Poslední návštěva: 05 pro 2019 16:17 Právě je 05 pro 2019 16:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Štelovaní baňky turba O1 RS
PříspěvekNapsal: 03 úno 2019 18:34 
Offline

Registrován: 21 pro 2011 17:51
Příspěvky: 27
Ahoj, trošku mi pokulhavá auto na plný plyn, turba tahá dobře ale sem tam jak kdyby na 50% je to asi sekunda, ale jede to trošku cukaně.
Bývalý mechanik mi říkal že stačí seštelovat Banku turba a druhý mechanik že je SW v řidicí jednotce. Softwarem to není, takže jsem přišel o 1500 za hodinku času (Nějákej pan Vítek v Náchodě, takže na chip jinam ;-) ). Nevíte o někom, nejlepe servis, ať mám od toho i papír kdo tohle dělá ?? Jezdím trasy Karviná Hradec Kralové, takže to mám celkem široký, kam můžu dojet.
V autorizáku mi řekli, že na O1 nemají přislušné parametry a tabulky, jak to má být nastavené, tím pádem mi to neudělají.... Vím že to chce napíchnout na diagnostiku a točit pak nějákou matkou do správné polohy.... Za veškeré informace děkuji ;-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Na to ani parametry neseženeš. Jak jsem Ti psal na OC, actuator se nastavuje při úpravách. Pokud už je za zenitem, mění se. Nevím o nikom, kdo by to přenastavoval.

Co vše se dělalo za servis? Za cukáním totiž většinou bývají svíčky, cívky, N75, lambda, váha, čerpadlo atd. Když naloguješ turbo, kolísá tlak?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 10:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6516
"sem tam jak kdyby" nezní úplně jako věc k seřízení, protože blbě seřízená regulace bude mít spíš sklon kurvit to stabilně. Úplně klidně to může být mechanický problém, kdy se to zadírá a wastegate není občas pořádně dovřená, podle toho jak to zrovna vibruje, jaká je teplota a nebo postavení hvězd :lol:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
PříspěvekNapsal: 04 úno 2019 22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
..a to este moze byt chyba aj na tom druhom kurviktu ...
.. m mm m mm....

BLOW OFF ci jak sa to volaaaaaa...

(a sa teda bavime o benzinovej 1.8T)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Štelovaní baňky turba O1 RS
PříspěvekNapsal: 05 úno 2019 10:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2109
Bydliště: Středočeský kraj
Pokud je tam ještě původní DV, je to velice pravděpodobné. Jediný držák mezi originálními DV je revize N, ale ten v RS nebyl tak častý. Dá se laicky otestovat. Vyndej ho, zamáčkni zespodu pístek, pak na vrchu ucpi otvor pro podtlak a pístek by měl držet (lehce spadne, ale nesmí spadnout úplně).


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů