fiat motory
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
fiat motory
jelikož je na fiat clubu mrtvo, tak se s tím seru sem
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: fiat motory
NA to bejt nemůže.. je to o generaci lepší motor než JTD...např třeba 2.4 Td -130PS 2.4 JTD 140PS, někdy až 170PS a 2.4 Multijet 200PS...Panda píše:jelikož je na fiat clubu mrtvo, tak se s tím seru sem
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA
v čem je rozdíl netuším- zřejmě ve vstřikování nafty , který je rozvržený do několika fází
Re: fiat motory
jo jo multijet je na podle mně má variabilní časovaní ventilu ne?
a jtd klasika jako tdi turbo diesel
a jtd klasika jako tdi turbo diesel
Re: fiat motory
nějak to blbne


Naposledy upravil(a) mc-otka dne 12 úno 2007 16:58, celkem upraveno 1 x.
Re: fiat motory
když tak to někdo smažte nevím co to dělá za blbosti
Re: fiat motory
takže se liší jen vstřikováním, a obě mají turba? potom fakt nechápu proč někde píšou to a někde to...i když jak koukám tady, tak ono to asi bude fakt stejný, jen si tomu každej říká, jak chce http://www.auto.cz/testy/fiat-panda-1-3 ... tamin.htmlhonza 2.0 16v píše:NA to bejt nemůže.. je to o generaci lepší motor než JTD...např třeba 2.4 Td -130PS 2.4 JTD 140PS, někdy až 170PS a 2.4 Multijet 200PS...Panda píše:jelikož je na fiat clubu mrtvo, tak se s tím seru sem
motor 1.3 16v Multijet je to stejný jako 1.3 JTD? jsem z toho jelen, na netu všude píšou něco jinýho, buď napíšou např. v nadpisu článku to multijet a dál už píšou jen o jtd, nebo naopak
měl jsem za to, že jtd, je jet turbo diesel a ten multijet je NA
v čem je rozdíl netuším- zřejmě ve vstřikování nafty , který je rozvržený do několika fází
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Re: fiat motory
Jj...JTD je pomerne "starej" motor...multijet prisel prave s inovaci Common-railu...
Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Re: fiat motory
do chrochtu moc nedelam ale myslimze minimalne vstrikuje vice davek paliva za pracovni cyklus (dve davky + predvstrik) a mozna multijet ma piezoektricke vstrikovace
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: 28 bře 2006 10:57
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
to Mikael: první JTD motor je z roku 1999 a už sám o sobě ten motor měl systém common rail, ale první generace, JTD Multijet je motor s common rail systémen z roku 2004, jak již řekl semysak, jsou na něm použity piezolelektrické vstřikovače a byl vstřikovací tlak ze 135 MPa na 160 MPa by očko. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms

Libas píše:to Mikael: první JTD motor je z roku 1999 a už sám o sobě ten motor měl systém common rail, ale první generace, JTD Multijet je motor s common rail systémen z roku 2004, jak již řekl semysak, jsou na něm použity piezolelektrické vstřikovače a byl vstřikovací tlak ze 135 MPa na 160 MPa by očko. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms
první motory JTD musel bejt dřív pač mám alfa romeo 156 1,9JTD rv 1998 :O) ale jinak díky za vysvětlení :O)
Re: fiat motory
HDI máme v C3jce 1,4hdi max spokojenost žere nám to 4,4litru a to 90% najezdíme po mněste couračky po uřadech a na nákupy a ruzný vyřizování a popojíždky
Jasny jasny...ty zmeny jsem myslel prave jako tu inovaci Common railu...Libas píše:to Mikael: první JTD motor je z roku 1999 a už sám o sobě ten motor měl systém common rail, ale první generace, JTD Multijet je motor s common rail systémen z roku 2004, jak již řekl semysak, jsou na něm použity piezolelektrické vstřikovače a byl vstřikovací tlak ze 135 MPa na 160 MPa by očko. Doufám, že jsem to napsal srozumitelně.
jinak už první generace common rail měly vícefázový vstřik, prvně předvstřik a pak normal vstřik, postupem času motory mají i pět fází vstřiku během jednoho cyklu vstřikování, vše se vejde do 5 ms

Clarion DXZ 958 RMC
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02
Morel MT-22
Morel Hybrid Ovation
Focal Utopia
Denon DCA-3180
Mosconi AS 300.2
STEG K2.02