Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu

Plasty, spoilery, čirá optika, neony, zadní lapmy, křídla a tak dále, to najdete v této kategorii.

Moderátoři: Fáboš, Jardafox

Odpovědět
Pafishek
Příspěvky: 2
Registrován: 26 kvě 2011 10:34

Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu

Příspěvek od Pafishek »

Zdravím,

hodně jsem googlil a hledal ale nenašel jsem co jsem potřeboval. Chci si dát na auto náporové sání, doprostřed kapoty. Kvůli uspořádání motoru nelze využít sportovní filtr a nad ním toto sání, protože airbox je na pravé straně a v prostředku "překáží" blok motoru. Napadlo mě že bych to udělal jako "shaker scoop", jenže nechci mít skrz kapotu dírů a v ní sání. K mému autu se to prostě nehodí. Přemýšlel jsem o variantě kde na kapotě je sání a pod kapotou taková jakási příruba s gumou, kde když dosedne kapota se vše utěsní a bude. Nevíte někdo kde sehnat materiál pro stavbu takového "zařízení" ? Hadice a všemožné nasávače zhruba vím kde sehnat, chybí mi jen ta základní krabice. Chci aby to nějak vypadalo takže nějaká upravená přepravka apod. nepřipadá v úvahu :D . Předem díky za rady a nápady :) .

Uživatelský avatar
BoboCali
Příspěvky: 117
Registrován: 12 zář 2008 21:00
Bydliště: okr.Mladá Boleslav

Re: Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu

Příspěvek od BoboCali »

Vyrobit na zakázku,v dnešní době lze vyrobit cokoliv a zčehokoliv-nemyslíš?
Opel Calibra -zatím převrtaná C20XE-in progress: stavba kopie DTM. cca 400PS

Uživatelský avatar
723530
Příspěvky: 52
Registrován: 07 čer 2006 15:50
Bydliště: Parýž
Kontaktovat uživatele:

Re: Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu

Příspěvek od 723530 »

Shaker scoop se dělá proto, aby při otevření kapoty nevletěl do motoru žádny bordel, proto je pevně připevněn na motoru. Jinak i kolem shaker scoopu je dokola těsnící profil, aby se voda, etc. nedostala přímo na motor.

To, nad čím uvažuješ ty, by bylo příliš pracné, a nedokážu si představit jak bys to utěsnil, když motor je uchycen na gumách a proti karoserii se pohybuje, nehledě na to, že by sis ani nemohl zkontrolovat, jestli ti to těsní, protože by ses mezi kapotu a motor nemohl jak podívat :)
Škoda Felicia - stage 1
Suzuki GSF 400 Bandit - originál stav

Pafishek
Příspěvky: 2
Registrován: 26 kvě 2011 10:34

Re: Náporové sání na kapotu, připojení k airboxu

Příspěvek od Pafishek »

Na zakázku se dá vyrobit v podstatě cokoliv, to vím. Jenže výsledek nestojí za ty náklady, to už jsem se párkrát přesvědčil. Proto se napřed ptám, aby pak někdo neřekl třeba "To vypadá jako universální kit co prodávají tady ..." atp..

Já to mám všechno už vymyšlené, jen nemám tu hlavní část :D . Princip stejný jako u toho shakeru, jen oddělit ale utěsnit úplně stejným způsobem (gumový profil). Nechci cpát celej airbox pod kapotu, ten nechám tam kde je a jen k němu dovedu tohle sání. Stejně jako to je u shakerů ...

Edit: Na motoru mám kryt, který je na silentblokách. Když ho vyhodím a místo silentbloků dám silnější pružiny, na ně toto sání tak se mi to krásně přitlačí na kapotu, bude to těsnit a pohyb motoru nebude vadit ;).

Odpovědět

Zpět na „Exteriér - styling a elektronika“