Proč proboha jezdíš na zimákách v létě? BTW sjetý zimáky jsou na sprint a drifty úplně super...vodilla píše:Dalsi nevyhodou u me bylo že jsem mel zimni pneumatiki...
Sprint I.C VS VODILLA
Vcera to bylo fakt super a Vodillovi to fakt super jede!!! Ale stejne bych vsadil na I.C. az bude mit konecne chiply auti Ono totiz rozdil ve vaze je celkem velkej!
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Staci spocitat kone na kila a je to jasny...Goldies píše:Vcera to bylo fakt super a Vodillovi to fakt super jede!!! Ale stejne bych vsadil na I.C. az bude mit konecne chiply auti Ono totiz rozdil ve vaze je celkem velkej!
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Zase tak jasny to neni. Vodilla ma 1255kg/204ps=6,15 a ja mam 1010kg/165ps=6,12.Břéťa píše:Staci spocitat kone na kila a je to jasny...Goldies píše:Vcera to bylo fakt super a Vodillovi to fakt super jede!!! Ale stejne bych vsadil na I.C. az bude mit konecne chiply auti Ono totiz rozdil ve vaze je celkem velkej!
Pocitano s pohotovostni hmotnosti. Takze hodne vyrovnany auta.
Ovsem tohle jsou kone pocitany na motoru, takze je to nic nerikajici udaj, protoze pak zalezi na ztrate vykonu nez se dostane na kola, na prevodech, na prubehu vykonu a hlavne kroutaku (ten mam lepsi, nez vodilla) a taky na mrtvych konich a na presnosti radiciho mechanizmu a na aerodynamice a na pocasi a na nalade a ... no dost, proste chci rict, ze podle informace kg/ps se neda hned rict, kdo bude v realu lepsi.
A nezapomen, ze nemas vzadu sedačky, takze zase par kilo dolu a to ani nemluvim o super odlehceni v podobe zadniho narazniku, ktery tam tak nejak neni a jeste k tomu jezis srabsky s prazdnou nadrzi
Ne, ted vazne, stejne bych si vsadil na I.C., kdyz se mu povede konecne rozchodit nova ridici jednotka Hodne zdaru a ve ctvrtek bye bye
Ne, ted vazne, stejne bych si vsadil na I.C., kdyz se mu povede konecne rozchodit nova ridici jednotka Hodne zdaru a ve ctvrtek bye bye
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Jako jasne, ta hmotnost taky neni nikdy presna. Ja bych taky mohl dodat, ze mam na aute asi 10-15kg navic na karosarskych upravach a vyztuzeni a taky moje kola vazej 18kg jedno, atd atd Kdybych na to nasadil 14" plechace, tak bych ho dal mnohem jisteji.Goldies píše:A nezapomen, ze nemas vzadu sedačky, takze zase par kilo dolu a to ani nemluvim o super odlehceni v podobe zadniho narazniku, ktery tam tak nejak neni a jeste k tomu jezis srabsky s prazdnou nadrzi
Ne, ted vazne, stejne bych si vsadil na I.C., kdyz se mu povede konecne rozchodit nova ridici jednotka Hodne zdaru a ve ctvrtek bye bye
No moje kola take nejsou lehke...ale jsem rad že jsi zasadovy a snažiš se byt rychlejšim ale ja jsem blazen taky nezapomen na to...a nehlede tomu že mam vetsi kg budu rychlejsi poridim sport filtr,vyfuk,bud chip aneb ridici jednotka ..jestli budu mit prs 260 koni a možna k 300 koni tak nemas sanci v žadnem pripade muj drahy kamarad. ...a jak to budem vsecko mit hotovy dame peklovou sprintku a bude to jasne vsem...že calibra je nejrychlejsi... ]
To by byla znacka ideal, protoze jinak te spojce nedavam moc sanci. A s takovym vykonem by mozna stalo za uvahu taky upravit brzdy a to tak ze vyrazne...
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Cali ma spojku docela v pohode. Oplove vubec maji takovy bezproblemovy spojky. Si vem, ze ja mam na sve spojce najeto pres 200 000km a porad je v supr stavu. Je fakt, ze keramiku bych bral taky a nejspis ji tam hodim, az tahle umre.Goldies píše:To by byla znacka ideal, protoze jinak te spojce nedavam moc sanci. A s takovym vykonem by mozna stalo za uvahu taky upravit brzdy a to tak ze vyrazne...
To je vsecko hezky, ale jestlize zvysis vykon z 200 koni na 300 plnokrevniku, tak to je zvyseni vykonu o polovinu a to uz by lamela nemusela zvladnoutI.C. píše:Cali ma spojku docela v pohode. Oplove vubec maji takovy bezproblemovy spojky. Si vem, ze ja mam na sve spojce najeto pres 200 000km a porad je v supr stavu. Je fakt, ze keramiku bych bral taky a nejspis ji tam hodim, az tahle umre.Goldies píše:To by byla znacka ideal, protoze jinak te spojce nedavam moc sanci. A s takovym vykonem by mozna stalo za uvahu taky upravit brzdy a to tak ze vyrazne...
Ale vsechno zalezi na tom jak se s tim bude jezdit a je mi jasny, ze Vodilla nedude svoji Cali setrit
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
I.C. píše:Zase tak jasny to neni. Vodilla ma 1255kg/204ps=6,15 a ja mam 1010kg/165ps=6,12.Břéťa píše:Staci spocitat kone na kila a je to jasny...Goldies píše:Vcera to bylo fakt super a Vodillovi to fakt super jede!!! Ale stejne bych vsadil na I.C. az bude mit konecne chiply auti Ono totiz rozdil ve vaze je celkem velkej!
Pocitano s pohotovostni hmotnosti. Takze hodne vyrovnany auta.
Ovsem tohle jsou kone pocitany na motoru, takze je to nic nerikajici udaj, protoze pak zalezi na ztrate vykonu nez se dostane na kola, na prevodech, na prubehu vykonu a hlavne kroutaku (ten mam lepsi, nez vodilla) a taky na mrtvych konich a na presnosti radiciho mechanizmu a na aerodynamice a na pocasi a na nalade a ... no dost, proste chci rict, ze podle informace kg/ps se neda hned rict, kdo bude v realu lepsi.
Ja myslel ze je jasny ze se bavime o vykonu na kolech...
Clio RS 2.0 16V 239Hp 233Nm 860kg, Autodrom Most 1:54:35 http://www.ClioSport.cz
Jo jo, zajezdili jsme nejakej ten streetrace pro CT, pak nekteri z nas udelali nejaky rozhovory a tak. Proste pohodicka. Kamos z CT o nas proste natocit reportaz Vse bude v CT a dame vcas vedet, kdy a kde.Laconi píše:Fakt jo? A co se tam dělo, povídejGoldies píše:Tak tohle zadna sranda není! Tohle je fakt realita!!! Ja u toho byl