swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Moderátor: Zemi
swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
mam moznost koupit bouranou EG6ku esi za slusny penize a zajimalo by me jestli by sel prehodit motor do moji EG8ky lsi sedanu. mate nekdo zkusenosti presne s tema dvema motory? procital jsem par zahranicnich for a nejsem z toho moudrej..
takze me zajima co bych mohl pouzit z ty EG8ky a co bych si musel sehnat.. elektrika, poloosy, prevodovka?
dik za info!
takze me zajima co bych mohl pouzit z ty EG8ky a co bych si musel sehnat.. elektrika, poloosy, prevodovka?
dik za info!
Zdravim. S timhle asi moc nepomůžu, ale zkus se zeptat Katyho, ten by ti mohl pomoct.Každopádně kdybych chtěl já 2.2 V-tec , tak bych musel udělat i poloosy,brzdy a možná i uložení motoru komplet nově.Pokud bych nešel do 4ws, což asi ne. A jak doufám, tak s převodovkou by problém snad nebyl. Každopádně swap je Swap.
Nebo řízení napravo a za 50tis. sem vyřešenej
2.2 VTEC-Si Honda Prelude 4.generace, motor H22A (200koní)- japonský import (JDM),
Nebo řízení napravo a za 50tis. sem vyřešenej
2.2 VTEC-Si Honda Prelude 4.generace, motor H22A (200koní)- japonský import (JDM),
Act:BMW e39 528iT
Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
udelal bych swap a zbytek bych rozprodal
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
I zazraky se deji. Jel bych se na to podivat. Nekdy se toho chce nekdo rychle zbavit a nebo ani netusi co ma doma za skvost a povede se super kauf.Danecek píše:ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
a to tvoje esicko olej nebralo?Danecek píše:ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bralo, ale taky jsem ho kupoval s tim, ze bude potreba udelat generalkuvagi píše:a to tvoje esicko olej nebralo?Danecek píše:ESi za pade bude srot... sam jsem jich nekolik objel nez jsem si vybral a pokud nebylo kolem 70, tak nebylo ok, bud hnilo, klepal motor, bylo bourany, zralo olej...Robik píše:Já si myslím že by levněji vyšlo prodat to tvoje a koupit to 1.6SOHC..já teď viděl na tipcars Civica 5.G 3D za 50 000,-. Rok 1994 a v modré metle..je faktpěkný jen mrkni
jinak problem uz neni aktualni, zmena planu..... diky za prispevky
a kastle je v dobrym stavu bez rezu, nebourana a auto ma takrka plnou vybavu, krom sibru, kterej pri klime neni zas tak poteba a prednich mlhovek, ktery melo jen VTi
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsi Uvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI... anebo mít lsi v 100% stavu...
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak mas upravenej ten vyfuk?Robik píše:No já se svezl ted v ESi a nejak mě začíná srát že mám jen lsi Uvažoval bych taky o swapu..ale to by stálo asi peněz a peněz Zase je mi líto tu mou Hondu prodávat když jsem ji ted koupil a ten lak je rok starý a kastle v super stavu bez jakékoliv rzi Ted jsem tam nechal vyměnit těsnění pod hlavou a u ventilů, nové svíčky a také výměna oleje a navíc jsem si nechal upravit střední díl výfuku a zvyžuji kompletní generálku motoru...no tak uvažuji...jestli není lepší prodat auto a koupit ESI... anebo mít lsi v 100% stavu...
No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.CAD píše:Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
Nevím ale za všechno co mi tam bylo děláno jsem dal necelých 5000,-CAD píše:Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.Fáboš píše:No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.CAD píše:Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?Robik píše:No jak jsem to koupil tak nevím proč ale předchozí majitel dal rezonátor až skoro k parohům.....no tak jsem si nechal udělat nový střední díl výfuku s nerezu, a rezonátor posunul více dozadu..... asi tak o jeden metr až 1.5 metru...
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.CAD píše:Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.Fáboš píše:No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.CAD píše: Na kolik to tak vyjde a jak se to chova, rve to, zere to vic?
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
Mam v planu dat od svodu ke koncov. tlumici jen nerez. rouru. Chtel bych jen zmenit zvuk, ale nechci zhorsit jizdni vlastnosti a spotrebu.[/quote]
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.[/quote]
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???[/quote]
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.[/quote]
Uz jsem poslal Idahovi SZ aby napsal svuj nazor do diskuze, uvidime. Vim, ze tim ze svyho civica neudelam zadny letadlo, ale vali se mi doma jeden stred. tlumic (deravej) i s katem a tak to asi zkusim. Vemu priruby a mezi ne navarim rouru. Uvidime co to provede. Kdyz to bude spatny tak tam vratim original - no problem...
No nedávno jsem se o tom bavil s greedym, ten to na svý celice tak provizorně udělal a říkal, že auto se chová hůř, víc žere a hůř jede.[/quote]
Tak to si me moc nepotesil. Bavil sem se s kolegou z prace (civic 1.6 4g) a ten rikal, ze tam ma je tu rouru jak to myslim ja a spotreba OK, jen se trochu zvysila hlucnost.
to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???[/quote]
třeba se to u každýho motoru chová jina. Skus napsat např Idahovi, bude o tom vědět určitě víc než já. Jenom říkám přetlumočený informace. Auto prej daleko víc řve, žere víc a míň jede. S tím, že z toho celkově byl taky překvapenej, zvlášť, když všude čte, jak tam všichni strkaj jeno roudu místo stře´dáku.[/quote]
Uz jsem poslal Idahovi SZ aby napsal svuj nazor do diskuze, uvidime. Vim, ze tim ze svyho civica neudelam zadny letadlo, ale vali se mi doma jeden stred. tlumic (deravej) i s katem a tak to asi zkusim. Vemu priruby a mezi ne navarim rouru. Uvidime co to provede. Kdyz to bude spatny tak tam vratim original - no problem...
No oproti sérii nevím protože jsem to s rezonátorem už koupil, ale tím že jsem nechal vyměnit těsnění u hlavy a ventilů, dal tam nové svíčky NKG, nechal předělat ten výfuk a vyměnit olej tak je to o něco lepší....ale je to jen prozatimní řešení, chci tam pak nechat dát svody + dodělat zbytek výfuku..ale co jsem tak slyšel tak když si necháš udělat komplet výfuk tak si tím určitě pomůžeš a jediné proti si myslím je ta hlušnostCAD píše:to Robik: a jak se to chova? spotreba atd oproti serii (kat+stredni tlumic) ???
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , proste pod 3,5-4tis rpm to vubec nejelo. řvalo to jako kráva a spotřeba taky nebyla nejnžší ale bral jsem to jako ntnou dan při upravách co tam byly. určitě bych dnes už nechal nebbo dal nový středový tlumič, ale nevolil bych serii al ezkusil bych nekterý z High low tlumiču od dynomaxe apoužil ho jako středový díl.
V mém setupu jsem byl spokojen , auto nebylo na dení ježdení, když jsme to vytáhnul mimo naší testovací dráhu ( voj,. prostor Brdy - v té dobe ne zrovna volně přistupný ) Tak jsme proháněl i taková auta jako prelude 2.2 ( 2.0 vtec neměla šanci ). Rovná trubka navíc dělal užasný efekt v tom že při přeřazení šlehly plameny z koncovky ale na dení cestování je to absolutne nevhodné .
Spotřeba byla při velice klidné jízdně kolem 12l, p finálních uprvách a nakonec i pordeji mi nakonec majitel potvrdil, že se ustálila na 15l/100 ( paradoxně to s menšími - originál - vstřiky žralo více než ze vstřiky ze 110kW F22B )..
takže jednoznačne pokud to auto má jezdit a ty v něm cheš sedět, jiste dej středovej tlumič, a možná bych ani nedával rezonátor, ale skutečnej tlumič..
V mém setupu jsem byl spokojen , auto nebylo na dení ježdení, když jsme to vytáhnul mimo naší testovací dráhu ( voj,. prostor Brdy - v té dobe ne zrovna volně přistupný ) Tak jsme proháněl i taková auta jako prelude 2.2 ( 2.0 vtec neměla šanci ). Rovná trubka navíc dělal užasný efekt v tom že při přeřazení šlehly plameny z koncovky ale na dení cestování je to absolutne nevhodné .
Spotřeba byla při velice klidné jízdně kolem 12l, p finálních uprvách a nakonec i pordeji mi nakonec majitel potvrdil, že se ustálila na 15l/100 ( paradoxně to s menšími - originál - vstřiky žralo více než ze vstřiky ze 110kW F22B )..
takže jednoznačne pokud to auto má jezdit a ty v něm cheš sedět, jiste dej středovej tlumič, a možná bych ani nedával rezonátor, ale skutečnej tlumič..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: swap D16Z6 misto D15B2 u 5g civica
nechaljsem to na puvodní ecu, protože to bylo ještě částečně řízené podtlaky. Svody byly 4-2-1 a ty jsen nechal, jen s udělala kopie ze silnějších ( prumerem ) trubek . Jinak motor točil lehce přes hranici 8tis RPM..Robik píše:Posunul se k vyšším otáčkám protože si měl určitě svody 4-1 ne?? Podle mě upravené svody 4-2-1 zabírají zase už v níšších otáčkách ale zase není takový nárust výkonu ve vysokých...Idaho píše:Tak jak říkáte - svody rovná trubka a pruchozí koncák jsme měl na A20A4 ( acco aerodeck ) udělanej výfuk jelo to jak svině, žralo jako prase. Výkon s eposunul k vyšímotáčkám , ..
A s těmi střiky to je u Hond vyzkoušné věc..co jsem slyšel tak u dvoubodů (třeba D15B2) co se dělá předělávky na 4bod tak ta spotřeba se sníží taky a výkon při tom naroste ze 66 na 74 KW ale samozřejmě je nutné tam dát i ECU ze 4bodu
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz