Zapojeni budiku
Moderátor: Idaho
- jaryn72
- Příspěvky: 452
- Registrován: 23 srp 2005 13:38
- Bydliště: Big city Povolani:Velky guru Auto:mam Inteligence:Na tohle forum dostatečna
Zapojeni budiku
Ma nekdo zkusenost se zapojenim pridavnych budiku(teplota a tlak oleje,otackomer a vacuum)?Dejte vedet.Nejlepe leon 1,8T.Dik
JARYN
Ja takto nevypadam.Vypadam daleko huř.
Ja takto nevypadam.Vypadam daleko huř.
Re: Zapojeni budiku
v čem je problém?jaryn72 píše:Ma nekdo zkusenost se zapojenim pridavnych budiku(teplota a tlak oleje,otackomer a vacuum)?Dejte vedet.Nejlepe leon 1,8T.Dik
čidlo "vakua" - dobrej název se nejčasteji dává na hadičku co vede k regulátoru tlaku paliva ale není to podmínka.
tlak oleje budeš potřebovat mezikus kterej ti to bude snímat nebo navrtat blok,
otáčkoměr - to bývá řešeno elektricky - často z cívky zapalování ale nevím jak je to u leona
btw každej budík má dost podrobnej manuál vč el. výkresu jak ho zapojit , tak to neřeš
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Zapojeni budiku
Tak tak...Idaho píše:v čem je problém?jaryn72 píše:Ma nekdo zkusenost se zapojenim pridavnych budiku(teplota a tlak oleje,otackomer a vacuum)?Dejte vedet.Nejlepe leon 1,8T.Dik
čidlo "vakua" - dobrej název se nejčasteji dává na hadičku co vede k regulátoru tlaku paliva ale není to podmínka.
tlak oleje budeš potřebovat mezikus kterej ti to bude snímat nebo navrtat blok,
otáčkoměr - to bývá řešeno elektricky - často z cívky zapalování ale nevím jak je to u leona
btw každej budík má dost podrobnej manuál vč el. výkresu jak ho zapojit , tak to neřeš
Upresnim. Cidlo pro podtlak (ale pokud je to na turbomotor, tak to spis chce budik podtlak+pretlak) se pomoci T rozdvojky jednoduse napichne na viceme libovolnou hadicku ve ktere je podtlak shodnej se sanim (typicky hadicky pro ovladani degresivniho ucinku serva, regulatory tlaku paliva, atd.). Ten snimac tlaku nebo teploty oleje jde casto osadit misto zatky nekam do bloku, v nekterych pripadech se davaji k meraku jeste redukce pro velky diry. Pokud nebude vubec nikde vhodny misto, je jeste posledni moznost a to osadit ho do olejove vany - to ale plati pouze pro teplomer oleje a navic nebude teplota odpovidat teplote oleje primo v motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- jaryn72
- Příspěvky: 452
- Registrován: 23 srp 2005 13:38
- Bydliště: Big city Povolani:Velky guru Auto:mam Inteligence:Na tohle forum dostatečna
Re: Zapojeni budiku
Idaho píše:v čem je problém?jaryn72 píše:Ma nekdo zkusenost se zapojenim pridavnych budiku(teplota a tlak oleje,otackomer a vacuum)?Dejte vedet.Nejlepe leon 1,8T.Dik
čidlo "vakua" - dobrej název se nejčasteji dává na hadičku co vede k regulátoru tlaku paliva ale není to podmínka.
tlak oleje budeš potřebovat mezikus kterej ti to bude snímat nebo navrtat blok,
otáčkoměr - to bývá řešeno elektricky - často z cívky zapalování ale nevím jak je to u leona
btw každej budík má dost podrobnej manuál vč el. výkresu jak ho zapojit , tak to neřeš
On problem moc neni,jen jsem chtel vedet,zda uz to nekdo delal a zda je to funkcni a k necemu.A navic se mi nechce nikde vrtat.Jinak vam dik za rady.
JARYN
Ja takto nevypadam.Vypadam daleko huř.
Ja takto nevypadam.Vypadam daleko huř.
Re: Zapojeni budiku
Ahoj, koupil jsem budík na měření tlaku a teploty a oleje a potřebuju zapojit čidla. V návodu doporučujou redukci pod olejový filtr, ale už tam jednu mám na olejový chladič. Nevíte, jestli je možné použít dvě na sebe? Díky
Tigra C20LET@180kW
Re: Zapojeni budiku
Pokud se vejdou, tak ano. Obecně se to nedoporučuje, zbytečně tam vznikají možná místa úniku oleje. Jedna z možností je případně navrtat tu redukci co už máš, vyřezat závit a čidla dát tam.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"