No auto na sprinty je sice dobré, ale na cipa jak ho musíš mít i jako civila...Dolph píše:205 prostě nejednou. Ale GSi už jsou lepší... Jinak F Coupé není asi nejvhodnější na sprinty. Já se rozhodoval jestli koupim auto na parádu nebo na sprinty. Sprinty vyhrály. Měl jsem ty auto vedle sebe žluté Coupé a golf...
golf 3 2,0 16v
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: golf 3 2,0 16v
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: golf 3 2,0 16v
Golf už tuto sezonu nebude na civilní ježdění
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: golf 3 2,0 16v
To mi je jasné....na civilní ježdění bude Yamaha ne?Dolph píše:Golf už tuto sezonu nebude na civilní ježdění

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
no dolphe ruku na srdce, nevim jestli jsi kupoval golfa na sprinty
nevim kdo mi po par dnech ukazoval nova svetla, narazniky, koncovy tlumic, atd atd atd
musis napsat, ze po tom co si zjistil jak to jede se to nejak zvrhlo a uz sel styling bokem a na radu prislo performance








..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: golf 3 2,0 16v
No...chtěl jsem auto které bude rychle. Jelo to trochu lepe něž jsem čekal a minulou sezonu se to trochu zvrhlo a tuto už uplně...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
coupe na sprinty nejvýhodnější není, ale coupe mam rád a i když jsem nevěděl co s ním bude (přemejšlej jsem decentka s dobrou music s motorem v zakladu....) tak teď už vím že performance je lepší, i když o dost nákladnější ....Dolph píše:205 prostě nejednou. Ale GSi už jsou lepší... Jinak F Coupé není asi nejvhodnější na sprinty. Já se rozhodoval jestli koupim auto na parádu nebo na sprinty. Sprinty vyhrály. Měl jsem ty auto vedle sebe žluté Coupé a golf...
I přes svou váhu (1250kg v serii..) dokáže zajet na seriových gumách (195/50/15 bravuris:lol:) s omezovačem na 7000ot/min (což znamená při přeřazení pokles otáček dost pod krtitickej bod, kdy se z mrtvoly stává motorová pila...) slušnej čas což 14.9s určitě je
na tuhle sezonu chystám pár změn co se váhy a motoru týče... přenos na silnici zůstane stejnej, i když se mi líběj markgumy a asi pár vzorků s kámošema pořídíme
Re: golf 3 2,0 16v
Nějprve si tam dej nějaké sání - to třeba pořešit pořádně,aby ti to spíše neškodilo, pak vyfuk+svody, pak třeba vačky a chip
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
na coupe jsem postupoval tak jak se objevovali problémy ,který se postupně ostranovali-a pak jsem do toho šel na 75% (100% je ještě jiný sání ,písty a ojnice..)
sám doporučuju,pokud chceš jít dál uvýst motor do 100% mechanickýho stavu ,nebo ještě do lepšího než jak vylez z fabriky -tj udělat řádně spodek (nějaký to vyvážení ojnic atd..),přetěsnit,slícovat kanály v hlavě ,zjistit stav elektroniky +třeba ulehčit dýchání motoru kvalitním filtrem
jo a výfuk bych řešil jako poslední -pokud tedabudešdávat jiný vačky..nebopředem vědět co tamza avčkypujde a podletoho zadat výrobu výfukovýho svodu...
sámted budu měnit pro stávající vačky a vlastně motor zcela nevyhovujici svody,který sice v serii už jsou laděný,ale pro potřeby motru napicu
sám doporučuju,pokud chceš jít dál uvýst motor do 100% mechanickýho stavu ,nebo ještě do lepšího než jak vylez z fabriky -tj udělat řádně spodek (nějaký to vyvážení ojnic atd..),přetěsnit,slícovat kanály v hlavě ,zjistit stav elektroniky +třeba ulehčit dýchání motoru kvalitním filtrem
jo a výfuk bych řešil jako poslední -pokud tedabudešdávat jiný vačky..nebopředem vědět co tamza avčkypujde a podletoho zadat výrobu výfukovýho svodu...
sámted budu měnit pro stávající vačky a vlastně motor zcela nevyhovujici svody,který sice v serii už jsou laděný,ale pro potřeby motru napicu
Já neznam stav motoru, plány a finance tazatele, ale přijde mi že všechny rady tady (i když jsou dobré a stotožnuji se s nimi) jsou o vymýšlení vymyšleného. Proč se nepodívat na tuningový program nějaké VW úpravce co připravoval pro motory 2.0 16V? Tim odpadají dohady jestli k tomuto udělat i tamto, jestli tohle si rozumí s tamtim atd. A pokud takové díly nechceš kupovat (asi draho) u takového VW tunera tak se aspoň inspirovat co je nutné na takový výkonový nárůstek jaký požaduješ. Přijde mi to jako logické a jednoduché řešení pro případ že chceš poladit motor v nějaké řekněme rozumné míře a nechceš z toho dělat nějaké monstrum za účelem závodů, pokud ano, tak se omlouvam za zbytečné kecy.
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
Rudo, moc se těším na naše letošní soupeření. Oplatíš mi loňský jarní Renocar a já si odvezu 1. místo z Přerova, domluveno?Dolph píše:No...chtěl jsem auto které bude rychle. Jelo to trochu lepe něž jsem čekal a minulou sezonu se to trochu zvrhlo a tuto už uplně...

Pokud to máš na běžné ježdění a nechceš do toho solit tak:
Kit sání jak už bylo zmiňováno (s kvalitním filtrem a dobře dostíněný) cca 5000kč
Katr pryč a místo něho trubku cca 100Kč za nerez rouru
Koncák ať to má zvuk (nějakej lepší=lehký a dýl vadrží a nevyplaí se tak rychle) cca 5000Kč a výše
Kvalirní svíčky cca 500kč kus
Kvalitní kabeli cca 2500Kč
A běžné veči jako vyčistit rozdělovač vymněnit všechny filtry a náplně Pokud by se ti chtělo zhoď setrvák a nech stáhnout , když budeš mněnit rozvody můžeš dát lehčí řemenici , můžeš vyhodit vyvyžovačky (pokud je golf má) urče se dělá balanc schaft kit , ale výše zmiňované ůpravy zvládne i méně schopný týpek (nemusíš mít mechanické schopnosti) a nemusíš nic rozebírat , kromě vaření výfuku tam je potřeba umět svařovvat a nebo mít kámoše.
Budeš tám mít možná pár koníků navíc (řádově v jednotkách)
Motor bude mít lepší dynamické vlastnosti nebude se trápit atd. dobře udělané sání a odstranění vyvyžovacích hřídeli dokáže zvednout v-max a to dost. Odlehčení rotačních částí setrvák atd hodně pomůže do akcelerace.
Kit sání jak už bylo zmiňováno (s kvalitním filtrem a dobře dostíněný) cca 5000kč
Katr pryč a místo něho trubku cca 100Kč za nerez rouru
Koncák ať to má zvuk (nějakej lepší=lehký a dýl vadrží a nevyplaí se tak rychle) cca 5000Kč a výše
Kvalirní svíčky cca 500kč kus
Kvalitní kabeli cca 2500Kč
A běžné veči jako vyčistit rozdělovač vymněnit všechny filtry a náplně Pokud by se ti chtělo zhoď setrvák a nech stáhnout , když budeš mněnit rozvody můžeš dát lehčí řemenici , můžeš vyhodit vyvyžovačky (pokud je golf má) urče se dělá balanc schaft kit , ale výše zmiňované ůpravy zvládne i méně schopný týpek (nemusíš mít mechanické schopnosti) a nemusíš nic rozebírat , kromě vaření výfuku tam je potřeba umět svařovvat a nebo mít kámoše.
Budeš tám mít možná pár koníků navíc (řádově v jednotkách)
Motor bude mít lepší dynamické vlastnosti nebude se trápit atd. dobře udělané sání a odstranění vyvyžovacích hřídeli dokáže zvednout v-max a to dost. Odlehčení rotačních částí setrvák atd hodně pomůže do akcelerace.
Re: golf 3 2,0 16v
Ne ne!Ivan píše:Rudo, moc se těším na naše letošní soupeření. Oplatíš mi loňský jarní Renocar a já si odvezu 1. místo z Přerova, domluveno?Dolph píše:No...chtěl jsem auto které bude rychle. Jelo to trochu lepe něž jsem čekal a minulou sezonu se to trochu zvrhlo a tuto už uplně...


Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
Já ale taky, panáčkuDolph píše:Ne ne!Ivan píše:Rudo, moc se těším na naše letošní soupeření. Oplatíš mi loňský jarní Renocar a já si odvezu 1. místo z Přerova, domluveno?Dolph píše:No...chtěl jsem auto které bude rychle. Jelo to trochu lepe něž jsem čekal a minulou sezonu se to trochu zvrhlo a tuto už uplně...Na tuto sezonu se těším. Auto fakt jede o poznání lépe a snad do Brna stihnu všechno pořešit. Jestli jsem minulý Přerov jel 14.6s tak letos si věřím na 14s-14.1s. Uvidíme

Re: golf 3 2,0 16v
Ajeje...co jsi zase vylepšil?
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: golf 3 2,0 16v
14,9s Je dobrý čas. Kde jsi to zajel?honza 2.0 16v píše:coupe na sprinty nejvýhodnější není, ale coupe mam rád a i když jsem nevěděl co s ním bude (přemejšlej jsem decentka s dobrou music s motorem v zakladu....) tak teď už vím že performance je lepší, i když o dost nákladnější ....Dolph píše:205 prostě nejednou. Ale GSi už jsou lepší... Jinak F Coupé není asi nejvhodnější na sprinty. Já se rozhodoval jestli koupim auto na parádu nebo na sprinty. Sprinty vyhrály. Měl jsem ty auto vedle sebe žluté Coupé a golf...
I přes svou váhu (1250kg v serii..) dokáže zajet na seriových gumách (195/50/15 bravuris:lol:) s omezovačem na 7000ot/min (což znamená při přeřazení pokles otáček dost pod krtitickej bod, kdy se z mrtvoly stává motorová pila...) slušnej čas což 14.9s určitě je
na tuhle sezonu chystám pár změn co se váhy a motoru týče... přenos na silnici zůstane stejnej, i když se mi líběj markgumy a asi pár vzorků s kámošema pořídíme
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
Hele, Tvůj loňský Přerov byl 14:860, já jsem měl 14:890. Potenciál na zlepšování máme pořád...Dolph píše:Ajeje...co jsi zase vylepšil?
Něco jsem vylepšil, ale zatím to držím pod pokličkou

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
poslední letošní Milovice,jinak v mimoni na HSMIV za mokra 15.05s , neofiko za sucha 14.8s s 25kg na palube oproti ostrejm merenejm navic..Dolph píše:14,9s Je dobrý čas. Kde jsi to zajel?honza 2.0 16v píše:coupe na sprinty nejvýhodnější není, ale coupe mam rád a i když jsem nevěděl co s ním bude (přemejšlej jsem decentka s dobrou music s motorem v zakladu....) tak teď už vím že performance je lepší, i když o dost nákladnější ....Dolph píše:205 prostě nejednou. Ale GSi už jsou lepší... Jinak F Coupé není asi nejvhodnější na sprinty. Já se rozhodoval jestli koupim auto na parádu nebo na sprinty. Sprinty vyhrály. Měl jsem ty auto vedle sebe žluté Coupé a golf...
I přes svou váhu (1250kg v serii..) dokáže zajet na seriových gumách (195/50/15 bravuris:lol:) s omezovačem na 7000ot/min (což znamená při přeřazení pokles otáček dost pod krtitickej bod, kdy se z mrtvoly stává motorová pila...) slušnej čas což 14.9s určitě je
na tuhle sezonu chystám pár změn co se váhy a motoru týče... přenos na silnici zůstane stejnej, i když se mi líběj markgumy a asi pár vzorků s kámošema pořídíme
Re: golf 3 2,0 16v
Poslední můj přerov byl 14.60s. Upravy co jsem udělal přes zimu, udělají -0,5s určitě. Teda doufám.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: golf 3 2,0 16v
No coupé jsem ještě neviděl tak dobře jet. Jenom turbahonza 2.0 16v píše:poslední letošní Milovice,jinak v mimoni na HSMIV za mokra 15.05s , neofiko za sucha 14.8s s 25kg na palube oproti ostrejm merenejm navic..Dolph píše:14,9s Je dobrý čas. Kde jsi to zajel?honza 2.0 16v píše: coupe na sprinty nejvýhodnější není, ale coupe mam rád a i když jsem nevěděl co s ním bude (přemejšlej jsem decentka s dobrou music s motorem v zakladu....) tak teď už vím že performance je lepší, i když o dost nákladnější ....
I přes svou váhu (1250kg v serii..) dokáže zajet na seriových gumách (195/50/15 bravuris:lol:) s omezovačem na 7000ot/min (což znamená při přeřazení pokles otáček dost pod krtitickej bod, kdy se z mrtvoly stává motorová pila...) slušnej čas což 14.9s určitě je
na tuhle sezonu chystám pár změn co se váhy a motoru týče... přenos na silnici zůstane stejnej, i když se mi líběj markgumy a asi pár vzorků s kámošema pořídíme
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
co tam máš uděláno jestli to není tajný - když tak szDolph píše:Poslední můj přerov byl 14.60s. Upravy co jsem udělal přes zimu, udělají -0,5s určitě. Teda doufám.
já doufám že se čas coupečka taky nějak hne poprovedení úprav směrem dolu ..aspoň 14.5s a bude spokojenost.. až to motor utáhne na 14.5 s,tak se bude řešit podvozek,kterej momentálně dosluhuje,lehčí kola a brzdy...
Mno doufám že se mi povede zapracovat na daihatsu abych vás trochu potrápil ale nevím nejni čas ani love. Teď mám motor po GO do sprintu v přerově bude akorát tak zajetej a trochu poladěnej snad se dostanu na těch 130 koní. Akorát nebudu mít čas odlehčoavt možná tak zadní sedačky takže počítám s váhou 700Kg teď jsem na cca 790Kg.
Jen tak mám Daihatsu Charade GT ti 1.0 R3 twincam turbo
Jen tak mám Daihatsu Charade GT ti 1.0 R3 twincam turbo

- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
Ajo, tys tam byl ještě na podzim, jo? Jsem zvědavejDolph píše:Poslední můj přerov byl 14.60s. Upravy co jsem udělal přes zimu, udělají -0,5s určitě. Teda doufám.

Re: golf 3 2,0 16v
Jo byl můj podzimní čas...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: golf 3 2,0 16v
Ten čas můžu potvrdit, já tam na sprintech jezdil takyhonza 2.0 16v píše:poslední letošní Milovice,jinak v mimoni na HSMIV za mokra 15.05s , neofiko za sucha 14.8s s 25kg na palube oproti ostrejm merenejm navic..Dolph píše:14,9s Je dobrý čas. Kde jsi to zajel?honza 2.0 16v píše: coupe na sprinty nejvýhodnější není, ale coupe mam rád a i když jsem nevěděl co s ním bude (přemejšlej jsem decentka s dobrou music s motorem v zakladu....) tak teď už vím že performance je lepší, i když o dost nákladnější ....
I přes svou váhu (1250kg v serii..) dokáže zajet na seriových gumách (195/50/15 bravuris:lol:) s omezovačem na 7000ot/min (což znamená při přeřazení pokles otáček dost pod krtitickej bod, kdy se z mrtvoly stává motorová pila...) slušnej čas což 14.9s určitě je
na tuhle sezonu chystám pár změn co se váhy a motoru týče... přenos na silnici zůstane stejnej, i když se mi líběj markgumy a asi pár vzorků s kámošema pořídíme

SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: golf 3 2,0 16v
kdyř kit tak jedině Green či K&N...jsou i dražší ale to je již zbytečnost
VW PASSAT B5
Re: golf 3 2,0 16v
Tak tahle hláška mi vážně dostalaBeaver píše: ... z hovna bic neupletes

G3 Variant 1,9 TDi Fratelli Bosio Sprint 764, EGR off 
