vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

elviiis píše:TO je jedno to nemá cenu řešit. Já třeba znám auto co má po 25letech najeto jen 150its.
jak nema cenu resit :shock:
ty tu resis kazdou blbost a takovou zasadni vec ne

je dost rozdil jestli je ten motor 25 nebo 5 let starej!
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

no právě vůbec jsi nepochopil co jsem celou dobu psal. Pokud někdo najezdí hodně jezdí dlouhý štreky apd což odpovídá tomu že nejzdí za 5let 400tis tak si koupí diessela protože se mu to vyplatí ale né proto že by to benzín nevydržel jen prostě ten kdo jezdí takhle tak by byl blbej kdyby jezdil v benzínu protože ušetří deseti tisíce na naftě.

Je třeba si uvědomit že 10tis po městě je pro auto jako 50tis dlouhýma štrekama po dálnicích apd. Auto se nejvice opotřebovává při stratu při neustálem vytáčení rozjíždění apd. Např při dálkových cestách se téměř neopotřebovává spojka avydrží klidně 300tis ježděním po městě vydrží klidně jen 100tis. Apd. Nejde jen o výdrž samotného agregátu která je ovlivněna hlavně užíváním a provozními otáčkama. Prostě na diessel jsou drahší filtry rozvody apd (beru to globálně) a má větší pořizovací hodnotu tzn že pokud málo jezdím tak se mi to ani ve spotřebě nevrátí.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Mike Mad píše:nasi maji jettu 1.8carbec rv83 (jedna z prvnich J2) ... najeto pres 400000, poslednich 200000 co nasi to auto maji od 94 se jen dolejva benzin a obcas olej, desticky a 3krat se menili loziska na zadnich kolech. motor absolutne bez udrzby a tak 3 roky jezdi bez vzduchovyho filtru. a prijdes otocis klickem a na prvni naskoci 8) ... a verim tomu ze jeste par let by vydrzela, nikde nikoho nenechala a furt to lita jak sfina. tot jen k vydrzi benzinu 8)
8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaCzaba »

Beaver píše:
KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?

ja jsem psal neco o peti literch?????

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

KaCzaba píše:
Beaver píše:
KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?

ja jsem psal neco o peti literch?????
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.

Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

už to neporovnávejte.. spotřeba bude vždy hovořit pri diesel.. ale potenciál vždy pro benzínový motor
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

elviiis: ano v tom máš pravdu a píšeš to asi už podesáté dokola, ale pořád nechápu co to má co společného s tím když si chce někdo vytunit atmosféru diesla u kterýho to prostě nemá smysl?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Vecernicek píše:elviiis: ano v tom máš pravdu a píšeš to asi už podesáté dokola, ale pořád nechápu co to má co společného s tím když si chce někdo vytunit atmosféru diesla u kterýho to prostě nemá smysl?
Ano tunit atmo diessela nemá smysl prostě to nemá cenu tunit atmo benzín jen v případě že do toho hceš nalejt brutál kačky aby to mělo koně a zůstalo N/A. Celou dobu jsem oponoval tomu co jsi rozjel a to jst že ježdění v té jette bylo super a v tvém golfu napikaču.. Kapito...
Podle mně tato debata je na look a spíše aji na smazání jediný co se tu bude dít že se tu budem zbytečně hádat a zabírat tak kapacitu fórá jenž by se dala použít na něco alespoň trochu produktyvního. Je tu x stránek hádek a keždej zůstal u svého výsledku a tématu je tu tak všeho všudy 5příspěvků... :roll: Tím nechci říci že v tom nemám prsty právě naopak a proto navrhuji smazat toto téma a nebo alespoň loknout....
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

EE, BEZTAK SI MYSLÍM ŽE DIESEL JE JEDNODUŠŠÍ :D
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

a lepší a lepší
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

benzín hoří tak akorát v zapalovačích a i tam zhasíná... :D
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Vecernicek píše:benzín hoří tak akorát v zapalovačích a i tam zhasíná... :D
zvláštní jak měníš názory... :twisted: :nono:

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

za to muže golf :D
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

elviiis píše:
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.

Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Andre píše:
elviiis píše:
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.

Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.
to je mazec tot vy si chlapci fakt nevydíte do ůst... Tak jděte ty auta vyvýjet ju to bude nejlepší... Já se s TDi 96 KW normální jízdou nedostal pod 6.5l spíše jsem se motal kolem 7l to samé možná o něco více s avensis 2.2d4d takže ingové v těchto fabrikách jsou dementi protože borci jako ty s toho vyždímou dvakrát toli koní a ještě sníží spotřebu.

8) 8) 8)

Až sem dorazí admin nebo mod prosím toto téma smazat je plný hovadin a může být zavádějící pro jiné lidi...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
crossic
Příspěvky: 160
Registrován: 31 bře 2006 12:47
Bydliště: Geilenkirchen

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od crossic »

180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím
VW CC RTDI snowflag

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blázen »

to je zvláštní mám toledo 1,9tdi 110k a jezdím tak normálně jako člověk a mám spotřebu 6,5l průměr.. jak to děláš? takže kdyby si ho šetřil jezdíš za 4 jo..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

crossic píše:180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím
a těch 180Ps máš odbržděných? To bude určo origo čip na 1.9TDI 66Kw co? Hoši přstaňte psát kraviny. Jak by mohlo TDI z 200koňama jezdit za 6,5l ??? to by mne zajímalo buď jezdíte jak posraní nebo nevím... pokud jedu normálně tak se s diesselem nedostanu pod 6,5l (ty dva výše jmenované) s toyotou jsem se nedostal pod 7l normálním ježděním... Prsotě pánové jsou tu fyzikální zákony a ty nelze přelstít. Pokud budu mít 1.9 turbo kamna na 200koních nelze se dostat na takovou spotřebu pokud nebudu kadlat na volnoběh s kopce... bavil jsem s více lidma s upravenejma kamanma. A jeden mi to řekl dosti hezky má odbržděných 250koní a skoro 600nm v kotce a ríkal že když někam jede rychle tak jede za 17l na sprintech až 30l normálně s tím prej ještě nejel ale odhaduje 10l.... a nebo půjdu nechám si do nafťáka nacpat 300koní a pojedu za 3litry :potlesk: :poklona:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

elviiis píše:
Andre píše:
elviiis píše:
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.

Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.
to je mazec tot vy si chlapci fakt nevydíte do ůst... Tak jděte ty auta vyvýjet ju to bude nejlepší... Já se s TDi 96 KW normální jízdou nedostal pod 6.5l spíše jsem se motal kolem 7l to samé možná o něco více s avensis 2.2d4d takže ingové v těchto fabrikách jsou dementi protože borci jako ty s toho vyždímou dvakrát toli koní a ještě sníží spotřebu.

8) 8) 8)

Až sem dorazí admin nebo mod prosím toto téma smazat je plný hovadin a může být zavádějící pro jiné lidi...

Já tě o tom vůbec nepotřebuju přesvědčovat, jen ty ty tvoje do očí bijící nesmysly se nedají kolikrát pobírat, nechápu kam na to chodíš, když už tady jednou napíšeš, že dieselům vůbec nerozumíš, tak se toho drž ne?
Golf2 TDI 4x4

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

ale jezdí za 6,5l ale ne po městě s těžkou nohou..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Andre píše:
elviiis píše:
Andre píše: Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.
to je mazec tot vy si chlapci fakt nevydíte do ůst... Tak jděte ty auta vyvýjet ju to bude nejlepší... Já se s TDi 96 KW normální jízdou nedostal pod 6.5l spíše jsem se motal kolem 7l to samé možná o něco více s avensis 2.2d4d takže ingové v těchto fabrikách jsou dementi protože borci jako ty s toho vyždímou dvakrát toli koní a ještě sníží spotřebu.

8) 8) 8)

Až sem dorazí admin nebo mod prosím toto téma smazat je plný hovadin a může být zavádějící pro jiné lidi...

Já tě o tom vůbec nepotřebuju přesvědčovat, jen ty ty tvoje do očí bijící nesmysly se nedají kolikrát pobírat, nechápu kam na to chodíš, když už tady jednou napíšeš, že dieselům vůbec nerozumíš, tak se toho drž ne?
Nerozumím jejich technice a proto je neupravuju.. ale znám základy... ale to co tu píšeš ty jsou holé nesmysli... nelze nemůžeš takto zvednotu výkon a snížit při tom spotřebu... zvláště pokud máš 4x4... řekl bych že to auto ani nemáš a proto sem píšeš takové hovadiny aby ses utvrdil v tom že sis vybral dobrej idol... Lae ten kdo tu píše hovadiny jsi ty... je to tak bohužel... každej kdo jezdil s TDi ajel tak nějak svižněji nne jako prase a ne na spotřebu tak ti potvrdí že spotřeba 6,5l je normální a běžná... Když jsem s béčkem na slovensko a šlápnul jsem mu (nejel jsem na max nechtěl jsem rozflákat cizí auto sebe a auta kolem) ale nesral jsem se s tím a výsledná vyšla 8.5l nebyl by problém udělat i možná těch 10l. Hlavně nezačni argumentovat že benzín by jel za víc to já vím a nepřu se ale chtěl jsem ti říct že spotřeba 5l je nesmysl i sklasickým TDi pokud to popoženeš a nepojedeš na spotřebu...

Jo a ještě by mně zajímalo jak si zvýšil efektivitu tvého motoru při ůpravách??? docela bych mne to zajímalo...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

blah píše:to slovensky 12ti vterinovy Lupo cca 320ps pry zere pri normos jizde kolem 6ti :D

ja mam upravama skoro dvojnasobnej narust a kdyz chci, tak jedu i pod 5L
Prý, Franta říkal, Pepa to údajně viděl, Ládík s tím prej jezdí...

Zajímavý je, jak tu nezávisle na sobě několik lidí tvrdí, že drtivej nárůst výkonu v TDI sebou nese snížení spotřeby. To by mě zajímalo, jakým procesem se toho dociluje, protože mi přijde hrozně divný, že to nedělá rovnou automobilka - vždyť za nafťáka s obludným kroutícím momentem a vysokým výkonem, co jezdí za pusinku by jim lidi museli utrhat ruce. :wink:

Mimochodem, namaluj si graf kde budeš mít průběh výkonu a kroutícího momentu v sérii a k tomu graf měrné spotřeby a spočítej si, kolik tak zhruba auto papá když jezdíš převážně v těch a těch otáčkách. Pak si udělej graf po úpravě a proveď to samý. Vyjde ti, že pokud pojedeš naplno s motorem právě v oblasti, kde došlo k tomu nárůstu výkonu, půjde spotřeba do pekel. K té větě "kdyz chci, tak jedu i pod 5L" mám svoji "když chci, jedu se Suprou za 9/100".
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

znám TDI který má nějakých 220koníků chipovaných + další úpravy a jezdí za 7 ve městě a to tak že tomu šlápne a já s benzínem 1,8 nemám absolutně šanci a ani do kopečka. a to já jedu za 10-12.

efektivita jde zvednout: lepším využitím paliva = lepším rozprášením do prostoru válce, lepší přesností vstříknutí, menším třením, větším poměrem kyslíku ku dusíku ve vzduchu.
benzín je shit, vem si kolik možných variant výrobci vymysleli u benzínu a furt to žere, od karbecu po elektronický přímý vstřik. Proč za těch 20 let vývoje nevymysleli něco co bude žrát stejně jako tdi a bude mít malý náklady na provoz? Protože to nejde a nikdy nepude. Navíc nafta voní, benzín rozežírá sliznice.
Benzín je mrtev ať žije vodík...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blázen »

to ta tvoje 1,8 musí být pěkný ždorb :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Mirek-200sx »

