

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
tak tady pan si pral chytrou radu...pro nekoho jsou papiry dulezity a je to vec kterou resi jako prvni ale to pochopis az starim az na neco takovyho taky dojedes..Spitfire píše:ne, na stk sem nikdy nebyl, protoze mam znamy ktery mi to zaridej. vadi ti to?
no a co se tady asi snazim naznacitGReddy píše:tak tady pan si pral chytrou radu...pro nekoho jsou papiry dulezity a je to vec kterou resi jako prvni ale to pochopis az starim az na neco takovyho taky dojedes..ja mam taky znamyhona stk ale to je az posledni pripad nehlede na to ze tady mitman treba znamyho prave nema...kazdopadne vymenamotoru se da vzdycky nejak zamaskovat...
tak nam napis jak, to tady chce mitman slyset a me to bude cekat taky takze se to bude hodit i meSpitfire píše:no a co se tady asi snazim naznacitGReddy píše:tak tady pan si pral chytrou radu...pro nekoho jsou papiry dulezity a je to vec kterou resi jako prvni ale to pochopis az starim az na neco takovyho taky dojedes..ja mam taky znamyhona stk ale to je az posledni pripad nehlede na to ze tady mitman treba znamyho prave nema...kazdopadne vymenamotoru se da vzdycky nejak zamaskovat...
![]()
Mitmane prosimte docela me zajima jak to mas vyreseny s prevodovkama, jaka je na ty 1.3? pasne i na 4A motory?
Bohuzel FE za FE. Zadne GE se konat nebude.MarauderZ28 píše:budeš měnit za 4A-FE nebo GE ?
STk a evidenčka ho vyhodí protože nebude sedet typ motoru ( nemluvím o čísl ena tjkeré udelá výmaz ale o typu.. )MarauderZ28 píše:tohle je 4E-FE 1,3
tohle je 4A-FE 1,6
a tohle 4A-GE 1,6
ty první dva mi přijdou stejný takže bych to opravdu neřešil - nikdo to nepozná, pokud je na víku nápis tak ty víka přehoď mezio sebou a nebo ten štítek sloupni .... Pokud je to to VVT 160 HP na poslední fotce - pozná to jen servis - STK evidenčka Ti garantuju, že neřeknou půl slova ...
samozřejmě to jsou běžné, věci, říkám toprposte aby si nemylsle že to je uplne bez ničeho, neco jiného je motor velkej jako kráva kde to je spíš lenost toho technika s enekam zasoukat, ale techle "prdítek " je prostoru tolik že stač narazit na snaživýho blba a je to v prdeli..MarauderZ28 píše:to bych taky moc nehrotil - hele třeba v mým případě nikdo nenašel typ motoru jak u Camara, STS i Probe - běhali kolem toho maníci ze všech stran a výsledek - Typ motoru nezjištěn ... u Camara i STS navíc i VIN karoserie nezjištěno z toho byli ty debílci úplně rozhozený a ať jim to najdu, říkám to bude asi tím, že USA auta nemaj VINko na karoseriiTakže na jeho míště bych typ motoru buď vybrousil a nebo pokud je na štítku tak sundal a nechal to bez označení - nikdo mu za to nic neudělá a nebo si na kousek plýšku vyrazil typ motoru a ten tam přilepil tekutym kovem a je vystaráno ...
takže flexou vyřízneš kus litiny a nějak jí přilepíš na ten new motor jo ?Sagi píše:nejlepsi reseni s tim typem motoru je to udelat tak aby ten motor vypadal tak jak ten co tam ma byt!!!myslim tim cislo...takze vzit stitek nebo kousek toho staryho motoru kde je cislo a nejak pripevnit na novej motor...nikdo nic nepozna,myslim tim na technockej nebo policajti...a o to jde
na to sem na googlu taky narazil chtel sem ti to postnbout ale polsky tomu taky nerozumimMiTMaN píše:jo no.. dneska sem jak debil hledal cislo na motoru.. a nemoh sem ho najitnetusite nekdo kde to je?
2marauder : jo no je to z 1.3 na 1.6 ... zkusim nekde na netu to s tou RJ zjistit... tak i tak.. ji mit budups:mas pekny auta
2greddy:ja mam strikacku a novej by mel bejt taky strikacka.. potrebuju nekde zjisit jak to vsechno je.. nasel sem polaka co ten swap delal. ale polsky neumim ani slovo