Poslední návštěva: 23 led 2018 05:20 Právě je 23 led 2018 05:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 08:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
Ahoj,

na prvním VW mi začalo hučet přední ložisko, auto mělo cca 400 tis. ok chápu. Na dalším VW co má 87tis. km začínají taky hučet ložiska. Moje otázka zní, z jakého důvodu může začít hučet ložisko, pokud pomineme jeho stáří. Špatné disky? Vyvážení? Dělá špatně něco uživatel?

Díky moc

J.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 17:48 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2244
Bydliště: Dobříš
Díly co vydrží 400k km nejsou žádoucí.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 17:50 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
Neřeší to mojí otázku. :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 črc 2008 15:08
Příspěvky: 625
Bydliště: Moutnice
Podle mě to nejde říct přímo je to proto a proto. Může to být chorobná závada všech těch vozů na kterém se ti to stalo kde to výrobce prostě podcenil ať už záměrně nebo ne. Nebo je to postě jen vada kusu ložiska, nebo je to prostě vadná várka ložisek...To chce aby se vyjádřil někdo kdo serisuje přímo VW. Třeba já mám swifta 2007 a u těchto aut jsou chorobná závada ložiska v převodovce který začnou kolem 120tisíc hučet,


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 18:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
Myslel jsem, jestli to třeba nemůžou dělat špatně vyvážený kola. Jen jsem to nikdy na žádným autě nemusel řešit a teď stejný model a každý ložisko. :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 681
Kludne môže byť poškodená tehlica, kamoš kedysi dávno dovliekol pre otca havarované Punto II, vymenilo sa rameno, tlmič, vymenili plechy, urobila sa geometria a po pár tisíc mu skapalo ložisko. Si vtedy myslel že to bolo tým že to dostalo ranu a nevymenilo sa. Po výmene a nejakých 10tkm znovu. Najskôr myslel na chybu pri výmene/nekvalitné ložisko, potom dalšie a nakoniec sa zistilo že je vadná tehlica - mala miernu ovalitu. Ako sa vymenila tehlica tak bez problému, ale stálo ho to 3 nové ložiská pre starú tehlicu + nové štvrté do druhej tehlice


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 19:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2825
Bydliště: Havířov
To samé s těhlici se mis talo taky 8)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 19:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
Zítra na to kouknu a nechám udělat ložiska + případně další co bude třeba.


Jen mi přišlo divný, že se mi to stalo znovu na jiném autě. Řešil jsem jestli uživatel-já :D, nedělám nějakou chybu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1513
proč odejd eložisko:

1) málo maziva
2) nevhodné mazivo
3) kontaminované mazivo bordelem z prostředí
4) předpětí na ložisku (někdo jaksi zahodí vymezovací kroužky (např. DUCATO), nebo ho dotáhne jak prase...

5) nakouřená těhlice... např. bouračka... z kulatý díry je pak cosi..


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2017 21:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
Díky moc za super reakci. Jsem aspoň chytřejší :). 8) 8) 8)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2017 05:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1513
první věc co dělám před montíži všeho co se nějak hejbe, je že tam natlačím vazelínu.. nejen do ložisek, ale třeba i do kuláků pod manžetu

zkuste někdy když měníte kuláky kouknout do novýho kolik tam je maziva - prakticky žádný.. takže tam natlačím co se vejde i do manžety... prevence pokud manžeta schnije (což u současnejch gumovejch produktů netrvá ani 2 roky..),proti tomu aby se tam dostala vlhkost -používám na to syntheso -glep (používáme ho v práci při montážích, tak si naberu kalíšek od vazelíny a žiju z toho rok :) )

u zapouzdřenejch ložisek to samý - např. na bajku, kde jsou průmyslový ložiska se zapouzdřenenjma kuličkama si člověk myslí že jsou věčný... ale jaksi pod těmi pouzdry je minimum maziva, a díky provozním podmínkám - celou sezonu, déšť bahno - se i přes pouzdra dovnitř dostane voda, bordel... kterej přes pouzdra nevytejká... proto když mam nový ložisko tam natlačím co nejvíc vazelíny, aby se nemělo nic nedostalo dovnitř, resp. minimální množství - tím jsme snížil interval výměny ložisek v nábě z 1 sezony na 3... než v ložisku začne chroupat...

