vylepšení dieselu?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

kdyz u ropaku je dobry ze nemusim tolik tocit aby to letelo, takze to tolik nezere.

Ono by si to vzalo jako benal(nejspis), pokud by provozni otacky byly treba 4-6k oproti 2-4


10 jo, ale s 2,2CDI v automatu, i vic, s PDckem spis ne, leda by jel nakej trapic
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

nejvice se mi líbilo na jettě že když jsem parkoval tak jsem pouštěl spojku a obrubník neobrubník zaparkoval jsem. U benzína musím ještě držet otáčky aby to nechciplo.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Andre
Příspěvky: 51
Registrován: 25 lis 2005 21:28
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Andre »

Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )

K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....

Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat :wink:
Golf2 TDI 4x4

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Vecernicek píše:a není to vlastně jedno? Každej si bude beztak upravovat to svoje a na názory ostatních kašle...

ale jak psal blah i s tdičkem se dá jezdit slušně rychle.


nejvíc mě baví ty hondy crxka 1,3 f tuningu f metle na hlínách pyčo...
až nějakou CRX 1.3 najdeš dej echo :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )

K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....

Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat :wink:
No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...

Já nebudu ten kdo se tady strapňuje :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

elviiis píše:
Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )

K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....

Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat :wink:
No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...

Já nebudu ten kdo se tady strapňuje :wink:
nn, 81kW bylo v nabidce ve stejnej cas jako 66, ale za vetsi peniz
teda aspon u B4ek
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Fazeey »

elvis by si to měl nejdřív nastudovat a nebo se nepouštět do takovejch diskuzí protože lidi co tomu rozuměj viz. Andre se tady k jeho doměnkám přestanou vyjadřovat
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od PJ »

Večerníček: trochu mimo, měl si najít crx 1,3 a né civic :o)
Imho já měl 1,2i benzína s 71ps jezdil sem na cervený pole a průměrná spotřeba 6,5l, ted jezdim sluzebni feldou a doufam ze ji dostane jeste nekdo jinej pac ta spotreba asi tak ruzova nebude co koukam jak mi pada rucicka u stavu nadrze :o)
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Idaho »

70tis < co je to za vola > :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

crx nebo civic, všechno jedna pakáž :D
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Vecernicek píše:crx nebo civic, všechno jedna pakáž :D
np CRX a civic jedna pakáž :? jo no asi jako A3 a TT
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Fazeey píše:elvis by si to měl nejdřív nastudovat a nebo se nepouštět do takovejch diskuzí protože lidi co tomu rozuměj viz. Andre se tady k jeho doměnkám přestanou vyjadřovat
Většina lidí na tomtu fóru vý že pokud se pletu a někdo mi to vyvrátí a odůvodněně tak svoji chybu přiznám... Zde jsem di jist... Jinak teď si jist nejsem ale 66KW přišlo dříve než 81KW... 66KW se předtsavil v GIII v posledních Audi 80 , pasatech (nevím řadu) , a toledech po faceliftu... 81KW přišel s passatem po tom a A4...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
crossic
Příspěvky: 160
Registrován: 31 bře 2006 12:47
Bydliště: Geilenkirchen

Příspěvek od crossic »

elviiis píše:
Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )

K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....

Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat :wink:
No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...

Já nebudu ten kdo se tady strapňuje :wink:
S tím strapňováním bych si nebyl tak jistej...jak si můžeš bejt tak jistej v kramflecích, když vůbec nevíš vo co v tý naftě jde??? 600Nm octávie :lol: :lol: :lol: pochybuju a to hodně silně, protože to by znal snad každej co trochu sleduje naftovou scénu...
No a tu spotřebu ti cpát nebudu...já s tím autem jezdím a vím kolik do toho leju...a že ti nedá spát, že ten tvlj malej mrsk, žere 2x tolik co nám, to je tvůj problém
VW CC RTDI snowflag

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

crossic píše:
elviiis píše:
Andre píše:Elvisi, ty jsi vážně z jiný planety... asi stejně jako tvůj kamarád s 250PS a 600Nm oktávkou (dieselovou tuningovou scénu si myslím hodně dobře sleduju, s většinou lidí jezdící na sprintech na předních místech se znám osobně, ale o tomhle jsem ještě fakt neslyšel, a to věřím že 1,9TDI s 600Nm by se dlouho neutajilo, a mimochodem kde byl ten kamárad celých 19 stránek tohoto threadu? )

K té efektivitě: proč má koncernové 1,9TDI 81kW výrobcem udávanou nižší spotřebu než 66kW??? hm....

Je toho opravdu ještě asi hodně, co je pro tebe ohledně diesel motorů velkým tajemstvím, místo ztrapnování se tady, bych doporučoval nejdřív něco nastudovat :wink:
No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc nezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...

Já nebudu ten kdo se tady strapňuje :wink:
S tím strapňováním bych si nebyl tak jistej...jak si můžeš bejt tak jistej v kramflecích, když vůbec nevíš vo co v tý naftě jde??? 600Nm octávie :lol: :lol: :lol: pochybuju a to hodně silně, protože to by znal snad každej co trochu sleduje naftovou scénu...
No a tu spotřebu ti cpát nebudu...já s tím autem jezdím a vím kolik do toho leju...a že ti nedá spát, že ten tvlj malej mrsk, žere 2x tolik co nám, to je tvůj problém
To je problém 50ti procent lidí s TF kuwa to každej kdo se reje v autech musíchodit na TF nebo objíždět kde jakou louku ala tuning sraz??? Já byl věehovšudy na 5ti srazích protože mne nebaví lítat po louce a čumět na laminátové vobludy... A majitel té kotky je na tom podobně... Mimo jiné používá tu kotku na tahání a občas si zajede sprinta... Má i NO2ostřik IC mimo jiné... A není to jedinej člověk se kterým jsem problematiku výkonných diesselů probíral.. A přestaňte mně srát s tím že mi vadí moje spotřeba.. mám auto s 3válcama a obsahem 986 myslíte že mi to tolik žer kua a i kdyby mám to v pikaču... Nejsem pracháč ale mám na to jezdit benzíňákem tak co.. A jistej si jsem v kramflecích taky proto že tu spotřebu co říkáš uděláš s tdi velice plouživou jízdou jakmile pojedu normálně 6,5l to jistí jak psal blázen...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
crossic
Příspěvky: 160
Registrován: 31 bře 2006 12:47
Bydliště: Geilenkirchen

Příspěvek od crossic »

elviiis píše:
crossic píše:
elviiis píše: No třeba ten borec nelozí na TF jednoduchý ne asi ....... jinak to o 66KW a 81 Kw to je sice možný těmahle věcma se moc n
ezabývám ale možná to bude něco jako evoluce... pokud vím tak 66Kw je už troškem postarší a 81KW je modernizae ne asi.. to nic nemění na tom že to ve VW vyvíjeli asi taky ne...

Já nebudu ten kdo se tady strapňuje :wink:
S tím strapňováním bych si nebyl tak jistej...jak si můžeš bejt tak jistej v kramflecích, když vůbec nevíš vo co v tý naftě jde??? 600Nm octávie :lol: :lol: :lol: pochybuju a to hodně silně, protože to by znal snad každej co trochu sleduje naftovou scénu...
No a tu spotřebu ti cpát nebudu...já s tím autem jezdím a vím kolik do toho leju...a že ti nedá spát, že ten tvlj malej mrsk, žere 2x tolik co nám, to je tvůj problém
To je problém 50ti procent lidí s TF kuwa to každej kdo se reje v autech musíchodit na TF nebo objíždět kde jakou louku ala tuning sraz??? Já byl věehovšudy na 5ti srazích protože mne nebaví lítat po louce a čumět na laminátové vobludy... A majitel té kotky je na tom podobně... Mimo jiné používá tu kotku na tahání a občas si zajede sprinta... Má i NO2ostřik IC mimo jiné... A není to jedinej člověk se kterým jsem problematiku výkonných diesselů probíral.. A přestaňte mně srát s tím že mi vadí moje spotřeba.. mám auto s 3válcama a obsahem 986 myslíte že mi to tolik žer kua a i kdyby mám to v pikaču... Nejsem pracháč ale mám na to jezdit benzíňákem tak co.. A jistej si jsem v kramflecích taky proto že tu spotřebu co říkáš uděláš s tdi velice plouživou jízdou jakmile pojedu normálně 6,5l to jistí jak psal blázen...
Opravdu nemám slov... bav se s volem, když nemáš bič... nemusím ti tu nic dokazovat...prostě kdo ví o co jde, tak má z tebe akorát prdel....protože kdo mě zná ví, že opravdu jako lemra nejezdím...opravdu se u tohoto tématu šílěně bavím, protože to co ty tu píšeš je fakt fraška...aspoň že sem se před spaním zase pobavil :D :D :D
VW CC RTDI snowflag

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

elviiis píše: ... mám auto s 3válcama a obsahem 986 ...
jj, wartase sem mel taky, do lesa na kros :lol:
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

AlesShi píše:
elviiis píše: ... mám auto s 3válcama a obsahem 986 ...
jj, wartase sem mel taky, do lesa na kros :lol:
:roll:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...

Uživatelský avatar
Sokolda
Příspěvky: 236
Registrován: 06 zář 2004 11:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sokolda »

Vopravdu se tady člověk nic nedoví ale zase se tu pěkně posměje. :lol:

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od elviiis »

Lukaash píše:elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...
Vše si ten borec dělal sám s kamarády a otcem... je to na první pohled naprosto obyčejná stříbrná kotka s origo hlinikách (říkal že chystá gumi s formule 3000 na předek jelikož mu ta mrcha nějak hrabe)... V práci dělá s polákama a ti mu vozí nitro a tím ostřikuje IC a odhad je že při ostřiku nitra to vyletí až na 700NM ale nemá to zbržděné jen tak tipuje...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

to je dobrá poznámka... ostřík IC přidá kolik koní?

Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Idaho »

Vecernicek píše:to je dobrá poznámka... ostřík IC přidá kolik koní?

Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
Ostrik IC se projevý vyšším stupnem zchlazení plněného vzduchu...

hlavne se to vetsinou nestříká obyč vodu - tou to nemá moc velkou ucinnost
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Lukaash »

elviiis píše:
Lukaash píše:elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...
Vše si ten borec dělal sám s kamarády a otcem... je to na první pohled naprosto obyčejná stříbrná kotka s origo hlinikách (říkal že chystá gumi s formule 3000 na předek jelikož mu ta mrcha nějak hrabe)... V práci dělá s polákama a ti mu vozí nitro a tím ostřikuje IC a odhad je že při ostřiku nitra to vyletí až na 700NM ale nemá to zbržděné jen tak tipuje...
:?

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od KaCzaba »

elviiis píše:
Lukaash píše:elviiis ... muzes napsat k te Octavii neco vic? nebo aspon kdo mu ji upravoval pripadne resil soft, thx...
Vše si ten borec dělal sám s kamarády a otcem... je to na první pohled naprosto obyčejná stříbrná kotka s origo hlinikách (říkal že chystá gumi s formule 3000 na předek jelikož mu ta mrcha nějak hrabe)... V práci dělá s polákama a ti mu vozí nitro a tím ostřikuje IC a odhad je že při ostřiku nitra to vyletí až na 700NM ale nemá to zbržděné jen tak tipuje...
ty si taky uz nevidis do pusy,vid?jednou se tady posmivas ze domacim ladenim jako ze zefektivnime vyuzity nafty pri spalovani,a pak napises ze si tu oktavku delal kamarad s tatou sam doma a ze rikal ze tam ma asi urcite wod voka 700NM.a jelikoz nas vsechny tady cim dal vic a vic utvrzujes,ze naftovejm motorum rozumis tak,ze se misto benzinovejch spalujou naftu,maji mensi spektrum vyuzitelnych otacek,a tot asi vse,tak uz prestan vyvracet klukum s TDI jejich overeny fakta,ktery ti sme napsaly a ty se je porad snazis vsemozne nejak vyvracet a prekroutit.Jak uz se spotrebou ,nebo narustem vykonu...

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

bych chtel tu koktu videt, jak casto asi meni spojku :lol: :lol:
kor kdyz tim taha :)
máš plnou tašku jó máš?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

700Nm z 1,9 tomu nevěřím, bohužel..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Vecernicek »

Idaho píše:
Vecernicek píše:to je dobrá poznámka... ostřík IC přidá kolik koní?

Podle filmu bylo efektivnější to skříkat do sání.
Ostrik IC se projevý vyšším stupnem zchlazení plněného vzduchu...

hlavne se to vetsinou nestříká obyč vodu - tou to nemá moc velkou ucinnost
no jasný, ale ale zajímalo by mě o kolik to má větší účinost než stříkání do sání.

chtělo by to ještě okruh klimošky nějak napojit před IC tak aby chladila i vzduch proudící od turba do sání :lol:

k tématu: 700Nm neutáhne seriová spojka a podle dieselpower se do kokty vejde nejvýš VR6ková spojka která utáhne max 415Nm tak by mě zajímalo co to je za spojku, někdá z náklaďáku ne? :shock:

Uživatelský avatar
AlesShi
Příspěvky: 1647
Registrován: 03 led 2006 22:36
Bydliště: praha

Příspěvek od AlesShi »

na 500NM se sehnat da, ale na 600 700 to nevim :)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=4379
máš plnou tašku jó máš?

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: vylepšení dieselu?

Příspěvek od Idaho »

Vecernicek vyssí učinost nebude ale poku spojís vstřikováníé do sáni s ostřikem IC tak už ano.. ber to tak ze ostrilk IC je v praxi mnohem jednodušší a levnejsí, nenáročnejsí, proto se lidi uchylují k nemu.. samozrejme vstrikování / ne vody ale smesi vody a ricinového oleje ) u vetsších výkonu je již třeba rídit elektronicky ( no není třeba ale efektivita bez toho zacne v urcitém horizontu klesat ) což se projeví na nárocnost zástavby a její ceně.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“