jak nema cenu resitelviiis píše:TO je jedno to nemá cenu řešit. Já třeba znám auto co má po 25letech najeto jen 150its.

ty tu resis kazdou blbost a takovou zasadni vec ne
je dost rozdil jestli je ten motor 25 nebo 5 let starej!
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Mike Mad píše:nasi maji jettu 1.8carbec rv83 (jedna z prvnich J2) ... najeto pres 400000, poslednich 200000 co nasi to auto maji od 94 se jen dolejva benzin a obcas olej, desticky a 3krat se menili loziska na zadnich kolech. motor absolutne bez udrzby a tak 3 roky jezdi bez vzduchovyho filtru. a prijdes otocis klickem a na prvni naskoci... a verim tomu ze jeste par let by vydrzela, nikde nikoho nenechala a furt to lita jak sfina. tot jen k vydrzi benzinu
Beaver píše:20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.KaCzaba píše:Beaver píše:20-30 litrů u těch silně upravených TDI při plném výkonu, kolem 10ti na normální režim (daň za vysoký průtok skrz velké vstřiky atd.). Nebo si snad myslíš, že můžeš upravit TDI na brutální hodnoty a jezdit pořád za 5/100 ?KaCzaba píše:kdes vzal tu spotrebu u tech ropaku 20-30 litru?Ti borci jsou prevazne tady z okoli,a tahle spotreba je stejne absurdni jako vase porovnavani hrusek a jablek.mam tdicko,za necely 2 roky nalitano 100tis.za celou dobu menim olej.litam na naftu nebo fritak,co je.a jinak na motoru zadna udrzba...pred tim jsem mel sunny s CA18DE a porad neco,motor byl z kary z DE mel nalitano 150tis. za necelej rok a asi 30tis nalitanejch porad neco.odesly mi tri civky na fajfkach,jeden vstrik,jeden vykonak,motor,kdyz jel tak super,ale kolikrat byl dost pridusenej a cekal sem cca 30vterin nez se mu chtelo do otacek....tot moje porovnani,a spotreba?nema cenu resit,hm?
ja jsem psal neco o peti literch?????
Ano tunit atmo diessela nemá smysl prostě to nemá cenu tunit atmo benzín jen v případě že do toho hceš nalejt brutál kačky aby to mělo koně a zůstalo N/A. Celou dobu jsem oponoval tomu co jsi rozjel a to jst že ježdění v té jette bylo super a v tvém golfu napikaču.. Kapito...Vecernicek píše:elviiis: ano v tom máš pravdu a píšeš to asi už podesáté dokola, ale pořád nechápu co to má co společného s tím když si chce někdo vytunit atmosféru diesla u kterýho to prostě nemá smysl?
zvláštní jak měníš názory...Vecernicek píše:benzín hoří tak akorát v zapalovačích a i tam zhasíná...
Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.elviiis píše:
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.
Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
to je mazec tot vy si chlapci fakt nevydíte do ůst... Tak jděte ty auta vyvýjet ju to bude nejlepší... Já se s TDi 96 KW normální jízdou nedostal pod 6.5l spíše jsem se motal kolem 7l to samé možná o něco více s avensis 2.2d4d takže ingové v těchto fabrikách jsou dementi protože borci jako ty s toho vyždímou dvakrát toli koní a ještě sníží spotřebu.Andre píše:Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.elviiis píše:
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.
Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
a těch 180Ps máš odbržděných? To bude určo origo čip na 1.9TDI 66Kw co? Hoši přstaňte psát kraviny. Jak by mohlo TDI z 200koňama jezdit za 6,5l ??? to by mne zajímalo buď jezdíte jak posraní nebo nevím... pokud jedu normálně tak se s diesselem nedostanu pod 6,5l (ty dva výše jmenované) s toyotou jsem se nedostal pod 7l normálním ježděním... Prsotě pánové jsou tu fyzikální zákony a ty nelze přelstít. Pokud budu mít 1.9 turbo kamna na 200koních nelze se dostat na takovou spotřebu pokud nebudu kadlat na volnoběh s kopce... bavil jsem s více lidma s upravenejma kamanma. A jeden mi to řekl dosti hezky má odbržděných 250koní a skoro 600nm v kotce a ríkal že když někam jede rychle tak jede za 17l na sprintech až 30l normálně s tím prej ještě nejel ale odhaduje 10l.... a nebo půjdu nechám si do nafťáka nacpat 300koní a pojedu za 3litrycrossic píše:180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím
elviiis píše:to je mazec tot vy si chlapci fakt nevydíte do ůst... Tak jděte ty auta vyvýjet ju to bude nejlepší... Já se s TDi 96 KW normální jízdou nedostal pod 6.5l spíše jsem se motal kolem 7l to samé možná o něco více s avensis 2.2d4d takže ingové v těchto fabrikách jsou dementi protože borci jako ty s toho vyždímou dvakrát toli koní a ještě sníží spotřebu.Andre píše:Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.elviiis píše:
To ne ale beaver ti jen chtěl říct že takto ůpravený diessel prostě nedokáže jezdit levně. Ad 1 ty koně něco žerou ad2 těmito extremními ůpravami se efektivita naftových motorů snižuje. Protože nejsi schopen odladit vše tak jak to odladili ve vývoji.
Tzn pokud ty potřebuješ v origo motoru pro 100koní 7 litrů tak po takových ůpravách potřebuješ pro 100koní třeba 9litrů takže pokud tam máš např 250koní tak při sprintu nebo okruhu není problém spotřebu dostat na 30litrů
![]()
![]()
![]()
Až sem dorazí admin nebo mod prosím toto téma smazat je plný hovadin a může být zavádějící pro jiné lidi...
Nerozumím jejich technice a proto je neupravuju.. ale znám základy... ale to co tu píšeš ty jsou holé nesmysli... nelze nemůžeš takto zvednotu výkon a snížit při tom spotřebu... zvláště pokud máš 4x4... řekl bych že to auto ani nemáš a proto sem píšeš takové hovadiny aby ses utvrdil v tom že sis vybral dobrej idol... Lae ten kdo tu píše hovadiny jsi ty... je to tak bohužel... každej kdo jezdil s TDi ajel tak nějak svižněji nne jako prase a ne na spotřebu tak ti potvrdí že spotřeba 6,5l je normální a běžná... Když jsem s béčkem na slovensko a šlápnul jsem mu (nejel jsem na max nechtěl jsem rozflákat cizí auto sebe a auta kolem) ale nesral jsem se s tím a výsledná vyšla 8.5l nebyl by problém udělat i možná těch 10l. Hlavně nezačni argumentovat že benzín by jel za víc to já vím a nepřu se ale chtěl jsem ti říct že spotřeba 5l je nesmysl i sklasickým TDi pokud to popoženeš a nepojedeš na spotřebu...Andre píše:elviiis píše:to je mazec tot vy si chlapci fakt nevydíte do ůst... Tak jděte ty auta vyvýjet ju to bude nejlepší... Já se s TDi 96 KW normální jízdou nedostal pod 6.5l spíše jsem se motal kolem 7l to samé možná o něco více s avensis 2.2d4d takže ingové v těchto fabrikách jsou dementi protože borci jako ty s toho vyždímou dvakrát toli koní a ještě sníží spotřebu.Andre píše: Je to nesmysl, nechápu proč to tady píšeš, když jsi to evidentně nikdy nezkoušel. Nevím jak ty, ale já všechny úpravy na motoru provádím abych efektivitu (účinnost) motoru pokud možno zvyšoval. I s 200HP 1,9TDI můžeš jet bez nějaký křeče za 5l/100km, jistě že málokdo se dokáže natolik ovládat, aby ten potenciál často nevyužíval, ale reálný to je.
![]()
![]()
![]()
Až sem dorazí admin nebo mod prosím toto téma smazat je plný hovadin a může být zavádějící pro jiné lidi...
Já tě o tom vůbec nepotřebuju přesvědčovat, jen ty ty tvoje do očí bijící nesmysly se nedají kolikrát pobírat, nechápu kam na to chodíš, když už tady jednou napíšeš, že dieselům vůbec nerozumíš, tak se toho drž ne?
Prý, Franta říkal, Pepa to údajně viděl, Ládík s tím prej jezdí...blah píše:to slovensky 12ti vterinovy Lupo cca 320ps pry zere pri normos jizde kolem 6ti
ja mam upravama skoro dvojnasobnej narust a kdyz chci, tak jedu i pod 5L
vecernicku...ty jsi kuriozita tohoto foraVecernicek píše:znám TDI který má nějakých 220koníků chipovaných + další úpravy a jezdí za 7 ve městě a to tak že tomu šlápne a já s benzínem 1,8 nemám absolutně šanci a ani do kopečka. a to já jedu za 10-12.
efektivita jde zvednout: lepším využitím paliva = lepším rozprášením do prostoru válce, lepší přesností vstříknutí, menším třením, větším poměrem kyslíku ku dusíku ve vzduchu.
benzín je shit, vem si kolik možných variant výrobci vymysleli u benzínu a furt to žere, od karbecu po elektronický přímý vstřik. Proč za těch 20 let vývoje nevymysleli něco co bude žrát stejně jako tdi a bude mít malý náklady na provoz? Protože to nejde a nikdy nepude. Navíc nafta voní, benzín rozežírá sliznice.
Benzín je mrtev ať žije vodík...
http://dieselpower.cz/tdiclub/users/cro ... resize.gifelviiis píše:a těch 180Ps máš odbržděných? To bude určo origo čip na 1.9TDI 66Kw co? Hoši přstaňte psát kraviny. Jak by mohlo TDI z 200koňama jezdit za 6,5l ??? to by mne zajímalo buď jezdíte jak posraní nebo nevím... pokud jedu normálně tak se s diesselem nedostanu pod 6,5l (ty dva výše jmenované) s toyotou jsem se nedostal pod 7l normálním ježděním... Prsotě pánové jsou tu fyzikální zákony a ty nelze přelstít. Pokud budu mít 1.9 turbo kamna na 200koních nelze se dostat na takovou spotřebu pokud nebudu kadlat na volnoběh s kopce... bavil jsem s více lidma s upravenejma kamanma. A jeden mi to řekl dosti hezky má odbržděných 250koní a skoro 600nm v kotce a ríkal že když někam jede rychle tak jede za 17l na sprintech až 30l normálně s tím prej ještě nejel ale odhaduje 10l.... a nebo půjdu nechám si do nafťáka nacpat 300koní a pojedu za 3litrycrossic píše:180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím![]()
... co hrajou tuc duc, do kopce tlacej a jedou 80 aby to nezraloVecernicek píše:a není to vlastně jedno? Každej si bude beztak upravovat to svoje a na názory ostatních kašle...
ale jak psal blah i s tdičkem se dá jezdit slušně rychle.
nejvíc mě baví ty hondy crxka 1,3 f tuningu f metle na hlínách pyčo...
jo to sedí,při 200 tahle spotřeba ale když nehýbeš s plynem,když prasíš v provozu u těhhle rychlostí jdeš k 10blah píše:http://dieselpower.cz/tdiclub/users/cro ... resize.gifelviiis píše:a těch 180Ps máš odbržděných? To bude určo origo čip na 1.9TDI 66Kw co? Hoši přstaňte psát kraviny. Jak by mohlo TDI z 200koňama jezdit za 6,5l ??? to by mne zajímalo buď jezdíte jak posraní nebo nevím... pokud jedu normálně tak se s diesselem nedostanu pod 6,5l (ty dva výše jmenované) s toyotou jsem se nedostal pod 7l normálním ježděním... Prsotě pánové jsou tu fyzikální zákony a ty nelze přelstít. Pokud budu mít 1.9 turbo kamna na 200koních nelze se dostat na takovou spotřebu pokud nebudu kadlat na volnoběh s kopce... bavil jsem s více lidma s upravenejma kamanma. A jeden mi to řekl dosti hezky má odbržděných 250koní a skoro 600nm v kotce a ríkal že když někam jede rychle tak jede za 17l na sprintech až 30l normálně s tím prej ještě nejel ale odhaduje 10l.... a nebo půjdu nechám si do nafťáka nacpat 300koní a pojedu za 3litrycrossic píše:180HP - průměr 6.4 - to mluví za vše - a to opravdu to auto nijak nešetřím![]()
jinak ja bych mel mit z 90hp cca 160 a naposled kdyz sem jel normalne podle predpisu cca 200km mel sem 5,1.. a to sem tomu na dalnici chvili nalozil i 190
jednou sem chtel na celou nadrz udelat co nej spotrebu (70% mesto)
http://gepard.cz/test/tacho.jpg
a vysledek(palubak sedel to jsem si zkontroloval)