jak na to?
jak na to?
Ahoj chci se vás zeptat, kdo z Vás má zkušenost s lepením laminátových rozšiřovacích blatníků na auto. Jaký tmel použít a jak zabránit praskání barvy v místě přilepení. díky
Re: jak na to?
nebo použij starej dobrej plech, kup si podběhy na 120 (myslim ty kovový) takhle to dělá vetšina lidí když rozšiřuje víc
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
- gismo
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 28 zář 2006 00:23
- Bydliště: Praha, small city
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak na to?
spis bych nechal roztahnout blatniky, nez na ne lepil nejaky dalsi. Ja mam na aute sice nalepeny, ale radsi bych rozsireny blatniky.tom28 píše:Ahoj chci se vás zeptat, kdo z Vás má zkušenost s lepením laminátových rozšiřovacích blatníků na auto. Jaký tmel použít a jak zabránit praskání barvy v místě přilepení. díky
Re: jak na to?
Ty zadny rozsireni nemas, akorat lemy blatniku...gismo píše:spis bych nechal roztahnout blatniky, nez na ne lepil nejaky dalsi. Ja mam na aute sice nalepeny, ale radsi bych rozsireny blatniky.tom28 píše:Ahoj chci se vás zeptat, kdo z Vás má zkušenost s lepením laminátových rozšiřovacích blatníků na auto. Jaký tmel použít a jak zabránit praskání barvy v místě přilepení. díky

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Teď jsem mluvil z kámošem, co dělal calibru v úpravě "rieger catano"
Taky to dělal tmelem na okna. Ale psal mi, že na některejch místech kde použil k připenvění hliníkový nýty, tak to "jenom někdě" asi po roce vylezlo. Máte s tím někdo zkušenost? Ta sada co mám, je taky častečně chycená přes nýty a nerad bych to zprasil.
Taky to dělal tmelem na okna. Ale psal mi, že na některejch místech kde použil k připenvění hliníkový nýty, tak to "jenom někdě" asi po roce vylezlo. Máte s tím někdo zkušenost? Ta sada co mám, je taky častečně chycená přes nýty a nerad bych to zprasil.
co to je za blbost chytat ty platový nástavce nýtama
to normálně něčím přilep, a v lakovně bych to nechal láknout, oni si s tím poradí snad...
i když tata to má na mercedesu a taky to začlo praskat a odlepovat se ten lak, a to to tak bylo přímo ne z výroby, ale dělali to v mercedesu, no tak si postěžoval a spravili to, a už je to dobrý, nepraská nic a to je to auto, který najede 300 km denně, žádná leštěnka....

i když tata to má na mercedesu a taky to začlo praskat a odlepovat se ten lak, a to to tak bylo přímo ne z výroby, ale dělali to v mercedesu, no tak si postěžoval a spravili to, a už je to dobrý, nepraská nic a to je to auto, který najede 300 km denně, žádná leštěnka....
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Kolik jsi už toho nalaminoval šalamoune?Panda píše:co to je za blbost chytat ty platový nástavce nýtamato normálně něčím přilep, a v lakovně bych to nechal láknout, oni si s tím poradí snad...
i když tata to má na mercedesu a taky to začlo praskat a odlepovat se ten lak, a to to tak bylo přímo ne z výroby, ale dělali to v mercedesu, no tak si postěžoval a spravili to, a už je to dobrý, nepraská nic a to je to auto, který najede 300 km denně, žádná leštěnka....
Ty plasty, co jsem zakoupil už byly na autě. Troufám si říct, že origo a na zadním blatníku je asi 10 děr po nýtech. mluvil jsem asi s pěti lidmi, co laminují, a považovali to za běžnout věc. Možná že dnes jsou na to nějaký super tmely, ale pokud ten tmel bude jenom trochu pružit, tak to musí ve spoji zákonitě prasknout. A já zrovna nemám na to abych lakoval auto na tři pokusy. Nebavíme se tady o laminátovém lemu dlouhém 40 cm. Je to skoro 2 metry dlouhý díl.
aha, tak to teda vůbec nevím, o čem mluvíš, ukaž foto, já měl za to, že jsou to takový ty srance co prodává třeba milotec na ochcávkytom28 píše:Kolik jsi už toho nalaminoval šalamoune?Panda píše:co to je za blbost chytat ty platový nástavce nýtamato normálně něčím přilep, a v lakovně bych to nechal láknout, oni si s tím poradí snad...
i když tata to má na mercedesu a taky to začlo praskat a odlepovat se ten lak, a to to tak bylo přímo ne z výroby, ale dělali to v mercedesu, no tak si postěžoval a spravili to, a už je to dobrý, nepraská nic a to je to auto, který najede 300 km denně, žádná leštěnka....
Ty plasty, co jsem zakoupil už byly na autě. Troufám si říct, že origo a na zadním blatníku je asi 10 děr po nýtech. mluvil jsem asi s pěti lidmi, co laminují, a považovali to za běžnout věc. Možná že dnes jsou na to nějaký super tmely, ale pokud ten tmel bude jenom trochu pružit, tak to musí ve spoji zákonitě prasknout. A já zrovna nemám na to abych lakoval auto na tři pokusy. Nebavíme se tady o laminátovém lemu dlouhém 40 cm. Je to skoro 2 metry dlouhý díl.
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
jednalo se pouze o ten zadní nárazník.
http://ukazto.com/?img=arens2-4os1.jpg
http://ukazto.com/?img=arens2-4os1.jpg