Poslední návštěva: 30 srp 2016 08:15 Právě je 30 srp 2016 08:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Do nadpisu inzerátu (kolonka předmět) vložte vždy prosím na začátek písmena:

P: pokud věco prodáváte
K: pokud věc chcete koupit
V: pokud věc chcete vyměnit za jinou



 [ Příspěvků: 25 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 říj 2011 09:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
Momentálně takováto nabídka:

PÁRY:

2x černý Schroth NOVÝ!!, pevné provedení, originál balení (jen není krabice - byla poškozená), instalační materiál (pytlíček), návod a Německé schválení pro některé vozy.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... _provedeni , cena: 2x 2000,- = 4000,-

KUSOVÉ:

1x červený Schroth POUŽITÝ, elektrické provedení, stav viz fotografie velmi pěkný, ale má na kůži drobnou prasklinu. Technicky 100%, je to jen kosmetika a pro někoho šikovného snadno opravitelné.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ak_pouzity , cena: 1100,-

1x červený Schroth z PŘEDVÁDĚČKY, elektrické provedení, stav nového kusu
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ak_zanovni , cena: 1900,-

1x modrý Schroth POUŽITÝ , pevné provedení, velmi pěkný stav z neježděného vozu, od nového se liší jen jednou bočnicí, kde jsou flíčky nečistot (nebude po instalaci vidět)
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... ny_pouzity , cena: 1500,-

1x stříbrný Schroth NOVÝ!! ve speciální rozšířené edici (horní část širší), elektrické provedení, originál krabice, instalační materiál (pytlíček), návod a Německé schválení pro některé vozy.
Fotky: https://www.schroth.de/gurte/asm-autoco ... ilver.html , cena: 2500,-

1x červený Schroth NOVÝ!!, elektrické provedení, originál balení (jen není krabice - byla poškozená), instalační materiál (pytlíček), návod a Německé schválení pro některé vozy.
Fotky: http://vyprodavam.rajce.idnes.cz/Schrot ... vijak_novy , cena: 2000,-


Nákup
x jsem Plzenak, takze mohu predvest nebo ukazat v Plzni - osobni predani
x posta dle platneho ceniku a dohody (prevod penez predem, nebo doberecne) - mam velmi dobre jmeno na Honda-club.cz a i zde, takze zadny strach z podvodu.
x je zde i moznost vystavit pas na aukro.cz
x porovnání a mnoho informací je možno najít na oficiálních stránkách: http://www.schroth.de
----------------
kontakt: 777832418 (moznost sms kdykoliv, hovory od 7:00 do 19:00). Rad odpovim na jakoukoliv otazku a rad vyjdu vstric.



Nabízím i nějaké nové/použité "náhradní" díly a příslušenství:
x náklonová čidla
x polštářky na ramena (důležitý prvek u pásů!!): aktuálně 1x lila, 1x oranž, 1x červené, 1x černé, 2x červené
x montážní materiál
x náhradní díly (něco se najde)

ZDE budou casem zobrazovany i me preklady odbornych vyjadreni z testovaciho stredicka spolecnosti SCHROTH na ruzna temata..

clanek c.1: Srovnání šířky pásu 50mm a 75mm

Pro vysvětlení, proč je technologické použití 50mm šířky pásu účinnější než 75mm (často k vidění u konkurence),
by se měl každý podívat na stavbu lidského těla. Pánevní hřeben (na obrázku IC) je součástí pánevní kosti,
která vyčnívá nad boky. Mluvíme zde i o pánevním ohybu (IC), který se nejvíce odhaluje právě v sedě. 50mm pás
dokonale pasuje do tohoto pánevního ohybu narozdíl od 75mm šířky pásu, který vyčnívá přes hroty hřebenu. Dále pak
z testů vyplýva, že 75mm pás má procentuelně méně dosedací plochy ve srovnání s 50mm.U 75mm šířky bylo
na stehenní kosti, kam pás doléhá, při prudkém nárazu nalezeno více pohmožděnin. Z důvodu, že 50mm šíře přesně
leží v pánevním ohybu, může být vpředu od 25mm do 40mm uložena spona (napínák bezpečnostního pásu) a je tímto i
o hodně komfotnější oproti silnější variantě. Další výhodou přesné pozice v pánevním ohybu je fakt, že se zde
redukuje riziko vylezení přes hřeben a inicializuje se "Submarining". "Submarining" je jev, kdy se tělo ponořuje
směrem pod pás, což může způsobit zranění vnitřních orgánů od otlačenin samotného pásu. Při nárazových testech
se ukázalo, že čím více pevnější upnutí pásu bylo použito, tím menší jsou škody na hrudi, hlavě a krku. Neexistuje
rozdíl mezi pevností pásu 50mm nebo 75mm, protože musíte překonat stejné břímě hrudi. Další výhodou 50mm pásů oproti
75mm je, že se značně snáze montují a pasují do více sedaček.


clanek c.2: Instalace do Golf IV (zkratka koncern)

Jelikoz u koncernu je instalace o neco slozitejsi, nez trebas u Hondy a mraky lidi se mi na to pta, tak rozepisu instalaci
do meho Golfa IV. Tady je par fotek: http://gizmi.rajce.idnes.cz/Uchyceni_pasu_v_Golf_IV .
Konkretne u koncernu je treba pocitat s pomerne casove nakladnou instalaci. Ja to mel spojene s vymenou sedacek za Recaro, tak me to tolik netizilo, ale i tak je to pracne. Nejprve jsem musel sundat sedacku, protoze nacvak serioveho pasu napravo je pridelan k sedacce. Ten jsem klicem povolil a ke sroubu pridal oko ze sportovniho pasu. Chce to trpelivost, protoze je tam malo mista a je to na nervy (pozor na poniceni plastu sedacky). Nasledne jsem musel sundat prahovy plast u ridice a i vzadu, protoze prekryvaji sloupkovy plast, kterym prochazi seriovy pas. Po demontazi jsem se dostal na navijak serioveho pasu, ktery jsem sundal a opet k nemu pridal oko sportovniho tak, aby to pekne vyslo a nic nicemu neprekazelo. Nasledne vse nacvakat zpet. Tim je hotov predek a schazi jen uchyceni v zadu. Golf ma ve sloupku posuvne (nastavovaci) polohy serioveho pasu pro lidi vzadu a ja chtel toto zachovat. Sundal jsem tedy kotveni serie, ohnul oko sportovniho pasu a pridal jej. Nasledne vse prisroubovat a HOTOVO :) Jinak pred sundavanim sedacky hlavne nezapomenout odpojit baterku kvuli airbagum a nezapomenout je pri vraceni opet zapojit (v pripade ele vyhrevu a jinych vylepseni to same). Pokud nekoho tedy vezu vzadu, tak jen pas rozpojim a polozim zadni cast na plato. V predu dam pas ke strane a pripoutam se seriovym pasem. :D Tato varianta se zachovanim seriových pasu je vyhodna nejen pro zachovani mista v zadu, ale urcite ji vyuzijete i v zime, kdy se zimni bundou se narvat do sportovnich pasu je skoro nerealne, nebo kdyz clovek jede jen kousek, tak je to ztrata casu a pouzije se seriovy pas. Jinak pri samotne instalaci doporucuji zapujcit si tepovaci stroj 8) Idealni sance pro radne vytepovani celeho auta, protoze kdy jindy budete mit dole sedacky pro snadne vydrbani milacka? 8)


clanek c.3: Znehodnoceni pasu

Velmi dulezitym faktem u sportovnich pasu je, ze po autonehode je treba pas demontovat a vyhodit!!! Dalsi pouzivani neni mozne, protoze Schroth je z technickeho vlakna a to se vytahne a znici (proste to odpruzi jakoby) Nevyhodou je, ze laik bez skoleni vytahane vlakno nepozna (pas po bouracce) a tak se v CR casto prodavaji VELMI NEBEZPECNE pasy. Pred timto varuji a mohu zarucit, ze u pasu ode me bude vzdy vse v poradku (mam to jako konicek a nez mit nekoho na svedomi?). V CR jsem se setkal i s prodejcem, ktery roztrzene pasy opravil udajne vlaknem pouzivanym pro padaky a tvrdil, ze je to bezpecne. Opet velmi varuji! Je treba si uvedomit, ze se jedna o prvek, na ktery je treba se spolehnout v pripade nehody!


clanek c.4: Typy zakončení pásů / rolny VS pevné zapojení

Existují 3 typy zakončení sportovních pásů (myšlena zadní část, ukotvená v místě sloupku, nebo v místě sedačky - zkrátka v místech sériového pásu). Tato zadní část je vždy odepínatelná (pro možnost převozu někoho v zadu). První variantou je PEVNÉ uchycení. Zkrátka popruh jako jsou ty v předu, který si nastavím na své tělo a tak zůstane. Druhou variantou je MANUÁLNÍ naviják, který funguje jako naviják sériového pásu. Při nehodě (při škubnutí) se zakousne a při pomalém odvinu se tak mohu v autě hýbat. Třetí variantou je ELEKTRICKÝ naviják, kde existují navíc dvě varianty provedení, které fungují přesně v opačném chodu. Uživatel má vyvedený kablík se spínačem, kde uváží za vhodné a pokud se připásá, tak bez sepnutí funguje stejně jako manuální naviják a pokud jej sepnu, tak pás se zakousne a pouze utahuje. To znamená, že třebas jedu a chci přeladit rádio (nebo líbat manželku na červené, čti milenku :lol:) tak si přepnu a mohu se hýbat. Když se dál věnuji řízení, tak sepnu a pás se zakousne a při každém pohybu zpět do sedačky mě bude jen a jen utahovat (dopředu již nepusti). Druhá (již zmíněná) varianta ele navijáku je naprosto totožná, ale funguje přesně naopak. Když je sepnuto, tak utahuje a když ne, tak odvíjí manuálně. K eletrickému pásu se dá ještě dokoupit tzv. náklonové čidlo (žlutá malá krabička s kuličkou uvnitř), které se dle návodu uchytí kdekoliv ve voze a propojí s rolnou. Při náklonu vozidla v zatáččce, autonehodě, atd se kulička odkloní a pás následně reaguje aretací řidiče.


Naposledy upravil gizmi dne 15 srp 2016 12:28, celkově upraveno 167

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2013 20:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 22 srp 2004 12:03
Příspěvky: 11860
Bydliště: OK
Promazáno OT na přání 8)

_________________
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2014 13:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
....


Naposledy upravil gizmi dne 02 čer 2015 11:11, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2014 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
8)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 úno 2014 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 kvě 2009 18:19
Příspěvky: 675
Bydliště: Krkonoše kousek od Sněžky :o)
Náhodou nějaký pár na cestě??? :D

_________________
Ford Escort RS2ooo MKV


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2014 07:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
Aktualne bohuzel. Jaka barva by byla chtena?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2014 14:42 
Offline

Registrován: 15 bře 2014 14:38
Příspěvky: 1
Byli by k mání, i černé pásy, se žlutým nápisem?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 bře 2014 18:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
Aktualne bohuzel, jsem tyden v nove praci + decko na ceste, takze nevim kam driv. Bohuzel jen viz nabidka, ale polepsim se. 8)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 čer 2014 20:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
....

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Naposledy upravil gizmi dne 02 čer 2015 11:11, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 07 črc 2014 20:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
....

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Naposledy upravil gizmi dne 02 čer 2015 11:10, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2014 17:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
....

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Naposledy upravil gizmi dne 02 čer 2015 11:10, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2014 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5302
Bydliště: Praha 13
gizmi jen dotaz.... co se tyce pasu od tebe... co rikat pcr kdyz se na ne pta ???

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2014 19:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
Markus: me se treba nikdy nikdo neptal, ale vozim s sebou ABG (schvaleni od vyrobce v Nemcine). Jsou schvaleny pro Nemecke zeme na bezny provoz a defakto je to plus bezpecnosti - resp. neco, za co by mela PCR chvalit 8) Na STK treba vzdy v pohode 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2014 20:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5302
Bydliště: Praha 13
a nemel by si ten nemecky papir k dispozici ? ja na to posloucham porad kecy :lol: asi spatna karma nebo co

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 12 zář 2014 19:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
Markus: jukni na schroth.de (slozka eintragung) a stahni si primo na sve auto 8) Nejlepsi volba 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 zář 2014 06:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5302
Bydliště: Praha 13
diky moc 8)

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2014 09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
Neni zac :pifko:

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 09:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
....

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Naposledy upravil gizmi dne 02 čer 2015 11:09, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2015 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2006 23:30
Příspěvky: 518
Bydliště: Plzeň
Vždycky si vzpomenu pozdě večer nebo brzo ráno a nechci otravovat. V dohledný době budu potřebovat 2ks, modrýho, s ele navijákem. Míval jsem je kdys ve Fa, je to celkem fajn řešení. Sehnal bys ? Sice by se mi v Italce líbil víc Sabelt, bo německý nápis je tam na ránu, ale nemaj ele naviják

_________________
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2015 21:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 kvě 2013 22:03
Příspěvky: 113
Kdyztak to Hanzovi predam :D

_________________
Jsem to já jak zamlada :) Vaše L.A.M.A.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2015 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
SZ 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2015 18:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
aktualizovano...

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2015 09:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
na ceste zanovni modry s ele navijakem do paru s novym co tu nabizim.. 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2015 22:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2011 08:35
Příspěvky: 99
Hoj, poptavam 2x cerveny s el. Klidne ve stavu jak mas ten jeden. Potrebuju ale 2 :)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 srp 2016 12:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2005 20:50
Příspěvky: 1969
Bydliště: Plzeň
žluté jsou pryč 8)

_________________
VW GIV TDi 150PS/350Nm
Honda FR-V s Kááááčkem pod kapotou
Honda NSR (rozebráno a skládáme)
Aprilia Atlantic (splašené křeslo :D )


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 25 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO