nafouknout bmw
Moderátor: T-O-M
asi je to hloupej dotaz, ale proč většina lidí mluví o turbu když většina těch úpravců dělá kompresor kity, tim neřikam že každej má finance na to aby si nechal dělat motor u g-power, ale "po vzoru" jít cestou kompresoru.
to Martyn 156: jak je to řešený u svodů? a co ostřejší vačky? sice se většina dílů používá sériových (takže asi menší plnící tlak) ale bavíme se už o motorovém tuningu ne.
to Martyn 156: jak je to řešený u svodů? a co ostřejší vačky? sice se většina dílů používá sériových (takže asi menší plnící tlak) ale bavíme se už o motorovém tuningu ne.
no vidis tome, my jdem do kompresoru, te o vikendu uz bude doma, tak zaciname laborovat
sem sam zvedavej, vzhledem k tomu, ze na konci dubna mame jet prvni kopec, tak prace je hafo. jediny co zatim mame, tak sou trubkovy predni ramena na unibalech a vyrezana kastle z e 30 a hlavu plnou napadu
jo a jeste zavodni sedacku 



Ten cesky projekt na ktery jsem hodil link dela "Hanz" z bmwklubu (na autohificlubu ma nick CervinVega) - tak se poptej jeho jestli to myslis vazneT-O-M píše:asi je to hloupej dotaz, ale proč většina lidí mluví o turbu když většina těch úpravců dělá kompresor kity, tim neřikam že každej má finance na to aby si nechal dělat motor u g-power, ale "po vzoru" jít cestou kompresoru.
to Martyn 156: jak je to řešený u svodů? a co ostřejší vačky? sice se většina dílů používá sériových (takže asi menší plnící tlak) ale bavíme se už o motorovém tuningu ne.

Ford Escort 1,8TD -->Alfa 156 2,4 jtd-->Chevy Camaro 3,8 V6 --> BMW E46 330Ci
no od hanze mam prave toho eatonaMartyn156 píše:Ten cesky projekt na ktery jsem hodil link dela "Hanz" z bmwklubu (na autohificlubu ma nick CervinVega) - tak se poptej jeho jestli to myslis vazneT-O-M píše:asi je to hloupej dotaz, ale proč většina lidí mluví o turbu když většina těch úpravců dělá kompresor kity, tim neřikam že každej má finance na to aby si nechal dělat motor u g-power, ale "po vzoru" jít cestou kompresoru.
to Martyn 156: jak je to řešený u svodů? a co ostřejší vačky? sice se většina dílů používá sériových (takže asi menší plnící tlak) ale bavíme se už o motorovém tuningu ne.


k čemu je to červený čerpadlo, že by ten motor měl mazání ze suchou skříní a tohle sloužilo k přečerpávání? nebo je to externí olejová pumpa protože stávající byla malá?
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
ta V12 je z fora lazzat, s tím švédem jsem komunikoval, on je ale v začátcích a jak to tak vypadá tak na to nějak kašle jako další jeho práce tam je tuším toyota starlet nebo tak nějak a tomu se věnuje intezivněji, jinak on u té 750 šel cestou demontáže klimy tím pádem měl místo na IC.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
U mě: nainstalovaný water cooled IC viz www.volny.cz/bmw750ial/21.jpg a 22.jpg
a nainstalováno vodní chlazení IC tj. přídavný chladič, 2 el.vodní pumpy, ventilátory a hadice www.volny.cz/bmw750ial/57.jpg
tím pádem jsem přišel o mlhovky, v místě mlhovek jsou filtry. Teď předělávám nárazník.
a nainstalováno vodní chlazení IC tj. přídavný chladič, 2 el.vodní pumpy, ventilátory a hadice www.volny.cz/bmw750ial/57.jpg
tím pádem jsem přišel o mlhovky, v místě mlhovek jsou filtry. Teď předělávám nárazník.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Moc pěkný takova fabrika na kolech. Až budeš mít výsledky IAT doufám že se podělíš.
Já zatím pracuji na vzhledu. Mám to těd moc rozkopaný a musím to financovat.
http://www.ukazto.com/?img=Obraz009-5zs1.jpg
Jinak jsem mluvil s kámošem co si dělal ze sací části turba kompresor tak snad ho dokopu aby mi taky něco zpáchal. bude to takovej pokus.Musím teď vybrat správný turbo aby to stíhalo plnit od spoda. Chápu to správně, že bych si měl pořídit spíš vetší?
Kdyby měl někdo nějakej tip, tak ať se taky nestydí
Já zatím pracuji na vzhledu. Mám to těd moc rozkopaný a musím to financovat.
http://www.ukazto.com/?img=Obraz009-5zs1.jpg
Jinak jsem mluvil s kámošem co si dělal ze sací části turba kompresor tak snad ho dokopu aby mi taky něco zpáchal. bude to takovej pokus.Musím teď vybrat správný turbo aby to stíhalo plnit od spoda. Chápu to správně, že bych si měl pořídit spíš vetší?
Kdyby měl někdo nějakej tip, tak ať se taky nestydí

já se neptal, já ti odpovídal - chceš aby to tahalo od spoda - a má odpověd byla: menší turbo nebo kompresortom28 píše:U turba tomu tak je, ale to jen proto že malý objem plynu ve výfuku v nízkých otáčkách roztočí více malé turbo, ale kompresor se točí v závislosti na ot. motoru, tudíš vetší komp. při učitých otáčkách nasaje více vzduchu než malý. Chápeš?

Naposledy upravil(a) T-O-M dne 06 úno 2007 19:34, celkem upraveno 1 x.
tom28 píše:Moc pěkný takova fabrika na kolech. Až budeš mít výsledky IAT doufám že se podělíš.
Já zatím pracuji na vzhledu. Mám to těd moc rozkopaný a musím to financovat.
http://www.ukazto.com/?img=Obraz009-5zs1.jpg
Jinak jsem mluvil s kámošem co si dělal ze sací části turba kompresor tak snad ho dokopu aby mi taky něco zpáchal. bude to takovej pokus.Musím teď vybrat správný turbo aby to stíhalo plnit od spoda. Chápu to správně, že bych si měl pořídit spíš vetší?
Kdyby měl někdo nějakej tip, tak ať se taky nestydí

Tak takovej pokus už mám za sebou, použil jsem kompresorovou skříň z T3 Garetta a kompresorové kolo z turba z Liazu, dle té větší vrtule se upravila kompresorová skříň, otáčky rotoru byly kolem 100tis/min (spočítané), zpřevodováno ozubeným řemenem a ozubenými koly, poháněno řemenem od kliky. Byl to jen test zda to vůbec naplní, takže nebylo řešeno žádné mazání, hřídele byly jen na ložiskách které mají max ot 30tis/min ale na testování to stačilo, ten 5.0L to prostě nenaplnilo, na menší motor by to asi stačilo.tom28 píše: Jinak jsem mluvil s kámošem co si dělal ze sací části turba kompresor tak snad ho dokopu aby mi taky něco zpáchal. bude to takovej pokus.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
žádná převodová skříň nebyla, zkrátka na hřídeli kompresoru byly na jednom konci kompresorová vrtule a na druhým konci bylo ozubený kolo (prodávaj se dle katalogu tak aby seděl profil zubů se zuby řemenu) na tom ozubenym kole byl ozubenej řemen a ten šel na další hřídel kde zas na jednom konci bylo ozubný kol (větší než to první) a na druhém konci řemenice na drážkovaný řemen který pak šel na kliku, průměry si musíš spočítat dle otáček.
Originál je to myslím řešeno planetovou převodovkou, to co jsem dělal já byl jen test, kdyby to chodilo (dáalo dostatečnej tlak) tak by to stejně přišlo předělat tak aby to bylo mazaný.
Originál je to myslím řešeno planetovou převodovkou, to co jsem dělal já byl jen test, kdyby to chodilo (dáalo dostatečnej tlak) tak by to stejně přišlo předělat tak aby to bylo mazaný.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
kompresorové kolo není pevně spojeno s hřídelí tudíž si ho můžeš namontovat na jakou chceš hřídel, ještě jednodušeji to popíšu takhle: vynáš z turba hřídel na které je výfuková turbina (vrtule) ta je pevně spojena s hřídelí na ní nasadíš kompresorové kolo (vrtule) a pak flexou uřízneš tu výfukovou a místo toho přvaříš to ozubený kolo. To už pochopit prostě musíš.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity