BMW M3 e46
Moderátor: T-O-M
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
BMW M3 e46
Kluci jako profici, co by jste rekli na M3 E 46? Zajimaji me bezne informace co a kdo si z vas o tom mysli a co o tom vi. Zkusenosti a poznatky, predem dekuji......
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Re: BMW M3 e46
plánuješ být nevěrný Evolutionu?
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
TOMe vzdyt vis, jakej na to mam nazor. Proste me EVO a STI nejak po tech letech nic nerikaji. A kdyz jsem v Moste videl dva maniky na e46tkach M3 jak celej den, do kola ty auta prohaneli a to vazne moc a jeste je skvele ridili, tak jsem byl nadsenej jak mlsnej pes.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
pavelini píše:TOMe vzdyt vis, jakej na to mam nazor. Proste me EVO a STI nejak po tech letech nic nerikaji. A kdyz jsem v Moste videl dva maniky na e46tkach M3 jak celej den, do kola ty auta prohaneli a to vazne moc a jeste je skvele ridili, tak jsem byl nadsenej jak mlsnej pes.
Myslím ze M3 je urcite v e36 a e46 generaci autem, ktery za svou cenu nabizi jeden z nejlepsich mixu sportovnich vlastnosti, kazdodenni pouzitelnosti, kvalitniho a hezkyho interieru a pritazlivyho zevnejsku ze všech aut...urcite sem na spoustu veci zapomnel, ale myslim ze s M3 nemuzes slapnout vedle....vím o čem mluvím Rozhodne je s tim vetsi prdel nez treba s Evem...doslova
KEHO rennsport
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
To tak rad slysim. vazne .... Ukaz svoje eMko prosim.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
pockej pockej, jen jsem dal dotaz na toto auto, ne ze ho budu kupovat. Hihi
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Re: BMW M3 e46
To, že se M3 e46 dělala někdy od 2000/2001 do 2006, si můžeš najít všude na netu. V r.2003 přišla CSL. Na konci éry e46 se dělala M3 Competition, též označovaná jako Competition Package.
M3 e46 to jsou dvě karoserie (coupé, cabrio), dvě převodovky (6st. manuál, 6st. Sequential M Gearbox)
jeden motor, ale s odlišnou elektronikou pro US trh, kde měl o malinko menší výkon (asi 10 PS) a menší krouťák (asi 10 Nm) kvůli 91 oct. benzinu. A pak měly US verze slabší brzdy.
Moje zkušenost s M3 je následující - měl jsem možnost okusit verzi s SMG na okruhu a bylo to úžasný. Auto je super řiditelný, super čitelný, řekl bych že to je hlavní deviza tohodle auta. Motor-podvozek-řidič je jedno tělo. Stabilizace auto drží v mezích nedotáčivosti, všechno lze vypnout, pak vše auto nechá na řidiči. Cítit je i mírné vybočení zádi! Na dnešní dobu má jen obyčejných 343 koní, ale kdo měl možnost se na těch 343 hřebcích svézt, tak mi dá za pravdu, že je to dostačující výkon. Samozřejmě, s jídlem rostě chuť, takže výfuky, brzdy (asi hlavně ty) a stavitelný podvozek přijde okruhovým střelcům vhod, ale základ je na dobré úrovni. Převodovka SMG se mi líbila na okruhu, v civilu bych z ní už asi takovou radost neměl, ale to je věcí názoru.
Jako každé sportovní auto je i M3 náchylná na špatné zacházení což je problém při koupi auta z druhé ruky.
Motor je velice, ale opravdu velice citlivý na teplotní režim. Nejlepší cesta k jeho smrti je šlapat mu na krk když je studený. Pak samozřejmě olejový servis, jako každý vysokootáčkový motor.
Převodovka - osobně bych se přikláněl k manuálu, né že by SMG bylo špatné, ale je to potencionální problém. Brutální launch control rozjezdy této převodovce nedělají dobře, v nejostřejším režimu řadí jak pila, ale je to na ni nápor. Prostě je to složité drahé zařízení. Na manuálu se zas tak moc nemá co rozbít, tam se mění jen spojky...
Podvozek - e46 (nejen M) mají hliníková ramena atd, což má svoji životnost, hlavně na našich silnicích to trpí.
Diferenciál - díky této lamelové špéře dokáže auto jezdit krásně a čitelně bokem, samozřejmě každý sportovní lamelový diferenciál dostává při takové jízdě sodu, tento není vyjímkou.
Hledal bych auto od roku 2002 - které už měly vychytané drobné mouchy. Určitě s dokumentovanou servisní historií a pokud možno po prvním majiteli, nicméně M3 si nekupuje nikdo aby s ní jezdil pomalu že. Zaměřil bych se na auto co má najeto méně jak 100.000 km, pak už je to riziko, hlavně po motorové stránce. Rozumné je koupit auto v sériovém stavu, popř. kvalitní zdokumentovaný tuning-performance. Vyhnul bych se jakýmkoli zásahům do řídící jenotky jako nějaký chiptuningy a podobně!!! Určitě EU verzi a asi i manuální převodovku, pokud bych nezamýšlel CSL (ty měly pouze SMG), hlavně CSL stojí balík a drží si cenu. Za úvahu stojí určitě finalní verze Competition, které měly CSL brzdy, CSL "19 kola a měly M-track mode, ty jsou zatím taky dost drahé.
Alternativa k M3 je Z4 M coupé, stejný motor, o trochu nižší váha, ostřejší řízení, CSL brzdy v základu a to jak člověk sedí takřka před zadními koly, v těsné dvousedadlové kabině má něco do sebe. Doporučuji.
Stačí to takhle Pavelini? Kdyžtak se ptej, pokud ti budu umět odpovědět...
M3 e46 to jsou dvě karoserie (coupé, cabrio), dvě převodovky (6st. manuál, 6st. Sequential M Gearbox)
jeden motor, ale s odlišnou elektronikou pro US trh, kde měl o malinko menší výkon (asi 10 PS) a menší krouťák (asi 10 Nm) kvůli 91 oct. benzinu. A pak měly US verze slabší brzdy.
Moje zkušenost s M3 je následující - měl jsem možnost okusit verzi s SMG na okruhu a bylo to úžasný. Auto je super řiditelný, super čitelný, řekl bych že to je hlavní deviza tohodle auta. Motor-podvozek-řidič je jedno tělo. Stabilizace auto drží v mezích nedotáčivosti, všechno lze vypnout, pak vše auto nechá na řidiči. Cítit je i mírné vybočení zádi! Na dnešní dobu má jen obyčejných 343 koní, ale kdo měl možnost se na těch 343 hřebcích svézt, tak mi dá za pravdu, že je to dostačující výkon. Samozřejmě, s jídlem rostě chuť, takže výfuky, brzdy (asi hlavně ty) a stavitelný podvozek přijde okruhovým střelcům vhod, ale základ je na dobré úrovni. Převodovka SMG se mi líbila na okruhu, v civilu bych z ní už asi takovou radost neměl, ale to je věcí názoru.
Jako každé sportovní auto je i M3 náchylná na špatné zacházení což je problém při koupi auta z druhé ruky.
Motor je velice, ale opravdu velice citlivý na teplotní režim. Nejlepší cesta k jeho smrti je šlapat mu na krk když je studený. Pak samozřejmě olejový servis, jako každý vysokootáčkový motor.
Převodovka - osobně bych se přikláněl k manuálu, né že by SMG bylo špatné, ale je to potencionální problém. Brutální launch control rozjezdy této převodovce nedělají dobře, v nejostřejším režimu řadí jak pila, ale je to na ni nápor. Prostě je to složité drahé zařízení. Na manuálu se zas tak moc nemá co rozbít, tam se mění jen spojky...
Podvozek - e46 (nejen M) mají hliníková ramena atd, což má svoji životnost, hlavně na našich silnicích to trpí.
Diferenciál - díky této lamelové špéře dokáže auto jezdit krásně a čitelně bokem, samozřejmě každý sportovní lamelový diferenciál dostává při takové jízdě sodu, tento není vyjímkou.
Hledal bych auto od roku 2002 - které už měly vychytané drobné mouchy. Určitě s dokumentovanou servisní historií a pokud možno po prvním majiteli, nicméně M3 si nekupuje nikdo aby s ní jezdil pomalu že. Zaměřil bych se na auto co má najeto méně jak 100.000 km, pak už je to riziko, hlavně po motorové stránce. Rozumné je koupit auto v sériovém stavu, popř. kvalitní zdokumentovaný tuning-performance. Vyhnul bych se jakýmkoli zásahům do řídící jenotky jako nějaký chiptuningy a podobně!!! Určitě EU verzi a asi i manuální převodovku, pokud bych nezamýšlel CSL (ty měly pouze SMG), hlavně CSL stojí balík a drží si cenu. Za úvahu stojí určitě finalní verze Competition, které měly CSL brzdy, CSL "19 kola a měly M-track mode, ty jsou zatím taky dost drahé.
Alternativa k M3 je Z4 M coupé, stejný motor, o trochu nižší váha, ostřejší řízení, CSL brzdy v základu a to jak člověk sedí takřka před zadními koly, v těsné dvousedadlové kabině má něco do sebe. Doporučuji.
Stačí to takhle Pavelini? Kdyžtak se ptej, pokud ti budu umět odpovědět...
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Paradox me rady je ale v tom, ze v Evu i v Impreze jsem jel, ale v e46 nikdy Ja mam jen e36ku.Holt sem mladej a na e46 uz jako na x-ty auto/projekt zatim nebyly prachy.Navíc obcas koketuju s myslenkou, ze se mi stejne moje z urcitejch uhlu libi vic E46 je podvozkove a tak nejak celkovým sladenim celýho auta zas o neco dal.I kdyz e36 je prej o chlup rychlejsi v primce.Ja ji mam jeste trochu upravenou,ale jsem teprve na zacatku.Fotku tu nekde jsou, ale jak rikam, je to pro tebe stary.
KEHO rennsport
Re: BMW M3 e46
Já nejel v e36 M3, ale věřim že je dobrá a rozhodně neni tak těžká, nemotorná atd. jak často média tvrdí. A vypadá pořád dobře a myslím, je to jen můj subjektivní názor, že je větší držák. Ale po dynamické stránce je E46 dáááál o pár let
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Ty brdo, uzasny cteni a to urcite ne jen pro me, klobouk dolu a mnohoktrat ti dekuji. uzasny a jasny.......
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Re: BMW M3 e46
přesně tak, taky jsem to četl s chutí, dobré čtení TOMe
Renault Megane Break 1.9DTi 100koní v naftě, jsem spokojený =)
Re: BMW M3 e46
z pocitu spolujezdce je to zážitek na celej život,víc ti k tomu asi neřeknu...ale větší zážitek jsem měl asi z M3 E30
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: BMW M3 e46
tak zážitek můžeš mít i s fáčkem který uvízne uprostřed plzeňských lesůBALI píše:z pocitu spolujezdce je to zážitek na celej život,víc ti k tomu asi neřeknu...ale větší zážitek jsem měl asi z M3 E30
každopádně tušim tomoking z sekce karviná ma M3 CSL,tak tomu napiš
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Stačí se podívat do motorsportu a ono snad jezdi vic tech e36.Čím to? E46...jasne je vychytanejsi.Treba motor resp. na udrzbu o dost min narocnejsi Double Vanos.Podvozek to samy, ale treba prevodovka(6M) je stejna, takze bych rek, ze jde i stejne rychle jako na e36 do kopru a nejde na ni nic sehnat ...a u dynamicke stranky nemuzes opomenout zrychleni v primce a tam je ten rozdil 0,0 nicT-O-M píše:Já nejel v e36 M3, ale věřim že je dobrá a rozhodně neni tak těžká, nemotorná atd. jak často média tvrdí. A vypadá pořád dobře a myslím, je to jen můj subjektivní názor, že je větší držák. Ale po dynamické stránce je E46 dáááál o pár let
KEHO rennsport
Re: BMW M3 e46
Měl jsem možnost vyzkoušet e36 M3 - pocity: jízdní vlastnosti zajímavý, ale proti běžný e36 na dobrym podvozku jsem rozdíl skoro nepoznal. byla to varianta 3,2 a co se zrychlení týče, tak jede hezky ... e46 má mohutnější zátah, krásnější zvuk (u sériových výfuků), dokáže pěkně tahat, ale dá se s tim jezdit i vcelku příjemně na nákupy a pohodka no a srdcová záležitost pro mě vždycky byla a bude e3O M3 ... zrychlenim se to s předcházejícíma modelama nedá moc dobře srovnávat, ale čitelnost toho auta po pár kilometrech je prostě super! Pokud máš peníze a chceš si nechat M3 v základu, tak doporučim e46, pokud chceš jezdit a ulítávat si na úpravách a milionech možností výběru jak designu tak motorových upgradů, tak jdi do e36, no a M3 e3O radši doporučovat nebudu, protože jsem zaujatej
BMW M3 E3O Rulezzz
http://www.fikux.cz
http://www.fikux.cz
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
mam zkušenosti jen s 3,2 e36,ale člověk co mněl obě i e36 a e46 mi řikal,že e46 jede hůř,ale jen kvůli váze.Jinak je e46 určitě o generaci lepší auto.Snad se ho už taky někdy dočkám
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Pozor pane pavelini to co litalo na okruhu byly CSL... To je trochu trochu rozdil nez "obyc" M3. V E46 jsem jel naposled v 18ti a byl to zazitek (uz je to par let), ale dneska bych se asi neposral. Rovne to jede asi jako poladenej Civic, ale ty zatacky. EVO ci STi bude zajiste rychlejsi na okreskach, ale s RWD bude vic "sranda"... Kour od gum atak.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
ja uz Zemi nechci blbnout v extremech , ja se chci pouze bavit vis? proto ty otazky hihi.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Ale ty v Moste byly nehoraznej kotel a ty manici, to vazne vodili uzasne.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
No ze zavodu mas toho zajiste dost. Takze chapu...
Nicmene ty CSL se mi libily taky nejvic, ale to uz jsem snad psal. Nicmene stoji o dost vic (mozna neumerne ? ) oproti M3...
Nicmene ty CSL se mi libily taky nejvic, ale to uz jsem snad psal. Nicmene stoji o dost vic (mozna neumerne ? ) oproti M3...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
ty woe Zemi jsem te mel za machyrka ale menim sve stanovistko, omlouvam se a zjistuji, ze te mam rad, ne rad, ale raaad.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Tak snad se nekdy potkame vim ze te zna jeden rally fanda odsud (nedavno si poridil hawkeye STi) takze vim jen z doslechu... Nedavno jsem akorat v Moste potkal nejakyho novyho zlutyho Leona s tvyma webovkama na zadnim skle, ale to je tak vsechno.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: BMW M3 e46
Zemi píše:No ze zavodu mas toho zajiste dost. Takze chapu...
Nicmene ty CSL se mi libily taky nejvic, ale to uz jsem snad psal. Nicmene stoji o dost vic (mozna neumerne ? ) oproti M3...
Tak pěkný M3 začínaj v Reichu tak na 26tis Euro, kolem 30éček už jsou to fakt kousky co stojí za to, Competitiony jsou tak za 35,- a CSL nejdou pod 40,- resp. spíš pod 50,-
Při troše snahy ale může standartní M3 být stejně rychlá jako CSL
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Jojo ten zlutej leon je muj kamarad z Mostu vis?Zemi píše: Tak snad se nekdy potkame vim ze te zna jeden rally fanda odsud (nedavno si poridil hawkeye STi) takze vim jen z doslechu... Nedavno jsem akorat v Moste potkal nejakyho novyho zlutyho Leona s tvyma webovkama na zadnim skle, ale to je tak vsechno.
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
- pavelini
- Příspěvky: 2637
- Registrován: 27 lis 2007 12:53
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
Chlape, ty taky umis potesit koukam. hihiT-O-M píše:Zemi píše:No ze zavodu mas toho zajiste dost. Takze chapu...
Nicmene ty CSL se mi libily taky nejvic, ale to uz jsem snad psal. Nicmene stoji o dost vic (mozna neumerne ? ) oproti M3...
Tak pěkný M3 začínaj v Reichu tak na 26tis Euro, kolem 30éček už jsou to fakt kousky co stojí za to, Competitiony jsou tak za 35,- a CSL nejdou pod 40,- resp. spíš pod 50,-
Při troše snahy ale může standartní M3 být stejně rychlá jako CSL
Nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný.
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Vše zustalo, jen se doma zabydlelo něco rodinného pro kočárek a konečně něco RS a M
Re: BMW M3 e46
v novém EVU jsem nejel..ale v te M3 E46 ano a zas moc nějak nejede.. nepřisuzoval bych to nějakému extremu, myslím,že to EVO má lepší a levnější potenciál..neměnil bych to.. každopádně je zase ta M3 auto,jehož koupí nejde nic pokazit.. hodně štěstí
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW M3 e46
blázen píše:v novém EVU jsem nejel..ale v te M3 E46 ano a zas moc nějak nejede.. nepřisuzoval bych to nějakému extremu, myslím,že to EVO má lepší a levnější potenciál..neměnil bych to.. každopádně je zase ta M3 auto,jehož koupí nejde nic pokazit.. hodně štěstí
Vím moc dobře že "turbo koně" jsou přece jenom jiný než atmosferický,ale i tak ma obyč M3 E46 vs Evo IX 343/280k potažmo 372/362Nm...můžeš to "neprisuzoval bych to nejakymu extremu" nějak vysvětlit?Jestli ma lepsi potenciál vážně nevím, levnější určitě.Lancer je podle me na nase silnice jedno z nejlepsich aut, ale tak nudnej zvuk motoru aby clovek pohledal...zlatej Scooby.
KEHO rennsport
Re: BMW M3 e46
mohu..určitě.. a ano zvukový projev má ta M3 pěknej..ostatně vše nad čtyři válce se projevují krásně..
no myslím,tak,že ta M3 není až tak divoká,jak o ní píšete.. ale nic proti ní nemám.. líbí se mi.. je to povedená řada .. To Evo... už ve verzi FQ je rychlejší a silnější.. bude mít jednoduše dosažitelný nechutně velký potenciál
no myslím,tak,že ta M3 není až tak divoká,jak o ní píšete.. ale nic proti ní nemám.. líbí se mi.. je to povedená řada .. To Evo... už ve verzi FQ je rychlejší a silnější.. bude mít jednoduše dosažitelný nechutně velký potenciál
Re: BMW M3 e46
Když už jste se tu tak rozpovídali o té M3, taky bych měla jeden dotaz. Jaký je rozdíl mezi cabriem s pevnou střechou a plátěnou (viz. obrázky). S pevnou jich je hrozně málo, ale nějaké zvláštní označení ani jiné rozdíly jsem nenašla... díky
- Přílohy
-
- clip_image001.jpg (55.67 KiB) Zobrazeno 3711 x
-
- bmw.jpg (62.75 KiB) Zobrazeno 3711 x
-
- bmw1.jpg (67.56 KiB) Zobrazeno 3711 x
BMW 530xd E60
BMW M3 e46 kabrio
BMW M3 e46 kabrio