Zdravím Vás,
mám drobný problém na svém puntu GT a to ten že se mi strácí plnící tlak turba. Podtlakové hadice vyměněny, vedení vzduchu zkontolovováno, pierburg ventil nahrazen MBC, wastegate preventivně vyměněn( původní byl v pořádku). Děje se to že do určitého stupně plnění cca 0.7 baru je to v pořádku ale při plném plynu kdy by mělo turbo tlačit cca 1.2 baru tlačí max 0,7 a nekde něco začne divně hučet. Myslím si že to mohl být seriový BOV který začne od určitého tlaku propouštět a jakoby prdet zpět do sánní. Šlo by nějak odzkoušet že je to ono? Napadlo mě vstup do BOV a vystup do sánní zaslepit a skusit jet chvílku bez něho, co vy na to?
Sériový BOV pravděpodobně propouští
Moderátor: Idaho
- Eclesia
- Příspěvky: 47
- Registrován: 04 srp 2007 15:09
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Sériový BOV pravděpodobně propouští
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo
Re: Sériový BOV pravděpodobně propouští
Ano, jde to. Normálně ho odpoj, hadici zašpuntuj aby držela tlak a vyzkoušej, jestli to tlačí OK. Když bude tlak v pořádku, BOV propouštěl a musíš vyměnit
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Eclesia
- Příspěvky: 47
- Registrován: 04 srp 2007 15:09
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sériový BOV pravděpodobně propouští
Mám to odskoudskoušeno je to tím ventilem, jen mě zarazilo že po odstranění a zaslepení hadic mi vzrostl podtlak v sánní, normální podtlak do odstranění na volnoběh byl cca -0,2 baru ted po zaslepení na volnoběh něco kolem -0,6 až -0,7 baru.
Teď mi poraďte jestli je to v pořádku a ten seriový ventil propouštěl i na volnoběh a nebo je ten mínusový podtlak špatně, určitě ten ventil budu vracet ale né ten co tam byl..
Teď mi poraďte jestli je to v pořádku a ten seriový ventil propouštěl i na volnoběh a nebo je ten mínusový podtlak špatně, určitě ten ventil budu vracet ale né ten co tam byl..
Fiat Punto GT 1.4i.e Turbo