Poslední návštěva: 22 črc 2014 08:19 Právě je 22 črc 2014 08:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 18 ] 

Jste pro odpojení EGR
ano 92%  92%  [ 12 ]
ne, je to zbytečná práce 8%  8%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EGR - odpojit či neodpojit ??????
PříspěvekNapsal: 17 zář 2004 10:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2004 11:48
Příspěvky: 48
Bydliště: Žatec
Řešíme teď debatu na téma, zda je lepší EGR ventil odpojit a nebo ho nechat na pokoji (bavíme se o situaci kdy je funkční). Na jedné straně jsou názory, že to je žrout výkonu a znečišťuje sání a na druhé straně zas někdo tvrdí, že jeho odpojením se výkon motoru sníží, protože prý ten ventil zvyšuje tlak v sání.Zajímaly by mne vaše zkušenosti a názory (hlavně u benzínových motorů). Dík za tipy :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: EGR - odpojit či neodpojit ??????
PříspěvekNapsal: 17 zář 2004 10:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 5121
vrabi píše:
Řešíme teď debatu na téma, zda je lepší EGR ventil odpojit a nebo ho nechat na pokoji (bavíme se o situaci kdy je funkční). Na jedné straně jsou názory, že to je žrout výkonu a znečišťuje sání a na druhé straně zas někdo tvrdí, že jeho odpojením se výkon motoru sníží, protože prý ten ventil zvyšuje tlak v sání.Zajímaly by mne vaše zkušenosti a názory (hlavně u benzínových motorů). Dík za tipy :)


EGR způsobuje, že část výfukových plynů se vrací do sání, což ho jednak zanáší, jednak poněkud zvyšuje zbytečně teplotu v sání a pak zhoršuje kvalitu směsi, takže o něco klesne oktanové číslo. Tj. EGR vyřadit, motor doplnit o nádobu na chytání oleje z odvětrání (protože olejová mlha špiní sání taky + snižuje oktanové číslo) a máte čisté sání a ničím nedegradovaný výkon (aspoň co se týká ekologie).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2004 20:51 
nejsem sice zadnej einstein, ale EGR sem videl jenom na nafte tam bych ho odpojil urcite co jsem videl - sani melo zmenseny prumer asi na polovinu vinou sazi a dalsiho,

na benzinu nevim neslysel sem o tom, jen na nejakym saab motoru se zmenou komprese naklapenim hlavy a futer valcu a pak mazda xedos 6 nebo 9, ale tam bych ho taky zkusil odpojit

semysak


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2004 10:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 črc 2004 11:48
Příspěvky: 48
Bydliště: Žatec
Anonymous píše:
nejsem sice zadnej einstein, ale EGR sem videl jenom na nafte tam bych ho odpojil urcite co jsem videl - sani melo zmenseny prumer asi na polovinu vinou sazi a dalsiho,

na benzinu nevim neslysel sem o tom, jen na nejakym saab motoru se zmenou komprese naklapenim hlavy a futer valcu a pak mazda xedos 6 nebo 9, ale tam bych ho taky zkusil odpojit

semysak


na benzínových motorech GM bývá EGR celkem běžně, renault to má taky, je fakt že na dieselech se taky montuje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2004 22:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 17:06
Příspěvky: 4718
Bydliště: nýr da Melnik sidé
odpojít... teda alespoň mě připadá že motor teď tahá líp odspodu a má lepší nákop..

_________________
bé na sedmou


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 11:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 5121
Anonymous píše:
nejsem sice zadnej einstein, ale EGR sem videl jenom na nafte tam bych ho odpojil urcite co jsem videl - sani melo zmenseny prumer asi na polovinu vinou sazi a dalsiho,

na benzinu nevim neslysel sem o tom, jen na nejakym saab motoru se zmenou komprese naklapenim hlavy a futer valcu a pak mazda xedos 6 nebo 9, ale tam bych ho taky zkusil odpojit

semysak


No tak Toyota to má taky a na benzínu :D V mým případě na odpojení EGR stačí to odmontovat a na místa kde se to napojovalo dát kovový destičky, čímž se to zaslepí a je vystaráno.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 14:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Mesto more kure staveni
odpojit, je to hovadina kvuli emisim, navic ne prilis dobre zmakla, ale holt naftaky to potrebujou aby prolezly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 12:52
Příspěvky: 1006
Bydliště: Brno
Jeste ze tuhle zbytecnost muj motor nema ;-)

_________________
GSi.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 10:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 14:09
Příspěvky: 187
Bydliště: Mesto more kure staveni
nafta patri do kamen :) brzo bude jeji konec v osobnich autech :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 19:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 17:06
Příspěvky: 4718
Bydliště: nýr da Melnik sidé
darmon píše:
nafta patri do kamen :) brzo bude jeji konec v osobnich autech :)


to ale už budem jezdit na vodík...

_________________
bé na sedmou


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2004 19:48
Příspěvky: 285
Bydliště: Moravske slovacko
darmon píše:
nafta patri do kamen :) brzo bude jeji konec v osobnich autech :)


spis bych rekl ze bude nejaka kombinace - neco jako turbina v malem provedeni s vysokym ucinikem 8) a ta bude spalovat lih a ne benzin...

takze benzin uz bude taky ... kua co s bezinem...

hmmm stejne je to odpad pri vyrobe nafty :lol: :lol: :lol:

_________________
Rover 200 series
Rover Tuning
Bezdratovy Internet


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 21:27 
Offline

Registrován: 04 dub 2004 08:32
Příspěvky: 47
Bydliště: Prerov
Neni skoda ten lih davat do auta a ne do ........?

_________________
Ford Escort 1,8/TD(1996)5dv


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2004 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2004 19:48
Příspěvky: 285
Bydliště: Moravske slovacko
Karel píše:
Neni skoda ten lih davat do auta a ne do ........?


tak to nevim jestli by ti chutnal lih ze slamy...

_________________
Rover 200 series
Rover Tuning
Bezdratovy Internet


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 05:45 
Je jedno jesli ze slamy neboo z brambor. Ve vyslednem produktu nepoznas ani ze je to syntetika :D
HM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 11:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 5121
oct píše:
Je jedno jesli ze slamy neboo z brambor. Ve vyslednem produktu nepoznas ani ze je to syntetika :D
HM


Po třetí flašce už nepoznáš nic.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2004 16:11 
Offline

Registrován: 04 dub 2004 08:32
Příspěvky: 47
Bydliště: Prerov
A taky mozna nic neuvidis!!

_________________
Ford Escort 1,8/TD(1996)5dv


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2004 06:07 
To se to pekne zvrhlo, doporucuji oprasit znalosti z chemie ohledne oslepnuti.
Pekny den
HM


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2004 23:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 říj 2004 20:52
Příspěvky: 17
Bydliště: Zlínsko/Praha
darmon píše:
nafta patri do kamen :) brzo bude jeji konec v osobnich autech :)
a benzin do zapalovačů

_________________
Toledo1.9 TDI
Ibiza 1.6 74Kw


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Srovnejto.cz vám přináší možnost uzavřít havarijní pojištění online.
Pořiďte si levná alu kola pro vašeho plechového miláčka
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO