vylepšení dieselu?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
nejvice se mi líbilo na jettě že když jsem parkoval tak jsem pouštěl spojku a obrubník neobrubník zaparkoval jsem. U benzína musím ještě držet otáčky aby to nechciplo.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )
K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....
Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat
K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....
Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat

Golf2 TDI 4x4
Re: vylepšení dieselu?
až nějakou CRX 1.3 najdeš dej echoVecernicek píše:a není to vlastně jedno? Každej si bude beztak upravovat to svoje a na názory ostatních kašle...
ale jak psal blah i s tdičkem se dá jezdit slušně rychle.
nejvíc mě baví ty hondy crxka 1,3 f tuningu f metle na hlínách pyčo...

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )
K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....
Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat
Já nebudu ten kdo se tady strapňuje

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
nn, 81kW bylo v nabidce ve stejnej cas jako 66, ale za vetsi penizelviiis píše:No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )
K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....
Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat
Já nebudu ten kdo se tady strapňuje
teda aspon u B4ek
máš plnou tašku jó máš?
- Fazeey
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 09 bře 2004 17:06
- Bydliště: nýr da Melnik sidé
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
elvis by si to měl nejdřív nastudovat a nebo se nepouštět do takovejch diskuzí protože lidi co tomu rozuměj viz. Andre se tady k jeho doměnkám přestanou vyjadřovat
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
Večerníček: trochu mimo, měl si najít crx 1,3 a né civic 
Imho já měl 1,2i benzína s 71ps jezdil sem na cervený pole a průměrná spotřeba 6,5l, ted jezdim sluzebni feldou a doufam ze ji dostane jeste nekdo jinej pac ta spotreba asi tak ruzova nebude co koukam jak mi pada rucicka u stavu nadrze

Imho já měl 1,2i benzína s 71ps jezdil sem na cervený pole a průměrná spotřeba 6,5l, ted jezdim sluzebni feldou a doufam ze ji dostane jeste nekdo jinej pac ta spotreba asi tak ruzova nebude co koukam jak mi pada rucicka u stavu nadrze

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: vylepšení dieselu?
70tis < co je to za vola >Vecernicek píše:elviiis: http://honda-auto.sbazar.cz/prodam-civi ... 92181.html

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
crx nebo civic, všechno jedna pakáž 

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: vylepšení dieselu?
np CRX a civic jedna pakážVecernicek píše:crx nebo civic, všechno jedna pakáž

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: vylepšení dieselu?
Většina lidí na tomtu fóru vý že pokud se pletu a někdo mi to vyvrátí a odůvodněně tak svoji chybu přiznám... Zde jsem di jist... Jinak teď si jist nejsem ale 66KW přišlo dříve než 81KW... 66KW se předtsavil v GIII v posledních Audi 80 , pasatech (nevím řadu) , a toledech po faceliftu... 81KW přišel s passatem po tom a A4...Fazeey píše:elvis by si to měl nejdřív nastudovat a nebo se nepouštět do takovejch diskuzí protože lidi co tomu rozuměj viz. Andre se tady k jeho doměnkám přestanou vyjadřovat
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
S tím strapňováním bych si nebyl tak jistej...jak si můžeš bejt tak jistej v kramflecích, když vůbec nevíš vo co v tý naftě jde??? 600Nm octávieelviiis píše:No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )
K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....
Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat
Já nebudu ten kdo se tady strapňuje



No a tu spotřebu ti cpát nebudu...já s tím autem jezdím a vím kolik do toho leju...a že ti nedá spát, že ten tvlj malej mrsk, žere 2x tolik co nám, to je tvůj problém
VW CC RTDI snowflag
To je problém 50ti procent lidí s TF kuwa to každej kdo se reje v autech musíchodit na TF nebo objíždět kde jakou louku ala tuning sraz??? Já byl věehovšudy na 5ti srazích protože mne nebaví lítat po louce a čumět na laminátové vobludy... A majitel té kotky je na tom podobně... Mimo jiné používá tu kotku na tahání a občas si zajede sprinta... Má i NO2ostřik IC mimo jiné... A není to jedinej člověk se kterým jsem problematiku výkonných diesselů probíral.. A přestaňte mně srát s tím že mi vadí moje spotřeba.. mám auto s 3válcama a obsahem 986 myslíte že mi to tolik žer kua a i kdyby mám to v pikaču... Nejsem pracháč ale mám na to jezdit benzíňákem tak co.. A jistej si jsem v kramflecích taky proto že tu spotřebu co říkáš uděláš s tdi velice plouživou jízdou jakmile pojedu normálně 6,5l to jistí jak psal blázen...crossic píše:S tím strapňováním bych si nebyl tak jistej...jak si můžeš bejt tak jistej v kramflecích, když vůbec nevíš vo co v tý naftě jde??? 600Nm octávieelviiis píše:No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )
K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....
Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat
Já nebudu ten kdo se tady strapňuje![]()
![]()
pochybuju a to hodně silně, protože to by znal snad každej co trochu sleduje naftovou scénu...
No a tu spotřebu ti cpát nebudu...já s tím autem jezdím a vím kolik do toho leju...a že ti nedá spát, že ten tvlj malej mrsk, žere 2x tolik co nám, to je tvůj problém
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Opravdu nemám slov... bav se s volem, když nemáš bič... nemusím ti tu nic dokazovat...prostě kdo ví o co jde, tak má z tebe akorát prdel....protože kdo mě zná ví, že opravdu jako lemra nejezdím...opravdu se u tohoto tématu šílěně bavím, protože to co ty tu píšeš je fakt fraška...aspoň že sem se před spaním zase pobavilelviiis píše:To je problém 50ti procent lidí s TF kuwa to každej kdo se reje v autech musíchodit na TF nebo objíždět kde jakou louku ala tuning sraz??? Já byl věehovšudy na 5ti srazích protože mne nebaví lítat po louce a čumět na laminátové vobludy... A majitel té kotky je na tom podobně... Mimo jiné používá tu kotku na tahání a občas si zajede sprinta... Má i NO2ostřik IC mimo jiné... A není to jedinej člověk se kterým jsem problematiku výkonných diesselů probíral.. A přestaňte mně srát s tím že mi vadí moje spotřeba.. mám auto s 3válcama a obsahem 986 myslíte že mi to tolik žer kua a i kdyby mám to v pikaču... Nejsem pracháč ale mám na to jezdit benzíňákem tak co.. A jistej si jsem v kramflecích taky proto že tu spotřebu co říkáš uděláš s tdi velice plouživou jízdou jakmile pojedu normálně 6,5l to jistí jak psal blázen...crossic píše:S tím strapňováním bych si nebyl tak jistej...jak si můžeš bejt tak jistej v kramflecích, když vůbec nevíš vo co v tý naftě jde??? 600Nm octávieelviiis píše: No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc n
ezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...
Já nebudu ten kdo se tady strapňuje![]()
![]()
pochybuju a to hodně silně, protože to by znal snad každej co trochu sleduje naftovou scénu...
No a tu spotřebu ti cpát nebudu...já s tím autem jezdím a vím kolik do toho leju...a že ti nedá spát, že ten tvlj malej mrsk, žere 2x tolik co nám, to je tvůj problém



VW CC RTDI snowflag
Re: vylepšení dieselu?
elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: vylepšení dieselu?
Vše si ten borec dělal sám s kamarády a otcem... je to na první pohled naprosto obyčejná stříbrná kotka s origo hlinikách (říkal že chystá gumi s formule 3000 na předek jelikož mu ta mrcha nějak hrabe)... V práci dělá s polákama a ti mu vozí nitro a tím ostřikuje IC a odhad je že při ostřiku nitra to vyletí až na 700NM ale nemá to zbržděné jen tak tipuje...Lukaash píše:elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
to je dobrá poznámka... ostřík IC přidá kolik koní?
Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV
Re: vylepšení dieselu?
Ostrik IC se projevý vyšším stupnem zchlazení plněného vzduchu...Vecernicek píše:to je dobrá poznámka... ostřík IC přidá kolik koní?
Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
hlavne se to vetsinou nestříká obyč vodu - tou to nemá moc velkou ucinnost
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vylepšení dieselu?
elviiis píše:Vše si ten borec dělal sám s kamarády a otcem... je to na první pohled naprosto obyčejná stříbrná kotka s origo hlinikách (říkal že chystá gumi s formule 3000 na předek jelikož mu ta mrcha nějak hrabe)... V práci dělá s polákama a ti mu vozí nitro a tím ostřikuje IC a odhad je že při ostřiku nitra to vyletí až na 700NM ale nemá to zbržděné jen tak tipuje...Lukaash píše:elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: vylepšení dieselu?
ty si taky uz nevidis do pusy,vid?jednou se tady posmivas ze domacim ladenim jako ze zefektivnime vyuzity nafty pri spalovani,a pak napises ze si tu oktavku delal kamarad s tatou sam doma a ze rikal ze tam ma asi urcite wod voka 700NM.a jelikoz nas vsechny tady cim dal vic a vic utvrzujes,ze naftovejm motorum rozumis tak,ze se misto benzinovejch spalujou naftu,maji mensi spektrum vyuzitelnych otacek,a tot asi vse,tak uz prestan vyvracet klukum s TDI jejich overeny fakta,ktery ti sme napsaly a ty se je porad snazis vsemozne nejak vyvracet a prekroutit.Jak uz se spotrebou ,nebo narustem vykonu...elviiis píše:Vše si ten borec dělal sám s kamarády a otcem... je to na první pohled naprosto obyčejná stříbrná kotka s origo hlinikách (říkal že chystá gumi s formule 3000 na předek jelikož mu ta mrcha nějak hrabe)... V práci dělá s polákama a ti mu vozí nitro a tím ostřikuje IC a odhad je že při ostřiku nitra to vyletí až na 700NM ale nemá to zbržděné jen tak tipuje...Lukaash píše:elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...
- Vecernicek
- Příspěvky: 982
- Registrován: 29 říj 2005 09:54
- Bydliště: Btrnio
- Kontaktovat uživatele:
Re: vylepšení dieselu?
no jasný, ale ale zajímalo by mě o kolik to má větší účinost než stříkání do sání.Idaho píše:Ostrik IC se projevý vyšším stupnem zchlazení plněného vzduchu...Vecernicek píše:to je dobrá poznámka... ostřík IC přidá kolik koní?
Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
hlavne se to vetsinou nestříká obyč vodu - tou to nemá moc velkou ucinnost
chtělo by to ještě okruh klimošky nějak napojit před IC tak aby chladila i vzduch proudící od turba do sání

k tématu: 700Nm neutáhne seriová spojka a podle dieselpower se do kokty vejde nejvýš VR6ková spojka která utáhne max 415Nm tak by mě zajímalo co to je za spojku, někdá z náklaďáku ne?

Re: vylepšení dieselu?
Vecernicek vyssí učinost nebude ale poku spojís vstřikováníé do sáni s ostřikem IC tak už ano.. ber to tak ze ostrilk IC je v praxi mnohem jednodušší a levnejsí, nenáročnejsí, proto se lidi uchylují k nemu.. samozrejme vstrikování / ne vody ale smesi vody a ricinového oleje ) u vetsších výkonu je již třeba rídit elektronicky ( no není třeba ale efektivita bez toho zacne v urcitém horizontu klesat ) což se projeví na nárocnost zástavby a její ceně.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz