vylepšení dieselu?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Nechápu proč se tu ještě pokoušíte zpochybnovat uvedená data, můj mozek není silně poznamenán benzínovými výpary, všechna fakta, které jsem tady uvedl, můžu dokázat, žádná čísla jsem tady nedělil jako většina z nejtvrdšího jádra benzínových zastánců. Je tady pár grafů + provedené úpravy, další: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27
start. číslo 837
http://cwc.cz/2006/vysledky/2006_11_04_ ... askali.pdf
http://cwc.cz/2006/vysledky/2007_03_10_ ... 10_hut.pdf
Když započítám i pořizovací cenu celého auta + motoru + všechny použité díly, tak v tom nejsem na 100% přez 50t kč. Ted motor přestavuju + úprava převodovky, keramika atd, takže dalších + 50, ale uvidíme na podzim jestli ropák za 100 papírů je schopnej konkurovat japoncům za mega a půl.
Jediný argumenty, který tady pořád používate jsou, že někde v USA jezdej 1000PS auta (cena úpravy vyšší, než je schopnej kdokoliv vydělat za celej život), druhej, že jeho auto jezdilo někdy nějakou rally (s tím jeho to má společnej tak možná znak na kapotě), další že pomocí podložek má 50PS (teda až po GO za 100tkč) - což nikdo nikdy nezměřil, ale všichni to přesně vědí, a další a další nesmyslný nepodložený argumenty. Na foru 300PS, ale doma neví jestli dřív lejt do auta benzín nebo olej. A co mě fakt dostává je, že i přeztože, že někdo nemá ponětí jak funguje diesel a nebo jak se měří výkon motoru, tak má odvahu tu neustále psát nějaké sci-fi argumenty.
Chvílema už opravdu nevím, jestli se tu pokoušíte z posledních sil obhajovat neporazitelnost benzínových motorů, nebo se předháníte v tom, kdo tu napíše větší hovadinu.
Byla tu jistá positivní snaha od Krosmena, ale při rozlišení toho videa nemám opravdu schopnost přečíst ten naměřený výkon (nevím jestli to byl záměr autora), plus mi k tomu chybí nějaké ty provedené úpravy.
start. číslo 837
http://cwc.cz/2006/vysledky/2006_11_04_ ... askali.pdf
http://cwc.cz/2006/vysledky/2007_03_10_ ... 10_hut.pdf
Když započítám i pořizovací cenu celého auta + motoru + všechny použité díly, tak v tom nejsem na 100% přez 50t kč. Ted motor přestavuju + úprava převodovky, keramika atd, takže dalších + 50, ale uvidíme na podzim jestli ropák za 100 papírů je schopnej konkurovat japoncům za mega a půl.
Jediný argumenty, který tady pořád používate jsou, že někde v USA jezdej 1000PS auta (cena úpravy vyšší, než je schopnej kdokoliv vydělat za celej život), druhej, že jeho auto jezdilo někdy nějakou rally (s tím jeho to má společnej tak možná znak na kapotě), další že pomocí podložek má 50PS (teda až po GO za 100tkč) - což nikdo nikdy nezměřil, ale všichni to přesně vědí, a další a další nesmyslný nepodložený argumenty. Na foru 300PS, ale doma neví jestli dřív lejt do auta benzín nebo olej. A co mě fakt dostává je, že i přeztože, že někdo nemá ponětí jak funguje diesel a nebo jak se měří výkon motoru, tak má odvahu tu neustále psát nějaké sci-fi argumenty.
Chvílema už opravdu nevím, jestli se tu pokoušíte z posledních sil obhajovat neporazitelnost benzínových motorů, nebo se předháníte v tom, kdo tu napíše větší hovadinu.
Byla tu jistá positivní snaha od Krosmena, ale při rozlišení toho videa nemám opravdu schopnost přečíst ten naměřený výkon (nevím jestli to byl záměr autora), plus mi k tomu chybí nějaké ty provedené úpravy.
Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
a vies ze v cr je jedna 1.6l crx, ktora ma 520hp ? 

