Kdyby jste radsi udelali jedno poradne auto a ne flotilu šrotů

Moderátor: Ritchma
tak poslouchej flotilaku, to scorpio je po bocnym narazu do stromu a nam staci nam ten motor jinak fordy nemusim, mam proti nim odporr0mik píše:chudak Scorpio V6 co zahyne pod flexou prznitele..
Kdyby jste radsi udelali jedno poradne auto a ne flotilu šrotů
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
ygnor206 píše:Přečetl jsem si to tu pozorně a je to docela prčatohle auto znám osobně ale nejsem vzhledově založenej tak to komentovat nebudu ale co máte proti motoru 1.1??? je vidět že tyhle auta vůbec neznáte a nevíte nic o těch motorech protože je to velice svižný autíčko až by se mnozí z vás divili jak to jede ale to se někomu kdo je mimo vysvětlovat nedá,neříkám že je to auto na sprint ale rozhodně to není atrapa na motor, to možná tak 1.2 HTP
Wild píše:proc by to mela bejt zbytecna prace ? xD
to ze tedka frci styl, auto dolu, velky kola, a tim to konci, neznamena, ze kdyz vymeni/upravy narazniky a jiny veci, tak je to hned spatne ..
ste zaslepeni tim co ted "frci" a kdyz nekdo udela neco jinyho, tak je to hned spatne![]()
a jestli se to libi nebo ne, je vec kazdyho..
Skodovka:Řadový čtyřválec s rozvodem OHC, objem 1124 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 69 mm, komprese 10,2, výkon 44 kW (60 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 91 Nm při 3200 ot/min. Pětistupňová převodovka, hmotnost 985 kg, maximální rychlost 158 km/h a zrychlení na stovku za 15,2 s.
Z toho plyne, ze na houby jsou obe auta zhruba stejne, HTP ma lehce vyssi vykon, ale taha tezsi kastli. Hlavni nevyhoda HTP je spis to, ze to je tragicky navrzenej motor a diky tomu se zajimavym zpusobem sere (upalene ventily, preskakujici rozvody, atd.) a ma zpravidla nehoraznou spotrebu paliva. Ani na jedno z tech aut bych si nedovolil davat nejakej rozmernejsi doplnky nebo instalovat stokilovou muziku, protoze bych se pak bal, ze kamion do kopce uz nikdy nepredjeduŘadový tříválec s rozvodem OHC, objem 1198 cm³, vrtání 76,5 mm a zdvih 86,9 mm, komprese 10,5, čtyři ventily na válec, výkon 47 kW (64 koní) při 5400 ot/min, točivý moment 112 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, hmotnost 1060 kg, maximální rychlost 160 km/h a zrychlení na stovku za 15,9 s.
budete to mýt asi hodně našlapaní,ale mi se spryntu nebojímeKane13 píše:Tývole...a to teda jako máte sedmylitr dohoromady jo? Hustý...já mám čiplou Oktávku (ale jako fakt hodně), tak bisme si mohli dát sprynt o papíry esli se nebojíš, Bio...protože kámoš co dělá učňák mi to čipoval a říkal že mě s tím nikdo nepředjede.A je to fakt protože to hulí tak,že přeze mě nejde vydět, tak nikdo nemá koule to skoušet
No to jsme dva, zatim se mi tu dostava jen mravniho pouceni "to je styl pyco, tomu nerozumis"tholis píše:.Kazdopadne neodsuzuji ty male prcky pod kapotou, jen nechapu proc je nekdo pouziva jako zaklad pro neco k cemu nejsou stvorene.