Přišel mi ventil, ale obávám se že je někde něco špatně.
Po pročtení fóra, sem pochopil funkci originálního uzavřeného ventilu na mem turbu (TD04L-12T), ten dostává kompresor turba do "zkratu", tak sem pochopil že při volnoběhu je asi otevřený a zavře se při akceleraci.
Mam tenhle ventil
Kód: Vybrat vše
http://shopping.kinugawaturbo.com/kinugawabilletadjustablemitsubishiturboblowoffvalvebovvolvosrt-4gm.aspx
- Green Spring : 5~15 psi
- Yellow Spring : 15~23 psi
- Blue Spring : 23~30 psi
Dal jsem tam tu nejsilnější modrou ale ventil mi při volnoběhu zůstává otevřený. Což by asi neměl že ?
Při akceleraci se zavře a drží, po puštěni plynu se zas otevře a zůstane otevřený, tím mi nastává i problém při návratu do volnoběhu, dlouho trvá než se to ustálí a zůstane i tak otevřený.
Podle mně je slabá pružina, jak ale zjistit správnou hodnotu pružiny ?
Mam VOLVO V40 2T B4204T3.
Díky za rady Tomas