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
k tomu coupečku na videu - 2.0 16vT , v seri 190PS/290Nm , na videu 220PS/370Nm (sice jen špička , ale nad 320NM se drží stále po dosažení špičky..)
úpravy- evo cars chip (tuším , prostě je z anglie, poslanej od člena coupe clubu co s malýmy náklady-nepočítám-li nutnou GO , která dává jistotu, že to motor přežije, vytvořil na stejným motoru přes 350PS..),
kat ven, 2.5" vejfuk (tuším..jestli tam není 3"..) a filtr pipercross +BOV bailey ..takže investice na +30PS a dejme tomu 40Nm nepřesáhla (hrubej odhad) 500kč/1PS....
z 15.5s auta je najednou auto co zajede pod 14s... a ještě se 100kg muziky...
úpravy- evo cars chip (tuším , prostě je z anglie, poslanej od člena coupe clubu co s malýmy náklady-nepočítám-li nutnou GO , která dává jistotu, že to motor přežije, vytvořil na stejným motoru přes 350PS..),
kat ven, 2.5" vejfuk (tuším..jestli tam není 3"..) a filtr pipercross +BOV bailey ..takže investice na +30PS a dejme tomu 40Nm nepřesáhla (hrubej odhad) 500kč/1PS....
z 15.5s auta je najednou auto co zajede pod 14s... a ještě se 100kg muziky...
Komedie jak cip. To ci jsem vyděl v těch výsledcích podel různých aut a časů tak můžu říct jen to že amateské závody kde je hlavní rozdíl ve skušenostech a schopnostech řidičů nic nedokazují o výkonech vozů. Např já ujedu i ze svojí š120 típkovy se škodou octavii 1.9 TDi když přijde na zatáčky ataky netvrdím že mi auto jede nebo sedí v zatáčkách jen umím řídit výrazně lépe než on a o tom to je.Andre píše:Nechápu proč se tu ještě pokoušíte zpochybnovat uvedená data, můj mozek není silně poznamenán benzínovými výpary, všechna fakta, které jsem tady uvedl, můžu dokázat, žádná čísla jsem tady nedělil jako většina z nejtvrdšího jádra benzínových zastánců. Je tady pár grafů + provedené úpravy, další: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27
start. číslo 837
http://cwc.cz/2006/vysledky/2006_11_04_ ... askali.pdf
http://cwc.cz/2006/vysledky/2007_03_10_ ... 10_hut.pdf
Když započítám i pořizovací cenu celého auta + motoru + všechny použité díly, tak v tom nejsem na 100% přez 50t kč. Ted motor přestavuju + úprava převodovky, keramika atd, takže dalších + 50, ale uvidíme na podzim jestli ropák za 100 papírů je schopnej konkurovat japoncům za mega a půl.
Jediný argumenty, který tady pořád používate jsou, že někde v USA jezdej 1000PS auta (cena úpravy vyšší, než je schopnej kdokoliv vydělat za celej život), druhej, že jeho auto jezdilo někdy nějakou rally (s tím jeho to má společnej tak možná znak na kapotě), další že pomocí podložek má 50PS (teda až po GO za 100tkč) - což nikdo nikdy nezměřil, ale všichni to přesně vědí, a další a další nesmyslný nepodložený argumenty. Na foru 300PS, ale doma neví jestli dřív lejt do auta benzín nebo olej. A co mě fakt dostává je, že i přeztože, že někdo nemá ponětí jak funguje diesel a nebo jak se měří výkon motoru, tak má odvahu tu neustále psát nějaké sci-fi argumenty.
Chvílema už opravdu nevím, jestli se tu pokoušíte z posledních sil obhajovat neporazitelnost benzínových motorů, nebo se předháníte v tom, kdo tu napíše větší hovadinu.
Byla tu jistá positivní snaha od Krosmena, ale při rozlišení toho videa nemám opravdu schopnost přečíst ten naměřený výkon (nevím jestli to byl záměr autora), plus mi k tomu chybí nějaké ty provedené úpravy.
Jinka přišlo mi komické psát v těch příspěvcích (ne tom powerdieselu) že základ je 1.9 Tdi 90 Ps a ůpravy jsou turbo PD , jednotka a vstřiky což je vlastnějedinej rozdíl mezi klasickým TDi a PD TDi které má v základu 96 Kw

