
golf 3 2,0 16v
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
golf 3 2,0 16v
Čus,právě jsem si pořídil golfIII 110kw a chtěl jsem se zeptat,jestli má někdo zkušenost se snížením hlavy a přebroušením vaček.Zda-li je to vůbec možný....nějaký ůpravy už jsou započatý,podvozek z VR6,výfuk,brzdy.Dík za příspěvky
[/b]

Re: golf 3 2,0 16v
jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
vw golf II 1.6 carb.
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
výškově stavitelnej podvozek
ATS CUP 195/50 R15
<a href="http://pomalu-a-vklidu.wz.cz"> pomalu-a-vklidu </a>
Re: golf 3 2,0 16v
A pičtuning tomu pomůže jak ?mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: golf 3 2,0 16v
sem chtel také zareagovat ale nakonec si mne předběhl..Beaver píše:A pičtuning tomu pomůže jak ?mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: golf 3 2,0 16v
No pokuď by tam poradil nějaké úpravy, tak ano.Beaver píše:A pičtuning tomu pomůže jak ?mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav


Ten motor je už v základu dobře naladěn. Takže každý koník navíc, bude muset být řádně zaplacen.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovky 

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: golf 3 2,0 16v
To se ma VW klub cim chlubit, ani neumi spravne napsat slovo tuning... Opravil bych to na "VW je pro decka, dospeli jezdi v japoncich"Vecernicek píše:Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovky


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: golf 3 2,0 16v
a jak tomu pomuzou vstriky?Beaver píše:A pičtuning tomu pomůže jak ?mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
nesmíš brát več... vážně, ten umí plácat jen blbostiBeaver píše:To se ma VW klub cim chlubit, ani neumi spravne napsat slovo tuning... Opravil bych to na "VW je pro decka, dospeli jezdi v japoncich"Vecernicek píše:Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovkyAle celkem chapu to jejich heslo - oni nemaj co upravit, z hovna bic neupletes

VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: golf 3 2,0 16v
Uplne stejnerozumik píše:a jak tomu pomuzou vstriky?Beaver píše:A pičtuning tomu pomůže jak ?mcsow píše:jednodušší si myslim bylo udělat přímý sání větší vstřiky a hurá na diagnostiku kde ti to můžou rovnou čipnout a seřídit podle ůprav

Ja ho vazne neberu, obcas mi ale prijde vazne nejak silne psychicky narusenejRudi píše:nesmíš brát več... vážně, ten umí plácat jen blbosti

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
Tak to souhlasím, ale nesouhlasím že podlě mě soudíte celý VW
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: golf 3 2,0 16v
Vecernicek= TuzingVecernicek píše:Tak to souhlasím, ale nesouhlasím že podlě mě soudíte celý VW

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Ale fakt jen trochuhonza 2.0 16v píše:nejlíp zde vyhledej člena "Dolph" ten má trochu poladíno

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: golf 3 2,0 16v
Dolph ma trochu poladíno i odlehčíno...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Takže je třeba uvědomit si že 110KW ve VW je jako 110koní v JAponci jelikož japonci do aut cpou plnokrevníky kdežto VW tam cpou okocený starý herky. Jestli cheš aby to na těch 150koní jelo tak udělej následující.
Snížit hlavu (zlechka) pokud si troufáš tak sniž spíš blok vydrži to pak víc (ale to jsou jen moje skušeností jiní lidá mají zase jiné navíc blok je dražší než hlava)
okopírovat na vačky ostřejší profil a nebo koupit vačky jiné.
odlehčit setrvák
převrtat klapku a dát větší záklopku
větší váhu vzduchu (třeba s VR6)
přímé sání (odizolavané od tepla s náporem pokud jej dobře aerodynamicky umístíš bude ti přídávat ve vyšších rychlostech koně (jmenuje se to ram air efekt)
výfuk nejlépe napočítat svody aby ti dělali výplach tzn. Dva protisobě jdoucí válce jsou spojený a navzájem se vyplachují (stejně to mají i třeba motorky¨nebo závodní NAčka). tomto případě nepotřebuješ ani střaďák a stačí jen koncák. Pokud by se ti s tím chtělo drbat tak od svodu zachováš dvě roury a povedou ža do konce a každá bude mít svůj koncák. Je potřeba to nechat spočítat u nějaké firmi.
ve finále tomu nastavit jednotku podle ůprav
Pak samožřejmně dělat takové detaili jako odlehčení řemenice , odstranění vyvžovaček atdtad.
Pak to pojede jako japonckej dvoulitr (ty slabší samozřejmně).
Snížit hlavu (zlechka) pokud si troufáš tak sniž spíš blok vydrži to pak víc (ale to jsou jen moje skušeností jiní lidá mají zase jiné navíc blok je dražší než hlava)
okopírovat na vačky ostřejší profil a nebo koupit vačky jiné.
odlehčit setrvák
převrtat klapku a dát větší záklopku
větší váhu vzduchu (třeba s VR6)
přímé sání (odizolavané od tepla s náporem pokud jej dobře aerodynamicky umístíš bude ti přídávat ve vyšších rychlostech koně (jmenuje se to ram air efekt)
výfuk nejlépe napočítat svody aby ti dělali výplach tzn. Dva protisobě jdoucí válce jsou spojený a navzájem se vyplachují (stejně to mají i třeba motorky¨nebo závodní NAčka). tomto případě nepotřebuješ ani střaďák a stačí jen koncák. Pokud by se ti s tím chtělo drbat tak od svodu zachováš dvě roury a povedou ža do konce a každá bude mít svůj koncák. Je potřeba to nechat spočítat u nějaké firmi.
ve finále tomu nastavit jednotku podle ůprav
Pak samožřejmně dělat takové detaili jako odlehčení řemenice , odstranění vyvžovaček atdtad.
Pak to pojede jako japonckej dvoulitr (ty slabší samozřejmně).
Re: golf 3 2,0 16v
Pak to pojede jako japonskej dvoulitr...hahaha
No nevím nevím. Na mě se moc těch japoncu nechytá. Kromě Civic TypeR
No nevím nevím. Na mě se moc těch japoncu nechytá. Kromě Civic TypeR
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
No nevím pár tady těch golfů jsem vyděl v akci a nic moc. I když jsem měl hondu prelude 2.0 16V 140Ps (jen sání a koncák) bez odlehčení tak mi upravenej golf jen s jednou sedačkou natrhl prdel asi 0.5s (podotýkám že byl o 400kilo lehčí a měl upravený motor a keramickou spojku)
Takže nevím. Taky ten frajer vyskakoval že s tím udělal hondu S2000. Kuci kuci nevím ale myslím že kdyby přijel civic type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000 tak by ty vaše golfi natrhli i kdyby jeli na spotřebu Já lítal s civicem 1.8VTi kombi (170PS) a VR6 jsem natrhl v pohodě (na 400metrů samozřejmně ve vyšších rychlostech mne dostal) 


Re: golf 3 2,0 16v
No ještě na hondu S2000 tak mě taky minulou sezonu dostavala. Ale tuto až asi ne. No jel jsem proti VR6, 1,6, 1,8VTi. A ti to měli celkem bez šance. Nevím proti komu jsi jel s preludem,ale takových frajeru co říkájí co tam všechno nemají je hodně.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: golf 3 2,0 16v
No ale je zase pravda, že jsem neviděl druhý ABF motor, co by jel jako ten můj, ať už v serii nebo ne
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
A to soudíš podle čeho, PYČOAnděl píše:Vecernicek= TuzingVecernicek píše:Tak to souhlasím, ale nesouhlasím že podlě mě soudíte celý VW

Naposledy upravil(a) Vecernicek dne 02 bře 2007 13:20, celkem upraveno 1 x.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: golf 3 2,0 16v
Beaver píše:To se ma VW klub cim chlubit, ani neumi spravne napsat slovo tuning... Opravil bych to na "VW je pro decka, dospeli jezdi v japoncich"Vecernicek píše:Heslo VW klubu: Tunning je pro děcka, dospělí leští seriovkyAle celkem chapu to jejich heslo - oni nemaj co upravit, z hovna bic neupletes



wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: golf 3 2,0 16v
ještě doplním do sbírky i 2.0 16v turboDolph píše:No ještě na hondu S2000 tak mě taky minulou sezonu dostavala. Ale tuto až asi ne. No jel jsem proti VR6, 1,6, 1,8VTi. A ti to měli celkem bez šance. Nevím proti komu jsi jel s preludem,ale takových frajeru co říkájí co tam všechno nemají je hodně.


..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
máme podobnej problém:) holt CTR jsou stále o 50PS vejš než ty naše plečky... ty navíc těžíš z ještě lehčího auta než mám já (po odlehčení stále 1200kg..)Dolph píše:Pak to pojede jako japonskej dvoulitr...hahaha
No nevím nevím. Na mě se moc těch japoncu nechytá. Kromě Civic TypeR
osobně částečně souhlas s elvisem, i kdžy v některejch pasážích postrádám smysl daný úpravy..
Taky si myslím že ty trojkové Golfy GTI jedou na h***, samozřejmě když nepočítám Dolphovo...to je unikát co se jen tak nevidí
A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka

A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
no tak 205 -i MI16 se zatím moc nechytali a kadeta GSi jsem viděl zatím jednoho, který ale těží z muší váhy už v serii, kor když je vykuchanej...Robik píše:Taky si myslím že ty trojkové Golfy GTI jedou na h***, samozřejmě když nepočítám Dolphovo...to je unikát co se jen tak nevidí![]()
A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka
No tak to je snad logické ne...u sprintů rozhoduje poměr váha výkon...teda pokud nepočítáš už Subárka, Lancer atd..tam se na to asi už moc nehrajehonza 2.0 16v píše:no tak 205 -i MI16 se zatím moc nechytali a kadeta GSi jsem viděl zatím jednoho, který ale těží z muší váhy už v serii, kor když je vykuchanej...Robik píše:Taky si myslím že ty trojkové Golfy GTI jedou na h***, samozřejmě když nepočítám Dolphovo...to je unikát co se jen tak nevidí![]()
A k tomu výčtu "type_R civic VTi (16ka) integra , sunny GTi celica a S2000" bych klidně připojil i CRXka a možná i 205 a GSIčka
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: golf 3 2,0 16v
205 prostě nejednou. Ale GSi už jsou lepší... Jinak F Coupé není asi nejvhodnější na sprinty. Já se rozhodoval jestli koupim auto na parádu nebo na sprinty. Sprinty vyhrály. Měl jsem ty auto vedle sebe žluté Coupé a golf...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz