za tři roky co sem jí měl sem toho na ní udělal tolik, že radši napíšu jenom stručnej výčet úprav:
HONDA ACCORD AERODECK 1991
MOTOR: 2,2 16v 110kW, iridiový svíčky, 10mm kabely, novej rozdělovač, dlouhý sání s filtrem KN v nárazníku pro tento motor, svody HEDMAN CHIKARA pro tento motor, celonerezový výfuk 63mm, katalizátor DYNOMAX superconverter, průchozí středovej DYNOMAX glasspack, dva koncáky OTTO raccing
BRZDY: hlavní brzdový válec a přední brzdiče z Honda Legend 3,2 V6automat (accord Type R) vše zrenovováno, přední kotouče vrtané drážkované HPR, zadní vše serie po kompletní renovaci
PODVOZEK: po kompletní GO, tlumiče KONI sport, pružiny dle vlastní specifikace (to byl porod ) výroba Invel Plus, prodloužena přední horní a podložena zadní horní ramena kvuli dosažení ideálního odklonu kol po snížení, rozpěry náprav NETAMI přední horní, zadní spodní
KAROSERIE: vyvařena a ošetřena problémová místa, navařeny jiné zadní lemy +3cm každá strana, alu víčko nádrže, odstraněny boční blikače a lišty, zadní část převařena na US verzi, čirá optika předek i zadek, bodykit vlastí výroby
LAK: čistě bílej pigment nepočítaně vrstev, dvě vrstvy modrá perleť, tři vrstvy průhlednej. Kapota, motorovej prostor, dveře zevnitř a nástupy do auta: Honda Hemshire Green. Lakoval kámoš Struktura
INTERIER: víceméně serie
HUDBA: 9x repro+aktivní tuba sony xplod, rádio mp3 sony xplod
Na závěr bych rád napsal, že bez kámika Pavlika, kterej dělal na autě většinu věcí se mnou(některý i sám




