
Mimon - dojmy, pojmy, fotky videa :)
Moderátor: Hasis
NTI: Dneska už jo. Dřív se na to tolik nehrálo. Každej chtěl rychle jezdit a brzdy nikoho nezajímaly. Ale jinak měl Ford vždycky super auta. Escort RS 2000, XR3, Fiesta XR2 atd. Já jenom raději Peugeot. 205 GTI mi stojí taky v garáži. Sice jenom stojí a dlouho stát bude, protože zadní náprava je úplně pryč a dobíjení taky, ale když jede tak se tomu nic nevyrovná. 

- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ghost82: podle me je Fiesta XR2i dobra, a docela me mrzi ze jedine co slysim je Peugeot 205 GTI pritom GTI na XR2i porad vikonove ztraci
... jednou sjem si dal mensi zavod s GTIckem na falnici ... chlapci se divili ze od 160 jsem jim jaksi ujel 
Nemluve o tom ze kdyz psali na www.auto.cz clanek o Fieste ST a zminovali predchozi "sportovni" modely (http://news.auto.cz/?article=3361) tak tam maji jiste nepresnosti


Nemluve o tom ze kdyz psali na www.auto.cz clanek o Fieste ST a zminovali predchozi "sportovni" modely (http://news.auto.cz/?article=3361) tak tam maji jiste nepresnosti
Zetec 1.6 sice je ale ne v modelu XR2i (RS1800) natoz ze by mel 96kW ... to ma jenom 1.6 CVH turbo (RS Turbo) nebo vykonejsi verze 1.8 ZETECwww.auto.cz píše: ... řady Zetec o objemu 1,6 l a výkonu 96 kW.

- Luka$
- Příspěvky: 238
- Registrován: 14 dub 2004 22:49
- Bydliště: Pardubice / Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Presne jak rika IvanIvan píše:Byť je ta Fabie showcar, tak mně se vůbec nelíbí. Ani provedení ani barevná kombinace.


Luka$ (Admin)
http://www.feliciaklub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuning-forum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.feliciaklub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuning-forum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
To máš sice pravdu, že u takovýhleho auta jde spíš o design, ale i ten se nepoved
Ale dokázal bych pochopit takhle ošklivej extrémní design, kdyby tam měl třeba aspoň motor 1.8T RS z Octavie, nebo i něco silnějšího, ale takhle mi to fakt přijde směšný
Snad tam majitel dá za nějakej čas něco silnějšího pod kapotu
[/quote]
Je zajímavý že nejvíc řečí má někdo kdo má sériový BXo s lenivym ropákem pod kapotou. Vy si myslíte že má každej v kapse půl mega, aby je nasypal do káry najednou, ale bohužel každej to takhle dělat nemůže. Takže holt nejdřív investoval do designu a na koně musí zas našetřit. A ten design je prostě jenom otázka vkusu, někomu se líbý mračítka a co nejvíc začernělý světla a někdo do toho jde trošku extréměji. Tak o co jde? Vždyť o tom to je.



Je zajímavý že nejvíc řečí má někdo kdo má sériový BXo s lenivym ropákem pod kapotou. Vy si myslíte že má každej v kapse půl mega, aby je nasypal do káry najednou, ale bohužel každej to takhle dělat nemůže. Takže holt nejdřív investoval do designu a na koně musí zas našetřit. A ten design je prostě jenom otázka vkusu, někomu se líbý mračítka a co nejvíc začernělý světla a někdo do toho jde trošku extréměji. Tak o co jde? Vždyť o tom to je.

- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze motor s tim az tak nema co delat, protoze ten muzes vimenit ... je zajimavy jak tu lidi rikaj ze pokud by tam byl vykonejsi motor tak by ten design snesli ale s tim motorem co tam je to nejde ... design je porad stejny ad je tam motor jaky chce 
Me osobne se na tom nelibo to ze uz tak "vysoka a uzka" fabie (prave proto se mi nelibi, WRC uz je jiny kafe) se sice rozsirila, ale ty lemy jsou proste vysoky ... takze to na celkovem vzhledu nepridalo
... u techhle aut bych se zameril na to aby se rozsirenim a optycky co nejvic snizili a rozsirili
... v tomhle smeru se mi velice libi stare hondy ... to jsou placky jak maji byt 
A pak je tu to kridlo
... jednak je u tohodle typu karoserie na obsolutne spatnem miste, nemluve o tom ze vzadu presahuje delku auta!!! 
A ten motor, kdyby se vrazili prachy nejdriv do motoru a pak do kastle vyslo by to cca nastejno, sice by to na prvni pohled nezaujalo ale po otevreni kapoty by jsi ziskal patricny obdiv

Me osobne se na tom nelibo to ze uz tak "vysoka a uzka" fabie (prave proto se mi nelibi, WRC uz je jiny kafe) se sice rozsirila, ale ty lemy jsou proste vysoky ... takze to na celkovem vzhledu nepridalo



A pak je tu to kridlo


A ten motor, kdyby se vrazili prachy nejdriv do motoru a pak do kastle vyslo by to cca nastejno, sice by to na prvni pohled nezaujalo ale po otevreni kapoty by jsi ziskal patricny obdiv

rocco píše:To máš sice pravdu, že u takovýhleho auta jde spíš o design, ale i ten se nepovedAle dokázal bych pochopit takhle ošklivej extrémní design, kdyby tam měl třeba aspoň motor 1.8T RS z Octavie, nebo i něco silnějšího, ale takhle mi to fakt přijde směšný
Snad tam majitel dá za nějakej čas něco silnějšího pod kapotu
o tom to neníJe zajímavý že nejvíc řečí má někdo kdo má sériový BXo s lenivym ropákem pod kapotou. Vy si myslíte že má každej v kapse půl mega, aby je nasypal do káry najednou, ale bohužel každej to takhle dělat nemůže. Takže holt nejdřív investoval do designu a na koně musí zas našetřit. A ten design je prostě jenom otázka vkusu, někomu se líbý mračítka a co nejvíc začernělý světla a někdo do toho jde trošku extréměji. Tak o co jde? Vždyť o tom to je.

to auto mi připomíná ty šílenosti, co tu někdo hodil z japonska
třeba by mě zajímalo, proč první řeší vzhled auta a potom až co má pod tím, teda jestli se k tomu někdy dostane. stejně je pro všechny lepší když tam má ten nejslabší motor, aspoň nemůže jet tak rychle, aby se mu to rozsypalo jak některým na dálnici, že?

TOYOTA CELICA ST165 & ST205
To je věc majitele do čeho nejdřív vrazí prachy! Já viděl jak ta fábie vznikala a bylo na ní strávených spoustu hodin práce a taky poměrně dost peněz. Nemám nic proti tomu říct svůj názor, ale co tady někteří předvádíte tak to je vrchol! A taky nechápu že někdo může napsat "mě se to nelíbí protože je tam slabej motor" já nevim mě když se něco nelíbí tak desingově a né morotově. Hlavně kecaj ty co maji sériovku v chrochtu a myslí si bůchví co nemaj!!!NTI píše:Myslim ze motor s tim az tak nema co delat, protoze ten muzes vimenit ... je zajimavy jak tu lidi rikaj ze pokud by tam byl vykonejsi motor tak by ten design snesli ale s tim motorem co tam je to nejde ... design je porad stejny ad je tam motor jaky chce
Me osobne se na tom nelibo to ze uz tak "vysoka a uzka" fabie (prave proto se mi nelibi, WRC uz je jiny kafe) se sice rozsirila, ale ty lemy jsou proste vysoky ... takze to na celkovem vzhledu nepridalo... u techhle aut bych se zameril na to aby se rozsirenim a optycky co nejvic snizili a rozsirili
... v tomhle smeru se mi velice libi stare hondy ... to jsou placky jak maji byt
A pak je tu to kridlo... jednak je u tohodle typu karoserie na obsolutne spatnem miste, nemluve o tom ze vzadu presahuje delku auta!!!
A ten motor, kdyby se vrazili prachy nejdriv do motoru a pak do kastle vyslo by to cca nastejno, sice by to na prvni pohled nezaujalo ale po otevreni kapoty by jsi ziskal patricny obdiv
- Mosťa
- Příspěvky: 215
- Registrován: 22 lis 2004 11:56
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
Malý pohled od Valachů:
Fronta při příjezdu poměrně dlouhá, ale to se dalo čekat. Bohužel jsem tam nenašel vás lidi, jen jsem zahlédl ve frontě Zemiho. Se sprinty v rámci klubu spokojenost (RadiM3 a jeho čmelák 1. místo v kategorii do 3000 ccm), přičemž tréninkové jízdy jsem absolvoval s ním
. Auta moc hezká, jen nám tam nějak chyběla muzika, co by OPRAVDU HRÁLA (tím se nechci dotknout zúčastněných, spíš zamrzelo, co jsme nechali doma, příště...).
Special thanx to Barbucha za zapózování pro mou kameru (já jsem ten magor v modré vestě
), jinak se těším na další srazy, že snad poznám víc lidí z fóra osobně (čili fšecky
Více fotek a podrobností brzy u nás na stránkách.
Fronta při příjezdu poměrně dlouhá, ale to se dalo čekat. Bohužel jsem tam nenašel vás lidi, jen jsem zahlédl ve frontě Zemiho. Se sprinty v rámci klubu spokojenost (RadiM3 a jeho čmelák 1. místo v kategorii do 3000 ccm), přičemž tréninkové jízdy jsem absolvoval s ním

Special thanx to Barbucha za zapózování pro mou kameru (já jsem ten magor v modré vestě



Více fotek a podrobností brzy u nás na stránkách.
Naposledy upravil(a) Mosťa dne 10 kvě 2005 10:44, celkem upraveno 1 x.
www.walachmotors.com
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
TUNING CLUB VSETÍN
Leonardo, Michelangelo, Donatello,..........................................PUNTO!!!
- NTI
- Příspěvky: 371
- Registrován: 04 lis 2004 08:05
- Bydliště: Praha - za cernakem, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To co ma/nema kdo doma je taky jedno, proste se mu to nelibi, pokud napisete proc se vam to nelibi tak tim lip ...
urcite si na tom tvurce dal zaleze, stravil na tom spoustu hodin a narval do toho prachy ... ale obavam se ze kdyzeny efekt se nedostavil ... teda aspon z meho pohledu ...
... pokud se tam poradi naimplementovat lepsi motor tak tvurce ziska me uznani za to ze ho tam dal, ale za design proste ne ...
urcite si na tom tvurce dal zaleze, stravil na tom spoustu hodin a narval do toho prachy ... ale obavam se ze kdyzeny efekt se nedostavil ... teda aspon z meho pohledu ...

- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
já si myslím, že 2:02 mýho času bylo docela dobrý, ale na 1:34 toho subaru to prostě nemá šanci stačitVelbloud píše:Jo a ještě jednu věc k RZtám. Připadá mi nespravedlivý, že nejsou členěný a že všechny auta jsou si tam rovný. Nechápu že si organizátoři myslej, že např čtrnáctistovka může soutěžit se subárkem, nebo s Rushem.... to se nikdy nedívaly na Rally?? Možná by se trochu poučili..Velbloud píše:Moje názory na Mimoň jsou rozporuplný...
....
Tjo.. já mám dneska blbou náladu, jdu už radši dom a už se nebudu nic psát nebo to by dopadlo...
Cadillac seville V8 4.6 
zatím ještě žiju...

zatím ještě žiju...
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
podle mě je zase lepčí nenápadný auto, který natrhne zadek všem těmhle šoukárůmzabicka.alenka píše:Panove ta fabinka je postavena jakou show car - pokud si ji ma nekdo vysimnout v dnesni konkurenci, tak to musi byt sakra extrem. A vzhledem k tomu, ze se vsude probira, tak se to povedloJinak jsem s ni jela v kolone a zas tak hrozny to neni - vzhledem k nasim silnicim - cha! I presto se majitel chysta na vymenu motoru - nebojte... Ja bych se takovyho extremu nebala a brala bych ji vsema deseti!

Cadillac seville V8 4.6 
zatím ještě žiju...

zatím ještě žiju...
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
rocco píše:To máš sice pravdu, že u takovýhleho auta jde spíš o design, ale i ten se nepovedAle dokázal bych pochopit takhle ošklivej extrémní design, kdyby tam měl třeba aspoň motor 1.8T RS z Octavie, nebo i něco silnějšího, ale takhle mi to fakt přijde směšný
Snad tam majitel dá za nějakej čas něco silnějšího pod kapotu
Je zajímavý že nejvíc řečí má někdo kdo má sériový BXo s lenivym ropákem pod kapotou. Vy si myslíte že má každej v kapse půl mega, aby je nasypal do káry najednou, ale bohužel každej to takhle dělat nemůže. Takže holt nejdřív investoval do designu a na koně musí zas našetřit. A ten design je prostě jenom otázka vkusu, někomu se líbý mračítka a co nejvíc začernělý světla a někdo do toho jde trošku extréměji. Tak o co jde? Vždyť o tom to je.

Cadillac seville V8 4.6 
zatím ještě žiju...

zatím ještě žiju...
- Eiffel
- Moderátor
- Příspěvky: 5541
- Registrován: 13 říj 2004 10:14
- Bydliště: Hodně nestálé Anamnéza: Magor
- Kontaktovat uživatele:
ještě mi tady někdo může napsat že mám hnusnou škůdku, ale to na mým názoru nic nezměníBlackHole píše:Moje řeč, já když měl ještě Mazdu 323F s 1.8 tak jsem jeden čas jezdil se znakem 1.2 na zadku a přál bych vám vidět ty ksichtypodle mě je zase lepčí nenápadný auto, který natrhne všem těmhle šoukárům![]()

Cadillac seville V8 4.6 
zatím ještě žiju...

zatím ještě žiju...
trhyy píše:To máš sice pravdu, že u takovýhleho auta jde spíš o design, ale i ten se nepovedAle dokázal bych pochopit takhle ošklivej extrémní design, kdyby tam měl třeba aspoň motor 1.8T RS z Octavie, nebo i něco silnějšího, ale takhle mi to fakt přijde směšný
Snad tam majitel dá za nějakej čas něco silnějšího pod kapotu
To je snad uplně jedno co mam doma ne?rocco píše: Je zajímavý že nejvíc řečí má někdo kdo má sériový BXo s lenivym ropákem pod kapotou. Vy si myslíte že má každej v kapse půl mega, aby je nasypal do káry najednou, ale bohužel každej to takhle dělat nemůže. Takže holt nejdřív investoval do designu a na koně musí zas našetřit. A ten design je prostě jenom otázka vkusu, někomu se líbý mračítka a co nejvíc začernělý světla a někdo do toho jde trošku extréměji. Tak o co jde? Vždyť o tom to je.


Prostě se mi ta Fabie nelíbí a nelíbila by se mi i kdybych měl doma v garáži třeba nový Lamborghini, prostě argument že jak někdo může kritizovat auto, když má sám jenom lenivýho ropáka, mi přijde dost ubohej.......
Naposledy upravil(a) Trhyy dne 10 kvě 2005 12:59, celkem upraveno 1 x.
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Přesně takEiffel píše:podle mě je zase lepčí nenápadný auto, který natrhne zadek všem těmhle šoukárůmzabicka.alenka píše:Panove ta fabinka je postavena jakou show car - pokud si ji ma nekdo vysimnout v dnesni konkurenci, tak to musi byt sakra extrem. A vzhledem k tomu, ze se vsude probira, tak se to povedloJinak jsem s ni jela v kolone a zas tak hrozny to neni - vzhledem k nasim silnicim - cha! I presto se majitel chysta na vymenu motoru - nebojte... Ja bych se takovyho extremu nebala a brala bych ji vsema deseti!


MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a neni samNTI píše:Zemi: ze by zastance ciste uceloveho a funkcniho designu

http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
jojo není sámZemi píše:tojebordel píše:a neni samNTI píše:Zemi: ze by zastance ciste uceloveho a funkcniho designu

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;