u ložisek je pak drobý dbát na vymezení vůle (u zmíněnýho ducata to je podložkama - řešil to kámoš, podložky zahoditl, utáhl to co to šlo a za půl roku zas.. nechápal-resp stále nechápe proč tam sou ty podložky..) a utahovací moment náboje... někdo na to sere a ložisko odrovná za pár měsíců...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 črc 2017 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1756
Bydliště: Třebíč...
ložiska třeba úplně miloujou hrubý násilí při práci jako je vyrážení zarezlejch poloos, kotoučů atd....
Taky záleží na montáži ložiska.Jinak se montuje samotný ložisko a ložisko s nábojem např. FoFo nebo Fabia.Na ty jsou přípravky, v lisu je nalisuješ, ale tlačíš přes kuličky a jdou dřív do kytek...

honza 2.0 16v:musí se šetřit a vydělávat.....Ducata jsou skvělý co se poloos týče.V druhovýrobě jsou manžety na nich k breku a děláš jedno auto xkrát do roka, protože se dokážou prorvat třeba do měsíce a i dřív a kloub nevyměníš....

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2017 09:58 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8142
Bydliště: Litvínov, občas Praha
honza 2.0 16v píše:
prevence pokud manžeta schnije (což u současnejch gumovejch produktů netrvá ani 2 roky..)


Toho jsem si taky poslední dobou všiml. Na podzim (možná dokonce na jaře) jsem měnil gumové zavěšení výfuku. Některá jsem nechal původní.... a cca týden zpět koukám pod auto a ty původní jsou pořád stejný a ty nové vypadají jak z roku 1950 :cry:

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2017 18:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2010 11:05
Příspěvky: 1504
setkal jsem se i s přehříváním brzd kvůli tomu že se ne uplně vracely, skázu ložisek jsem přisuzoval tomu.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2017 19:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
Dle technika podle jeho zkušeností vydrží ložisko 80tis. Já mám 87tis., tak jsem koupil za 4tis originál a snad bude klid.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017 20:11 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1333
jaký vůz? golf5,passat b6 - 200tkm pak odejdou v podstatě všechny najednou, golf 6 + ostatní výše - běžně 80 - nové ibiza, leon atd i 40. ad vazelína do ložiska do FAG už víc nenatlačíš, nějaké snr kvalitativně nevím používám jen origo, vw grup a ložiska kapitola sama pro sebe ložiska a pružiny jak na běžícím páse + stěrače + egr , na druhou stranu origo čepy najedou běžně 200+300tkm, .. proč odchází? protože některe jsou made in germany některe made in slovakia (FAG) protože v servise ti přirezlý kotouč sundají kladivem (náraz na kuličky), protože dneska už na 195/60r15 nikdo nejezdí , protože runflat, protože nechodí brzdový třmen, tepelné namáhaní - protože málo kdo namaže náboj kola než dá kotouč, protože málokdo vybrousí díry pro vodící čepy a namaže je to - same vodící čepy... protože tam všichni davaji vazelinu která se teplem zalepí a on tam stačí dát jen olej, a nebo vnitřní zadní pístky kde někdo neda vazelínu třmen zarezne nebo da moc a drží to za tlak vazelíny.,, to že to někdo přerve na utahovací moment je podle mne nesmysl - vw zadní ložiska 210nm +180° to je ukrutné...a qaskai ložiska vpředu 135nm .... a v dnešní době se na to ptát.. lancer evo 2 stará plečka na ložisku zvlášt gufero pro hřídel, to u nových aut neuvidíš... abych to zhrnul 87tisic na ložisku to jsi podle mně najel dost... běžně u VW najede i míň. aspon že u vw je výměna ložiska otázka 20minut...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 črc 2017 21:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2005 21:24
Příspěvky: 3802
Bydliště: Karlovy Vary
VW Lupo 3L 2000


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO