Vyříznutí katu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
pokorneo
Příspěvky: 1517
Registrován: 19 pro 2004 13:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Vyříznutí katu

Příspěvek od pokorneo »

Chtěl jsem se zeptat , zda vyříznutí katu ( myšleno vykuchání vnitřku vyříznutí té platiny bo co tam je a nahrazení kusem provrtanym plechu aby se zachoval urcitej odpor ) může to dopomoct k rychlejšímu roztáčení turba v nižších otáčkám ... co je na tom pravdy ? pokud je to blbost tak to smázněte .. dík :roll:
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

u turba je protitlak akorat na skodu, kat vyhod cely a navar tam rovnou trubku.

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

...a pak mi ho pošli 8) :lol: Já mám na bavoru kat předepsanej a není tam a dost chybí. To auto jede bez něj nějak jinak... Má tam být přední díl-kat-zadní díl. Mám přední díl,střední díl a laďák a je to úplně pro kočku. :lol: Osobně bych kat pryč nedával,jsou (u nás) pak velké potíže na STK kvůli jejich domněnce že jezdíš na jiné papíry páč jak je jednou kat psanej tak tam prostě musí být a když není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser. :mad: :roll:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od MarauderZ28 »

dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser

sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....

jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

pokorneo
Příspěvky: 1517
Registrován: 19 pro 2004 13:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pokorneo »

díky díky ... v pondělí se na to vrhnu , pak napíšu jak se to tváří .. 8)
Pravé tajemství života je hledání dokonalého auta .

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od BALI »

to neni rozdíl jestli to je benzín nebo nafta???
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od MarauderZ28 »

u turba je to dle mě naprosto u prdele co je za turbem je prostě brzda
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Starlet
Příspěvky: 2217
Registrován: 01 led 2007 16:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od Starlet »

Mam obyč atmosferu, origo svody, misto katu trubku, střed origo+ pruchozi koncak a OK, je to živější. Každopádně u STK je to jedno, potíž může být u emisí, záleží na motoru, dají se legálně udělat i bez katu, naopak i s katem nemusíš projít, záleží na dokonalosti spalování, jestli se pletu tak mně opravte. Myšleno samozřejmě obecně
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od Conscious »

MarauderZ28 píše:dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser

sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....

jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Já vím,ale řekni to těm dementům tady na STK... Nějak neberou v potaz fakt že i kat může shnít což se stalo na tom bavu. I na evidenčce lezou pod auto esli má kat. Mno a co to udělá s emisema....? Tak tohle nevím. Radši jsem si sehnal kat z bouračky a až bude před STK tak ho tam dám. Hele a když mě vyrazili s E21 z STK páč jsem tam neměl přední nárazník kvůli hnutému čelu po nehodě s tím ať si to nechám opravit a s nárazníkem přijedu... Dodnes na tom technickou nemám,jsou to dva roky. Nezapomeň že co projde třeba v Praze nebo Jičíně nemusí projít v Brně nebo třeba Hradci. A tady se každej klepe o práci takže jsou pilnější než by situace vyžadovala. :twisted: :( Potřeboval bych STK bez auta,ale kde...?

Máro a ještě něco - je možné že díky výměně katu za středový díl výfuku nejde auto vytočit nad 4000 otáček? Za jízdy se nedostanu přes 3000,na volnoběh přes 4000. Jaký vliv má na toto laďák?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od MarauderZ28 »

čeče dle mejch zkušeností nikdy u žádnýho auta nevadilo dát do hajzlu kat - pokud zbytek zůstal origo, ale třeba Miáta byla děsná děvka pokud sem jí dal svody - trubka až po prdel a na konci průchozí laďák jak u motorky to vůbec nechtělo jet pak ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Ještě obecný dotaz: Jaký máte názor na univerzální katy? Když jsem viděl cenu Bosala na BMW E30 318i u elitu tak se mi docela zježily chlupy. Jsou uni katy řešením nebo to je tak akorát vyhazování peněz? Sehnal jsem si kat z 318iS (M42) tak snad to na M10 motorek půjde když je tam rozdíl ve výkonu motoru jak sviňa. :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od Conscious »

MarauderZ28 píše:čeče dle mejch zkušeností nikdy u žádnýho auta nevadilo dát do hajzlu kat - pokud zbytek zůstal origo, ale třeba Miáta byla děsná děvka pokud sem jí dal svody - trubka až po prdel a na konci průchozí laďák jak u motorky to vůbec nechtělo jet pak ...
Hmmmm... To bavo má z výroby mít svody-kat-trubka-koncový díl. Mám tam svody-trubka-střední díl-trubka-průchozí laďák. A ani na štěrku si nezahrabu. :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno a není chyba někde jinde ? váha, něco přicpanýho apod ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

mě nikdy na stk to jestli mám kat nekontrolovali pokud mám platný emise.......
jinak samo na ničm kat nemám u pumy je znatelná zátah v oblasti nejvyššího krouťáku a u ostatních turbo verzí nevim neb to nebyla jediná úprava co jsem udělal......... :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
BALI
Příspěvky: 4386
Registrován: 25 led 2006 18:27
Bydliště: u máci

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od BALI »

MarauderZ28 píše:mno a není chyba někde jinde ? váha, něco přicpanýho apod ...
třeba v mezikusu :o) mezi volantem a sedačkou :lol:
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od mcsow »

Conscious píše:
MarauderZ28 píše:dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser

sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....

jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Já vím,ale řekni to těm dementům tady na STK... Nějak neberou v potaz fakt že i kat může shnít což se stalo na tom bavu. I na evidenčce lezou pod auto esli má kat. Mno a co to udělá s emisema....? Tak tohle nevím. Radši jsem si sehnal kat z bouračky a až bude před STK tak ho tam dám. Hele a když mě vyrazili s E21 z STK páč jsem tam neměl přední nárazník kvůli hnutému čelu po nehodě s tím ať si to nechám opravit a s nárazníkem přijedu... Dodnes na tom technickou nemám,jsou to dva roky. Nezapomeň že co projde třeba v Praze nebo Jičíně nemusí projít v Brně nebo třeba Hradci. A tady se každej klepe o práci takže jsou pilnější než by situace vyžadovala. :twisted: :( Potřeboval bych STK bez auta,ale kde...?
bez nárazníku stk bezproblému, blinkry tam byli a řek sem že ho mám v lakovně, na policajty to taky platilo, a jednou jsem zkoušel i evidenčku bez nárazníku, po otevření kapoty a marným hledání čísla motoru na olejový kouli mi tu evidenčku dal a řek ať sem s tím autem rychle pryč
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

mcsow
Příspěvky: 190
Registrován: 29 kvě 2006 20:20
Bydliště: žatec
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od mcsow »

Conscious píše:
MarauderZ28 píše:dyž není,máš papíry zfalšovaný a tudíž průser

sorry, ale tohle je total píčovina každej debil pozná podle svárů žes ten kat vyřízl a nahradil trubkou ....

jinak jak píše rozumik u turba je kat naprosto zbytečná věc - tj nahradit trubkou, já mám kat trubkou nahrazenej u všech svejch NA aut a naprosto pohoda, znatelnej nárůst HP ...
Já vím,ale řekni to těm dementům tady na STK... Nějak neberou v potaz fakt že i kat může shnít což se stalo na tom bavu. I na evidenčce lezou pod auto esli má kat. Mno a co to udělá s emisema....? Tak tohle nevím. Radši jsem si sehnal kat z bouračky a až bude před STK tak ho tam dám. Hele a když mě vyrazili s E21 z STK páč jsem tam neměl přední nárazník kvůli hnutému čelu po nehodě s tím ať si to nechám opravit a s nárazníkem přijedu... Dodnes na tom technickou nemám,jsou to dva roky. Nezapomeň že co projde třeba v Praze nebo Jičíně nemusí projít v Brně nebo třeba Hradci. A tady se každej klepe o práci takže jsou pilnější než by situace vyžadovala. :twisted: :( Potřeboval bych STK bez auta,ale kde...?
bez nárazníku stk bezproblému, blinkry tam byli a řek sem že ho mám v lakovně, na policajty to taky platilo, a jednou jsem zkoušel i evidenčku bez nárazníku, po otevření kapoty a marným hledání čísla motoru na olejový kouli mi tu evidenčku dal a řek ať sem s tím autem rychle pryč
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od Conscious »

BALI píše:
MarauderZ28 píše:mno a není chyba někde jinde ? váha, něco přicpanýho apod ...
třeba v mezikusu :o) mezi volantem a sedačkou :lol:
:lol: :lol: :lol:

O přicpané stříkačce nebo něčem dalším se zmiňoval i člověk co bava tahá a dělá motory. Váha by to čéče ale mohla být,na 405ce jsme ji jen tak vyměnili z bouranýho a jede najednou jak šílenej. Jako kdyby dostal novej motor. 8) Hmmmmm juknu se na to asi.

Jinak jak vidno tak stk dělají různí lidé. Hmmmm zrovna tady musí být blbci. :mad: Asi začnu jezdit jinam. :roll:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyříznutí katu

Příspěvek od MarauderZ28 »

Romanino Probe točilo do 4500 docela OK, pak najednou díra jako prase do 5500 ot a pak zase OK ale celkově děsně mdlý, v ECU žádná chyba .. vyndal sem měřidla z váhy, byly obalený jakoby černou vatou, vyčistil sem to lihem na vatičce a neskutečná změna ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“