Chip na 2.0 es 16V vtec Coupe

Moderátor: Zemi

Odpovědět
Uživatelský avatar
kocht
Příspěvky: 1
Registrován: 09 čer 2005 22:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Chip na 2.0 es 16V vtec Coupe

Příspěvek od kocht »

Ahoj,kamarad by chtel chipnout tohle auto,ale nikde nemuze me najit nejakou solidni firmu,ktera by to delala.Nebo spis nemuzeme najit zadnou :( .Mohli by jste mi poradit,kam ho mam odkazat,pripadne sem hodit nejakej odkaz,nebo rovnou konkretni informace?Mockrat dekuji
:lol: kOChTAVIA 1.8 20V :lol:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jde o to zda má cenu to chipovat, jsou to en vyhozené prachy s malinkatým vysledkem za cenu chipu si udělá sání i dobrej výfuk, případně i nechá vyrobit sportovní svody a má lepší vysledek než po čipnutí..

u tho chipnutí je snad jediné ozitivuma to posunutí sepnutí vtecu, ale zatím jsem neslyšel jedinou zkušenost, která by potvrdila že je to skutečně dobré rpo zlepšení performance, jen to třeba posune max otáčky výše atd.. nevím, podle mne je to zbytečné jakou všech NA motorů, přidá to talk málo.. možná ještě u velkoobsahové atmosféry by to smysl mít mohlo, kde těch ca 5% výkonu co to přidá dělá třeba 10-15 PS a kombinuje s eto dále..

jinak pokud se skutečně rozhodne tak asi jen Bitpower, jinak to u nás stojí zaprd, kor na jabka ( rozumněj japonce :) ) hlavne ne ABC tuning a podobné firmy.. porlez tady starší přízpěvky a počti si..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

Idaho píše:jde o to zda má cenu to chipovat, jsou to en vyhozené prachy s malinkatým vysledkem za cenu chipu si udělá sání i dobrej výfuk, případně i nechá vyrobit sportovní svody a má lepší vysledek než po čipnutí..

u tho chipnutí je snad jediné ozitivuma to posunutí sepnutí vtecu, ale zatím jsem neslyšel jedinou zkušenost, která by potvrdila že je to skutečně dobré rpo zlepšení performance, jen to třeba posune max otáčky výše atd.. nevím, podle mne je to zbytečné jakou všech NA motorů, přidá to talk málo.. možná ještě u velkoobsahové atmosféry by to smysl mít mohlo, kde těch ca 5% výkonu co to přidá dělá třeba 10-15 PS a kombinuje s eto dále..

jinak pokud se skutečně rozhodne tak asi jen Bitpower, jinak to u nás stojí zaprd, kor na jabka ( rozumněj japonce :) ) hlavne ne ABC tuning a podobné firmy.. porlez tady starší přízpěvky a počti si..



NAPROSTO SOUHLASIM, MAX. SE BUDE TOCIT VICE OTACEK, prece jenom tyto motory uz maji dost vysoko nastaveny limit a pokud se jedna o vetsi navyseni, tak opravdu uz je to financne dost narocne
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Motor 2.0 16V DOHC VTEC se daval jedine do CR-V, Accord Si-R, S2000, RSX a CTR... Vsechno je to bud USA nebo JDM (krom CTR a S2000 ktery jsou i v evrope)... Nejslabsi z tehle motoru ma 146PS a nejsilnejsi 240PS takze myslim ze "bramborovy lupinek" neni treba... Samozrejme pokud chce kamarad menit vacky, svody, upravit hlavu a blah blah blah tak ho nemine programovatelna jednotka... CHIP DO HONDY NIKDY!!! Jen posunout omezovac to je jediny... :?:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

DrGis
Příspěvky: 342
Registrován: 10 srp 2004 13:07
Bydliště: Brno, Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrGis »

myslím, že Accordů s tím dvoulitrem o výkonu 146 koní je u nás celkem dost a že by byly z USA nebo JAPANU mi nepříjde
TOYOTA CELICA ST165 & ST205

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

DrGis píše:myslím, že Accordů s tím dvoulitrem o výkonu 146 koní je u nás celkem dost a že by byly z USA nebo JAPANU mi nepříjde
A ten ma snad VTEC? Nesmysl... V evrope jsou jen 2,2 VTEC v tehle starsich autech...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

no Zemi dík, pořád mi vrtalo hlavou do čeho se to dávalo... a byl sem línej hledat :D

z nadpisu sem měl za to, že je to prelude, ale neseděl mi tam ten Vtec...
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

DrGis
Příspěvky: 342
Registrován: 10 srp 2004 13:07
Bydliště: Brno, Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DrGis »

Zemi píše:
DrGis píše:myslím, že Accordů s tím dvoulitrem o výkonu 146 koní je u nás celkem dost a že by byly z USA nebo JAPANU mi nepříjde
A ten ma snad VTEC? Nesmysl... V evrope jsou jen 2,2 VTEC v tehle starsich autech...
no jo, máš pravdu 8)
je to akorát 16V
TOYOTA CELICA ST165 & ST205

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Pokud vím tak 2.0 coupe u Accorda bylo vtec až od 98 , jinak to byla klasická SOHC ..

Jinak pokud je to civic tak nevím, o tyhle "pomalé econoboxy" jsem se nikdy nijak extra nezajímal :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“