ehm mám možná takový lame dotaz ale nedá mi to..
Mám dva motory F22B5 a A20A4
jeden je 22 16v s tříkačka a druhý je 2.0 12V PGMFI - tedy takí stříkačka, oba i ted leží na ponku a zjistil jsme že A2O má prasklé sání..
jak tak špekuluju co s tím tak jsme skusil proměřit sání z F22 a ejhle ono je témeř stejné a pásne na štefty. jediný háček je v tom , sání je cca o 1,5mm širší otvor než na protikusu na A20.. co s tím a má to cenu něco dělat?
uvažoval jsem
a) nechat hrany na A20 profíkem sfrézovat a konce mírně rozšířit aby sedli na sání z F22, + vyleštit + slícovat kanály
b) profrézovat A20 na šířku sání F22 - to mi nepřipadá dobré...
c) nechat to tak jak to je - to jsme zavrhnul, portože v přechodu ze sání by byl ostrý schod což je podle mého názoru špatně.
d) nechat hrany na A20 profíkem sfrézovat a konce mírně rozšířit aby sedli na sání z F22, a osadit celou sostavou z A22 - sání vstřiky atd..
kterou z variant byste mi doporučili a jak se to projeví ve finále ??
tím ymslím pokud zvolím variantu A, co se stane, a vyplatí se to vůbec nákladově ( profrézování a další práce cca 1500 - uprofíka ) vzhledem k další funkčnosti motoru, nebo je pro mne lepší jít na vrakáč a koupit sání jiné ? ( cca 1500,- )
Výměna sání
Moderátor: Zemi
Výměna sání
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Kua nikdo neporadí?? Zemi co si o tom myslíš??? nejde mi ted o tyto konkrétní motory, ale spíš obecně jak se to projeví a zdy by s tím přechodem nemohly být nějaké porblémky..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Byl jsem out of service...
No docetl jsem se ze na muj manifold u CRX pasuje klapka z 2,3 Prelude... Ja bejt tebou dam tam tu vetsi klapku z 22 a nic dal neresim... Vyhodou u CRX je ze si s tou vetsi klapkou ECU nedela starosti... I kdyz borci prehodily vstriky z 2,3ky na 1,6ku CRX tak nebyl problem...
A poznas to na vykonu bych rekl...
No docetl jsem se ze na muj manifold u CRX pasuje klapka z 2,3 Prelude... Ja bejt tebou dam tam tu vetsi klapku z 22 a nic dal neresim... Vyhodou u CRX je ze si s tou vetsi klapkou ECU nedela starosti... I kdyz borci prehodily vstriky z 2,3ky na 1,6ku CRX tak nebyl problem...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
dík za odpověd.. sice jsme odsunul do pozadí, kvůli balíčku al ezatím ej to 50ti 50 že se tím budu zabývat.. jinak sháním 2.2 vtřiky.. nevíš o někom??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz