Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Tuningová scéna ve Brně a okolí
Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Goldies »

Ten kadet uz je hotovej, jezdi vrchy...
Mimochodem zajimalo by me co mas ty za auto, zatim te slysim jenom pomlouvat....
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

xmeda jezdí Favoritem

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Jo tak vrchy kolik do má koníků jen tak mně to zajímá. 8)
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Ivan »

cca 190

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Hm co tam má za motor?
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Ivan »

2,0 16V c20xe

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Jo dík kolik ten motor má v serii a nevíš co má za úpravy na něm.
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Ivan »

Jejda, podívej se na www.kadett.cz, sériový má kolem 150 koní. Jestli chceš dotyčného kontaktovat, tak má nick I.C.

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Jo díkes budu studovat ten motor.
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Vecernicek »

A co jsi vystudoval?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Vecernicek píše:A co jsi vystudoval?
Scháním nějaký motor do FAVA tak se teď dívám ponějakých motorech ale to je dost silný motor. :D

Uživatelský avatar
Goldies
Příspěvky: 2701
Registrován: 04 čer 2004 06:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Goldies »

Joj, tuna se to nejak rozjelo :)
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku

Uživatelský avatar
TUNER Lukas P
Příspěvky: 428
Registrován: 16 lis 2005 08:22
Bydliště: Okolí Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od TUNER Lukas P »

Tak je dobře že to tu nezamrzlo. :D
TUNING MUSS SEIN.
Obrázek

Uživatelský avatar
Martin IV.
Příspěvky: 157
Registrován: 06 črc 2004 23:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Martin IV. »

TUNER Lukas P píše:Tak je dobře že to tu nezamrzlo. :D
jj, taky koukám že po dlouhé době je tu najednou živo...

Jinak podařilo se vám kontaktovat toho týpka s tím unem??
- Volkswagen club ČR -

www.vw-club.cz

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od xmeda »

Ivan píše:Jejda, podívej se na www.kadett.cz, sériový má kolem 150 koní. Jestli chceš dotyčného kontaktovat, tak má nick I.C.
Ivanku, ze ma motor 150 koni je absolutne nicnerikajici kec. Na ukor prubehu tocivyho momentu dostanes 150 koni i z favorita.. ale problem je pak ten, ze to je dosazeno na otackach, na ktery neni staveny ani 2.0 GSi, natoz jeste prevodovka toho kadettu. Ziskas tim akorat nepruzny auto, ketry sice bude mit v jedne konkretni oblasti vysokej vykon, ale ve zbytku to bude mizerie. Co s motorem kterej pravdepodobne umi vitecne drzet velkou rychlost, ale razeni je skokama a motor je potreba drzet v nejakym rozmezi o sirce cca 1000 - 1500 otacek?
Proto se motory WRC dopuji turbinou aby z toho prd objemu dostali konstrukteri pres 500Nm a 300koni a zachovali pouzitelnost se sestistupnovou prevodovkou.. ale takovej motor vydrzi maximalne tyden :oD

To jsou "kone" jakoze bhp nebo hp? Jakej to ma tocivej moment? v jakych otackach vrcholi? v jakych skape? ukaz krivky z motorove brzdy ;)

----------------------------------------------------
There is no replacement for displacement ;oD
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Vecernicek »

Sem tu já...tak to jede...

Přesně tak jak píše xmeda...Akorát dodám že nejlíp ti to pojede když budeš mít krouťák posazenej co nejníž (toho u benzíňáku dosáhneš těžko, ale každej kousek dobrej. A podle mě jestli s tím chceš jezdít, kor do města je lepší jezdít hrubě do 100kmh a pak svižně. Než auto doslova roztlačovat z každýho semafóru.

Měl jsem dneska půjčený Fiat Uno 1,4 Benzín, a řeknu ti stačilo by mi...6l/100km, A ten zátah! :lol: To by jsi čuměl...pokouřím tomu na dvojku i na trojku a než roztočím čtverku už jsem za stofkou...Je to sice taková malá raketka ale měl bych strach že když se něco stane tak to šeredně odskáču páč je to mrňavý... Jinak super. Sem na naftu takže benzín nechci.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Ivan »

xmeda píše:To jsou "kone" jakoze bhp nebo hp? Jakej to ma tocivej moment? v jakych otackach vrcholi? v jakych skape? ukaz krivky z motorove brzdy ;)
Základní problém je v tom, že to není moje auto, jen jsem ve stručnosti odpověděl na dotaz. Nemíním tady šířit jakékoli detailnější informace o autě, které není moje.

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od xmeda »

Ivan píše:
xmeda píše:To jsou "kone" jakoze bhp nebo hp? Jakej to ma tocivej moment? v jakych otackach vrcholi? v jakych skape? ukaz krivky z motorove brzdy ;)
Základní problém je v tom, že to není moje auto, jen jsem ve stručnosti odpověděl na dotaz. Nemíním tady šířit jakékoli detailnější informace o autě, které není moje.
skoda no, docela by me to zajimalo
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Jestli i Tebe cokoli o tomto autě zajímá, napiš členovi s nickem I.C. Má i stránky - http://www.gsi.cz ...

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od I.C. »

Vazeni ja uplne zasnu, jak dokaze nekdo takovejma jednoduchejma blabolama dokaze vyprovokovat vsechny k nesmyslne diskuzi :-)

xmeda: Rekni mi co presne chces o tom aute vedet a ja Ti to milerad povim. Jen k tomu prubehu kroutaku ... je vybornej a jezdi se mi s nim nadherne, diky za optani ;-)

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od xmeda »

I.C. píše:Vazeni ja uplne zasnu, jak dokaze nekdo takovejma jednoduchejma blabolama dokaze vyprovokovat vsechny k nesmyslne diskuzi :-)

xmeda: Rekni mi co presne chces o tom aute vedet a ja Ti to milerad povim. Jen k tomu prubehu kroutaku ... je vybornej a jezdi se mi s nim nadherne, diky za optani ;-)

No prezentovat neco jakoooo... treba tohle:
Obrázek

;)
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od I.C. »

xmeda: Kdybys trochu hledal, tak by sis to nasel sam. Ale kdyz ses linej si hledat aspon podklady pro svou hadku (do ktere me mimochodem nemas saci zatahnout), tak Ti to zjednodusim a hodim to sem sam.

Staci to takhle?
Obrázek

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xmeda »

I.C. píše:xmeda: Kdybys trochu hledal, tak by sis to nasel sam. Ale kdyz ses linej si hledat aspon podklady pro svou hadku (do ktere me mimochodem nemas saci zatahnout), tak Ti to zjednodusim a hodim to sem sam.

Staci to takhle?
Obrázek

Jo, to uz je argument o necem... ovsem maxima tociveho momentu i vykonu na hrane 5500 ot/min a lag na prostredku.. a to se opravdu vyplati.. Dost jednoucelna uprava, jak dlouho to vydrzi jezdit pres 5000ot/min.. neni to Honda ;)

Kdyz vezmu obyc seriovy evropsky 2.0fsi co projde EK i STK bez uplatku na porovnani..

Obrázek

notak ;)
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od I.C. »

xmeda: Hochu napred si to trochu porovnej v hlave a pak neco pis. Vubec netusis o cem tu pises. Muj zaznam z brzdy je ze seriovyho motoru, jen s upravenym vyfukovym potrubim a sportovnim filtrem, a se seriovou ridici jednotkou. Ten lag o 10 koni si ridici jednotka po 15 letech a 200 000km muze dovolit. Od tohohle mereni se na motoru dost zmenilo a lag uz taky nema.

Kazdopadne by sis mel uvedomit jaky motory tu porovnavas. Jak muzes srovnavat 20 let starej motor, zalozenej na dalsich 20 let starym bloku s modernim motorem s primym vstrikem do valcu? Uvedomujes si vubec nejakej rozdil mezi temahle motorama?

Co je jednoucelovyho na maximu v 5500rpm? Ten FSI od VW ma maximum tamtez. Ja mepotrebuju auto, ktery bude mit maximum v 9000rpm, ale v nizsich otackach nepojede. Ja potrebuju vysokej kroutak v co nejvetsim rozsahu otacek. Tedy dostatecne pruznej motor.
"Trosku" si tim protirecis, protoze jsi psal nedavno presne toto:
xmeda zaslal: pá prosinec 23, 2005 2:08 pm
Ivanku, ze ma motor 150 koni je absolutne nicnerikajici kec. Na ukor prubehu tocivyho momentu dostanes 150 koni i z favorita.. ale problem je pak ten, ze to je dosazeno na otackach, na ktery neni staveny ani 2.0 GSi, natoz jeste prevodovka toho kadettu. Ziskas tim akorat nepruzny auto, ketry sice bude mit v jedne konkretni oblasti vysokej vykon, ale ve zbytku to bude mizerie. Co s motorem kterej pravdepodobne umi vitecne drzet velkou rychlost, ale razeni je skokama a motor je potreba drzet v nejakym rozmezi o sirce cca 1000 - 1500 otacek?
Proto se motory WRC dopuji turbinou aby z toho prd objemu dostali konstrukteri pres 500Nm a 300koni a zachovali pouzitelnost se sestistupnovou prevodovkou.. ale takovej motor vydrzi maximalne tyden :oD
To jsou "kone" jakoze bhp nebo hp? Jakej to ma tocivej moment? v jakych otackach vrcholi? v jakych skape? ukaz krivky z motorove brzdy

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od xmeda »

I.C. píše:Kazdopadne by sis mel uvedomit jaky motory tu porovnavas. Jak muzes srovnavat 20 let starej motor, zalozenej na dalsich 20 let starym bloku s modernim motorem s primym vstrikem do valcu? Uvedomujes si vubec nejakej rozdil mezi temahle motorama?

Co je jednoucelovyho na maximu v 5500rpm? Ten FSI od VW ma maximum tamtez. Ja mepotrebuju auto, ktery bude mit maximum v 9000rpm, ale v nizsich otackach nepojede. Ja potrebuju vysokej kroutak v co nejvetsim rozsahu otacek. Tedy dostatecne pruznej motor.
"Trosku" si tim protirecis, protoze jsi psal nedavno presne toto:

To neni porovnavani motoru typově ale jen ukazka zbytecnosti vrtani 20 letyho chudaka (ketrej si ma v poklidu brumlat), kdyz novej motor nota-bene sehnatelnej s RJ za nevelkou sumu je na tom lip ;) A to jsme jen u atmosferickyho dvoulitru.. co 1.8T ? ;)

FSI nema "maximum tamtez" ba naopak.. nabizi pres celej nejvic pouzivanej prurez otacek (2500-5000) svuj plnej tocivej moment. To ma potom za nasledek pruzny auto ;) Pokud se momentu, byt je to oala 207Nm dosahne na konci tak to mluvi za vse.. pres bezny pasmo se to se skokama vrta nekde kolem 150-165Nm... proto jednoucelova vec.
Presne to odpovida predchozimu: Co s motorem kterej pravdepodobne umi vitecne drzet velkou rychlost, ale razeni je skokama a motor je potreba drzet v nejakym rozmezi o sirce cca 1000 - 1500 otacek?


Ze je graf stary a habla habla.. tak ukaz novej no.. a nejlip bez zamazavani udaju a buhvijakych uprav jeste ;) Ze nema lag? Jak to vis bez mereni a grafu?
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od I.C. »

xmeda" Jedinej zamazanej udaj je tam SPZ, tak nehledej problem tam, kde neni. Popravde me tahle diskuze vubec nebavi, takze ji koncim. Proste si mysli co chces. Kdyz Ti nestaci 160-170Nm na to, aby se s motorem dalo jezdit v tunovym autem vicemene v jakychkoliv otackach, tak jsi divnej. Starej nebo novej motor, to je uplne jedno. Ja mam radsi stary motory. Navic tu udavas motory, ktery mi do auta nepasujou (jestli sis vsiml, Audi a Opel jsou trochu jinej koncern), takze se me netykaji :-)
Jestli Te muzu o neco poprosit, uz mi k tomu nic nepis. Mysli si dal o mym aute svoje, me to absolutne nesere. Pokud me s atmosferickym dvoulitrem porazis na 400m, tak pred tebou smeknu a pochvalim Ti auto, ale to se urcite nestane, takze me to nechava naprosto klidnym ;-)

Jen pro zajimavost, jaky mas ty auto?

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od xmeda »

Diskuze pana nebavi, asi dosly argumenty.. No co nadelame..

Ze motor do Kadettu nepasuje je jedna vec, druha vec je proc vubec rodinny hatchback nutit k nejakym "vykonum", natoz placat o "jezdeni do vrchu" (pokud tim nebylo mysleny na nakup do Carrefouru ze..co ja vim). Na legalni zavody by to neproslo komisi a na silnici to taky nema co delat.. tak co s tim? Honit po soukromem pozemku v kuse pres 5000 aby to vic jelo? Heh..

