Brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Re: Brzdy
Já taky měnil brzdy-na coupé 406 jsou v základu BREMBO 4 pístky a kotouče 305x28mm ale posílil jsem to a to řádně na 330x32mm a velké brzdiče BREMBO.Kotouče s plovoucími nýty a duralovým středem MD components. Keramické obložení.Zatím jsem to netestoval ale předpokládám výrazné zlepšení-Jen destičky oproti sérii mají plochu větší o 18cm2 na jedné desce. Kotouče jsem nechal upravit žárovou galvanizací.
- Přílohy
-
- IMG_8360.JPG (100.29 KiB) Zobrazeno 3766 x
Re: Brzdy
MD comp.... Já s nimi jednal asi před měsícem a něco a spolupráce špičková-dodací lhůta kotoučů na zakázku 10dnů ale Jakub Kábrt který perfektně spolupracoval a řešil zakázky odešel před nedávnem od M. Kábrta a tím to skončilo- Myslím že tam už to je zase v kelu.Tom_ píše:premyslim ze v kveten/cerven vymenim brzdy za vetsi a silnejsi.Nabizi se otazka zdali koupit nejaky kit viz treba Brembo nebo MD components (momentalne nefunguji stranky) a nebo radsi sehnat a koupit trmeny z Porsche 933t a kotouce bud pouzit taky z tehoz typu a nebo si nechat udelat u MD , pokud budou fungovat. Samozrejme u tech porsche brzd bude treba adapter + zmena roztece.
Diky za radu
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
tom406: jj dival sem se na racing foru myslim.Mas to moc pekny a myslim ze to bude brzdit vice nez dobre.Jen bohuzel MD Components skoncilo.Na kolik te vysly ty brzdy?diky
Audi Coupe Quattro
Re: Brzdy
dík- no brzdiče jsou z peugeot 607V6 ty jsem sehnal za 5000kč, desky keramika 3600kč,kotouče MD comp... ty stojí 12000kč bez DPH ale já si nechal do toho středu integrovat jakoby podložku se změnou rozteče tak že mě kotouče komplet vyšly na 16000kč, a adaptéry jsem si nechal vyřezat laserem zadara a pozinkovatTom_ píše:tom406: jj dival sem se na racing foru myslim.Mas to moc pekny a myslim ze to bude brzdit vice nez dobre.Jen bohuzel MD Components skoncilo.Na kolik te vysly ty brzdy?diky
- Přílohy
-
- IMG_8637.JPG (112.78 KiB) Zobrazeno 4392 x
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Zalezi jak mas ty trmeny uchyceny. Ja mam bremba na corru poreseny uplne stejne jak tom406Tom_ píše:kdybych si sehnal porsche trmeny,slo by taky udelat ty adaptery nejak?

http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
ja bych rekl,ze stejne asi jako ty.Ale nijak sem to nezkoumal zatim abych pravdu rekl.Nejak takhle by mel vypadat ten adapter,samozrejme ze bude se asi lisit dle velikosti tremenu/kotoucu.


Audi Coupe Quattro
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Jojo zalezi jaky typ brzdicu mas. Tady s tim adapterem je to nejlepsi reseni. Myslim ze standardni velikost kotoucu pro tyhle adaptery je 305 nebo 312mm. Pokud das vetsi disky tak jenom pridas podlozky pod brzdic a popripade i delsi sroubyTom_ píše:ja bych rekl,ze stejne asi jako ty.Ale nijak sem to nezkoumal zatim abych pravdu rekl.Nejak takhle by mel vypadat ten adapter,samozrejme ze bude se asi lisit dle velikosti tremenu/kotoucu.

http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
fotku trmenu sem tady nedal,vetsinou je davaj z 993tt to sou tyhle

a kotouce 322mm . Je zajimave ze 330ky kotouce stoji 140 liber a 322ky 250liber
Slo by te pak kontaktovat , mam jeden takovy clanek,ohledne tech brzd,jen si nekere veci nedokazu dat presne do souvisloti abych to bychopil . Bolt spacing je 142mm oproti tomu 4pistky maj 130mm . Ten bolt spacing mam chapat jako mezeru mezi sroubama,nebo vzdalenost?

a kotouce 322mm . Je zajimave ze 330ky kotouce stoji 140 liber a 322ky 250liber

Slo by te pak kontaktovat , mam jeden takovy clanek,ohledne tech brzd,jen si nekere veci nedokazu dat presne do souvisloti abych to bychopil . Bolt spacing je 142mm oproti tomu 4pistky maj 130mm . Ten bolt spacing mam chapat jako mezeru mezi sroubama,nebo vzdalenost?
Audi Coupe Quattro
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Pokud tim myslis me tak se muzes samo ozvatTom_ píše:fotku trmenu sem tady nedal,vetsinou je davaj z 993tt to sou tyhle
a kotouce 322mm . Je zajimave ze 330ky kotouce stoji 140 liber a 322ky 250liber![]()
Slo by te pak kontaktovat , mam jeden takovy clanek,ohledne tech brzd,jen si nekere veci nedokazu dat presne do souvisloti abych to bychopil . Bolt spacing je 142mm oproti tomu 4pistky maj 130mm . Ten bolt spacing mam chapat jako mezeru mezi sroubama,nebo vzdalenost?

http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: Brzdy
Ahoj tak jsem to procetl a nechapu jak to dovedete resit takhle u PC to fakt nechapu je tak hodne posstatnych veci udaju a rozmeru.Ja takovych prestaveb udelal a vim o cem mluvim a to u kazdeho auta je to jine!! Pokud mas 4 nebo 6 pistovy brzdovy trmen a davas ho na auto na kterem nikdy nebyl tak to neni zadna sranda,a je jedno jestli je trmen upevnen k tehlici radialne nebo axialne.Pokud jr trmen jiny a kotouc taky jiny tak musis mit adapter.Jo ten co tu daval fotky te 406 tak ten adapter mal jednoduchy jelikoz si nechal delat kotouce s takovym zalisem aby nemusel byt osazene nebo jinak presazene plochy adapteru,ale toto vse jde vyrobit.
Nez zacnes musis mit kotouc trmen desky tehlici a dukladne merit aby bylo vse presne bez podlozek jak tady nekdo psal.Zavity jsou s jemnejsim stoupanim a nejlip by bylo je navalcovat dale vse musi byt zakulaceno hlavne osazeni aby se zamezilo moznosti prasknuti.
Moje rada pokud jsi to nikdy nedelal nechal bych to nekomu kdo to delal jinak taky se muze stat ze budes chtit zabrzdit a bum a uz te seskrabujou.
Nebo si kup kompletni kit na auto.
Hele jsem ze severu moravy tak muzu poradit nebo vse vyrobit.
AHOJ
Nez zacnes musis mit kotouc trmen desky tehlici a dukladne merit aby bylo vse presne bez podlozek jak tady nekdo psal.Zavity jsou s jemnejsim stoupanim a nejlip by bylo je navalcovat dale vse musi byt zakulaceno hlavne osazeni aby se zamezilo moznosti prasknuti.
Moje rada pokud jsi to nikdy nedelal nechal bych to nekomu kdo to delal jinak taky se muze stat ze budes chtit zabrzdit a bum a uz te seskrabujou.
Nebo si kup kompletni kit na auto.
Hele jsem ze severu moravy tak muzu poradit nebo vse vyrobit.
AHOJ
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto
http://petjess.rajce.idnes.cz/
http://petjess.rajce.idnes.cz/
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
kulisek : neboj,vsecko podstatne vim co a jak ma byt.X desitek lidi jezdi s jiz vyse zmimenym system na mojem aute,tudiz veskerou technickou dokumentaci co bude potreba budu mit az nastane ten spravny cas a nebo si to max necham od nekoho z nich udelat a poslat.Takze dont worry 
edit : max se Ti ozvu a rekni ti co je treba a jak to je treba a ty mi dane adaptery nebo prislusenstvi vyrobis a dodas
Pak se mi nabizi moznost koupit primo kit ktery vyjde mozna levneji nez shanet extra trmeny,kotouce,desky,brzdove hadice.

edit : max se Ti ozvu a rekni ti co je treba a jak to je treba a ty mi dane adaptery nebo prislusenstvi vyrobis a dodas

Pak se mi nabizi moznost koupit primo kit ktery vyjde mozna levneji nez shanet extra trmeny,kotouce,desky,brzdove hadice.
Audi Coupe Quattro
Re: Brzdy
daval jsem vetsi brzdy, puvodne jsem myslel, ze budou pasovat presne, ale vzdy, kdyz jsem utahoval kolo (nesedej na sebe diry na pripevneni kotouce k naboji), tak se kolo prestalo tocit, vlivem pritazeni kotouce... tak jsem kolo sundal a pritahl kotouc kolovejma sroubama a zjistil, ze drhne o třmen (ten pevný držák) a že musí buď kotouč ven nebo třmen dovnitř. zrovna jsem měl doma nakoupený podložky na něco uplně jinyho, ale presne tam sedly, tak jsem je dal mezi tehlici a brzdic. muzu to tak nechat? nebo musej bejt ty podlozky nejaky "pevnostni"?
- Přílohy
-
- P1150542.JPG (98.62 KiB) Zobrazeno 4207 x
-
- P1150561.JPG (97.84 KiB) Zobrazeno 4207 x
-
- P1150562.JPG (93.11 KiB) Zobrazeno 4207 x
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
možna hloupa otazka když se davaj 4nebo 6tipistkove brzdiče na misto plovouciho třmenu musi se nejak nastavovat vzdalenost desky na kotouč aby byla stejna vzdalenost .asi se blbe vyjadřuji ale mam na mysli jestli osa třmenu musi bejt přesne na ose kotouče nebo se to vyrovnava samo?a dal otazka je lepši mit třmen před kotoučem nebo za kotoučem?vetšina seriovych vozu jej ma před kotoučem ale u zavodnich vozu jsou za kotoučem je to kuli lepšimu přistupu vzduchu do nitra kotuče?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Brzdy
kotouc musi prochazet stredem trmenu aby mel po obou stranach mezeru.. to je logicky, jinak bys dotazenim trmenu k tehlici oprel vnitrni zlabek trmene o kotouc a jelikoz vicepistky nejsou plovouci tak by to nefungovalo.. samo se nic nevyrovnakozorozecek píše:možna hloupa otazka když se davaj 4nebo 6tipistkove brzdiče na misto plovouciho třmenu musi se nejak nastavovat vzdalenost desky na kotouč aby byla stejna vzdalenost .asi se blbe vyjadřuji ale mam na mysli jestli osa třmenu musi bejt přesne na ose kotouče nebo se to vyrovnava samo?a dal otazka je lepši mit třmen před kotoučem nebo za kotoučem?vetšina seriovych vozu jej ma před kotoučem ale u zavodnich vozu jsou za kotoučem je to kuli lepšimu přistupu vzduchu do nitra kotuče?
jestli pred nebo za kolem je dany vetsinou tim kde je misto k uchyceni kotouce, protoze na tehlici byva uchyceni tycky rizeni tak se uchyceni trmenu dava na druhou stranu.. u predokolek je vetsinou tyc rizeni za motorem takze misto na trmeny zustava vepredu a u zadokolek s motorem podelne (treba BMW) byva vetsinou rizeni pred motorem takze se trmeny davaji dozadu
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
kotouc musi prochazet stredem trmenu aby mel po obou stranach mezeru.. to je logicky, jinak bys dotazenim trmenu k tehlici oprel vnitrni zlabek trmene o kotouc a jelikoz vicepistky nejsou plovouci tak by to nefungovalo.. samo se nic nevyrovna
jestli pred nebo za kolem je dany vetsinou tim kde je misto k uchyceni kotouce, protoze na tehlici byva uchyceni tycky rizeni tak se uchyceni trmenu dava na druhou stranu.. u predokolek je vetsinou tyc rizeni za motorem takze misto na trmeny zustava vepredu a u zadokolek s motorem podelne (treba BMW) byva vetsinou rizeni pred motorem takze se trmeny davaji dozadu[/quote]
no tve vysvetleni ohledne polohy třmenu v předu nebo vzadu nebude asi to spravne mercedes original ma třmeny před kotoučem mercedesy v zavodni uprave je maji za kotoučem takže si myslim že vtom bude neco jineho napada me že je pak lepši napor chladneho vzduchu do kotouče ale je to jen moje domenka.
to že třmen musi bejt na středu kotouče je jasne ale když dam nove desky na novy kotouč a pistky budou zatlačeny musi bejt na obou stranach naprosto přesna mezera?nebo se to doladuje nejakyma vymezovacima podložkama na tehlici ?nebo tak?nebo třeba rozdil jednoho milimetru se srovna po prvnim sešlapnuti??
jestli pred nebo za kolem je dany vetsinou tim kde je misto k uchyceni kotouce, protoze na tehlici byva uchyceni tycky rizeni tak se uchyceni trmenu dava na druhou stranu.. u predokolek je vetsinou tyc rizeni za motorem takze misto na trmeny zustava vepredu a u zadokolek s motorem podelne (treba BMW) byva vetsinou rizeni pred motorem takze se trmeny davaji dozadu[/quote]
no tve vysvetleni ohledne polohy třmenu v předu nebo vzadu nebude asi to spravne mercedes original ma třmeny před kotoučem mercedesy v zavodni uprave je maji za kotoučem takže si myslim že vtom bude neco jineho napada me že je pak lepši napor chladneho vzduchu do kotouče ale je to jen moje domenka.
to že třmen musi bejt na středu kotouče je jasne ale když dam nove desky na novy kotouč a pistky budou zatlačeny musi bejt na obou stranach naprosto přesna mezera?nebo se to doladuje nejakyma vymezovacima podložkama na tehlici ?nebo tak?nebo třeba rozdil jednoho milimetru se srovna po prvnim sešlapnuti??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Brzdy
tak polohu kotouce nemusis mit na desetiny presne uprostred.. pistky se na obou stranach vysunou podle potreby takze nejakou malou nerovnost ti srovnaji
a co se tyce zavodniho mercedesu tak jestli to beres podle nejakyho DTM, ktery oproti serii ma jinde motor a absolutne jiny napravy tak to srovnavas v podstate 2 rozdilny auta
kteryho mercedesa mas vubec na mysli? nemyslim si ze by kvuli chlazeni mel nejakej velkej efekt trmen pred a nebo za kotoucem
Boda: ja jsem na zadni naprave taky podlozkoval trmeny akorat sem ty podlozky privaril k adapterum.. nevidim v tom problem
a co se tyce zavodniho mercedesu tak jestli to beres podle nejakyho DTM, ktery oproti serii ma jinde motor a absolutne jiny napravy tak to srovnavas v podstate 2 rozdilny auta

Boda: ja jsem na zadni naprave taky podlozkoval trmeny akorat sem ty podlozky privaril k adapterum.. nevidim v tom problem
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
no mluvim o starych dtm vozech 90tych let ti maj motor a napravy stejne jako serie takže nesrovnavam dve odlišne veci 

mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Brzdy
Jak rika Maris, trmen se da tam, kde byl puvodni, alespon u prednich a vetsiny seriaku to ani jinak nejde. Zadni jdou vetsinou umistit do vice poloh, zase zalezi, jaky trmeny jsou k dispozici a jaka je konstrukce napravy.
Podlozky na vymezeni trmenu vuci kotouci jsou bez problemu, idealni jsou kalibrovany,aby byla zarucena rovnobeznost, ale bezpodminecny to nejni.
Podlozky na vymezeni trmenu vuci kotouci jsou bez problemu, idealni jsou kalibrovany,aby byla zarucena rovnobeznost, ale bezpodminecny to nejni.
Re: Brzdy
mas pravdu.. DTM z te doby jsou v podstate seriovy auta


Futy.. dik za podporu.. tady nekomu zkusit neco objasnit je fakt o strach, ze za to bude jeste dodatecne po zasluze potrestan



Futy.. dik za podporu.. tady nekomu zkusit neco objasnit je fakt o strach, ze za to bude jeste dodatecne po zasluze potrestan

Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Brzdy
asi tak:) a at to nevypada ze jen kecam a o brzdach vim prd tak tady je muj malej upgarde na predku.. zadek nafotim az bude komplet hotovej, ale delal sem zkusebni montaz a vypada to taky pekne
300mm kotouce a 4pistky Brembo z Porsche misto puvodnich 260mm s plovoucima trmenama






zadni brzdy byly bubnove, pak se dala tahle verze s 253mm kotoucema a plovoucima trmenama a ted se dodelava verze s 280mm kotoucema, 2pistkama na hydrauliku a "spot calipers" na rucku



nazinkovano

nakomaxitovano

spot caliper na rucni brzdu, ale budu delat vlastni konstrukci

300mm kotouce a 4pistky Brembo z Porsche misto puvodnich 260mm s plovoucima trmenama






zadni brzdy byly bubnove, pak se dala tahle verze s 253mm kotoucema a plovoucima trmenama a ted se dodelava verze s 280mm kotoucema, 2pistkama na hydrauliku a "spot calipers" na rucku



nazinkovano

nakomaxitovano

spot caliper na rucni brzdu, ale budu delat vlastni konstrukci

Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
nehodlam te trestat za tvuj dobry skutek jen otom přemejšlim ale možna jsem se špatne vyjadřoval DTM vozi te doby jsou samozřejme upraveny ale motor maji pořad v předu ale třmen maji za kotoučem :-)ale už to nebudu dal rozebirat jen jsem myslel jestli to nema nejaky učel.ja zustavam u standartniho kotouče 290 origo třmen ATE destičky i kotouč žadne dražky ani dirky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Brzdy
jasny.. hadat se nebudem a uprime nevim jestli se lip chladi brzdy s trmenem pred nebo za kotoucem, ale podle me to nema vliv
DTMka maji motor sice vepredu ale posunujutej vic smerem do kabiny kvuli posunuti teziste bliz ke stredu auta.. ale ani tak nejde o motor jako o napravy, rizeni a tehlice, ktery maj vliv na uchyceni trmenu
a stejne me nejak nejde do hlavy, ze by mercedesy mely trmeny vepredu.. snad kazdou zadokolku co si predstavim tak ma trmeny vzadu.. ale tak to bys urcite nekecal a vis to lip nez ja
ja na mercedes nemam, ja mam sotva na malyho fordika 
ukaz aspon fotku tech tvych brzd at se poucim
DTMka maji motor sice vepredu ale posunujutej vic smerem do kabiny kvuli posunuti teziste bliz ke stredu auta.. ale ani tak nejde o motor jako o napravy, rizeni a tehlice, ktery maj vliv na uchyceni trmenu
a stejne me nejak nejde do hlavy, ze by mercedesy mely trmeny vepredu.. snad kazdou zadokolku co si predstavim tak ma trmeny vzadu.. ale tak to bys urcite nekecal a vis to lip nez ja


ukaz aspon fotku tech tvych brzd at se poucim

Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
neco vyblejsknu a dam to sem ale jinak mercedes co mam ja neni zadna novinka takže s jeho cenou to neni tak hrozne
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje