vyrabel se v Japonsku
rok vyroby je 1994, do provozu kocem roku byl kupovany u nas
Motor:
4valec, objem 1.6litru, jednovacka SOHC se systemem VTEC, ma 4 ventily na valec 92kW (125HP) v 6500 ot/min 140Nm při 5500 ot/min redline je v 7200 ot/min a omezovac zasahuje v 8000ot/min motor je po kompletni generalce (o tom psat nebudu), me spousta novych dulezitych i nedulezitych veci, nezere olej (konecne


Karoserie:
je to sedan - 4dvere, takze malej otvor do kufru

Interier:
je pro 5lidi, nejvic nas jelo 8
je celkem prostornej a zachvoalej, i kdyz by neskodilo ho vytepovat najdeme tam:
radio Pioneer na CDcka, vytazenej kabel z AUX, je sice stary, mam k nemu jeste jeden fungl novej panel (:smich:) a v dobe sve nejvetsi slavy jedno z nejlepe vybavenych...
v prednich dveri dve (doslova) chrchlatka - jedno obcas chrasti, a druhy obcas vypadne

okna a zrcatka v elektrice (u modelu ESi nejspis v zakladu) gumove "koberecky"
popelnik s mincema 10kc na wapku a vysavac (celkem asi 30minci) alarm na dalku s gsm telefonem otevirani kufru na dalku - vytvoreno moji lenosti, protoze kufr lze otevirat jen klickem ci packou z interieru, coz je neprakticky, kdyz mate plny ruce "bordelu"
origos loketni operka, dlouho jsem se na ni jezdil divat na vrakac, az jsem ji nakonec za polovicku ceny koupil, doma poradne vydrbal, a uz v aute sviti

Podvozek:
tlumice a pruziny - seriovy nevymr*any, menil je predchozi majitel, Tocnou, Revnickej a Zbraslavskej... kopec zvlada bez problemu

brzdy - seriovy na pycu, ale s ABS
zimni 14" plechy s Michalin Alpin vcetne origos poklic

letni 15" Alu origos z modelu Civicu VTi s Bridgestone Potenza - vyborny pneusky
vsechny pneusky jsem kupoval novy, aspon jsem posilil bezpecnost myho "papiracka" (:lol:)
V planu:
doma se mi vali lizatko pod predni naraznik z Civica VTi, nj stylista

chtel bych mlhovky z VTi (jiny modely seriove nemely)
kdyz se v zime budu nudit, tak poradne vydrhnu alu kola
sezenu zarovku do kufru
poridim bile parkovacky, aby licovaly se xenonama

udelat neco z brzdama
to vse se se bude postupem casu realizovat, prekazit by mi to mohl jen prodej
Zaverem:
S autem jsem spokojeny, jezdi lip nez oktavka 1.8t, v zatackach sedi lip, auto je celkove nizky (to dokazuje jiz treti znicenej plast pod motorem...), sedacky jsou polozeny nizko a mnoha lidem se z nich blbe vystupuje

momentalne je NA PRODEJ


