Poslední návštěva: 22 kvě 2018 16:44 Právě je 22 kvě 2018 16:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E61 530d nedobiji
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 16:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 856
Bydliště: Brno
Zdravim vas, mame v praci jednu perlicku, nemuzeme na to prijit, tak mi treba nekdo tady poradi. Je tam 2004 BMW E61 530d (160kw) a prijelo to tam s tim (bylo dotazeno) Ze je baterie a dobijeni KO.

Baterie je nova, alternator novy a porad nedobiji. Vymena baterie zapsana do pocitace jak ma byt, dokoupena dokonce ta kapacita ktera byla v jednotce nastavena (pani jezdila 2 roky na 100Ah baterii ktera vyvrela. V pocitaci IBS bylo nastaveno 110 Ah. Da se nejakym zpusobem overit funkcnost IBS senzoru? Pripadne ho nejak obejit alespon na chvili, aby se dala vyloucit jeho zavada?

V diagnostice (KTS 540 - dodam screen co vse tam je) to pise poruchu zhaveni a cidlo oleje. Docetl jsem se na netu (tusim nejake BMW forum), ze nejakym zpusobem je cidlo oleje propojene s IBS a pokud je to cidlo vadne, tak IBS odejde. Je to pravda? Díky za kazdou radu.

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: E61 530d nedobiji
PříspěvekNapsal: 22 úno 2018 17:53 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
No pokud mne paměť nešálí,tak tady už altík má regulaci napětí rešenou PID regulací z ecu podle zátěže a teploty baterie(je pod ní teplotní čidlo) pokud baterka vyvřela je jasné že přestala fungovat regulace. Altík jste asi měnili zbytečně,tohle je závada na výkonovém stupni ecu.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: E61 530d nedobiji
PříspěvekNapsal: 25 úno 2018 15:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2006 15:42
Příspěvky: 856
Bydliště: Brno
No ono to ma rizene dobijeni, ma to zvlast pocitac + tistak (IBS senzor) je i v minusovem klemu. Kazdopadne pani si to pry da do autorizaku, takze uz je to jedno :)

_________________
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO