Passat B5-B5,5-Superb I

Pokud sháníte auto nebo chcete poradit co vše je potřeba při dovozu ze zahraničí či při koupi nového auta, pak jste zde správně.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od rejchy »

Chlapáci, vyzná se někdo v těhle koncernových verglech?Mám teď Passata B5,kupoval jsem ho kvůli stavbě baráku a hlavně že jsou legendárně spolehlivý,tdi žere 4,5L nafty a vůbec se to nesere.Realita je ta,že když se něco rozbije nebo něco nefunguje,tak se dozvím že je to typická závada tohohle modelu,jezdí to za 6L,navíc mám nějaký mezi model a je peklo na to objednávat díly a jízdní vlastnosti jsou nic moc.
Ty jízdní vlastnosti bych přežil,chápu že to není BMW,ale fakt mě nebaví jak si komfortní výbava dělá co chce,nesvítí to či ono.Chtěl bych pořídit něco novějšího,ale buď koncern,nebo Forda kvůli dostupnosti servisu za rozumnou cenu,já už nemám čas ani chuť se v tom vrtat. :lol: .Nevím ale jestli bych si třeba s tím Superbem pomohl.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Mám koncern, sere se to, je to na hovno, tak si koupím zase koncern..... Neprůstřelná logika :kladivo:
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
SubTera
Příspěvky: 3289
Registrován: 21 čer 2008 00:46
Bydliště: Slaný

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od SubTera »

s tim se da jenom souhlasit 8)

Uživatelský avatar
colt gt
Příspěvky: 133
Registrován: 23 zář 2014 20:54

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od colt gt »

kamos mel b5 1,9tdi 6 kvalt a presel na superba 1,9tdi 5kvalt pd 140hp (koupeno nove)dnes cca 334000km bez zavad cca 250000km menena spojka 8)

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od blázen »

mám superba1 96kw 1,9 Tdi a za 4 roky a 60000km se nepokazila ani žárovka..po koupi jsem vyměnil 2 přední ramena... takže taky v klidu a ten podvozek.. co na to všichni nadávaj, jezdím na 225/40/18 a od koupě žádný problém.. a to tu dělali 2 roky komplet novou kanalizaci :lol: celkem spolehlivý vůz. Zatím
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Venca Brody
Příspěvky: 3338
Registrován: 09 črc 2006 18:04
Bydliště: jižní čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Venca Brody »

Já nevim, ale u ojdi jsem bez servisu. Když nepočítám spotřebáky.. Rozvody, brzdy, oleje, žhavičky.. Spotřeba do 6ti- hold je to těžká kráva. Ale oproti 10+ je to sakra rozdíl :-D :lol:
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro

Rudi
Moderátor
Příspěvky: 11957
Registrován: 22 srp 2004 13:03
Bydliště: OK
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Rudi »

Já hlásim na PD 96kW za 80tis. km při 290tis. jeden vstřik na výměnu a jednou měněný spínač na varovky - 200-300Kč origo nový? Takže, zatim gut, spotřebák přesně jak napsal venca :D Možná to chce dobře vybírat a nekupovat nejlevnější jebku :nono:
Jo a jednou byly vlastně už vyndaný a jenom očištěný vstřiky a 20tis. km klid.
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od rejchy »

Logika je v tom že mám prostě mechanika na koncern za super cenu.Já jsem evidentně koupil špatnej kus kterej má holt hodně za sebou jako 90% TDIček.
Kup to byl špatnej,to nepopírám.Mě jde jen o to,abych nekoupil něco mladšího a zachovalejšího a neřešil ty samé dětské nemoci.Běžnej servis neřeším,to je holt u každého auta,ale fakt mě vadí když na autě nefunguje půlka výbavy a nesvítí polovina vnitřního osvětlení,nefunguje zadní stěrač a slyším furt dokola že u Passatu je to normální a nefunguje to pomalu na žádným :roll:
A než jezdit za 6l nafty s uchrochtaným TDIčkem,budu jezdit radši za 12L LPG s šestiválcem.
Naposledy upravil(a) rejchy dne 20 lis 2014 23:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Sorry, ale to je taky pěkně k hovnu logika....

"Koupil jsme si Škodovku, bo to můj mechanik umí opravovat"
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od rejchy »

Ty to třeba nechápeš,ale pro mě to logiku má.A když k tomu tématu nemáš co říct tak se prosím nevyjadřuj.Osobně bych si koupil úplně něco jinýho,ale momentálně mám jiný priority než cpát prachy do auta jako dřív,takže hledám něco s rozumnýma servisníma nákladama a pokud možno ať to za dva roky neztratí polovinu pořizovací ceny.

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Breakthru »

nezlob se na mne, ale B5 se přestala vyrábět někdy v roce 2000, pak jí nahradila B5,5 (což je v podstatě to stejný), takže máš doma minimálně 14 let starej vergl.Já mám 16 let starý B5 a su spokojenej.Chyby to mělo jako špatnou jednotku ABS atd., ale s tím se to koupilo a opravilo.Jezdím s tím do práce, což je 88km jedna cesta a když jedu jak dobytek, spotřeba max 5.8, jinak 4.5 se dá, když člověk jede normálně.S tím autem nemám problém, ale ani ostatní v mým okolí se svejma B5 nemaj problém.Až teda na vyjímky, kdy lidi koupí předraženej vylítanej vergl....Asi je to tím, že si koupil šunt...Nicméně každý auto se sere, něco sem něco tam.Jen je otázka v jaký míře a kolik to stojí.Na B5 nejsou drahý díly, spotřební díly jako klouby, brzdy, čepy, nápravy atd., neřeším....elektronika a elektrika se kazí na všem, bohužel...
svět dospělých je pro mne záhadou......

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

zaleží asi na kusu já měl 3x hyundai a 3x sem na to auto nechytl... ale hold reznou noo...
audi při ccca 190tisic co má najeto mám vyměněný od alternátoru přes klimakompresor ,a plovak v nadrži, a trubky paliva ,pneu podvozek si někdy dělá co chce ..a ted čerpadlo...(a kvalita taky nic moc vzadu na podlaze sem nechal pet láhev a v zatáčce mi rozmlátily kryt repraku na zadních dveří) a jo má to opravdových 190... ford bych asi nebral .... za mně už jedině japonce sice dražší díly ale ta kvalita je jinde a hlavně se na tom dobře dělá servis... na te svojí A6 mi trvalo než sem našel kde ten altik vubec je :lol: ..... strašně jsem chtěl A8 D3 face ve výbavě, s bangolufsen atd. ale jedna koncernovka už mně výlečila na dlouho dopředu 8) ...a superb no nevím to už radši ten passat....

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od pufko »

Teraz sa musím zastať Miguela... Má pravdu. Ludia sú stále oblbutý nejakou údajnou nadpozemskou spolahlivosťou TDI-čiek a to bez rozdielu veku a najazdených km a ako bonus vyzdvihujú lacné dostupné diely z druhej ruky a to že to vie opraviť každý lojzo na dedine.
Za tie groše si mal kúpiť zachovalú 406 v kombíku , hodiť do toho LPG a vozil by si sa vyškerený a myslím si že spolahlivejšie by bolo aj HDI-čko, lebo by malo reálne 300tkm a nie 800tkm

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Souhla 8) N/A benzín + LPG a jezdíš s nákladama dieselu, ale daleko spolehlivěji. Vůbec bych se nebál aji nějaké V6
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Kuno »

LiberaleMiguel2 píše:Souhla 8) N/A benzín + LPG a jezdíš s nákladama dieselu, ale daleko spolehlivěji. Vůbec bych se nebál aji nějaké V6
sohlas.kombinace benzin a LPG je asi top. Už je proto,že to tak mám já. :D
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od blázen »

nevím, s plynem jsem chvíli jezdil.. Furt to tankovat.. U toho diesla jsem se na rafiku paliva snad ještě nepodíval.. nasednu a jedu.. jednou za měsíc natankuju do plna a neřeším. dálka pod 5 město pod 7.. a jak píšu, naprosto spolehlive. A především prodejné. Jistě pokud někdo koupí první polovrak, je to pak smutné. A taky to je o chování k autu. To že mám při 190tis turbo jako nove o něčem taky svěčí. A to to má upravený soft..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

LPG se na ceně auta při prodeji taky projeví 8)
A když ti nevadí velká bomba v kufru, tak se dělají aji 120l ;-)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

jj taky mam lpg jako nevyhodu bych viděl jen že pokud jezdíš až moc často na plyn odejdou ti vstřikovače benzinu a zrezne ti nádrž....takže to chce občas i na benzin ne že budeš 3 roky litat na jednu nadrž benzinu......a taky podzemni parkovaní .... v praze , brně, ově všude to hodíš v centru do podzemek a jdeš kam chceš... máš lpg takže to tam nedáš a hledáš jak vůl parking..... mě se líbí A6 c5 budto 4,2V8 nebo 2,8v6 v plynu a quattru.... ale nevím jestli by se mi taky nesrali alternátory a podobný takže pujdu asi no nějakeho subaru legacy plyn už je z výroby a kvalita nesrovnatelná...

Uživatelský avatar
HondaMan
Příspěvky: 377
Registrován: 30 kvě 2009 23:17

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od HondaMan »

pufko píše:Za tie groše si mal kúpiť zachovalú 406 v kombíku , hodiť do toho LPG a vozil by si sa vyškerený a myslím si že spolahlivejšie by bolo aj HDI-čko, lebo by malo reálne 300tkm a nie 800tkm
Jako že 15 let stará 406 má najeto v průměru 2 - 3x méně než stejně staré VW?

Ad LPG: pro vesany, kteří moc nenajezdí nebo chtějí denně tankovat proč ne, ale mě by to nebavilo (zákaz parkování v podzemkách, častější technická/revize, častější seřizování, méně hustá síť čerpacích stanic,omezení zavazadlového prostoru nebo absence rezervy, další "kurvítko"...)
Častokrát jsem LPG/CNG zvažoval, ale vždy mě přišlo lepší jezdit na benzín/naftu... Představa, že cestou z Prahy do Ostravy a zpět tankuju třeba 3x mě moc neláká.

Stran starostí je nová nafta lepší. Do servisu jednou za 30 - 40tkm, jednou týdně natankovat na dalších 600 - 1000 km, 2x ročně vyměnit gumy a jednou měsíčně dolít kapalinu do ostřikovačů.

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

z prahy do ovy to máš 380km takže celkem 760 km .... takže nemusíš tankovat 3x plyn.... a k tomu máš ještě benzinovou nádrž...mně dálku žere benzin 2,0 ... cca 6-7l na dálnici ...nadrž benzin mám 60l.. to máš skoro 1000km ....a lpg nádrž mám přesně nevim ale nejmín taky na 800km po dálnici .... dobré taky je že lpg je osvobozeno od silniční daně... 8) 8) to lpg pokud máš kvalitní system bych nezatracoval samozřejmě neni to jako jezdit na benzin a je třeba si uvědomit že se to dělá proto aby jsi ušetřil.... benzinovy motor jako takovy bez turba, vstřikovaču, vstřikovacího čerpadla, vývěvy, a taky lepšího provozu v zimě (rozuměj dřív ti topí a dřív se dostane na provozní teplotu) je už z logickeho hlediska meně poruchovy protože má prostě méně věcí k pokažení .... osobně mi je sympatičtější benzin... pal, čerpadlo na 12V a elektromagneticke ventily (vstřikovače) je defakto nezničitelná věc ... kdežto vstřikovací čerpadlo při dnešní kvalitě nafty kdy se ti muže poškodit i když bereš na shellu.....

Uživatelský avatar
HondaMan
Příspěvky: 377
Registrován: 30 kvě 2009 23:17

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od HondaMan »

Ad Ova - Pha. Jezdím obvykle až na Rudnou, což mám skoro 400 km tam a 400 zpět.
S OIII 2.0TDI CR 110kw to jezdím za cca 7/100 (dálky, dálnice) = použitelný dojezd cca 650km = 1 tankování na trase OVA - PHA - OVA i když nevyjedu s plnou.
Nádrž do rezervy mi u OIII vychází na cca 45l LPG, při omezení zavazadlového prostoru někam k 60l. Kolik je z toho využitelných? 40 a 50l? Možná ani to ne. Plní se pokud vím na 80% nebo jak.
Na benzín jsem podobným stylem jezdil s 2.0i 103kw okolo 11. Kolik by to bylo na LPG? 12? 13? Tj. dojezd na LPG 300 - 400km. = 2 - 3 tankování na cestě OVA - PHA - OVA.

S nikým se nepřu že LPG je forma úspory. Možná i nejlevnější "konvenční" palivo. U mě ale u LPG převažují negativa. Viz výše.

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Na LPG mám najeto 50tis km. Za tu dobu jednou odešel vstřik(výměna 400kč aji s prací) v průběhu se jednou dělaly filtry(300kč) a teď dva týdny zpátky jsem měnil komplet vstřiky s filtrama, bo už byly opotřebené a nad 5500rpm s plynem na podlaze nestíhaly(2000kč) - no příšerná údržba. Seřízení se konalo jenom teď po výměně vstřiků a to jednak proto, že se dávaly jiný a jednak se to "naladilo" na sání a svody co tam mám :-)
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od pufko »

HondaMan píše:
pufko píše:Za tie groše si mal kúpiť zachovalú 406 v kombíku , hodiť do toho LPG a vozil by si sa vyškerený a myslím si že spolahlivejšie by bolo aj HDI-čko, lebo by malo reálne 300tkm a nie 800tkm
Jako že 15 let stará 406 má najeto v průměru 2 - 3x méně než stejně staré VW?
Ano lebo Passat bude vždy predražený a za tú cenu toho vyjazdeného Passatu kúpi P406 v omnoho lepšom stave, na ktorom aspon nebude treba riešiť každú chvílu prkotiny ako núdzové režimy, váhy vzduchu, klimakompresor, vymlátenú prednú nápravu, výmenu vymrdanej prevodovky

A k tomu zvyšku čosi napísal - predsa niekto kto jazdí tolké km ako ty si nebude predsa kupovať obstarožny 15 ročný črep, ktorý má natočené dávno cez 500tkm, aj ked mu na budíku svieti stále len +-200tkm. Tolko má dnes reálne natočené väčšina 4-5 ročných Passatov (dieslových koncernov) čo sú na predaj. Samozrejme sa pre sedliakov ktorý majú vlhké sny predávajú stočené na hranicu 130tkm

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

ja mam 60 l v rezerve a nevim.prave kolik se tam toho vejde.....dlouho sem sni nejel delam udrzbu ted ...ale to.lpg ma vyssi spotrebu snad jen o pulitru vic ani ne.... ja vyzkousel oboje a diesel uz radsi ne i kdyz jako dopravce jezdims dieselem 50000kma vic rocne a za cely rok. bez poruchy do osobaku bych to uz nechtel....i kdyz tu a6 v dieslu si asi necham...

Uživatelský avatar
colt gt
Příspěvky: 133
Registrován: 23 zář 2014 20:54

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od colt gt »

:zadek:

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Já do 47l nádrže nacpu lehce přes 40l
Ale co vím, tak se dá z nádrže vykuchat plovák a plnit jí na 100%. Těch 80% je zase jenom posraná EU norma
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Breakthru »

aneb kdo chce psa bít....mám sice VW a Audi, ale nejsu fauvéčkář a už vůbec TDI nepovažuju za motor století, ale hrozně se mi líbí ta snaha tady na to flusat.To je stejný jako nadávat na fordy, protože si někdo koupil na hovna sežranýho escorta, pětkrát opravovanýho, poskládanýho ze třech aut, takže všecko s oválem je tudíž špatně a francouzi se serou, protože sousedovi prej na renoltovi blbla elektronika a nechal moc peněz za opravy jako rozvody, brzdy, čepy, oleje, filtry, technický....
a LPG taky není spásný.Např. neodborně doprasený montáže, laciný systémy, protože přece každá koruna ušetřená dobrá.
svět dospělých je pro mne záhadou......

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od kony5 »

breaktru...mam 2 kamiony renault... motor usa mack... ale elektronika renault takže už sem X dělal přerušený dráty kabeláže --- za mně francouz už ne....
ford ... 1,4 16v zeteca a 1,6 16v zetec- motory na hovno ale jen kvuli trhaným ojnicím - nemají zámek kluzneho ložiska tím pádem vyšší otáčky a protočí se... :D
audi už nekomentuju
hyundai g4cp (4g63) jj rezne kastle ale jen zelená , stříbrná bez koroze ... a motor absolutně bez problemu ....
to neni o tom to hanit ale někdo má s něčím zkušenosti dobre a někdo špatné....

Uživatelský avatar
rejchy
Příspěvky: 573
Registrován: 09 kvě 2006 14:24
Bydliště: V podkérkonoší

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od rejchy »

CHlapy,já položil dotaz jestli mají ty typy aut stejný dětský nemoci a strhla se zas diskuse co je spolehlivější.Odpovědi jsem se nedočkal tak radši skončím u značky které rozumím,a která mi jak technikou ,tak koncepčně vyhovuje a udělám si radost :D

Uživatelský avatar
Breakthru
Příspěvky: 1804
Registrován: 05 dub 2006 19:59
Bydliště: Třebíč...

Re: Passat B5-B5,5-Superb I

Příspěvek od Breakthru »

a psal si, co máš v tý B5?Tam bejvaly ještě starý rotačky 66 a 81kw, v B5,5 u ropy bylo už jen PD ....ze starejch rotaček nemám vůbec strach.Spolehlivej motor, díly za pár korun, dobře se na těch motorech dělá.U 81kw bytelnější spodek, pohodovější ježdění, bohatě stačí.Čerpadlo max prolíná, stačí přetěsnit za pár korun, když už s ním něco je, dá se sehnat za pár korun nebo repas nevýjde nějak draho, vstřiky mechanický, pozlobí max ten řídící, elektronika se nesere...jen chybí citelně 6q převodovka.To je zas u 96kw PD, taky není špatný, ale závad se na těhle motorech vyskytuje o dost víc, navíc oproti starýmu TDI je konstrukčně o dost složitější, má dvě čerpadla, takže víc starostí....nicméně znám lidi, co to maj od novýho nebo dobře zajetýho a jezdijou s tím léta už bez problému.Nicméně auta stále servisujou a žádnej problém...Superb a B5,5 výjde v tomhle nastejno, ta škála motorů byla stejná....nicméně já bych se PD vyhnul.......
Osobně bych se nebál třeba jít do Mondea MKIII TDCI, známej tyhle auta dělá a jsou docela spolehlivý, vstřiky a čerpadlo se serou na všech naftach, repas těhle věcí, aspoň u nás, není nijak drahej.Samozřejmě prvním ročníkům by se člověk měl vyhnout, nejlíp tak až 2003/04...

kony5:asi tak nějak jsem to myslel.Každej má zkušenosti s něčím jiným a podle toho radí.Nejhorší je, když má někdo zkušenost se starou vyběhanou plečkou za pár korun a podle toho soudí celou značku.Co jsem měl problémy na autech,tak většinou šlo o špatně odstraněný závady z dřívějška nebo prostě to konkrétní součástka měla už za sebou.........Nicméně se přiznám, že třeba korejský auto bych si nekoupil už kvůli předsudkům, takže o těch raději mlčím :D
svět dospělých je pro mne záhadou......

Odpovědět

Zpět na „Ojetá auta / Nová auta“