Omezovač

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Omezovač

Příspěvek od Shelby »

prosim o vysvetleni jedne veci. Kdyz jsem mel v mx3 puvodni motor tj 1.8 V6, tak v pohode tocil do 7200ot a pak zacel strilet omezovac - fajn. ted jak jsem dal 2.5l V6, tak jsem samozrejme vymenil vahu vzduchu a jednotku (kazda vec z jineho auta,ale stejneho typu (MX6)) jednou jsme zkusili sprinta na letisti a zdalo se mi, ze jsem to vytocil k tem 7200ot a nic. Tak mi to nedalo a znovu jsem to testnul na letisti kdy to az strili.... pri 8000ot jsem radsi preradil, pac uz mi to prisel extrem a myslim si, ze tam snad ani omezovac neni. Tak se ptam. Nevite nekdo pri kolika zasahuje fuel cut na mx6 a jestli byl asi omezovac "vypreparovan"? To asi musel byt udelan zasah do jednotky ne? jednotka se brala na vrakovisti z nejake asi puvodne "udelane" mx6, i kdyz uz byla v total rozebranem stavu, tak mela zavarene kliky atd... to by mohlo naznacovat, ze to nekdo trosku "potunil" i v jednotce,ale nevim no.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

MX6 2.5 V6 má docela slabej motor na ten obsah tzn že nebude točit nějak arzantně přes 7tis řekl bych že to někdo nechal poladit a posunuli omezák až někam do aleluja. Neměl by být problém to napíchnout a podívat sa kam až posunuli a pořpípadě jej posunout na zpět.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: Omezovač

Příspěvek od Shelby »

jako me to nevadi, stejne nejsem takovej vrah abych to tam tocil a delal kraviny,ale jen me zajimalo, jestli to je normalni, nebo ne. mam na tom jeste dost musek ktery musim vychytat a ten omezovac je to posledni, jen me to zajimalo. diky
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ne normálka to není tuším že normálka je taky 7200rpm
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Omezovač

Příspěvek od semysak »

noa to sou skutecne otacky nebo na budiku? jkaoze ten budik treba ukazuje spatne pokud je teda treba pres tu ridici jednotku a ne rovnou ze snimace otacek

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Myslím že by to mělo jít poznat tak že by v těch točkách už měl strácet tah.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Není to zas tak divný, motor KL je docela silně podčtvercový a tím pádem se nechá dost točit, nehledě na to, že má relativně malý kompresní poměr.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: Omezovač

Příspěvek od Shelby »

to semysak: nene, zas takovej laik nejsem,abych nepoznal, kdy uz by asi mel motor strilet. v tech osmi (na budiku) uz je to takovej mazec, ze ten motor uz by mel bejt davno v omezovaci, nehlede na tom, ze prevodovka zustala stajna a na starym motoru to opravdu strilelo kdyz byla rucicka otackomeru na 7200ot.

elviiis: jj uz tam neni uplne nejzivejsi,ale fakt jsem mu to udelal jen jednou za jizdy a podruhy na neutral a uz mu to neudelam, byla to fakt jen zvedavost.

Beaver: znas nejak lip ten motor? nejaky triky a tipy? kuju
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Znam jen par zakladnich udaju. Chvilku jsem s nim jezdil (Probe II) a tocivej je ten motor celkem dost i kdyz zaroven zabira pekne uz od velmi nizkych otacek. Probe ma tusim na otackomeru redline od 7mi do 8mi tisic a ten motor k 8000 rpm vytocit jde, ale stejne jako u jinych aut bych to delal spis vyjmecne a kratkodobe a radil u tech 7mi tisic. Navic jak uz se tu psalo, motor tam zacne ztracet, protoze vykonove maximum ma asi nekde mezi 6ti a 7mi tis. rpm nejvys, max. kroutak je jeste niz. Takze zadne zvlastni duvody ten motor vytacet celkem nejsou. Ale omezovac tam myslim nejakej byt ma, podle me zabere tesne za 8mi tis. rpm.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“