Co se týče ůprav né každej má čas jet přes celou republik aby si nechal změřit výkon já bych tam jel taky ale jet z jeseníku někde kde ji maj jen tak se mi nechce. Ale až bude čas tak se tam juknu ale už teĎ vím že mně TDi nedostane to jsem měl vyskoušeno i když jsem jezdil na 70%

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jak napsal honza .....
já nejsem obhájce ani toho ani toho sám mám nafťáka sice svoji konstrukcí motoru je někdy třicet let nazpět a mám to auto rád.
ale prostě vychází mi levnějc na vyšší výkon dostat benzín než naftu.....ale to je dáno taky tim že sem se nikdy nezabýval tim to na naftě hnád vysoko.jak sem napsal do určitého momentu je nárůst a vynaložené peníze stejný na benzín i diesel.
Jako firma upravujeme soft na autech a nárůst u turba je vždy v řádu desítek procent ať je to benzín nebo nafta......
zajel sem jedinej čas s mim eclipse a to loni v blatný a bylo to 14,1 s naprostou seriovkou jen za pomoci MBC (stál litr) zvednutej tlak a odpojenej vejfuk za turbem.s prasklejma svodama a těsněnim pod hlavou který kleklo při sprintu......jinak v serii to auto neni schopno se dostat pod 15......a ještě to byl můj jeden z prvních sprintů vůbec......
plácáte tady každej něco a každej máte v ledasčem pravdu ale každej jen trochu chtělo by to víc se nad tim zamyslet.....
Mvoleska a jeho SDi obdivuju je to kus práce co na tom odved a je jedno jestli to stálo tolik nebo tolik...auto funguje a může bejt hrdej jak to jede a to že dává jiný auta proč ne jen ať je dává a ať si oni uvědomí že asi neni všechno tak růžoví když jim ujela nafta........ať s toho maj mindráky......
mě to akorát víc naštve a začnu něco dělat a ne vo tom kecat.......
já nejsem obhájce ani toho ani toho sám mám nafťáka sice svoji konstrukcí motoru je někdy třicet let nazpět a mám to auto rád.
ale prostě vychází mi levnějc na vyšší výkon dostat benzín než naftu.....ale to je dáno taky tim že sem se nikdy nezabýval tim to na naftě hnád vysoko.jak sem napsal do určitého momentu je nárůst a vynaložené peníze stejný na benzín i diesel.
Jako firma upravujeme soft na autech a nárůst u turba je vždy v řádu desítek procent ať je to benzín nebo nafta......
zajel sem jedinej čas s mim eclipse a to loni v blatný a bylo to 14,1 s naprostou seriovkou jen za pomoci MBC (stál litr) zvednutej tlak a odpojenej vejfuk za turbem.s prasklejma svodama a těsněnim pod hlavou který kleklo při sprintu......jinak v serii to auto neni schopno se dostat pod 15......a ještě to byl můj jeden z prvních sprintů vůbec......
plácáte tady každej něco a každej máte v ledasčem pravdu ale každej jen trochu chtělo by to víc se nad tim zamyslet.....
Mvoleska a jeho SDi obdivuju je to kus práce co na tom odved a je jedno jestli to stálo tolik nebo tolik...auto funguje a může bejt hrdej jak to jede a to že dává jiný auta proč ne jen ať je dává a ať si oni uvědomí že asi neni všechno tak růžoví když jim ujela nafta........ať s toho maj mindráky......
mě to akorát víc naštve a začnu něco dělat a ne vo tom kecat.......
ach andre..člověk už neví co napsat.,.. možná je to celé pěkné když tě to auto bude stát 50 nebo 100..ale nikdy se nedostaneš řekněme pod 13,5.. což pro benzínový motor menšího objemu není až tak velký problém.. ty to prostě limituješ.. uprava turbodieslu může být levnější, záleží to vždy na tom kde co a za kolik koupíš,ale do jakého výkonu? jestli mě vyjde ladit levněji a jednodušeji na 300k 1,9TDi tak pak se omlouvám sem blbec,že sem si koupil benzín.. příště si koupím ropu
navíc tu píšeš že tě vyjde celé auto i s úpravama na 50tis.. jo ale co je to za auto? je to starej hranatej předohrab.. který nejde s 200sx nebo eclipse 4x4 porovnat v žádném směru.. navíc tvůj výkon končí po ladění tam kde výkon těhto aut začíná v serii a přitom to jsou stejně velké motory,pak je logické,že ty auta stojí jiné peníze.. 200sx za 50tis bude vražda na ND u eclipse v T to bude asi podobné
navíc tu píšeš že tě vyjde celé auto i s úpravama na 50tis.. jo ale co je to za auto? je to starej hranatej předohrab.. který nejde s 200sx nebo eclipse 4x4 porovnat v žádném směru.. navíc tvůj výkon končí po ladění tam kde výkon těhto aut začíná v serii a přitom to jsou stejně velké motory,pak je logické,že ty auta stojí jiné peníze.. 200sx za 50tis bude vražda na ND u eclipse v T to bude asi podobné
Re: vylepšení dieselu?
Andre nehádej se s nima...nemá to cenu...jen napiš nějakýmu z nich výzvu na závod a uvidíme kolik z nich je schpno změřit sílu svýho brutálního benzínu 

VW CC RTDI snowflag
Re: vylepšení dieselu?
hlásím se dobrovolněcrossic píše:Andre nehádej se s nima...nemá to cenu...jen napiš nějakýmu z nich výzvu na závod a uvidíme kolik z nich je schpno změřit sílu svýho brutálního benzínu

Re: vylepšení dieselu?
tjn benzinaci se tady ohanej dal bych 10litru a mam tam 300hp.. bez zadnyho grafu ci casu ze sprintu jen teoretici narozdil od andreho s kterym uz jsem mel tu cest a je to machr prez diesel a turba 

NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vylepšení dieselu?
nepotřebuju graf z brzdy když vím jak to jede.. taky by ti tu mohlo pár lidí napsat které jsem svezl.. to nic neřeší.. pořeší to čas na 400m a na 13,7 sem to rozhodně nestavěl, na to stačí seriové turbo 

Re: vylepšení dieselu?
prostě nafta smrdí a basta 

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: vylepšení dieselu?
tak si urco nakej sprint uz jel tak proc nenahodis nakej vysledek?blázen píše:nepotřebuju graf z brzdy když vím jak to jede.. taky by ti tu mohlo pár lidí napsat které jsem svezl.. to nic neřeší.. pořeší to čas na 400m a na 13,7 sem to rozhodně nestavěl, na to stačí seriové turbo

NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vylepšení dieselu?
bali moc ti to nejelo v MilovicichBALI píše:prostě nafta smrdí a basta


NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vylepšení dieselu?
nejel,když mám najeto teprv 2800km.. to znamená ,že maximální tlak využívám teprv 800km a asi jeden měsíc.. a neměl sem ještě nikde možnost... ovšem jakmile se první naskytne dodám výsledek..blah píše:tak si urco nakej sprint uz jel tak proc nenahodis nakej vysledek?blázen píše:nepotřebuju graf z brzdy když vím jak to jede.. taky by ti tu mohlo pár lidí napsat které jsem svezl.. to nic neřeší.. pořeší to čas na 400m a na 13,7 sem to rozhodně nestavěl, na to stačí seriové turbo
Re: vylepšení dieselu?
já za to nemůžu... a to v tom malym kriplovy je 120Ps 

VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: vylepšení dieselu?
Tak nastartuj to tvoje ultra fáčko s 500HP a taky můžeš přijectBALI píše:prostě nafta smrdí a basta
VW CC RTDI snowflag
Re: vylepšení dieselu?
No tak to si ale jedinej jak tak na tebe koukám...ostatní najednou sklapliblázen píše:hlásím se dobrovolněcrossic píše:Andre nehádej se s nima...nemá to cenu...jen napiš nějakýmu z nich výzvu na závod a uvidíme kolik z nich je schpno změřit sílu svýho brutálního benzínu
VW CC RTDI snowflag
Re: vylepšení dieselu?
jedu do slušovic a na mošnov.. takže jestli někdo chce at dojede..crossic píše:No tak to si ale jedinej jak tak na tebe koukám...ostatní najednou sklapliblázen píše:hlásím se dobrovolněcrossic píše:Andre nehádej se s nima...nemá to cenu...jen napiš nějakýmu z nich výzvu na závod a uvidíme kolik z nich je schpno změřit sílu svýho brutálního benzínu
Re: vylepšení dieselu?
Já se taky Hlásímcrossic píše:No tak to si ale jedinej jak tak na tebe koukám...ostatní najednou sklapliblázen píše:hlásím se dobrovolněcrossic píše:Andre nehádej se s nima...nemá to cenu...jen napiš nějakýmu z nich výzvu na závod a uvidíme kolik z nich je schpno změřit sílu svýho brutálního benzínu



Postupně ho dávám dohromady, ale ještě to pár desítek tis Kč spolkne, než pojede. Teď aby mě zase někdo nevzal za slovo.

A jsem si 100% jistý, že na motoru bude 300HP+.

Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: vylepšení dieselu?
Tak se podívej jak dopadl MB taky 300++ HP na sprintu proti TDI, oni ty koně taky nejsou všechnoAnděl píše:Já se taky Hlásímcrossic píše:No tak to si ale jedinej jak tak na tebe koukám...ostatní najednou sklapliblázen píše: hlásím se dobrovolněAle až bude auto OK. Teď jsem nepojízdnej
Spojka KO. Eclipse mám něco přes měsíc, takže má plno problémů.
![]()
Postupně ho dávám dohromady, ale ještě to pár desítek tis Kč spolkne, než pojede. Teď aby mě zase někdo nevzal za slovo.Eclipse jsem koupil jako 1/2 "vrak".
A jsem si 100% jistý, že na motoru bude 300HP+.Teprve až půjdu dále (400HP a více), možná pojedu na brzdu. Zatím to není pro mě důležitý ůdaj.
- Přílohy
-
- melnikmb07_122.jpg (123.69 KiB) Zobrazeno 1337 x
VW CC RTDI snowflag
Re: vylepšení dieselu?
4x4crossic píše:Tak se podívej jak dopadl MB taky 300++ HP na sprintu proti TDI, oni ty koně taky nejsou všechnoAnděl píše:Já se taky Hlásímcrossic píše: No tak to si ale jedinej jak tak na tebe koukám...ostatní najednou sklapliAle až bude auto OK. Teď jsem nepojízdnej
Spojka KO. Eclipse mám něco přes měsíc, takže má plno problémů.
![]()
Postupně ho dávám dohromady, ale ještě to pár desítek tis Kč spolkne, než pojede. Teď aby mě zase někdo nevzal za slovo.Eclipse jsem koupil jako 1/2 "vrak".
A jsem si 100% jistý, že na motoru bude 300HP+.Teprve až půjdu dále (400HP a více), možná pojedu na brzdu. Zatím to není pro mě důležitý ůdaj.













































Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: vylepšení dieselu?
A co jako, ale pořád o minimálně 100HP míň...tak bych uklidnil ty silný řeči o tom jak nafta stojí za hovn.....
VW CC RTDI snowflag
Re: vylepšení dieselu?
crossic píše:A co jako, ale pořád o minimálně 100HP míň...tak bych uklidnil ty silný řeči o tom jak nafta stojí za hovn.....



Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Re: vylepšení dieselu?
Viem... viděl jsem - mazec. A vies na kolko ho ta úprava prišla penazí? Za to bych si já radši koupil Tuareg V10.JonnY píše:a vies ze v cr je jedna 1.6l crx, ktora ma 520hp ?
Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
Nevím čemu se směješ...to že je to 4x4 neznamená, že je to jediná nafta co to umí...třeba Polo SDI mvoleska předjede a to je dvoukolaAnděl píše:crossic píše:A co jako, ale pořád o minimálně 100HP míň...tak bych uklidnil ty silný řeči o tom jak nafta stojí za hovn.....![]()
![]()
VW CC RTDI snowflag
Samozřejmě, je tam rozdíl v jezdcích, ale v každý třídě je určitě 10 dost dobrých jezdů na dost upravených autech (když nepočítám milionářský hračky), je tam taky hodně aut s profi zázemím (servisní dodávka, 3je obutí, 3 mechanici), což mě se netýká, a nemyslím si o sobě, že bych byl nějaký extra nadaný jezdec. Vem šaráde a můžeš se za 500,- zůčastnitelviiis píše:Komedie jak cip. To ci jsem vyděl v těch výsledcích podel různých aut a časů tak můžu říct jen to že amateské závody kde je hlavní rozdíl ve skušenostech a schopnostech řidičů nic nedokazují o výkonech vozů. Např já ujedu i ze svojí š120 típkovy se škodou octavii 1.9 TDi když přijde na zatáčky ataky netvrdím že mi auto jede nebo sedí v zatáčkách jen umím řídit výrazně lépe než on a o tom to je.Andre píše:Nechápu proč se tu ještě pokoušíte zpochybnovat uvedená data, můj mozek není silně poznamenán benzínovými výpary, všechna fakta, které jsem tady uvedl, můžu dokázat, žádná čísla jsem tady nedělil jako většina z nejtvrdšího jádra benzínových zastánců. Je tady pár grafů + provedené úpravy, další: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27
start. číslo 837
http://cwc.cz/2006/vysledky/2006_11_04_ ... askali.pdf
http://cwc.cz/2006/vysledky/2007_03_10_ ... 10_hut.pdf
Když započítám i pořizovací cenu celého auta + motoru + všechny použité díly, tak v tom nejsem na 100% přez 50t kč. Ted motor přestavuju + úprava převodovky, keramika atd, takže dalších + 50, ale uvidíme na podzim jestli ropák za 100 papírů je schopnej konkurovat japoncům za mega a půl.
Jediný argumenty, který tady pořád používate jsou, že někde v USA jezdej 1000PS auta (cena úpravy vyšší, než je schopnej kdokoliv vydělat za celej život), druhej, že jeho auto jezdilo někdy nějakou rally (s tím jeho to má společnej tak možná znak na kapotě), další že pomocí podložek má 50PS (teda až po GO za 100tkč) - což nikdo nikdy nezměřil, ale všichni to přesně vědí, a další a další nesmyslný nepodložený argumenty. Na foru 300PS, ale doma neví jestli dřív lejt do auta benzín nebo olej. A co mě fakt dostává je, že i přeztože, že někdo nemá ponětí jak funguje diesel a nebo jak se měří výkon motoru, tak má odvahu tu neustále psát nějaké sci-fi argumenty.
Chvílema už opravdu nevím, jestli se tu pokoušíte z posledních sil obhajovat neporazitelnost benzínových motorů, nebo se předháníte v tom, kdo tu napíše větší hovadinu.
Byla tu jistá positivní snaha od Krosmena, ale při rozlišení toho videa nemám opravdu schopnost přečíst ten naměřený výkon (nevím jestli to byl záměr autora), plus mi k tomu chybí nějaké ty provedené úpravy.
Jinka přišlo mi komické psát v těch příspěvcích (ne tom powerdieselu) že základ je 1.9 Tdi 90 Ps a ůpravy jsou turbo PD , jednotka a vstřiky což je vlastnějedinej rozdíl mezi klasickým TDi a PD TDi které má v základu 96 Kwtakže je to lehce upravené Tdi Pd 96 Kw (tolik koní má i tovární čip).
Co se týče ůprav né každej má čas jet přes celou republik aby si nechal změřit výkon já bych tam jel taky ale jet z jeseníku někde kde ji maj jen tak se mi nechce. Ale až bude čas tak se tam juknu ale už teĎ vím že mně TDi nedostane to jsem měl vyskoušeno i když jsem jezdil na 70%

Prosím, prosím, prosím!!! Nepiš už tu nic o dieselech, když tomu opravdu nerozumíš, kdo to má číst, napiš nám ještě něco o šárádu, ale o dieselech prosím už ne.
Golf2 TDI 4x4
Ta jízda rovně s plynem na podlaze, není pro mě osobně až to, co by mě za volantem tolik naplnovalo, ale když bůh dá, tak se třeba v příští Mimoni potkáme na startu, nedělám si iluze o vítězství, ale může to být zajímavé.blázen píše:ach andre..člověk už neví co napsat.,.. možná je to celé pěkné když tě to auto bude stát 50 nebo 100..ale nikdy se nedostaneš řekněme pod 13,5.. což pro benzínový motor menšího objemu není až tak velký problém.. ty to prostě limituješ.. uprava turbodieslu může být levnější, záleží to vždy na tom kde co a za kolik koupíš,ale do jakého výkonu? jestli mě vyjde ladit levněji a jednodušeji na 300k 1,9TDi tak pak se omlouvám sem blbec,že sem si koupil benzín.. příště si koupím ropu
navíc tu píšeš že tě vyjde celé auto i s úpravama na 50tis.. jo ale co je to za auto? je to starej hranatej předohrab.. který nejde s 200sx nebo eclipse 4x4 porovnat v žádném směru.. navíc tvůj výkon končí po ladění tam kde výkon těhto aut začíná v serii a přitom to jsou stejně velké motory,pak je logické,že ty auta stojí jiné peníze.. 200sx za 50tis bude vražda na ND u eclipse v T to bude asi podobné
Ano, je to starej, otlučenej, hranatej syncro, ale o to víc mě baví porážet ty naladěný speciály

Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
Fanatici
Re: vylepšení dieselu?
tujarega? neblazni.Andre píše:Viem... viděl jsem - mazec. A vies na kolko ho ta úprava prišla penazí? Za to bych si já radši koupil Tuareg V10.JonnY píše:a vies ze v cr je jedna 1.6l crx, ktora ma 520hp ?
range rovera tdv8....

Tak Golf za 50 s upravou motoru za dalsich 50 se jiste stava plnohodnotnym sportovnim vozem co trha asfalt ze silnice a z zen majitelu supersportu dela vdovy, nebot tito po tom, co tvuj special spatri byt jen koutkem oka, pachaji ritualni sebevrazdu. Jenom mi porad teda nedochazi, proc se teda tem hloupim lidem s benzinovymi motory stale dari zvedat vykon na vysoke hodnoty lepe a levneji nez u naftozroutu...Andre píše:Když započítám i pořizovací cenu celého auta + motoru + všechny použité díly, tak v tom nejsem na 100% přez 50t kč. Ted motor přestavuju + úprava převodovky, keramika atd, takže dalších + 50, ale uvidíme na podzim jestli ropák za 100 papírů je schopnej konkurovat japoncům za mega a půl.
Cena upravy za mega mi neprijde az tak nedostupna. Proc si misto noveho auta za mega nepostavit zajimavej stroj za stejny prachy ? Otazka priorit. A ta uprava +33 HP maticovyma podlozkama za par korun se mi nezda tak nakladna, urcite bych na ni za zivot vydelalAndre píše:Jediný argumenty, který tady pořád používate jsou, že někde v USA jezdej 1000PS auta (cena úpravy vyšší, než je schopnej kdokoliv vydělat za celej život),...

Ostatne, zminovany Civic 1.6 520 HP byl taky postaveny v CR a majitel kvuli tomu nikoho z rodiny do otroctvi neprodaval (aspon pokud je mi znamo). Naftu 1.6 s turbem jsem s temito hodnotami na motoru nevidel.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"