Vecernicek píše:znám TDI který má nějakých 220koníků chipovaných + další úpravy a jezdí za 7 ve městě a to tak že tomu šlápne a já s benzínem 1,8 nemám absolutně šanci a ani do kopečka. a to já jedu za 10-12.

efektivita jde zvednout: lepším využitím paliva = lepším rozprášením do prostoru válce, lepší přesností vstříknutí, menším třením, větším poměrem kyslíku ku dusíku ve vzduchu.
benzín je shit, vem si kolik možných variant výrobci vymysleli u benzínu a furt to žere, od karbecu po elektronický přímý vstřik. Proč za těch 20 let vývoje nevymysleli něco co bude žrát stejně jako tdi a bude mít malý náklady na provoz? Protože to nejde a nikdy nepude. Navíc nafta voní, benzín rozežírá sliznice.
Benzín je mrtev ať žije vodík...
vecernicku...ty jsi kuriozita tohoto fora
:smich2: :smich: :smich: :smich:

Ale k tematu..bratr ma Audi A8 quattro 2.5TDI....ja mam benzina 2.0T....jedina vyhoda TDi je pri bezne jizde na spotrebu...tam se benzin nechyta..nicmene kdyz tomu slape spotreba je pres 15/100 a to to vuci tomu 2.0T Audina vubec nejede..spotrebu mam zhruba stejnou. Jezdete si treba v aute na solarni pohon ale nepiste sem takovy hovadiny stylu jak je TDi super.....a kdyz uz chcete porovnavat porovnavejte stejny nebo podobny kubatury a ne 1.8i s TDickem...turbo je turbo..NA je NA....proste se smirte s tim ze pro sportovni ucely nafta nebude jeste par let vhodny palivo.....kdyby bylo Tdi tak dokonaly, rekl bych ze uz by se o tom davno vedelo..ale verim tomu ze tady jsou vetsi odbornici nez ti co delaji konstruktery pro motorsport .....jinak tohle tema bych zamknul...naprosto zbytecny..stejne si kazdej bude hajit to co ma doma..prece nerekne ze koupil spatne...
:twisted:
Naposledy upravil(a) Mirek-200sx dne 10 srp 2007 16:21, celkem upraveno 1 x.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

blah
Příspěvky: 860
Registrován: 23 úno 2005 08:50

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blah »

elviiis píše:
crossic píše:180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím
a těch 180Ps máš odbržděných? To bude určo origo čip na 1.9TDI 66Kw co? Hoši přstaňte psát kraviny. Jak by mohlo TDI z 200koňama jezdit za 6,5l ??? to by mne zajímalo buď jezdíte jak posraní nebo nevím... pokud jedu normálně tak se s diesselem nedostanu pod 6,5l (ty dva výše jmenované) s toyotou jsem se nedostal pod 7l normálním ježděním... Prsotě pánové jsou tu fyzikální zákony a ty nelze přelstít. Pokud budu mít 1.9 turbo kamna na 200koních nelze se dostat na takovou spotřebu pokud nebudu kadlat na volnoběh s kopce... bavil jsem s více lidma s upravenejma kamanma. A jeden mi to řekl dosti hezky má odbržděných 250koní a skoro 600nm v kotce a ríkal že když někam jede rychle tak jede za 17l na sprintech až 30l normálně s tím prej ještě nejel ale odhaduje 10l.... a nebo půjdu nechám si do nafťáka nacpat 300koní a pojedu za 3litry :potlesk: :poklona:
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/cro ... resize.gif


jinak ja bych mel mit z 90hp cca 160 a naposled kdyz sem jel normalne podle predpisu cca 200km mel sem 5,1.. a to sem tomu na dalnici chvili nalozil i 190

jednou sem chtel na celou nadrz udelat co nej spotrebu (70% mesto)
http://gepard.cz/test/tacho.jpg
a vysledek :D (palubak sedel to jsem si zkontroloval)
NA PRODEJ!!!!!!
Brock B1 17" 5x100
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=89&t=117931" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

opravdu zabité téma. hele skoušeli jsme s economi v-tec a udělali jsme 4.8 ale jako tkahle jezdit tak to raději šmatlat pěšky. Vůbec nemá cenu toto řešit.

Už vás frajeři vydím jak v garáži vylepšujete přímej vstřik... jako spalování u nafťáku je řekl bych na dost slušný ůrovni ale problém je taky ve strátě v materiálech tzn zbytečné rotační hmostnosti apd. pokud byjste odlehčili motor jako takový (rozuměj rotační díli které tvoří odpor) tak zvednete jeho výkon a sníží te spotřebu ale to asi nedokážete to samé u převodovky. vždyť v ní padne zavlast takovejch 30% energie a tu vy taky velepšujete... nebo kdyžmáš ještě k tomu 4x4 kolik padne tam energie nazmar... pánové toto je bezpředmětná diskuse...

Tím že svoje TDi upravujete nejen že zvedáte kroutící moment ale zároveň tím zvedáte spotřebu neekvivalentně vůči zvednutému výkonu tím jsem si jistej (pokud pomineme ůpravy jenž automobilak nedělá s finančích důvodů jako IC a nerezové potrubí k němu)...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

a není to vlastně jedno? Každej si bude beztak upravovat to svoje a na názory ostatních kašle...

ale jak psal blah i s tdičkem se dá jezdit slušně rychle.


nejvíc mě baví ty hondy crxka 1,3 f tuningu f metle na hlínách pyčo...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od AlesShi »

Vecernicek píše:a není to vlastně jedno? Každej si bude beztak upravovat to svoje a na názory ostatních kašle...

ale jak psal blah i s tdičkem se dá jezdit slušně rychle.


nejvíc mě baví ty hondy crxka 1,3 f tuningu f metle na hlínách pyčo...
... co hrajou tuc duc, do kopce tlacej a jedou 80 aby to nezralo

:lol: :lol:
máš plnou tašku jó máš?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od blázen »

blah píše:
elviiis píše:
crossic píše:180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím
a těch 180Ps máš odbržděných? To bude určo origo čip na 1.9TDI 66Kw co? Hoši přstaňte psát kraviny. Jak by mohlo TDI z 200koňama jezdit za 6,5l ??? to by mne zajímalo buď jezdíte jak posraní nebo nevím... pokud jedu normálně tak se s diesselem nedostanu pod 6,5l (ty dva výše jmenované) s toyotou jsem se nedostal pod 7l normálním ježděním... Prsotě pánové jsou tu fyzikální zákony a ty nelze přelstít. Pokud budu mít 1.9 turbo kamna na 200koních nelze se dostat na takovou spotřebu pokud nebudu kadlat na volnoběh s kopce... bavil jsem s více lidma s upravenejma kamanma. A jeden mi to řekl dosti hezky má odbržděných 250koní a skoro 600nm v kotce a ríkal že když někam jede rychle tak jede za 17l na sprintech až 30l normálně s tím prej ještě nejel ale odhaduje 10l.... a nebo půjdu nechám si do nafťáka nacpat 300koní a pojedu za 3litry :potlesk: :poklona:
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/cro ... resize.gif


jinak ja bych mel mit z 90hp cca 160 a naposled kdyz sem jel normalne podle predpisu cca 200km mel sem 5,1.. a to sem tomu na dalnici chvili nalozil i 190

jednou sem chtel na celou nadrz udelat co nej spotrebu (70% mesto)
http://gepard.cz/test/tacho.jpg
a vysledek :D (palubak sedel to jsem si zkontroloval)
jo to sedí,při 200 tahle spotřeba ale když nehýbeš s plynem,když prasíš v provozu u těhhle rychlostí jdeš k 10
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“