swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica

Moderátor: Zemi

Odpovědět
vagi

swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica

Příspěvek od vagi »

mam moznost koupit bouranou EG6ku esi za slusny penize a zajimalo by me jestli by sel prehodit motor do moji EG8ky lsi sedanu. mate nekdo zkusenosti presne s tema dvema motory? procital jsem par zahranicnich for a nejsem z toho moudrej..
takze me zajima co bych mohl pouzit z ty EG8ky a co bych si musel sehnat.. elektrika, poloosy, prevodovka?
dik za info! 8)

Uživatelský avatar
PreludeR
Příspěvky: 269
Registrován: 26 srp 2004 12:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od PreludeR »

Zdravim. S timhle asi moc nepomůžu, ale zkus se zeptat Katyho, ten by ti mohl pomoct.Každopádně kdybych chtěl já 2.2 V-tec , tak bych musel udělat i poloosy,brzdy a možná i uložení motoru komplet nově.Pokud bych nešel do 4ws, což asi ne. A jak doufám, tak s převodovkou by problém snad nebyl. Každopádně swap je Swap.

Nebo řízení napravo a za 50tis. sem vyřešenej :)


2.2 VTEC-Si Honda Prelude 4.generace, motor H22A (200koní)- japonský import (JDM),
Act:BMW e39 528iT

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni 8)
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica

Příspěvek od CAD »

udelal bych swap a zbytek bych rozprodal

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni 8)
ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej... :D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Danecek píše:
Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni 8)
ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej... :D
I zazraky se deji. Jel bych se na to podivat. Nekdy se toho chce nekdo rychle zbavit a nebo ani netusi co ma doma za skvost a povede se super kauf.

vagi

Příspěvek od vagi »

Danecek píše:
Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni 8)
ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej... :D
a to tvoje esicko olej nebralo? :D
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

vagi píše:
Danecek píše:
Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni 8)
ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej... :D
a to tvoje esicko olej nebralo? :D
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky
bralo, ale taky jsem ho kupoval s tim, ze bude potreba udelat generalku :D
a kastle je v dobrym stavu bez rezu, nebourana a auto ma takrka plnou vybavu, krom sibru, kterej pri klime neni zas tak poteba a prednich mlhovek, ktery melo jen VTi :D
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsi :mad: Uvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz :cry: Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi :-( Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI... :roll: anebo mít lsi v 100% stavu...
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Robik píše:No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsi :mad: Uvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz :cry: Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi :-( Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI... :roll: anebo mít lsi v 100% stavu...
Jak mas upravenej ten vyfuk?

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?

Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

CAD píše:
Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?

Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

CAD píše:
Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?

Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
Nevím ale za všechno co mi tam bylo děláno jsem dal necelých 5000,- 8)
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Fáboš píše:
CAD píše:
Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?

Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.

to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

CAD píše:
Fáboš píše:
CAD píše: Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?

Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.

to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

CAD
Příspěvky: 313
Registrován: 14 pro 2005 18:33
Bydliště: JZ Cechy - doma na kopecku u lesa

Příspěvek od CAD »

Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.[/quote]

No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.[/quote]

Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.

to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???[/quote]

třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.[/quote]

Uz jsem poslal Idahovi SZ aby napsal svuj nazor do diskuze, uvidime. Vim, ze tim ze svyho civica neudelam zadny letadlo, ale vali se mi doma jeden stred. tlumic (deravej) i s katem a tak to asi zkusim. Vemu priruby a mezi ne navarim rouru. Uvidime co to provede. Kdyz to bude spatny tak tam vratim original - no problem...

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

CAD píše:to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
No oproti sérii nevím protože jsem to s rezonátorem už koupil, ale tím že jsem nechal vyměnit těsnění u hlavy a ventilů, dal tam nové svíčky NKG, nechal předělat ten výfuk a vyměnit olej tak je to o něco lepší....ale je to jen prozatimní řešení, chci tam pak nechat dát svody + dodělat zbytek výfuku..ale co jsem tak slyšel tak když si necháš udělat komplet výfuk tak si tím určitě pomůžeš a jediné proti si myslím je ta hlušnost
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica

Příspěvek od Idaho »

Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , proste pod 3,5-4tis rpm to vubec nejelo. řvalo to jako kráva a spotřeba taky nebyla nejnžší ale bral jsem to jako ntnou dan při upravách co tam byly. určitě bych dnes už nechal nebbo dal nový středový tlumič, ale nevolil bych serii al ezkusil bych nekterý z High low tlumiču od dynomaxe apoužil ho jako středový díl.

V mém setupu jsem byl spokojen , auto nebylo na dení ježdení, když jsme to vytáhnul mimo naší testovací dráhu ( voj,. prostor Brdy - v té dobe ne zrovna volně přistupný :D ) Tak jsme proháněl i taková auta jako prelude 2.2 ( 2.0 vtec neměla šanci ). Rovná trubka navíc dělal užasný efekt v tom že při přeřazení šlehly plameny z koncovky :) ale na dení cestování je to absolutne nevhodné .

Spotřeba byla při velice klidné jízdně kolem 12l, p finálních uprvách a nakonec i pordeji mi nakonec majitel potvrdil, že se ustálila na 15l/100 ( paradoxně to s menšími - originál - vstřiky žralo více než ze vstřiky ze 110kW F22B )..

takže jednoznačne pokud to auto má jezdit a ty v něm cheš sedět, jiste dej středovej tlumič, a možná bych ani nedával rezonátor, ale skutečnej tlumič..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica

Příspěvek od Robik »

Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu :wink:
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica

Příspěvek od Idaho »

Robik píše:
Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu :wink:
nechaljsem to na puvodní ecu, protože to bylo ještě částečně řízené podtlaky. Svody byly 4-2-1 a ty jsen nechal, jen s udělala kopie ze silnějších ( prumerem ) trubek . Jinak motor točil lehce přes hranici 8tis RPM..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“