Novitec’s Ferrari SF90 s 1,094 koní

Tiskové zprávy, novinky na auto trhu, technika, srazy a nejen to :o)

Moderátor: Eiffel

Odpovědět
admin
Administrátor
Příspěvky: 190
Registrován: 26 říj 2012 13:19

Novitec’s Ferrari SF90 s 1,094 koní

Příspěvek od admin »

Novitec oznámila kompletní tuningový balíček pro Ferrari SF90 Stradale, který kombinuje vizuální úpravy se sníženým odpružením a zvýšeným výkonem hybridní pohonné jednotky na 1 094 k. Nová sada přichází rok po prvním paketu, přičemž Novitec posunul vylepšení aerodynamiky a výkonu o něco dále, protože čekáme, až Ferrari představí výkonnější variantu supersportu.

Začněme designem.. Nový přední splitter je výraznější a má větší klapky po stranách. Důležitější je, že nové přední blatníky z uhlíkových vláken mají nyní integrované ventilační otvory pro lepší aerodynamiku. Karbonové ozdobné prvky byly přidány na lopatku kapoty, kryty zrcátek, boční prahy, zadní čtvrtkruhová okna a boční nasávací otvory, což dále zlepšuje postoj modelu SF90.

Zadní část dostala výrazně větší spoiler, který ladí se střešním spoilerem a velkým difuzorem s karbonovým vzhledem. Další karbonové ozdoby najdeme na zadní kapotě a v motorovém prostoru. Novitec tvrdí, že tyto díly nejsou jen na parádu, protože byly vyvinuty ve vzduchovém tunelu a vytvářejí větší přítlak a zlepšují proudění vzduchu a chlazení. Modernizace interiéru jsou omezenější, s čalouněním z jemné kůže a Alcantary v barvě podle přání zákazníka.

Zůstávají originální 21palcové kované diskyNF10 od firmy Vossen, ale majitel si může vybrat z různých designů 20palcových a 21palcových kol. Novitec stále nabízí vlastní sportovní pružiny, které snižují vůz o 30 mm vpředu a o 25 mm vzadu.


NOVITEC-FSF9-Aero-Ferrari-SF90-Stradale-12.jpg

NOVITEC-FSF9-Aero-Ferrari-SF90-Stradale-5.jpg



Hybridní pohonné ústrojí modelu SF90 kombinuje dvakrát přeplňovaný 4,0litrový osmiválec s trojicí elektromotorů. Řídicí moduly Novitec N-Tronic a upravený výfuk přidávají spalovacímu motoru dalších 107 koní (80 kW / 109 k) a 118 Nm točivého momentu. S nezměněnými elektromotory se kombinovaný výkon zvýšil na 1 094 k (816 kW / 1 109 k), což je více než 986 k (735 kW / 1 000 k) sériového modelu a 1 019 k (760 kW / 1 033 k) předchozího naladění Novitec.

Zvýšení výkonu má za následek zlepšení výkonu, přičemž Novitec uvádí, že vyladěný SF90 zrychlí z 0-100 km/h za 2,4 s (-0,1 s) a z 0-200 km/h za 6,3 s (-0,4 s). Přesný údaj o maximální rychlosti, která údajně přesahuje hranici 340 km/h (211 mph), nemáme k dispozici. Tuner naznačuje, že supersport těží z "okamžitější odezvy na plyn a ještě výkonnějšího zrychlení při jízdě v jakékoli jízdní situaci".

Pokud jde o výfuky, Novitec nabízí různé varianty s elektronickým řízením zvuku nebo bez něj. Nejlepší z nich je vybavena pozlacením 999 jemným zlatem pro lepší odvod tepla, sportovními katalyzátory se 100 články a tepelnou izolací a dvěma trubkami z nerezové oceli o průměru 112 mm s karbonovými ozdobami. Pokud chcete slyšet, jak zní v reálu, můžete se podívat na oficiální video společnosti Novitec níže. Kromě modelu SF90 Stradale budou tyto díly brzy k dispozici i pro model SF90 Spider.

Odpovědět

Zpět na „News Room“