Jej díky chlape!jj auto prochazí technickou aniž bych tam byl noooo-auto spínká doma a technická se dělá no!Mica píše:Hmmm hmm hmm to bude čupr, ještě přečipování, lepšejší vačka a sportovní vejfuck a hned z 55kW bude 70kW bo možná ještě víc
I když s tim vejfuckem už na technický čočku dostanu
ještě mě napadlo jestli se dělaj sportovní vejfucky bez těch koncovek (prostě s vobičejnou trubkou) ? Že bych jako před technickou akorát sundal zvlášť koupenou koncovku a na STK by mi nic něřekli. Teda pokuď nebude řvát jak šílenej a nezhorší emise.
Kurňa tuning v mezích zákona je dost složitej
Pipotuning: mimochodem nemálo moc hezký tolídečko máš, ze předu nejde skoro poznatTy asi děláš technickou na auto bez přítomnosti auta bych řekl
Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Pipotuning
- Moderátor
- Příspěvky: 4495
- Registrován: 13 lis 2005 13:04
- Bydliště: Ostrava-Hlučín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
SEAT TOLEDO-1.6i-74kw+.....
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
www.pipotuning.estranky.cz
ex MethanCityClub-pohřben
ex Xclusivecars-............
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
10procent je adekvátní zvýšení ale většina lidí zde ti potvrdí že čip není tou nejlepší volbou u atmosfér ale s tou vačkou to smysl má ale opravdu záleží na tom jak to maj otestovaný. A jestli je to zvýšení výkonu ověřený a pak je taky otýzky jestli má smysl o takového auta zapati 13500Kč za 14Kw tzn skoro 1Kč za kilowat. To je možná lepší tvoje prodat a koupit 1.8 jestli ti tak moc jde o větší výkon.Mica píše:bo jenom přečip na 60kW ale jenom za 3500kč hýr http://www.sportmotor.cz/motor/b162.htm
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No u tvého motoru nejde o životnost těch 100koní by v poho snesl ale spíše o přípravu směsi načasování ventylů atd. Nejde o výdrž ale o to dostat do něj ty koně. Jiank u tebe by snížení hlavy nebyl problém. Máš malou kompres a ten milimetřík by tvému autu neměl ublížit.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
13500 tisíc bych do toho nevrazil, a nový auto taky nechcielviiis píše:10procent je adekvátní zvýšení ale většina lidí zde ti potvrdí že čip není tou nejlepší volbou u atmosfér ale s tou vačkou to smysl má ale opravdu záleží na tom jak to maj otestovaný. A jestli je to zvýšení výkonu ověřený a pak je taky otýzky jestli má smysl o takového auta zapati 13500Kč za 14Kw tzn skoro 1Kč za kilowat. To je možná lepší tvoje prodat a koupit 1.8 jestli ti tak moc jde o větší výkon.Mica píše:bo jenom přečip na 60kW ale jenom za 3500kč hýr http://www.sportmotor.cz/motor/b162.htm
Kazdej, kdo chce chipovat takovej motor musi byt blazen a tim padem by byl karbec lepsi volba jak investovat sileny prachyAnděl píše:Když nechce dát 13500kč, tak tohle by ho finačně zabilo. (karbec+spotřeba)Beaver píše:A nebo vyrvat jednobod a prestavet na dvojitej karbec
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
A ještě by mě zajímalo jak velkej ten kónus mám kupovat (mám ho předimenzovat, koupit třeba kónus pro 200 koňový motory
) a z čeho bych měl udělat, nebo kde se prodávaj ty trubky na to prodloužení a nastrkaní těch čidel podtlaku? :-O
Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdoušku
To by bylo rozumější, že? 
Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdoušku
Kup uni konus, spodek origo boxu tam klidně nech a přiveď tam něčim studenej vzduch třeba od nárazníku a kašli na to...Mica píše:A ještě by mě zajímalo jak velkej ten kónus mám kupovat (mám ho předimenzovat, koupit třeba kónus pro 200 koňový motory) a z čeho bych měl udělat, nebo kde se prodávaj ty trubky na to prodloužení a nastrkaní těch čidel podtlaku? :-O
Btw napadlo mě že pro zjednodušení, bych tam mohl ten spodní díl originálního airboxu nechat a tim by byl vyřešený to vohřívání vod vejfucku a nátrubek pro zachytávání studenýho vzdouškuTo by bylo rozumější, že?
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny
500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Pipotuning: Tak co kdy už budou fotky? 
Starlet: No jasně takhle to spáchám
A jakej mám kua koupit ten konusovej filtr?
Starlet: No jasně takhle to spáchám
A jakej mám kua koupit ten konusovej filtr?
Re: Instalace přímého sání na Seat Toledo 1L
Kurňa, tak jsem zaslechl že přímé sání je masakr na čidlo váhy vzduchu. Prej to čidlo mnohem dřív udělá pá pá než se sportovním filtrem do origoš airboxu. :-/ Co si vo tom myslíte?
Dyzlum to nedela prej moc dobre, ale jinak s tim jezdi mraky lidi a vahy porad vazi... 
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
