Filtr do Peugota 206

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Jj ten pístek mi nejde zatlačit a myslim že u mě rozhodně je nedostatek nářadí a to těžkej. Nevim jak to udělat :roll:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ritchma píše:Jj ten pístek mi nejde zatlačit a myslim že u mě rozhodně je nedostatek nářadí a to těžkej. Nevim jak to udělat :roll:
Koupit si na to sadu za 9 stovaku :D

Obrázek

Konec OT :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Fifi »

Beaver píše:
Ritchma píše:Jj ten pístek mi nejde zatlačit a myslim že u mě rozhodně je nedostatek nářadí a to těžkej. Nevim jak to udělat :roll:
Koupit si na to sadu za 9 stovaku :D

http://www.vseprodilnu.cz/rdsfoto/hs3318_010_cpt_f.gif

Konec OT :lol:


Ještě bych si dovolil jedno malé OT :D

Tuhle sadu na Fáčku nevyužije, na zatlačení pístků na Fáčku ti stačí velké sikovky (ověřeno od fáčka až po superb ve předu), ta sada se např. používá na škodovkách co mají vzadu kotouče, tam nemůžeš pístky zatlačit, ale musíš je "zašroubovat" ...

Uživatelský avatar
kujon
Příspěvky: 2409
Registrován: 24 črc 2004 23:34
Bydliště: Chotěboř, Brno.
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr do Peugota 206

Příspěvek od kujon »

Jo mimochodem, těch 1.4ek 8mi ventilů je taky docela kupa :)

1.4 1360 TU3F (K2D) 1992 Motronic MP 3.1 75PS bei /min
1.4 1360 TU3.2TR (K3A) PS bei /min
1.4 1360 TU3F2TRK (K5A) 1993 PS bei /min
1.4 1360 TU3FJ2/K (K6B) 1991 PS bei /min
1.4 1360 TU3FJ/2L (KFZ) 9.91 - 4.96 Motronic MP3.1 94PS bei 6600/min
1.4 1360 TU3FMC/L (KDY) 9.91 - 12.92 Mono - Jetronic 75PS bei 5800/min
1.4 1360 TU3FMC/L (KDZ) 12.92 - 4.96 Mono - Jetronic 75PS bei 5800/min
1.4 1360 TU3M (KDX) 1993 - 1996 Mono - Motronic MA3.0 75PS bei 5800/min
1.4 1360 TU3JP (KFX) 5.96 - 2001 Magneti Marelli 1AP 75PS bei 5500/min
1.4 1360 TU3JP/IFI4 (KFX) 1998 - 2001 Motronic MP7.3 75PS bei 5500/min
1.4 1360 TU3 (KFW) 1999 - 2001 Sagem 2000P 75PS bei /min
Pug 106 S16 - splašená francouzská krabička :afro:
A také něco většího německého.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“