Všechny vás tu zdravim Mám jednu otázečku...
Nevíte jak je na tom s podvozkem verze syncro 4x4 a country 4x4 ?
Mám namysli jestli je to opravdu jen o jiných tlumičích a pružinách nebo jestli je to konstrukčně úplně jiná záležitost.Říkal jsem si, že normální G II bude mít jinej podvozek jak syncro 4x4, ale zase že by dělali další pro country 4x4???Modlim se, ať je stejnej a pokud ne už jste ho někdo předělával/zvíšil ?
U syncra je úplně jiná zadní náprava(nezávislé zavěšení všech kol), je to to samé co Country, ale ten má mezi podvozkem a karoserií asi 5cm silný rám.
Těch modelů syncro jsem měl už několik, a vždy nebyl s podvozkem nějaký vážnější problém, díly se podle mě dají sehnat i u nás, ale není toho samozřejmě tolik.
Ani při 100% nárůstu výkonu nebyl s podvozkem problém.
Něco málo z dílů na podvozek mám i navíc doma, tak jestli někdo něco shání... 728763770
Uvažoval jsem o mikro "offroad" něco jako country,ale zase se to špatně schání... myslel jsem, že bych pořídil syncro a nechal ho zvednout,ale nejsem si jistej o kolik to pude.Každopádně kdyby někdo věděl o nějakém zachovalém country v té "skoro 100hp" verzi ... byl bych rád
Jj, dávali se do toho motory 66 i 72kW a Rally G60 118kW, ale nejlpší je tohle vyndat a dát TDI.
Country ve slušným stavu jsou drahý, v němčách možná ještě dražší než u nás. Ale co se týče průchodnosti terénem, tak to Country je na tom stejně jako Syncro, možná díky větší hmotnosti ještě hůř. Světlá výška vozu je shodná.
Nemyslím si že ají subara dobrý 4x4 spíše naupak. Pokud chceš auto s kvalitní 4x4 aby slušně jelo a málo žralo zároveň si sehnal elvné díla tak si kup honda civic 4G 1988 až 1991 1.6 16V 110PS 4x4. Podvozek je stejněj jako na shutlu a těch je po kokot. Pokud chceš výkon a 4x4 tak si kup eclipse 4x4 turbo a nebo celicu 4x4 turbo. Doporučuju celicu. Tu starší koupíš za rozumné peníze más ice jen 185koní ale lehce ji přiživíš navíc má vzadu samosvor. A pokud máš teď golfa GTI tak ti těch 185 koní bude určo stačit. Přídáš turbu dáš cooler a sání laufec a máš tam těch 200koní za pár kaček. ALe i když jsem milovníkem japonců tak bych subaru vynechal. Quatro je dobré na ježdění ale na prasárny je nahovno.
Volal jsme do offroad centra a tam mě řekli,že zvedat to bude dražší jak celé auto cca 50 000,- Jinak mě nepřipadá, že syncro a country má stejnou prostupnost vždyť je vyšší! a nechci nějakého super offroada to bych nechtěl pořídit county ale spíš oprabdového jeepa,ale jen na drobnej terén.
No já považuju VW za sračky krom boruka bugy a starého busa (sranda ale prostě VW nemusím). Ale country se mi taky hrozně líbylo a chtěl jsem si ho koupit navíc měl kámoš motor 1.8 turbo a dal by mi jej tenkrát za slušný prachy. Ale pak mě od toho týpek odradil že prej se ty podvozky serou a že jsou drahý jelikož country moc nejsou a že když něco do lehčího terénu tak třeba vitaru jejich hodně a díli jsou za levno a a navíc se dají sehnat i v kabriju a na zimu s laminátkou střechou.
Mě vitara příde jak ranní blití to ne... Samurai klidně to je brutální auto ale to už jsme jinde... z WV beru jen GolF II měli jsme kdysi 1.9D 3dveř a byl to dělník.No jinak já tíhnu k Audi doma před barákem čeká ještě poctivá Audi 100 C4 pak už to stálo za prd. Mě by se country líbyl no..vzít ho sem a tam do lesa....kastle dvojka golf takže jedinej a vážnej problém podvozek a náhon 4x4 což je docela podstatné
No samuraie má soused. Má verzi safary ta má střechu plátěnou a přední okno je sklopné. V létě na pole a tak je to supr. Navíc jsou to držáky. Tak tam pasuje motor ze swifta gti 1.3 16V 101PS. Je to levný a jsou na to levný díli. Myslím že je to lepší volba než country.
To je ten správnej výraz SUV dřívějška No ale bohužel neoplývám umem a dílničkou, abych mohl dělat takové zákroky.Navíc to nebude zadarmo...měl jsem tezi toho syncro+zvednout,ale konstrukce country je jiná tak bych musel jít do něj pokud se mě vůbec podaří sehnat
Když jsem country chtěl tak je narazil na voňavku s chromovými rami a koly a byl za 80 ale věřím že slušný z němec seženeš za 50 jinak co se přestavby týče samurai má rám a contry myslím taky tzn všechno jako motor převodovka nápravy atd drží na rámu e přehodíš jen kaoserii (převeří se držáky na rámu. Je to méně pracné než předělat auto na jinaj motor).
Když už nějakou čtyřkolku, tak jedině quattro od Audi!!! Kup si nějakou A80/90 a buděš vysmátej, hlavně v zimě
Je to stálej pohon všech kol, kde ve předu je torsen (smosvorný dif.) a na zadek máš uzávěrku, takže s tím vyjedeš všude!
Z vlastní zkušenosti moho jen doporučit a jestě jsem nikde meslyšel, že by se tento systém pohonu nějak vysypal a díly seženeš v naprostý pohodě
Kdyžtak mrkni na www.audi-club.cz a pročti si pár přispěvků týkajících se systému quattro
kabriolin: až to country někde uvidíš, tak se pod to ohni, pak pochopíš proč to má stejnou světlost jako klasický syncro. Všechny podvozkový díly jsou na syncro a country shodné, stejně tak i něco z G3 a Passat B3 a B4.
Benny: Audi quattro si dávám z Golfem na závodech k snídani
to andre : A máš toho golfa II 4x4 1.9 TDi načipovanýho na 3.0 V6 biturbu žejo? To musí jet jako prase? A místo volantu máš řidítka z yamahy R1? A diferáky to má určo upravený takže jsou lepší než super AYC z EVA že jo. Ty vole takového golfa bych si přál.
Hele frajere ani audi nemusím ale řekl bych že S2 je trošku nějkde jinde než poblbanej golf 2
Navíc vw nikdy neuměl udělat dobrej pohon 4x4 vem si takového tuarega napadne 5cm sněhu a nevyjede nikam.
Tady se musim přiklonit k AUDI.Tedy k AUDI než ji začalo ovlivňovat totálně VW.Nebudu blbnout s B1 skupinou (to byli časy ), ale skočim k "poctivejm" strojům(..80.90.100 do x4).Trochu problém u AUDI s obsahem.Golf v 4x4 je někde u 1.8 a z audi bych bral 100ku v kombiku, ale v quatru má pokud se nepletu motory 2.3E 2.8E....
Naposledy upravil(a) kabriolin dne 11 dub 2007 07:44, celkem upraveno 1 x.
Andre píše:elviiis: Z který planety jsi tady přistál?
kabriolin: až to country někde uvidíš, tak se pod to ohni, pak pochopíš proč to má stejnou světlost jako klasický syncro. Všechny podvozkový díly jsou na syncro a country shodné, stejně tak i něco z G3 a Passat B3 a B4.
Benny: Audi quattro si dávám z Golfem na závodech k snídani
O víkendu jsem to potkal, ale hřbet jsem nepoložit to je fakt...ale tak čím je to tedy "zvedlé", když je to vejš jak syncro?Protože z toho co ty říkáš by vyplívalo, že to má stejné tlumiče s pérama, ale zvedlé je to na rámu což mě příde jako blbost.
Letos jsem jel jen 2 závody, příští sezonu to snad stihnu komplet, je to G2 syncro s motorem TDI z Octavie a mechanické čerpadlo, motor se pořád ladí a ani na jednom s těch závodů to nebylo maximum, co se z toho dá dostat.
Andre píše:elviiis: Z který planety jsi tady přistál?
kabriolin: až to country někde uvidíš, tak se pod to ohni, pak pochopíš proč to má stejnou světlost jako klasický syncro. Všechny podvozkový díly jsou na syncro a country shodné, stejně tak i něco z G3 a Passat B3 a B4.
Benny: Audi quattro si dávám z Golfem na závodech k snídani
O víkendu jsem to potkal, ale hřbet jsem nepoložit to je fakt...ale tak čím je to tedy "zvedlé", když je to vejš jak syncro?Protože z toho co ty říkáš by vyplívalo, že to má stejné tlumiče s pérama, ale zvedlé je to na rámu což mě příde jako blbost.
Přesně tak je to zvedlé na rámu. Ty podvozvkové díly jsem myslel díly té 4kolky, tlumiče jsou zrovna tuším jiné.
Jinak proti Audi nic nemám, jsou to super auta (jednu mám taky doma), lepší než všichni japonci dohromady, ale jen mě vždycky sere, že když je někde řeč o 4kolkách, tak tam někdo přijde, a začne s quattrem, že je to to nejlepší na světě... nedej bože když jsem se zmínil na audiclubu o syncru - byl jsem málem ukamenován.