a to jsou hodnovy mereny minutkou ne? mych 125ps tech 1030kg na 100 dostane za 9.2s podle papiru a pochbuju, ze by i upravena 1.5 mela pod 9...infinity píše:1.5 VTEC-E neni zadny delo...rekl bych, ze jede jako hondackej 1.5 SOHC. Ten vtec-e je ladeny spis na spotrebu, nez na vykon. Jinak si myslim ze i ty 1.5ky bez vtecu (D15B7/B2) nejsou zas tak spatny...sam mam D15B7 se 101 koniky a stovka do 9s maximalka 200+, bezporuchovy a v kombinaci s cca 1010kg to neni zas takovy pomaly. Ber to tak, ze 1.5 v hodne neni to co 1.5 v pekaci nebo necym podobnym...
Jinak CRX je tak trochu hrob.
Jo a btw VTEC-E jsem v 5g (92-95) moc nevidel. Jsou spis v 6G, ty uz jsou drazsi a vzhledem k vyssi vaze vozidla jsou pomalejsi nez obyc 1.5 v 5G...
pridam moje dojmy, kdyz jsem vybiral auto ja, tak se mi povedlo v jeden den sedet v 1.6 83kw noVTEC 6.gen / 1.5VTEC-E 84kw 6.gen/1.6 192kw VTEC 5.gen vsechny meli zapnutou klimu (abych zjistil jestli fuguje, pri pripadny koupi)
1.6 83kw vubec nejela, rekl bych ze huz nez nas Escort 1.6 16v 90k se skoro 300t km a lekhym unikem oleje, malej naznak ze uz by chtela jet bylo kolem 5tis a v 6ti zacala razantne umirat
1.5 84kw vtec-e sla celkem plynule a ochotne do otacek (i kdyz celkem pomalu), az do omezovace coz me prekvapilo, ale takvy nemasny-neslany, sepnuti VTECu cejtit nebylo, ale uvazoval jsem o ni, pac byla relativne v dobrym stavu, se serviskou, s vybavou a za dobrou cenu
1.6 92kw vtec, auto ktery jsem chtel nejvic, a taky se to potvrdilo, z techle to bylo prvni, ktery po seslapnuti plynu neco delalo, VTEC byl pri sepnuti centit i slyset
kdyz vezmeme spotrebu tak se pohybuje ve smes nastejno, i kdyz ten VTEC-E bude mit zrejme o neco nizsi spotrebu nez ty 1.6ky, ale na ukor zadnyho zavodeni a predjizdeni se smrti pred ocima
pak je bylo jeste VTi, ale bylo jich malo (i kdyz ESicek v tu dobu bylo jeste min) stav vetsinou nic moc, meli tunacky upravy a staly celkem repu, takze kdyz jsem se v 18ti rozhodoval co si koupi, ESi pro me byla jasna volba