Mazání C20XE

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
vectry
Příspěvky: 102
Registrován: 08 úno 2013 19:08
Bydliště: Klučov

Mazání C20XE

Příspěvek od vectry »

Ahoj,
Řeším takové dva drobné problémy na mém motoru (C20XE), co se týče mazání. Jestli se někdo nesetkal s něčím podobným. Když nastartuji studený motor, tak cca do 5s mi svítí kontrolka mazaní, potom zhasne. Tlak oleje je v pořádku, podle origo. budíku. Už jsem dával jiné olejové čerpadlo, přetěsnil sací koš. A tahle drobnost stále přetrvává. Množství oleje atd., je samozřejmě tak jak má být, jinak motor chodí krásně ,olej prakticky nebere. Další ,nebo spíše dotaz, je ohledně těsnění olejové vany, zda nemáte nějaký tip, nebo zaručený způsob :D :D :D , jak vyřešit drobné prosakování, první varianta ,jsem dal lepené korkové, potom gumové z C20NE... Jinak bych podotkl, že motor byl celý rozebraný ,přetěsněný, co bylo potřeba se zrepasovalo, od té doby najeto cca 4000 km.
Opel Calibra C20XE Nautilus Blau
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od lukin66 »

Ahoj,tak s tím mazanim nevím proč svítí delší dobu,me zhasne da se říct hned.zajímavé .jinak k te vane ti doporucim originál těsnění z NE motoru to oblikaci,pěkně ocistis plochy umyjes acetonem a namazes blok i vanu gasketem třeba od wurtu a slozis,navíc ty šroubky potom každý maznes tím gasketem ,zasroubujes a nechas to cely den zaschnout a mas klid 8) vyzkoušeno mmnohokrát a super,ze ses to ty jedno těsnění ti dam gratis origo GM 8)
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od Beaver »

Ad tlak oleje - zkusil bych vyměnit spínač tlaku oleje, může být jen nějaký zatuhlý.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od lukin66 »

Pravda,může byt
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

vectry
Příspěvky: 102
Registrován: 08 úno 2013 19:08
Bydliště: Klučov

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od vectry »

lukin66- díky za tip ,už mě něco takového takovéhoto napadlo a asi to tak dopadne...
Beaver- spínač, zkusím, ale myslím že tím to nebude, jelikož jsem nedodal že než zhasne kontrolka, tak jsou jemně slyšet hydroštely ,jak kdyby při vychladnutí, padal olej a než to dotlačí nahoru... Většinou do druhého dne.

První po čem jsem šel je olej. čerpadlo, protože jsem je nechával původní a pár lidí je už díky opotřebení a následnému vylomení zubů zadřelo tento motor. Koupil jsem zánovní ,důkladně jsem přetěsnil, a také vývod z čerpadlo do sacího koše. Je to možná nějaká hovadina ,nebo jsem při skládání něco podcenil, ale od složení motoru se to začalo projevovat až tak po najetí 1000km.
Opel Calibra C20XE Nautilus Blau
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od Beaver »

S trochu podobným problémem mají občas problémy některá auta při použití laciných olejových filtrů bez zpětné klapky. Tam potom dochází přesně k tomu jevu co popisuješ - olej vyteče do vany z celého systému a čerpadlo musí po startu motoru natlakovat všechny kanály od nuly. Tak ještě můžeš zkusit změnit značku olejového filtru :)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

vectry
Příspěvky: 102
Registrován: 08 úno 2013 19:08
Bydliště: Klučov

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od vectry »

Olejové filtry používám MANN-FILTR ,jelikož dodávají i do prvovýroby automobilek, tak si myslím že by měly patřit k těm kvalitnějším z druhovýroby, ještě mě napadlo že by problém mohl být v mezikuse mezi čerpadlem a olej. filtrem, z kterého jsou vývody do olej. chladiče. Pro info foto.
Přílohy
DSCF3720[1].jpg
oil_cooler_stat[1].jpg
Opel Calibra C20XE Nautilus Blau
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od Lukin_GSi »

Marťo vytáhni to čidlo tlaku oleje a nech ho namočené v benzínu ať se v něm rozpustí ty usazeniny a bude zhasínat normálně..
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

vectry
Příspěvky: 102
Registrován: 08 úno 2013 19:08
Bydliště: Klučov

Re: Mazání C20XE

Příspěvek od vectry »

Lukine: díky za radu, zkusím vyzkouším... 8) 8)
Opel Calibra C20XE Nautilus Blau
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“