Mr_xx píše:Mám dotaz, jaké všechny hondy civic se dělali ve VTEC-u.
konkrétně mám namysli jestli je honda EJ2 ve VTECu....
Ne, nedělala.
a následující generace byla jaká?
a Ej2 je jaká generace?
EJ2 je 5.generace, 1.5 4 bod, dávala se do Coupé USA, v 5.generaci se dělali D15Z1 - ekonom VTEC a B16A2 - VTI. 6.generace se dávala do D15Z6 a B16A2 a pak B18C4 a dál se mi to už psát nechce
Spiral píše:takze jestli to chapu dobre tak u 5g byly dva VTEC motory...
D15Z1 - ekonom VTEC - vykon 92kW - 125k ????
a
B16A2 - VTI - s vykonem nejakyhc 118kW????
je to tak?? porad v tom mam bordel
Jo ještě jsem zapoměl...ten 92kw je taky VTEC SOHC..ale za pravý VTEC si myslím lze považovat jen VTI u 5.G....jinak kukni na www.hondaclub.cz..tam to máš v databázi modelů..veškeré info
No jo povazuji nepovazuji... ten system tam je a kazdej nema na Integru to je jasne jsem rad ze v tom mam uz jasno a uz se jdu po nejakem tom ESIcku shanet...
protoze sehnat VTI je dost nereal a kdyz tak za 120 a to fakt nemam
ESI v sedanu seženeš za pár šupů V hatch to je horší....a hlavně jsou hodně vylítané...jestli ti můžu radit, kup 4.generaci s motorem D16A6...je sice vzhledově škaredější než 5.g ale motory jedou fakt pěkně
Spiral píše:krom to 118kW je na bezny jezdeni vazne az dost
118Kw je dost dokud se toho nenabazis a pak budes chtit stejne vic. To je normalni "vyvoj" u Hondaru. Jdes porad vykonove vys a vys.......pokud se nekde nerosekas.
CAD píše:118Kw je dost dokud se toho nenabazis a pak budes chtit stejne vic. To je normalni "vyvoj" u Hondaru. Jdes porad vykonove vys a vys.......pokud se nekde nerosekas.
ale nejde ani tak o ten vykon jako o ten pocit ten motor je droga
Spiral píše:no a to je prave vono proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku?
Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kw
Hold bylo málo peněz
a jak to jezdi ta 66?? ja pokud by nebylo nazbyt tak bych se s ni asi taky smiril... kdyzby byla ve fajn stavu a bylo tam vsech tech 90 koniku tak bych asi s tim taky vystacil...
Já to koupil s motorem trochu posmrti ale ted si nechávám dělat komplet GO motoru a před tou generálkou to jelo docela svižně...a hlavně můžeš točit do 7000 a stejně tak jezdit normální jízdou za 6...je to docela úsporný motor...no nevýhoda VTI a ESI a ostatních silnějších motorů je že většina s nima lítá jak chuji a točí to jak prasata a pak to můžeš koupit totálně vylítané
Spiral píše:no a to je prave vono proto chci zatim 92kW abych mel jeste kam jit.... nebo ze bych sel pak rovnou na preludku?
Já jsem chtěl 118kw a nakonec jsem se spokojil s 66kw
Hold bylo málo peněz
a jak to jezdi ta 66?? ja pokud by nebylo nazbyt tak bych se s ni asi taky smiril... kdyzby byla ve fajn stavu a bylo tam vsech tech 90 koniku tak bych asi s tim taky vystacil...
ale spis bych chtel vic no
hele ja mam taky 1,4 90poniku a sem s tim nadmiru spokojenej Zatim
5g 1.5 90k sedan - na normalni jezdeni to staci, v 1 nebo 2 lidech to jede pekne a neni problem dat na prdel i 2.0 motorum.. ve vice lidech uz je to horsi
no a ta 1.6 ESI VTEC hatchback - jede o poznani lip, tahne uz odspod a celkove je tam ten vykonovej rozdil znat..
jinak jsem se vcera svezl v civicu 8g type-r a neskutecne jsem uchcaval
Ford Focus II '06 1.6i... mrtka lina
exauti | Civic 5G 1.5i sedan | Civic 5G 1.6 VTEC hothatch
ja este uvidim.. pokusim se najit nejakou slusnou 125 konovku kdyz nebude nebo nebudou penize asi se spokojim aj s tou 90ti konovou verzi
ja mam ted 1,6 66kW forda escorta ale je starsiho data uz takze bude par koniku uz pochcipanych navic je asi i o malicko tezsi jak civic takze si myslim ze by me tech 90 koni pod kapotou mohlo stacit....
Cau. Chtel jsem jen dodat ze motory z D-serie, nejsou zadny VTECy o ktery se vypravi povesti.. To jsou jen motory B-serie. Do roku 93 se tomu rikalo VTEC [ne VTEch.. :]] to jsou motory B16A1 a pak se preslo na oznaceni VTi - B16A2. Pak 7g ta ani zadne vylozene VTi nema. Tedy podle oznaceni, jenom TypeR a to je uz je zase uplne o necem jinem.. VTECi-e 7g a vys jsou jen ekonomy.. Co se tyce praveho VTECu, nejlepsi jsou samozrejme CRXa!! Maj 1000kg a nic krome TypuR lip nejede, bavime-li se ale tak nejak o seriove podobe motoru b16a ikdyz integry typeR maji na sprintech jen o malicko lepsi cas..Je to o vaze.. Navic CRX je naprosto sportovni vozitko plne adrenalinu.. Pracujeme s kamosem na videu, oba dva mame prave cera s b16a1..takze se teste..!!
Spiral: fordovic motor a hondy motor se nedaji srovnavat, i kdyz maji papirove stejnej vykon.. velkou roli samozrejme hraje i ta hmotnost..
Zed: do roku 92 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...
Naposledy upravil(a) vagi dne 09 čer 2007 19:39, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus II '06 1.6i... mrtka lina
exauti | Civic 5G 1.5i sedan | Civic 5G 1.6 VTEC hothatch
vagi píše:Spiral: fordovic motor a hondy motor se nedaji srovnavat, i kdyz maji papirove stejnej vykon.. velkou roli samozrejme hraje i ta hmotnost..
Zed: do roku 93 jsi asi myslel VT.. jinak povesti nepovesti, VTEC je VTEC, je tam proste ten system a je jedno jestli je to nej verze, nebo slabsi... btw: treba Zemiho exCero taky zna kazdej a VTEC vubec nemel...
tak tak ... to ze jsou slabsi nic nemeni na tom ze ten system tam je :)proste to VTEC jsou..