fiesta 1,2 karbec swap na 1,6 16v zetec :)

Vše o této značce
Odpovědět
Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

fiesta 1,2 karbec swap na 1,6 16v zetec :)

Příspěvek od NeviM »

ahoj jedna se o fiestu z roku 92 a ten motor je z escorta asi 98, a zatim mam planu tam dat motor i s prevodovkou. Je tu nekdo tak znalej, ze by mi dopredu rekl na co se mam pripravit? ve fordech se vubec nevyznam, ale mam zkusenost ze vsechno jde kdyz se chce, tak jsem kamosovi kyvnul, ze mu to predelam.. takze me napadaj zatim jen problemy typu ulozeni motoru, dylka poloos, ovladani spojky a razeni, tachometr, snad to bude v poho s elektrikou a ze asi budu muset dat do nadrze elektrickou benzinovou pumpu, kdyz tohle je karburator... Toho eskorta mam k dispozici celyho, ale nevim jestli to zvladnu vsechno zbastlit z toho, nebo se bude muset jeste neco dokupovat primo z fiesty s touhle motorizaci, tak budu rad za kazdou zkusenost i jen treba teoretickou ktera by se zrovna myho pripadu nemusela tykat, jak rikam, ve fordech se nevyznam, tak budu za kazdou zkusenost rad, predem diky :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: fiesta 1,2 karbec swap na 1,6 16v zetec :)

Příspěvek od NeviM »

s tim starterem vpredu/vzadu si bohuzel nevyberu, musim varit z toho co mam, ani jsem si nevsim, jestli je ve predu nebo vzadu. Tos myslel kvuli moznosti nechat tam tu prevodovku z fiesty predpokladam? No tak jsem zvedavej jak to nakonec pujde, COčko to kdyztak jisti (na vejfuk ho budu potrebovat kazdopadne), na safranu mam taky dva ze tri drzaku motoru vyrabeny, jen kvuli posrany manualni prevodovce, kterou tam seriove nejak nedavali svine :lol: Jinak nejaky grafy zprevodovani nemate? predpokladam ze ta prevodovka z 1,2 bude o dost kratsi, takze kvuli spotrebe bych tam nechal radsi tu origo 1,6, akcelerace bude i tak oproti ty 1.2 (ktera je totalne zdechla a jede asi 90km/h max :lol: ) hodne slusna i bez kratky prevodovky. Jinak zda se mi to nebo ta elektrika je pekne rozprcana a bude jeste peknej vojeb vytahat z toho escorta vsechno co potrebuju? Treba na safranu presto ze je to francouz a tudiz je na nem dost veci idiotsky resenejch, tak co se tyce motoru, tak to zvladli na jednicku, celej elektrickej svazek je proste na motoru z kteryho na jednu stranu trci akorat konektor na ECU a dve relatka a na druhy kabel k baterce a asi 3 konektory do pojistkovky a to je cely. Ale tady jsem dpojoval asi 10 konektoru vsude mozne a vede to doprava doleva nahoru dolu a prijde mi ze z toho escorta musim vyndat jeste tak tunu kabelu abych to dal nejak dohromady se vsim co potrebuju :roll: btw. kde ma ten escort vubec ECU, nekde v palubce? Zatim jsem se tomu venoval pouze jeden den, kdy jsem vyndal z escorta motor s prevodovkou, a elektriku jeste ne, takze jsem se k ni jeste nedostal :)
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Uživatelský avatar
NeviM
Příspěvky: 1146
Registrován: 12 pro 2005 15:45
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: fiesta 1,2 karbec swap na 1,6 16v zetec :)

Příspěvek od NeviM »

ok, dik. A na levy strane pred spolujezdcem se mi zdalo ze jdou taky jeste nejaky kabel od toho motorovyho svazku, to je do tachace? jestli to ma immo jeste nevim, ale tak nejak pocitam ze jo, kor kdyz je to ghia. Takze jestli jo, tak jak je resenej? normalne cipem v klici a civkou u spinacky kolem klice?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)

Odpovědět

Zpět na „Ford scene“