(viz Goldies, Tunerský kápo, Založen: 04. 06. 2004,Příspěvky: 756
Bydliště: Brno , Zaslal: pá prosinec 16, 2005 6:46 pm
---
Ten kadet uz je hotovej, jezdi vrchy... )


Jakozto idealista doufam, ze ohlasovane upravy kontrol na STK nebudou jenom placanim hlasatelu v TV. So be smart, Drive safe. Stay legal... :oD

Na 400m, pokud je tim mysleno prekonani te vzdalenosti s pevnym startem a rovnocenou osadkou, to sunda i Fabia RS. Stejne jako 20lete BMW, bez uprav sehnatelne doslova za par susnu. A diskuzne nacnute Audi A3 2.0FSI jiste tez s prehledem ;)

A pokracovalo-li by se v poradnem tempu dalsich 10 minut, tak kdo asi pujde prvni ke krajnici obhlizet mrtvolu pod kapotou?

Jen pro zajimavost MAM to, co je prvni pod čarou. Ovsem nevim, co ma muj majetek spolecneho s tvym autem.. ;)
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
Celica2.0GTI
Příspěvky: 1030
Registrován: 23 čer 2005 21:43

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od Celica2.0GTI »

I.C. píše:xmeda" Jedinej zamazanej udaj je tam SPZ, tak nehledej problem tam, kde neni. Popravde me tahle diskuze vubec nebavi, takze ji koncim. Proste si mysli co chces. Kdyz Ti nestaci 160-170Nm na to, aby se s motorem dalo jezdit v tunovym autem vicemene v jakychkoliv otackach, tak jsi divnej. Starej nebo novej motor, to je uplne jedno. Ja mam radsi stary motory. Navic tu udavas motory, ktery mi do auta nepasujou (jestli sis vsiml, Audi a Opel jsou trochu jinej koncern), takze se me netykaji :-)
Jestli Te muzu o neco poprosit, uz mi k tomu nic nepis. Mysli si dal o mym aute svoje, me to absolutne nesere. Pokud me s atmosferickym dvoulitrem porazis na 400m, tak pred tebou smeknu a pochvalim Ti auto, ale to se urcite nestane, takze me to nechava naprosto klidnym ;-)

Jen pro zajimavost, jaky mas ty auto?
Nechci prudit ale věděl bych o pár autech co ti to dají. A vím i o 1,8 co by ti dala made in japan

Uživatelský avatar
xmeda
Příspěvky: 32
Registrován: 29 lis 2005 19:20
Bydliště: Brno.. mesto mest ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od xmeda »

Celica2.0GTI píše:
I.C. píše:xmeda" Jedinej zamazanej udaj je tam SPZ, tak nehledej problem tam, kde neni. Popravde me tahle diskuze vubec nebavi, takze ji koncim. Proste si mysli co chces. Kdyz Ti nestaci 160-170Nm na to, aby se s motorem dalo jezdit v tunovym autem vicemene v jakychkoliv otackach, tak jsi divnej. Starej nebo novej motor, to je uplne jedno. Ja mam radsi stary motory. Navic tu udavas motory, ktery mi do auta nepasujou (jestli sis vsiml, Audi a Opel jsou trochu jinej koncern), takze se me netykaji :-)
Jestli Te muzu o neco poprosit, uz mi k tomu nic nepis. Mysli si dal o mym aute svoje, me to absolutne nesere. Pokud me s atmosferickym dvoulitrem porazis na 400m, tak pred tebou smeknu a pochvalim Ti auto, ale to se urcite nestane, takze me to nechava naprosto klidnym ;-)

Jen pro zajimavost, jaky mas ty auto?
Nechci prudit ale věděl bych o pár autech co ti to dají. A vím i o 1,8 co by ti dala made in japan

nojo vlastne.. na japonce jsem pozapomnel ;)
A.Z.N.P. Škoda Mladá Boleslav - š781.136L Favorit (& VolksWagen Fabia Combi 1.4 16V)

Uživatelský avatar
I.C.
Příspěvky: 1006
Registrován: 04 úno 2004 12:52
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Fotky z tuning srazu 10.6.2004 - Ústřední hřbitov

Příspěvek od I.C. »

xmeda: Hochu hochu, rekl bys mi tohle i primo do oci? Vubec nevis o cem mluvis. Fabia RS pro me neni souper a A3 dokonce ani s 1.8T me neporazi. Stejne tak me na 400m neporazi ani BMW 320, jakkoliv stary/mlady. Ty placas teorii, ja to mam overeny v praxi a to je ten problem. U me ses obycejnej rejpal, kteryho neco silene sere a vybijis si to tady. Tim to pro me hasne. Kazdopadne jestli chces pokracovat v urazeni rad bych, abys to neventiloval tady, ale rekl mi to primo.

Odpovědět

Zpět na „Brno“