jasně, když přijdeš v Opavě do Opela a chceš něco na Kadetta tak na tebe čumí proč si tam lezeš pro díly na Ruské auta.... v take nějaké špeluňce zichr ví jak vypadá zadní nárazník Kadetta
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
tak prej mam na 95% zapecene pistni krouzky no uvidime necim to zkusim vylecit:)
jinak kola jsou jiz zpet z lakovny ale zustanou nakonec cela cerna..myslim ze to nevypada tak zle..
ja bych rekl barva se namichala super
samo uz kdyz to nepomuze tak pujde spodek co ma najeto 68tis...ale nejradsi bych tam hodil 3.0V6..
jinak tahle samolepka by snad mohla byt ok na stredy kol http://www.autolepky.cz/stred-vauxhall-9186.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co rikate?
beck:ono kdyz das nove krouzky je to polovicni reseni...
to vis ze to bude videt jen na slunicku ale jinak se to leskne uplne neuveritelne takze i kdyz to bude stat ve stinu tak to snad bude ok...kdyz tak se tam neco dodela 8)chtel sem vylestit ten limec ale je tam KBA napis a ten smazat nemuzu...
na tie kruzky ti viem poradit riesenie 50na50 ..
kup Engine Flush, teda volaku somarinu na preplach olejovej sustavy..
tuna mi raz robili "show" ludia s PROTECu.. a relativne to pomohlo..
len kua potom treba vypustit a vymenit olej..
a dalsi pravidelne sledovat, lebo po cca 2tkm moze byt plny bordelu..
takze zase bude treba vymena...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
diky, to same mi poradil ten frajer co u nas dela auta na rally ze prej vyplachnout a pak jeste nalejt tu srajdu na motory no doporucil mi to co uz jsem si nasel a to tec 2000..tak uvidime jestli to aspon trochu pomuze...jako ono se s tim da jezdit ale prece jen chudak motor..
jako fakt menit ten spodek na te V6 je obludnost
vyhoda je ze oleje muzu mit kolik chci mam ho zadarmo aspon neco..
Hlavně destilku.... nic tím nezkazíš, mojí Astře 1,4 16V to pomohlo.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
koukal jsem pred rokem na videa...jako muzu to pak zkusit taky...zkusim nejdriv vyplach,potom tu srajdu do oleje kdyz nepomuze do 2tis km, tak jeste zkusim tu vodu a rovnou vymenim zase olej, kdyz ani to nepomuze, tak to zahodim ne potom bud novej motor, nebo go motoru, ale na go se mi moc nechce..kdyz go tak toho motoru co koupim
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
to vis ze vysla ale zase to co sem udelal tady bych musel delat tam...
nez bych vse prehazel a udelal tak zase dalsi prachy /vyresit vsechny ty bolesti co omega ma je hruza:D
ideal je sehnat motor u nas se prodavaj celkem v poho a kdyz rozprodam toho diesela hezky mi to akorat vyjde:)
Lukin: No pomohlo to tomu, že když jsem jí koupil jela při zahřítí na 3 válce.... po provedení už to bylo ok. Co jsem četl fora, tak na tom motoru byl nejspíš problém v tom, že byly zakarbonované dříky ventilů a jak se to ohřálo, tak se to přidíralo a proto jela na 3. Mám v plánu to časem zkusit i na GSI, ale úplně nevím jak to pořešit s váhou vzduchu.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Ja jsem taky vyzkousel Motor Flush, a byl jsem mile prekvapen.. nalil jsem do motoru novy levnejsi olej, nechal ho zahrat, prilil jsem tam tu plechovku a nechal to asi 8min bublat.. pak jsem to vypustil a misto noveho medoveho oleje vytekl takovy rozpusteny karbon.. potom jsem nalil GM olej a jsem spokojeny, motor jde klidne, potichu, hydra necvakaji
vahu proste bud odpojit, nebo ji nechat zapojenou a dat ji bokem melo by to akorat drzet vyssi volnobeh a nepravidelne by to melo jit do otacek, ale to te v tu chvili nezajima.
Asi jo, nechat jí připojenou bokem. No, až se budu nudit a bude se mi chtít 20 minut cákat destilku do sání, tak to udělám. Možná bych to mohl zkusit i na Astru, ale nevim nevim jestli se mi chce 20 minut poslouchat nastartovanýho diesela
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
si stezuj na vahu ja mam 2jitou klapku tak ono je to celkem lehky staci to strikat primo na klapku i tak motor jde jen ma opet vyssi volnobeh a mozna by na volnobeh chcipl ale ma se to drzet v otackach tak je to stejne jedno...mam tam 800km novej olej tak jsem zvedav /asi budu muset zalozit projekt abych to tu porad nespamoval
Jo, ono se to má držet v otáčkách.... já to tam cákal asi v cca 2500 ot/min. A může se to tam cákat dokud to nemá tendenci chcípnout.... pak to chvilku nechat zar rozběhnout a znovu.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Lukin_GSi píše:Ja jsem taky vyzkousel Motor Flush, a byl jsem mile prekvapen.. nalil jsem do motoru novy levnejsi olej, nechal ho zahrat, prilil jsem tam tu plechovku a nechal to asi 8min bublat.. pak jsem to vypustil a misto noveho medoveho oleje vytekl takovy rozpusteny karbon.. potom jsem nalil GM olej a jsem spokojeny, motor jde klidne, potichu, hydra necvakaji
Hydrám to pomohlo jo? hm hm... to bych tež moh zkusit. Zas se mi to jedno ozývá... vždycky v zimě začne svině
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
mě si pocvaká v létě tak prvních 3-5 vteřin jestli vůbec a ticho ale čím je chladněji tak logicky ty svině řáděj víc.... to pak cvakaj i 4 minuty....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