Vzheldem k tomu, že nejnovější auto jsem řídil v autoškole (což byl třívalcový GETZ odhadem ještě z minulého tisíciletí), tudíž vymoženosti nula nula nic, tak si tohle moc nedovedu představit. Znamená to, že kdybych chtěl třeba na dálnici zvolna přejet z pruhu do pruhu a dejme tomu zapomněl dát blinkr (řídký provoz, na nic nespěchám) tak se se mnou ten volant začne prát? A funguje taková věc jen u malých "úhlů zatočení" nebo to bude dělat problém třeba i při nějakém náhlém (výraznějším) vyhýbacím manévru?L.A.M.A. píše:S trojkovou octavií jezdíme přibližně dvě hodiny, ale už se musíme potýkat s nepříjemným pocitem, za který může asistent udržování v jízdním pruhu. Když se přiblížíme k čáře, systém zasahuje do řízení a sám koriguje natočení volantu tak, aby auto udržel v jízdním pruhu.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-nova-skoda-oc ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;

Děkuju, pokud se mi někdo pokusí odpovědět. O těhlech modernostech fakt nemám představu.
