Vylágrovaná klika
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vylágrovaná klika
V jednom inzeratu na auto respektive motor v nem ktery shanim je v popisku napsano ze je vylagrovana klika (motor klepe) nevim co si pod timhle slangem mam predstavit , co vsechno je tam v haji respektive ma smysl to kupovat? motor budu tak jako tak celej rozebirat a vicemene vsechno vymenovat takze pokud je treba povymenovat jen nejaky ulozeni kolem kliky je to v pohode.pokud je tim vylagrovanim mysleno klika na vyhozeni tak to smysl asi urcite nema...
Re: Vylágrovaná klika
znamená to že je motor utáhlej na klice... může bejt jen šála v pikaču (nepravděpodobné) ať tak či tak bych proměřil ojnice a udělal brus kliky... V podstatě bys koupil motor na kterej musíš z GOškovat...GReddy píše:V jednom inzeratu na auto respektive motor v nem ktery shanim je v popisku napsano ze je vylagrovana klika (motor klepe) nevim co si pod timhle slangem mam predstavit , co vsechno je tam v haji respektive ma smysl to kupovat? motor budu tak jako tak celej rozebirat a vicemene vsechno vymenovat takze pokud je treba povymenovat jen nejaky ulozeni kolem kliky je to v pohode.pokud je tim vylagrovanim mysleno klika na vyhozeni tak to smysl asi urcite nema...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
jinak neber to závazně... je otázka co je to za uato... a jestli už není po 3výbrusuGReddy píše:takze myslis ze se s tim bude dat pracovat? je jasny na upravy pujde vsechno, ojnice a pisty uz jsem si pro ten motor nasel tudiz jen vybrus bloku a kliky...to jsem chtel slyset tak diky

TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
zasadní problém do kter=ho neuvidíš dokud nerozeberes a prodejci se v tomhle nedá verit uz z duvodu toho ze to memusí vedt : "KOIKÁTEJ VÝBRUS UZ BYL DELÁN?" muzes koupit motor na kterej si ereknes super udelám go motoru za 30-45tis a budu vychlámanej anajednouzjistíš ze ti chybí klika..GReddy píše:takze myslis ze se s tim bude dat pracovat? je jasny na upravy pujde vsechno, ojnice a pisty uz jsem si pro ten motor nasel tudiz jen vybrus bloku a kliky...to jsem chtel slyset tak diky
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
o to je to horsi, klika bývá ibcastak poskozená ze se nedela jen prvni výbrus ale napoprvé třeba rovnou třetíGReddy píše:no vzhledem k tomu jak to vypada tak pochybuju ze na tom nekdy nekdo neco delal

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
přesně tak, ikdyž do toho nikdo nelezl, jestli se otočila šála, nebo rozklepala,natáhla ojnici, nebo poškodila neopravitelně kliku.. já bych motor zaplatil,až bych ho viděl rozebraný, anebo ho koupil za mizernou cenu...zkus napsat co je to za motorIdaho píše:o to je to horsi, klika bývá ibcastak poskozená ze se nedela jen prvni výbrus ale napoprvé třeba rovnou třetíGReddy píše:no vzhledem k tomu jak to vypada tak pochybuju ze na tom nekdy nekdo neco delala na každé auto sehnat sálky na 3. výbrud také není brnkačka..
takze se shodnete na tom ze nema smysl to kupovat?
jde o to ze tech nabidek tolik neni a tu go bych delal u motoru kterej by vypadal v pohode a ten vybrus by tam mohl taktez byt..tady jde jen o to jak moc budou poskozeny vnitrnosti ale pokud rikate ze to muze byt neopravitelny ai nema cenu riskovat..
jde o tu bilou celicu turbo za 19tis co je na tipcars...3s-gte 1. generace 175Hp
jde o to ze tech nabidek tolik neni a tu go bych delal u motoru kterej by vypadal v pohode a ten vybrus by tam mohl taktez byt..tady jde jen o to jak moc budou poskozeny vnitrnosti ale pokud rikate ze to muze byt neopravitelny ai nema cenu riskovat..
jde o tu bilou celicu turbo za 19tis co je na tipcars...3s-gte 1. generace 175Hp
Tak pokud je jinak v poradku, tak se pokus stahnout jeste vic cenu a v pripade, ze to bude neopravitelny, tak muzes vzdycky zkusit shanet jinej motor s vedomim, zes do toho nezahucel za moc penez 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
v toyotách se nevyznám ale soudě dle italů tak třeba rozdíl v motorech 16V a 16VT a to samí 20V 20VT je rozdíl pouze v ojnicích pístech a na hlavě jsou jiné ventily tím myslím sodíkové výfukové a jiné vačky....proto možná by mohlo být použitelné narvat tam dílyz 3s-ge ...ale jak řikám nevim......
Samozřejmně stáhnout cenu co nejvíc a pak ti nebude líto když to koupíš za desítku že je vnitřek motoru kaput.....pokud to s autem budeš myslet opravdu vážně stejně by si vnitřnosti měnil za pevnější... .-)
Samozřejmně stáhnout cenu co nejvíc a pak ti nebude líto když to koupíš za desítku že je vnitřek motoru kaput.....pokud to s autem budeš myslet opravdu vážně stejně by si vnitřnosti měnil za pevnější... .-)
Re: Vylágrovaná klika
no udelasl bych to jinak, za tech 19 koupil rozpordal nechal si motr prevodvoku podvozek a elektriku, vnitrnosti vyházel, v pripade vadné kliky bych koupil kliku z 3SGE která je udajne stejná ( nutno overit ) a motor stavel dáll
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vylágrovaná klika
jj už několikrát sem viděl kliku která už nešla ani přebrousit a to nikdy na přebrusu nebyla ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Vylágrovaná klika
Mara - presne zálezí na tom jak moc ta klika bude poskozená..
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Vylágrovaná klika
Jak napsal pan Krosmen
Bacha, ať nedopadneš jako já
Změřili jsme vůle na ojnicích a ejhle.. 0.08mm, což by odpovídalo cca druhýmu až třetímu výbrusu, a to si myslím, že nemá vůbec smysl dělat.
Do vylágrovanýho motoru bez toho, aniž bych ho viděl rozdělanej, bych nešel


Do vylágrovanýho motoru bez toho, aniž bych ho viděl rozdělanej, bych nešel

EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
nerekl bych ze nemá smysl pokud je klika shodná s 3sge ( 5. gen na 99% ) tak se neboj.GReddy píše:tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor...
Ono se to sice hezky ríká al ekdyz nevylágrovanej motro ve velice dobrém stavu ale ne po GO stojí treba 50-70tis ( nevidís do nej ), motor po GO pres 1000tis ( opet do nej nevidís ) nebo vylágrovanej te vyjde na 20tis ( pokud pordáš zbytek aut ana díly ) tak bych to neresil. ostatne jak te znám jiste bys stejne vyhazoval vnitrnosti a dával kováky takze motor po go je ti k nicemu..
navíc ani speedy ani dalsi / snad krome krosmena a pár dalších / nemaji ani tuchy ze ten motor se v cr obejví na prodej tak jeden kousek za dva az tri roky( nevylágrovanej )..
takze to ners a jdi do nej.. stejne plánujes dlouhodobou investici a stavbu..
Naposledy upravil(a) Idaho dne 22 zář 2007 21:45, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Vylágrovaná klika
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 17 srp 2014 10:02, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
jenze zase ten software a dalsi veci ktery jsou o dost jiny nez u 5g..vsechny veci co sem nasel na ebay byly vicemene pro 3s-gte od roku 90Idaho píše:nerekl bych ze nemá smysl pokud je klika shodná s 3sge ( 5. gen na 99% ) tak se neboj.GReddy píše:tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor...
Ono se to sice hezky ríká al ekdyz nevylágrovanej motro ve velice dobrém stavu ale ne po GO stojí treba 50-70tis ( nevidís do nej ), motor po GO pres 1000tis ( opet do nej nevidís ) nebo vylágrovanej te vyjde na 20tis ( pokud pordáš zbytek aut ana díly ) tak bych to neresil. ostatne jak te znám jiste bys stejne vyhazoval vnitrnosti a dával kováky takze motor po go je ti k nicemu..
navíc ani speedy ani dalsi / snad krome krosmena a pár dalších / nemaji ani tuchy ze ten motor se v cr obejví na prodej tak jeden kousek za dva az tri roky( nevylágrovanej )..
takze to ners a jdi do nej.. stejne plánujes dlouhodobou investici a stavbu..

edit:asi mas pravdu.kaslti je mozyn rozprodat takze na druhous tranu to neni tak velka investice i kdyby to bylo pripadne v prdeli..
nevímco resis s esoftwarem, pokud budes kupovat celé auto tak elektrickej svazek i ecu se softwarem budes mít nebo ne ??GReddy píše:jenze zase ten software a dalsi veci ktery jsou o dost jiny nez u 5g..vsechny veci co sem nasel na ebay byly vicemene pro 3s-gte od roku 90Idaho píše:nerekl bych ze nemá smysl pokud je klika shodná s 3sge ( 5. gen na 99% ) tak se neboj.GReddy píše:tak dekuju odbornikum za odpovedi...asi do toho vazne nema smysl chodit....alespon vim na co si davat pozor...
Ono se to sice hezky ríká al ekdyz nevylágrovanej motro ve velice dobrém stavu ale ne po GO stojí treba 50-70tis ( nevidís do nej ), motor po GO pres 1000tis ( opet do nej nevidís ) nebo vylágrovanej te vyjde na 20tis ( pokud pordáš zbytek aut ana díly ) tak bych to neresil. ostatne jak te znám jiste bys stejne vyhazoval vnitrnosti a dával kováky takze motor po go je ti k nicemu..
navíc ani speedy ani dalsi / snad krome krosmena a pár dalších / nemaji ani tuchy ze ten motor se v cr obejví na prodej tak jeden kousek za dva az tri roky( nevylágrovanej )..
takze to ners a jdi do nej.. stejne plánujes dlouhodobou investici a stavbu..
edit:asi mas pravdu.kaslti je mozyn rozprodat takze na druhous tranu to neni tak velka investice i kdyby to bylo pripadne v prdeli..
vse co je rozdílné porti 5g si nech.. a neni co resit,zbytek prodej na díly..
a pkud te prasuel pálit nerbudou nech si ten zybtek, suoupni tam 3sge a más druhou celdu ( vzdy mne lákalo mit NA 4x4 celdu

Naposledy upravil(a) Idaho dne 22 zář 2007 21:52, celkem upraveno 1 x.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Vylágrovaná klika
ehm nerekljsemto presne, samozrejem kazdé kované písy budou asi potrebovat jinou vuli kvuli jejich roztaznosti, ale mylsle jsem to nejdriv vedet na jakej vybrus se pujde a podle toho kupovat písty + udelat ten výbrus ve finále podle dokumentace k pistum..Taboo píše:Naopak.Idaho píše:Mara - presne zálezí na tom jak moc ta klika bude poskozená..
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Vylágrovaná klika
tak tak,změřit nové písty ,přidat předepsanou vůli a brousiti,ty kované mají tu vůli velkouIdaho píše:ehm nerekljsemto presne, samozrejem kazdé kované písy budou asi potrebovat jinou vuli kvuli jejich roztaznosti, ale mylsle jsem to nejdriv vedet na jakej vybrus se pujde a podle toho kupovat písty + udelat ten výbrus ve finále podle dokumentace k pistum..Taboo píše:Naopak.Idaho píše:Mara - presne zálezí na tom jak moc ta klika bude poskozená..
jinak jeste jedna vec, muze být poskozenej i blok válce tak si uvedom že musí jit na brus a potom musís koupit jiné písty ( vím ze bys sel stejen do kováku - jen upozornuju kupovat az po brusu at si zbytecne nenabehnes.. )
sorry za OT, ale nekdo se tu zminil o sodikovejch ventilech, ted sem se nekde docetl ze je mam v aute taky... to se dava jako bezne na turbomotory nebo jak? a jakej tam ma ten sodik smysl
predem diky nekomu chytrymu za vysvetleni 


Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Výfukové ventily plněné sodíkem (jsou duté) se používají u výkonných motorů které pracují za vysokých teplot. A nemusí být s turbem. Tyto ventily má třeba i Renault Clio 1,8 16V.NeviM píše:sorry za OT, ale nekdo se tu zminil o sodikovejch ventilech, ted sem se nekde docetl ze je mam v aute taky... to se dava jako bezne na turbomotory nebo jak? a jakej tam ma ten sodik smyslpredem diky nekomu chytrymu za vysvetleni
Nevím přesně jak to funguje, ale ten sodík zaručuje větší tepelnou odolnost ventilů (asi lépe odvádí teplo nebo tak nějak)
Honda Civic EG4
aha, dik za vysvetleni... takze jsou ventily jenom "plneny sodikem"... ja sem si prave rikal, ze se mi zda ze sodik je trosku divnej material na vyrobu ventilu... vzpominam si z hodin chemie dobre, ze je to takovej mekkej, lesklej a hodne reaktivni kovPetr78 píše:Výfukové ventily plněné sodíkem (jsou duté) se používají u výkonných motorů které pracují za vysokých teplot. A nemusí být s turbem. Tyto ventily má třeba i Renault Clio 1,8 16V.NeviM píše:sorry za OT, ale nekdo se tu zminil o sodikovejch ventilech, ted sem se nekde docetl ze je mam v aute taky... to se dava jako bezne na turbomotory nebo jak? a jakej tam ma ten sodik smyslpredem diky nekomu chytrymu za vysvetleni
Nevím přesně jak to funguje, ale ten sodík zaručuje větší tepelnou odolnost ventilů (asi lépe odvádí teplo nebo tak nějak)

Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Vylágrovaná klika
sodik pri zahrati premeni svoji hustotu- stane se tekutym a ucine odvadi teplo s hlavicek vetilu kde hrozi podpaleni
jestli se bojíš kliky neboj a klidně to kup, pokud nebude ohlá vždy se s tím dá něco dělat, at nanést tvrdochrom anebo plazmou keramiku, keramika je lepší kvůli menšímu otěru, jinak většinou klika vyjde obrousit, problém bývá až když se chce utrhnout ojnice, či se dokonce utrhne, ale viděl jsem i blok kde vyletěla ojnice a klika vyšla na druhý brus, je to všechno sázka do loterie, ale na 95% budeš mít dbrý kus
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz