Aktivní subwoofer nebo zesik a repráky do plata.?
Moderátoři: Bohuš, Kane13, Dacan
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06 zář 2012 15:55
Aktivní subwoofer nebo zesik a repráky do plata.?
Zdarec borci mám jedničkovou octávu a když sem jí koupil byl v kufru aktivní tuba asi 600w. byl sem s tím uplně spokojenej a stačilo to ale odpálil se zesák tak to dávám pryč a ptám se co ted....potřebuju zkrátka nějakou radu na efektivní muziku za pár korun... Investoval bych do toho tak 3-4 tisíce...Tak poradte jak na to protože serie je fakt hrozná... Díky Lukin
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 19 čer 2012 13:34
Re: Aktivní subwoofer nebo zesik a repráky do plata.?
Tak sežeň akorát zesák a připoj ho zase na tu tubu. Vybrakuj ten původní, vytáhni kabel na reprák a zaslep díru -získáš maličko větší objem. Lepší je hranatý subwoofer, zesák přišrubuješ na něj, ale dá se to všelijak udělat.. Je to zvukově lepší varianta než zesák a ovály v platu.. Vždycky je lepší pořádná ozvučnice, a třeba u domácích beden to platí tuplovaně..
Já jsem měl aut plno a taky v každém nějakou muziku. Když jsem byl mladší, rval jsem tam opravdu všechno, čím víc repráků, tím víc rámus.. Teď mám rodinné auto ve kterém je standard 8 repráků (4x středobas a 4x výškáč) k tomu běžné rádio MOSFET 4x50W a v kufru hranatý subwoofer, na něm přišrubovaný zesák. Nakonec se s tím chvilku pohrát a vyladit to, aby basy nepřevyšovaly všechno ostatní. Jako to dělá spousta lidí. Hrají jenom basákama.. Záleží už pak co je v autě od výroby. Dnešní nové auta jsou docela dobře vybavené, většinou stačí jen posílit basy a hotovo. Na normální hraní, dostačující. Pokud chceš soutěžit v dB-drag tak to samozřejmě stačit nebude.
Já jsem měl aut plno a taky v každém nějakou muziku. Když jsem byl mladší, rval jsem tam opravdu všechno, čím víc repráků, tím víc rámus.. Teď mám rodinné auto ve kterém je standard 8 repráků (4x středobas a 4x výškáč) k tomu běžné rádio MOSFET 4x50W a v kufru hranatý subwoofer, na něm přišrubovaný zesák. Nakonec se s tím chvilku pohrát a vyladit to, aby basy nepřevyšovaly všechno ostatní. Jako to dělá spousta lidí. Hrají jenom basákama.. Záleží už pak co je v autě od výroby. Dnešní nové auta jsou docela dobře vybavené, většinou stačí jen posílit basy a hotovo. Na normální hraní, dostačující. Pokud chceš soutěžit v dB-drag tak to samozřejmě stačit nebude.
Laguna II Grandtour 2.2 dCi cca 132kW/400Nm EGR a KAT OFF, podvozek HR -3,5cm.