je to nesmysl se seriovou 2,3T prevodovkou.
Pravda je takova,ze tato rychlost byla opravdu dosazena s vozem Saab 9000 2,3T se seriovou prevodovkou.Byla to absolutne konecna rychlost,kdy prevodovka sla totalne na doraz a vyssi rychlosti nebylo mozne s touto prevodovkou dosahnout.Z praxe vim,ze prevodovka montovana do pozdejsich modelu 9000 od roku 1992,presneji do nejvykonnejsi verze AERO je delsi,nez ta v normalnich 2,3T,takze ciste teoreticky by vuz mohl dosahnout jeste vyssich rychlosti.O tom uz ale nikde zadna zminka neni.
Davam to sem proto,protoze tenkrat jsem vykrikoval,ze to byla serie,ze to neni hloupost a ze to stejne jednou najdu.Tak jsem to konecne nasel,i kdyz pocitam s tim,ze to stale bude brano jako hloupost. 8)
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od ARV6 »

Ja uz si to nepamatuju presne, ale myslim ze to bylo o tom ze seriovy auto by tak nejelo, motor byl urco upravenej ne? A musel by byt na ty prevodovce jinej stalej prevod nebo ten motor tocit o dost vic bych rekl?
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od Mikael »

O motoru nic konkretniho nevim,ani o plnicim tlaku,kazdopadne vic nez 1,5 bar to tlacit nemohlo,to uz by ta T25-ka foukala teplo...Prevodovka byla tak jak byla.Bez uprav...motor mozna,ale nic vyznamnyho.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od ARV6 »

Mikael píše:O motoru nic konkretniho nevim,ani o plnicim tlaku,kazdopadne vic nez 1,5 bar to tlacit nemohlo,to uz by ta T25-ka foukala teplo...Prevodovka byla tak jak byla.Bez uprav...motor mozna,ale nic vyznamnyho.
Jenom nechapu, kolik teda toci seriova 2.3t pri tech 240 (nebo kolik je maximalka)? 6000ot/min? Kolik by to pak muselo tocit pri tech 280?
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od Mikael »

Maximalka je papirove 240....pri 6000 to jezdi kolem 260,rozhodne teda ne vic,spis min... (z ust majitelu techto vozu,mereno GPS,nevim,jak je GPS v tomhle presna).Omezovac je u motoru 2,3 uz pri 6200 ot....kdyz se odstrani omezovac,myslim ze neni problem potom.Je jasny,ze ten motor jde pak asi s prevodovkou totalne na doraz a po jizde je v p....
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od ARV6 »

Nevim cece, je mi jasny ze to pojede pekne, ale takovyhle rychlosti dosahujou auta s uplne jinyma parametrama, bral bych ze to ukaze 260 ale 280 uz je myslim moc... To muselo byt upraveny, serii neverim
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od V12 »

myslim, ze sme se hlavne preli o to, ze to neni seriovy motor....a o to, ze ten seriovy motor neni schopnej "dotahnout" prevodovku do konce....
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od Mikael »

Preli jsme se hlavne o tu prevodovku.Rikali ste ze je kratka...no je to fuk.Ja jen ze sem to nasel,k motoru se pokusim jeste neco vyzjistit....
Je jasny,ze zadna seriova 2,3T neda 280....Aero mozna,ale nevim nevim.Spis ne.Uvidime jestli jeste neco vyhrabu nekde...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od ARV6 »

kratka byt muze ale ten motor pak bude tocit 8500 tak odhadem, a kdyz kuknes na krivku tak vykon bude padat tak od 5800 (odhad) a kroutak po 3500, takze to uz nebude mit vykon aby se to vytocilo, aerodynamickej odpor v ty rychlosti uz je mocmoc
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od Mikael »

Tak motor byl prevrtany dvoulitr,tudiz upravenej.Prevodovka byla seriova a v te dobe dokonce pro dvoulitr,ktera je jeste kratsi nez 2,3 prevodovky,ktere se davaly pozdeji k motorum 2,3.
saab Aero upraveny od Abottu a vyladeny na 320 PS ma z brzdy maximalku na 5.stupni 288 km/h....jisteze na brzde nepusobi aerodynamicky odpor...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od ARV6 »

no v poradku, ale ten 2.0 musel tocit tak pres 8000 ne?

Jinak predtim jsi psal "Pravda je takova,ze tato rychlost byla opravdu dosazena s vozem Saab 9000 2,3T"
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od Mikael »

To nevim kolik tocil.A co je spatnyho na tom,ze sem napsal ze to bylo dosazeno s vozem 2,3T ???Tak se to uvadi vsude...z toho pozdeji vznikl motor 2,3T,dali mu delsi prevodovku a sel do serie...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od ARV6 »

Nevim co tady resis, seriova prevodovka to byt mohla, dle mne na ni ale museli zmenit stalej prevod nebo dat delsi 5ku, a porad se tomu muze rikat seriova prevodovka, pac tam sou seriovy dily... Ale motor by musel byt upravenej aspon na 300PS aby to na tu rychlost utahl.
Proste se mi na auto (Aero ma 220PS?) zda 280 moc. Tecka

Tim nechci nijak znevazovat Saaby jen se mi to proste nezda
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Mikael
Příspěvky: 5384
Registrován: 13 dub 2005 23:24
Bydliště: Chodov
Kontaktovat uživatele:

Re: Výjevy

Příspěvek od Mikael »

Oki...v pohode....nic neresim.Sem uz psal,ze sem Vam tenkrat rikal,ze to najdu...nasel jsem...nic vic,nic min.
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02

Odpovědět

Zpět na „Karlovy Vary“